הבידור מנצח את האקטואליה; מי הוביל בפריים טיים?
קשת ממשיכה לשלוט ברייטינג, גם בפריים טיים וגם במהדורות; רשת וערוץ 14 צמודים במהדורות
גם אמש שמרה חדשות 12 על הפער הברור שלה מהמתחרים, עם 14.4% רייטינג ו-354 אלף צופים. מדובר בהמשך למגמה יציבה של דומיננטיות מבית קשת. חדשות 13 וחדשות 14 רשמו נתונים דומים יחסית, 6% לחדשות 13 (150 אלף צופים) ו-6.9% לחדשות 14 (170 אלף צופים), כשהפער במספר
הצופים מעיד על יתרון ל-14. חדשות כאן 11 רשמה 4% עם 110 אלף צופים.
מה קרה בפריים טיים? הופעת הסטנדאפ של אדיר מילר בקשת הייתה התוכנית הנצפית ביותר אמש, עם נתון מרשים של 17.3% רייטינג ו-434 אלף צופים, נתון שמציב אותה בראש הפריים טיים בפער ניכר. הפטריוטים בערוץ
14 השיגה 7.8% עם 217 אלף צופים, כשהמקור ברשת נחלשה ל-5.1% בלבד. התוכנית "חוליגנים" בכאן 11 הסתפקה ב-3.9%. נתונים אלה ממחישים שוב את הפער בין הערוצים, והתחרות על תשומת לב הצופים.
- 4.קפלניסט 12/06/2025 18:59הגב לתגובה זוצאו להפגין למען שחרור כל החטופים למרות התנגדות נתניהו החולה ששכח לשתות מיים בשמש.
- 3.רם 12/06/2025 15:46הגב לתגובה זולמה אתם כל פעם כותבים את הנתונים של ערוץ 13 לפני הנתונים של 14 על אף שהרייטינג של עורץ 14 גבוה משל 13
- 2.בן טל 10/06/2025 15:22הגב לתגובה זובמאבק הקדוש לגיוס כל החרדים הפרזיטים לצהל.
- 1.ליב חיים אריה 10/06/2025 15:19הגב לתגובה זואת כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ומה הייתה השפעתם על טבח נתניהו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
