החדשות חוזרות למרכז: המלחמה עם איראן מקפיצה את הרייטינג
חדשות 12 מובילה בפער ניכר עם 21.8% ו-609 אלף צופים - מה היה בפריים טיים?
המלחמה עם איראן הפכה לאירוע תקשורתי מרכזי שמניע עניין ציבורי רחב, ומשפיע באופן ישיר על תוצאות הצפייה במהדורות החדשות ובתוכניות האקטואליה. ההתפתחויות הביטחוניות הדרמטיות, הדיווחים השוטפים מהשטח, וההצהרות של בכירים ביטחוניים ופוליטיים, מגבירים את הצורך של הציבור להתעדכן בזמן אמת והופכים את החדשות למוקד הצפייה המרכזי בערב.
גם אמש, חדשות 12 שמרה על ההובלה בזירת המהדורות עם נתון של 21.8% רייטינג ו-609 אלף צופים, נתון כפול מהמתחרה רשת שהגיעה למקום השני עם 10.3% ו-308 אלף צופים, אחריה חדשות
14 עם 9.6% ו-259 אלף, וחדשות כאן 11 סוגרת את הרשימה עם 4.6% ו-124 אלף בלבד. הפער בין חדשות 12 למתחרות מצביע על שליטה כמעט מוחלטת בזירה המרכזית של החדשות.
בפריים טיים, רשת המשיכה להציג מספרים חזקים עם משדר ההדחה של "האח הגדול" שהניב
18.3% ו-514 אלף צופים, כשבמקביל שודרה בערוץ 12 מהדורת המשך בהגשת קרן מרציאנו ויונית לוי שגרפה 21.3% ו-651 אלף צופים, הנתון הגבוה ביותר של הערב כולו. חדשות 14 הצליחה לשמור על יציבות עם "הפטריוטים", שעמדה על 9% ו-261 אלף צופים. חדשות כאן 11 בהובלת אילה חסון
רשם נתון צנוע במיוחד של 3.2% ו-81 אלף צופים בלבד.
- 4.חנוך סמית 15/06/2025 16:17הגב לתגובה זואת כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה כמה הוזרם לחמאס כמה חולק ליועצים וכמה הלך למנהיג ששכח לשתות מיים בשמש
- 3.בא 15/06/2025 15:34הגב לתגובה זומי שחושב שתקיפת הכורים תספיק פשוט לא מבין....יש לגרום לעם להתקומם...אם ישבו בחןשך בלי חשמל או אוכל הם יתקוממו.עדיף למות כבן חורין מאשר לחיות כעבד!! !
- 2.גלית 15/06/2025 12:14הגב לתגובה זונותן פייט ל12
- 1.מלכה 15/06/2025 10:05הגב לתגובה זולמען הניצחון במלחמה באיראן יש לגייס כל החרדים הפרזיטים לצהל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
