האח הגדול; קרדיט: רשתות חברתיות
האח הגדול; קרדיט: רשתות חברתיות

קרב צמוד בפריים טיים; בחדשות 12 בראש ו-14 אחריו

קשת ממשיכה להוביל בביטחון עם חדשות 12, והמקום השני חזר ל-14; גם בפריים טיים נרשמה תחרות בין שתי תוכניות בולטות

רן קידר | (4)
נושאים בכתבה רייטינג

בקרב מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 (קשת) ממשיכה להוביל בפער גדול עם 13% רייטינג ו-316 אלף צופים. חדשות 14 חזרה למקום השני, עם 6.5% רייטינג ו-170 אלף צופים,  ואילו לאחר שהצליחו להשוות ואפילו להגיע למקום השני, חדשות 13 (רשת) יורדת למקום השלישי ועומדת על 5.6% רייטינג ו-136 אלף צופים. חדשות כאן 11 סיימה את הערב עם 3% רייטינג ו-74 אלף צופים בלבד.

בפריים טיים דווקא רשת מובילה, עם מוצר הדגל, "האח הגדול" שזוכה ל-16.6% ו-408 אלף צופים. לא הרבה מאחוריו נמצאית "רוקדים עם כוכבים" (קשת) שהניבה 15.9% רייטינג ו-394 אלף צופים, בעוד  "הפטריוטים" (ערוץ 14) רושמים 7.5% ו-205 אלף, השעשועון "הזירה" (כאן 11) עם 3.7% רייטינג בלבד ו-84 אלף צופים סוגר את רשימת הפריים טיים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    נהוראי 07/07/2025 14:43
    הגב לתגובה זו
    במאבק הצודק בהנהגה החרדית הארורה המונעת מהאברכים החרדים להתגייס לצהל.
  • 2.
    ישראל 07/07/2025 14:42
    הגב לתגובה זו
    לא ברור איך מודדים את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב. חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
  • 1.
    יש שגיאות במדידת הרייטינג.. לערוץ 14 יש אפילו (ל"ת)
    יותר צופים... 07/07/2025 10:29
    הגב לתגובה זו
  • בנימין 07/07/2025 18:12
    הגב לתגובה זו
    מדובר בביוב דתי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.