
קרב צמוד במהדורות: רשת מול ערוץ 14 - מי הוביל?
קשת ממשיכה להוביל בביטחון עם חדשות 12, אך הדרמה התמקדה דווקא במאבק על המקום השני; גם בפריים טיים נרשמה תחרות בין שתי תוכניות בולטות
חדשות 12 של קשת ממשיכה לשלוט בזירה עם 13.4% רייטינג ו-319 אלף צופים, ומרחיקה את המתחרות בפער ברור. אבל החדשות המעניינות מגיעות דווקא מהקרב בין ערוץ 13 ל-14: חדשות 13 של רשת רושמת 7% ו-193 אלף צופים, נתון שמציב אותה הפעם מעל חדשות 14, שירדה ל-6.5% ו-173
אלף בלבד. מדובר באירוע לא שכיח בתקופה האחרונה, שבו רשת מצליחה לעקוף את ערוץ 14, שמציג לרוב יציבות מולו ולעיתים אף מוביל. חדשות כאן 11, לעומת זאת, נשארת מאחור עם 3.1% בלבד ו-83 אלף צופים.
"האח הגדול" של רשת שוב מציל את הערב עם נתון חזק של 16.3% רייטינג ו-447 אלף צופים, תזכורת לכך שהפורמט עדיין מחזיק את הערוץ על גבו. ממול, "רוקדים עם כוכבים" של קשת רשמה 14.9% ו-374 אלף צופים, הישג נאה אך לא מספיק כדי לנצח. "הפטריוטים"
בערוץ 14 רושמים 7.4% (205 אלף), בעוד הסדרה "52 ימים" בכאן 11 עם 3.9% בלבד ו-109 אלף צופים.
- 10.חיים רוטר 06/07/2025 10:36הגב לתגובה זובמאבק לגיוס כל החרדים המשתמטים
- 9.עממיקו 05/07/2025 23:32הגב לתגובה זולערוץ 14 בעלים גרוזיני שכנראה לא לחם בעזה ולא באמת מוסיף ערכחם למדינה עם מגישים שמשחקים אותה ימניים אבל הם רק מנסים להנדס תודעה של ציבור צופים שהוא חלש ונתון להשפעת החירטוטים.בקיצור ישראל מתפרקת!
- 8.ברוריה 04/07/2025 23:39הגב לתגובה זואת כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב. חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
- 7.ביל 04/07/2025 16:10הגב לתגובה זואת המאבק לגיוס כל החרדים לצהל
- 6.רק 14 !!! (ל"ת)בנצי 03/07/2025 23:46הגב לתגובה זו
- נעה 04/07/2025 16:07הגב לתגובה זואחרי החמין
- 5.אנונימי 03/07/2025 17:10הגב לתגובה זוכנראה הבוטים חוגגים
- 4.אנונימי 03/07/2025 14:54הגב לתגובה זודוריה ואודי סגל הטובים והמקצועיים ביותר.ותמיד הם למטה בטבלה.זו טבלה משוחדת אפילו אם ישימו קונוס בערוץ 12 ו 14 הם יהיו ראשונים.
- אורלי יובינשטיין 04/07/2025 14:09הגב לתגובה זואתה מתכוון בעצם שהצופים משוחדים לערותים האחרים ולכן הם תמיד מקום ראשון לך תצפה בונוסים של רשת בשקט ותפסיק להטריד את כולנו
- אורן 04/07/2025 14:07הגב לתגובה זוהשתדל לא לטעות שוב
- 3.למה לא סוקרים את ערוץ 24I (ל"ת)אנונימי 03/07/2025 12:43הגב לתגובה זו
- למה לסקר ביוב (ל"ת)קפלניסט 04/07/2025 16:09הגב לתגובה זו
- כי אין לו כמעט צופיםחוץ ממך כנראה (ל"ת)יוליוס קיסר 04/07/2025 14:06הגב לתגובה זו
- 2.זהבי 03/07/2025 11:19הגב לתגובה זוערוץ 13 חייב להעלם.
- טועה (ל"ת)חיה 04/07/2025 16:12הגב לתגובה זו
- פרוגרס 04/07/2025 16:10הגב לתגובה זוערוץ ביוב דתי
- מלכה 04/07/2025 16:08הגב לתגובה זושבת המלכה
- חיים רוטר 04/07/2025 16:07הגב לתגובה זושבת קודש
- צודק במאה אחוז אח יקר (ל"ת)מלך 04/07/2025 14:09הגב לתגובה זו
- 1.בבוניסטאן זה כאן (ל"ת)אנונימי 03/07/2025 10:07הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.