יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

החדשות חוזרות למרכז: המלחמה עם איראן מקפיצה את הרייטינג

חדשות 12 מובילה בפער ניכר עם 21.8% ו-609 אלף צופים - מה היה בפריים טיים?

אביחי טדסה | (4)
נושאים בכתבה רייטינג

המלחמה עם איראן הפכה לאירוע תקשורתי מרכזי שמניע עניין ציבורי רחב, ומשפיע באופן ישיר על תוצאות הצפייה במהדורות החדשות ובתוכניות האקטואליה. ההתפתחויות הביטחוניות הדרמטיות, הדיווחים השוטפים מהשטח, וההצהרות של בכירים ביטחוניים ופוליטיים, מגבירים את הצורך של הציבור להתעדכן בזמן אמת והופכים את החדשות למוקד הצפייה המרכזי בערב.


גם אמש, חדשות 12 שמרה על ההובלה בזירת המהדורות עם נתון של 21.8% רייטינג ו-609 אלף צופים, נתון כפול מהמתחרה רשת שהגיעה למקום השני עם 10.3% ו-308 אלף צופים, אחריה חדשות 14 עם 9.6% ו-259 אלף, וחדשות כאן 11 סוגרת את הרשימה עם 4.6% ו-124 אלף בלבד. הפער בין חדשות 12 למתחרות מצביע על שליטה כמעט מוחלטת בזירה המרכזית של החדשות.


בפריים טיים, רשת המשיכה להציג מספרים חזקים עם משדר ההדחה של "האח הגדול" שהניב 18.3% ו-514 אלף צופים, כשבמקביל שודרה בערוץ 12 מהדורת המשך בהגשת קרן מרציאנו ויונית לוי שגרפה 21.3% ו-651 אלף צופים, הנתון הגבוה ביותר של הערב כולו. חדשות 14 הצליחה לשמור על יציבות עם "הפטריוטים", שעמדה על 9% ו-261 אלף צופים. חדשות כאן 11 בהובלת אילה חסון רשם נתון צנוע במיוחד של 3.2% ו-81 אלף צופים בלבד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חנוך סמית 15/06/2025 16:17
    הגב לתגובה זו
    את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה כמה הוזרם לחמאס כמה חולק ליועצים וכמה הלך למנהיג ששכח לשתות מיים בשמש
  • 3.
    בא 15/06/2025 15:34
    הגב לתגובה זו
    מי שחושב שתקיפת הכורים תספיק פשוט לא מבין....יש לגרום לעם להתקומם...אם ישבו בחןשך בלי חשמל או אוכל הם יתקוממו.עדיף למות כבן חורין מאשר לחיות כעבד!! !
  • 2.
    גלית 15/06/2025 12:14
    הגב לתגובה זו
    נותן פייט ל12
  • 1.
    מלכה 15/06/2025 10:05
    הגב לתגובה זו
    למען הניצחון במלחמה באיראן יש לגייס כל החרדים הפרזיטים לצהל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.