אדיר מילר
צילום: צילום מסך, קשת, ערוץ 2
רייטינג

הבידור מנצח את האקטואליה; מי הוביל בפריים טיים?

קשת ממשיכה לשלוט ברייטינג, גם בפריים טיים וגם במהדורות; רשת וערוץ 14 צמודים במהדורות 

אביחי טדסה | (4)
נושאים בכתבה רייטינג

גם אמש שמרה חדשות 12 על הפער הברור שלה מהמתחרים, עם 14.4% רייטינג ו-354 אלף צופים. מדובר בהמשך למגמה יציבה של דומיננטיות מבית קשת. חדשות 13 וחדשות 14 רשמו נתונים דומים יחסית, 6% לחדשות 13 (150 אלף צופים) ו-6.9% לחדשות 14 (170 אלף צופים), כשהפער במספר הצופים מעיד על יתרון ל-14. חדשות כאן 11 רשמה 4% עם 110 אלף צופים.




מה קרה בפריים טיים? הופעת הסטנדאפ של אדיר מילר בקשת הייתה התוכנית הנצפית ביותר אמש, עם נתון מרשים של 17.3% רייטינג ו-434 אלף צופים, נתון שמציב אותה בראש הפריים טיים בפער ניכר. הפטריוטים בערוץ 14 השיגה 7.8% עם 217 אלף צופים, כשהמקור ברשת נחלשה ל-5.1% בלבד. התוכנית "חוליגנים" בכאן 11 הסתפקה ב-3.9%. נתונים אלה ממחישים שוב את הפער בין הערוצים, והתחרות על תשומת לב הצופים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    קפלניסט 12/06/2025 18:59
    הגב לתגובה זו
    צאו להפגין למען שחרור כל החטופים למרות התנגדות נתניהו החולה ששכח לשתות מיים בשמש.
  • 3.
    רם 12/06/2025 15:46
    הגב לתגובה זו
    למה אתם כל פעם כותבים את הנתונים של ערוץ 13 לפני הנתונים של 14 על אף שהרייטינג של עורץ 14 גבוה משל 13
  • 2.
    בן טל 10/06/2025 15:22
    הגב לתגובה זו
    במאבק הקדוש לגיוס כל החרדים הפרזיטים לצהל.
  • 1.
    ליב חיים אריה 10/06/2025 15:19
    הגב לתגובה זו
    את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ומה הייתה השפעתם על טבח נתניהו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.