
קרב צמוד במהדורות: רשת מול ערוץ 14 - מי הוביל?
קשת ממשיכה להוביל בביטחון עם חדשות 12, אך הדרמה התמקדה דווקא במאבק על המקום השני; גם בפריים טיים נרשמה תחרות בין שתי תוכניות בולטות
חדשות 12 של קשת ממשיכה לשלוט בזירה עם 13.4% רייטינג ו-319 אלף צופים, ומרחיקה את המתחרות בפער ברור. אבל החדשות המעניינות מגיעות דווקא מהקרב בין ערוץ 13 ל-14: חדשות 13 של רשת רושמת 7% ו-193 אלף צופים, נתון שמציב אותה הפעם מעל חדשות 14, שירדה ל-6.5% ו-173
אלף בלבד. מדובר באירוע לא שכיח בתקופה האחרונה, שבו רשת מצליחה לעקוף את ערוץ 14, שמציג לרוב יציבות מולו ולעיתים אף מוביל. חדשות כאן 11, לעומת זאת, נשארת מאחור עם 3.1% בלבד ו-83 אלף צופים.
"האח הגדול" של רשת שוב מציל את הערב עם נתון חזק של 16.3% רייטינג ו-447 אלף צופים, תזכורת לכך שהפורמט עדיין מחזיק את הערוץ על גבו. ממול, "רוקדים עם כוכבים" של קשת רשמה 14.9% ו-374 אלף צופים, הישג נאה אך לא מספיק כדי לנצח. "הפטריוטים"
בערוץ 14 רושמים 7.4% (205 אלף), בעוד הסדרה "52 ימים" בכאן 11 עם 3.9% בלבד ו-109 אלף צופים.
- 10.חיים רוטר 06/07/2025 10:36הגב לתגובה זובמאבק לגיוס כל החרדים המשתמטים
- 9.עממיקו 05/07/2025 23:32הגב לתגובה זולערוץ 14 בעלים גרוזיני שכנראה לא לחם בעזה ולא באמת מוסיף ערכחם למדינה עם מגישים שמשחקים אותה ימניים אבל הם רק מנסים להנדס תודעה של ציבור צופים שהוא חלש ונתון להשפעת החירטוטים.בקיצור ישראל מתפרקת!
- 8.ברוריה 04/07/2025 23:39הגב לתגובה זואת כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב. חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
- 7.ביל 04/07/2025 16:10הגב לתגובה זואת המאבק לגיוס כל החרדים לצהל
- 6.רק 14 !!! (ל"ת)בנצי 03/07/2025 23:46הגב לתגובה זו
- נעה 04/07/2025 16:07הגב לתגובה זואחרי החמין
- 5.אנונימי 03/07/2025 17:10הגב לתגובה זוכנראה הבוטים חוגגים
- 4.אנונימי 03/07/2025 14:54הגב לתגובה זודוריה ואודי סגל הטובים והמקצועיים ביותר.ותמיד הם למטה בטבלה.זו טבלה משוחדת אפילו אם ישימו קונוס בערוץ 12 ו 14 הם יהיו ראשונים.
- אורלי יובינשטיין 04/07/2025 14:09הגב לתגובה זואתה מתכוון בעצם שהצופים משוחדים לערותים האחרים ולכן הם תמיד מקום ראשון לך תצפה בונוסים של רשת בשקט ותפסיק להטריד את כולנו
- אורן 04/07/2025 14:07הגב לתגובה זוהשתדל לא לטעות שוב
- 3.למה לא סוקרים את ערוץ 24I (ל"ת)אנונימי 03/07/2025 12:43הגב לתגובה זו
- למה לסקר ביוב (ל"ת)קפלניסט 04/07/2025 16:09הגב לתגובה זו
- כי אין לו כמעט צופיםחוץ ממך כנראה (ל"ת)יוליוס קיסר 04/07/2025 14:06הגב לתגובה זו
- 2.זהבי 03/07/2025 11:19הגב לתגובה זוערוץ 13 חייב להעלם.
- טועה (ל"ת)חיה 04/07/2025 16:12הגב לתגובה זו
- פרוגרס 04/07/2025 16:10הגב לתגובה זוערוץ ביוב דתי
- מלכה 04/07/2025 16:08הגב לתגובה זושבת המלכה
- חיים רוטר 04/07/2025 16:07הגב לתגובה זושבת קודש
- צודק במאה אחוז אח יקר (ל"ת)מלך 04/07/2025 14:09הגב לתגובה זו
- 1.בבוניסטאן זה כאן (ל"ת)אנונימי 03/07/2025 10:07הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
