ינון מגל בפטריוטים ערוץ 14
צילום: צילום מסך ערוץ 14
רייטינג

קרב צמוד במהדורות: רשת מול ערוץ 14 - מי הוביל?

קשת ממשיכה להוביל בביטחון עם חדשות 12, אך הדרמה התמקדה דווקא במאבק על המקום השני; גם בפריים טיים נרשמה תחרות בין שתי תוכניות בולטות

אביחי טדסה | (20)
נושאים בכתבה רייטינג

חדשות 12 של קשת ממשיכה לשלוט בזירה עם 13.4% רייטינג ו-319 אלף צופים, ומרחיקה את המתחרות בפער ברור. אבל החדשות המעניינות מגיעות דווקא מהקרב בין ערוץ 13 ל-14: חדשות 13 של רשת רושמת 7% ו-193 אלף צופים, נתון שמציב אותה הפעם מעל חדשות 14, שירדה ל-6.5% ו-173 אלף בלבד. מדובר באירוע לא שכיח בתקופה האחרונה, שבו רשת מצליחה לעקוף את ערוץ 14, שמציג לרוב יציבות מולו ולעיתים אף מוביל. חדשות כאן 11, לעומת זאת, נשארת מאחור עם 3.1% בלבד ו-83 אלף צופים.




"האח הגדול" של רשת שוב מציל את הערב עם נתון חזק של 16.3% רייטינג ו-447 אלף צופים, תזכורת לכך שהפורמט עדיין מחזיק את הערוץ על גבו. ממול, "רוקדים עם כוכבים" של קשת רשמה 14.9% ו-374 אלף צופים, הישג נאה אך לא מספיק כדי לנצח. "הפטריוטים" בערוץ 14 רושמים 7.4% (205 אלף), בעוד הסדרה "52 ימים" בכאן 11 עם 3.9% בלבד ו-109 אלף צופים.

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    חיים רוטר 06/07/2025 10:36
    הגב לתגובה זו
    במאבק לגיוס כל החרדים המשתמטים
  • 9.
    עממיקו 05/07/2025 23:32
    הגב לתגובה זו
    לערוץ 14 בעלים גרוזיני שכנראה לא לחם בעזה ולא באמת מוסיף ערכחם למדינה עם מגישים שמשחקים אותה ימניים אבל הם רק מנסים להנדס תודעה של ציבור צופים שהוא חלש ונתון להשפעת החירטוטים.בקיצור ישראל מתפרקת!
  • 8.
    ברוריה 04/07/2025 23:39
    הגב לתגובה זו
    את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב. חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
  • 7.
    ביל 04/07/2025 16:10
    הגב לתגובה זו
    את המאבק לגיוס כל החרדים לצהל
  • 6.
    רק 14 !!! (ל"ת)
    בנצי 03/07/2025 23:46
    הגב לתגובה זו
  • נעה 04/07/2025 16:07
    הגב לתגובה זו
    אחרי החמין
  • 5.
    אנונימי 03/07/2025 17:10
    הגב לתגובה זו
    כנראה הבוטים חוגגים
  • 4.
    אנונימי 03/07/2025 14:54
    הגב לתגובה זו
    דוריה ואודי סגל הטובים והמקצועיים ביותר.ותמיד הם למטה בטבלה.זו טבלה משוחדת אפילו אם ישימו קונוס בערוץ 12 ו 14 הם יהיו ראשונים.
  • אורלי יובינשטיין 04/07/2025 14:09
    הגב לתגובה זו
    אתה מתכוון בעצם שהצופים משוחדים לערותים האחרים ולכן הם תמיד מקום ראשון לך תצפה בונוסים של רשת בשקט ותפסיק להטריד את כולנו
  • אורן 04/07/2025 14:07
    הגב לתגובה זו
    השתדל לא לטעות שוב
  • 3.
    למה לא סוקרים את ערוץ 24I (ל"ת)
    אנונימי 03/07/2025 12:43
    הגב לתגובה זו
  • למה לסקר ביוב (ל"ת)
    קפלניסט 04/07/2025 16:09
    הגב לתגובה זו
  • כי אין לו כמעט צופיםחוץ ממך כנראה (ל"ת)
    יוליוס קיסר 04/07/2025 14:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זהבי 03/07/2025 11:19
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 13 חייב להעלם.
  • טועה (ל"ת)
    חיה 04/07/2025 16:12
    הגב לתגובה זו
  • פרוגרס 04/07/2025 16:10
    הגב לתגובה זו
    ערוץ ביוב דתי
  • מלכה 04/07/2025 16:08
    הגב לתגובה זו
    שבת המלכה
  • חיים רוטר 04/07/2025 16:07
    הגב לתגובה זו
    שבת קודש
  • צודק במאה אחוז אח יקר (ל"ת)
    מלך 04/07/2025 14:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בבוניסטאן זה כאן (ל"ת)
    אנונימי 03/07/2025 10:07
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.