הזמר במסכה; קרדיט: רשתות חברתיות
הזמר במסכה; קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

חדשות 12 מובילה בפער בחדשות - מה עם הפריים טיים?

הקרב ברייטינג בפריים טיים אמש התנהל בין "הזמר במסכה" ל"האח הגדול"; ערוץ 14 נדחק לאחור עם "הפטריוטים"

אביחי טדסה | (3)
נושאים בכתבה רייטינג
בקרב מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 (קשת) ממשיכה להוביל בפער גדול עם 16.2% רייטינג ו-403 אלף צופים. חדשות 13 (רשת) רשמה 7.5% רייטינג ו-180 אלף צופים, בדיוק כמו חדשות 14, שגם היא עמדה על 7.5% רייטינג אך גברה במספר הצופים עם 189 אלף. חדשות כאן 11 סיימה את הערב עם 3.6% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד.



גם בפריים טיים קשת מובילה, כשהתוכנית "הזמר במסכה" הניבה 17.7% רייטינג ו-459 אלף צופים, בעוד "האח הגדול" (רשת) קרובה עם 15.6% ו-412 אלף צופים. "הפטריוטים" (ערוץ 14) רושמים 7.8% ו-226 אלף, התוכנית "זהו זה" (כאן 11) עם 5.1% ו-126 אלף צופים מציגה יציבות אך נותרת מאחור ביחס למובילות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אנונימיבני 04/07/2025 09:55
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 14 עם הכתבים המדהמים שלו אמרו מה יקרה בקשר לאיראן וצדקו ב100 אחוז לעומת הלשעברים של 12 של יעדו כלום ושום דבר.ערוץ 14 מוביל בפער גדול
  • 1.
    הפטריוטיםתוכנית של קים בצפון קוריאה (ל"ת)
    אנונימי 02/07/2025 10:03
    הגב לתגובה זו
  • בני 04/07/2025 09:56
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 14 עשה בית ספר לכל הערוצים במלחמה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.