רשת עוקפת את ערוץ 14 בחדשות; מה עם הפריים טיים?
רשת רשמה רייטינג של 7.3% ו-203 אלף צופים במהדורת החדשות ועקפה למעשה את חדשות 14 שהסתפקה ב-5.4% ו-165 אלף צופים
מהדורת חדשות 13 של רשת רשמה אמש עלייה בנתוני הצפייה והצליחה לעקוף את ערוץ 14. עם רייטינג של 7.3% ו-203 אלף צופים, רשת הקדימה את חדשות 14 שהסתפקה ב-5.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 12 ממשיכה להוביל את הטבלה בפער ניכר עם 14.4% ו-377 אלף צופים, בעוד חדשות כאן
11 רשמה 4.2% ו-109 אלף צופים. מדובר באירוע לא שגרתי בנוף הרייטינג של התקופה האחרונה, שכן חדשות 13 "התרגלו" למקום השלישי, בעוד ערוץ 14 עקף אותן ברוב ימי השידור וביסס את מעמדו במקום השני. ייתכן כי מדובר בהשפעת החג, כי הרייטינג של רשת נשאר דומה ביחס לממוצע וחדשות
14 ירד מתחת, עם זאת הימים הקרובים יכריעו את הכיוון אליו הערוצים הולכים.
בפריים טיים, "האח הגדול" של רשת שמר על ההובלה עם 19.8% ו-532 אלף צופים, בעוד "הזמר במסכה" בקשת לא רחוק מאחור עם 15.6% ו-461 אלף. שתי התכניות הבטיחו לרשתות המסחריות נתח צפייה משמעותי בשעות השיא. מנגד, ערוץ 14 התקשה לשחזר הישגים מהשבועות
האחרונים: "הפטריוטים" רשמה 6.6% בלבד עם 181 אלף צופים, ואילו משדרי הפריים עם ינון מגל וצבי יחזקאלי לא הצליחו להתרומם מעבר ל-4% ו-2.7% ברצועות המוקדמות. המסר של הערב: רשת סוגרת פערים, בעיקר בזכות שילוב בין שיפור חדשותי לתכנים חזקים בפריים.
- 2.מושיקו 04/06/2025 08:16הגב לתגובה זואת המאבק לגיוס כל החרדים הפרזיטים לצהל.
- 1.יודפת 04/06/2025 00:34הגב לתגובה זויותר מקצועית ואובייקטיבית
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
