
קשת מובילה במהדורות החדשות, ואילו רשת בפריים טיים עם האח הגדול
קשת ממשיכה להוביל בביטחון עם חדשות 12, והמקום השני שוב מתחלף כש-13 תופסים אותו; גם בפריים טיים נרשמה תחרות בין שתי תוכניות בולטות, אבל לרשת יתרון מובהק
בקרב מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 (קשת) ממשיכה להוביל בפער גדול עם 13.3% רייטינג ו-315 אלף צופים. חדשות 13 (רשת) חזרה למקום השני, עם 5.8% רייטינג ו-137 אלף צופים, ואילו חדשות 14 שוב יורדת למקום השלישי ועומדת על 5.6% רייטינג ו-153 אלף צופים. חדשות
כאן 11 סיימה את הערב עם 2.6% רייטינג ו-74 אלף צופים בלבד.
בפריים טיים רשת שוב מוכיחה שמוצר הדגל שלה, "האח הגדול" מנצח ברייטינג וזוכה ל-17.7% ו-453 אלף צופים. מאחוריו נמצאית "רוקדים עם כוכבים" (קשת), שכבר כמעט צמצמה את הפער, אך הוא נפתח שוב והתכנית הניבה 15.7% רייטינג ו-397 אלף צופים, בעוד "הפטריוטים"
(ערוץ 14) רושמים 6.1% ו-191 אלף, השעשועון "הזירה" (כאן 11) עם 4.3% רייטינג בלבד ו-110 אלף צופים סוגר את רשימת הפריים טיים.
- 2.יוחאי 14/07/2025 21:17הגב לתגובה זולא ברור איך מודדים את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב. חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
- 1.יהוואי 14/07/2025 21:15הגב לתגובה זואת המאבק לגיוס כל האברכים החרדים הפרזיטים לצהל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
