
חדשות 12 מובילה בפער בחדשות - מה עם הפריים טיים?
הקרב ברייטינג בפריים טיים אמש התנהל בין "הזמר במסכה" ל"האח הגדול"; ערוץ 14 נדחק לאחור עם "הפטריוטים"
גם בפריים טיים קשת מובילה, כשהתוכנית "הזמר במסכה" הניבה 17.7% רייטינג ו-459 אלף צופים, בעוד "האח הגדול" (רשת) קרובה עם 15.6% ו-412 אלף צופים. "הפטריוטים" (ערוץ 14) רושמים 7.8% ו-226 אלף, התוכנית "זהו זה" (כאן 11) עם 5.1% ו-126 אלף
צופים מציגה יציבות אך נותרת מאחור ביחס למובילות.
- 2.אנונימיבני 04/07/2025 09:55הגב לתגובה זוערוץ 14 עם הכתבים המדהמים שלו אמרו מה יקרה בקשר לאיראן וצדקו ב100 אחוז לעומת הלשעברים של 12 של יעדו כלום ושום דבר.ערוץ 14 מוביל בפער גדול
- 1.הפטריוטיםתוכנית של קים בצפון קוריאה (ל"ת)אנונימי 02/07/2025 10:03הגב לתגובה זו
- בני 04/07/2025 09:56הגב לתגובה זוערוץ 14 עשה בית ספר לכל הערוצים במלחמה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
