האח הגדול; קרדיט: רשתות חברתיות
האח הגדול; קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

רשת עוקפת את ערוץ 14 בחדשות; מה עם הפריים טיים?

רשת רשמה רייטינג של 7.3% ו-203 אלף צופים במהדורת החדשות ועקפה למעשה את חדשות 14 שהסתפקה ב-5.4% ו-165 אלף צופים

אביחי טדסה | (2)
נושאים בכתבה רייטינג

מהדורת חדשות 13 של רשת רשמה אמש עלייה בנתוני הצפייה והצליחה לעקוף את ערוץ 14. עם רייטינג של 7.3% ו-203 אלף צופים, רשת הקדימה את חדשות 14 שהסתפקה ב-5.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 12 ממשיכה להוביל את הטבלה בפער ניכר עם 14.4% ו-377 אלף צופים, בעוד חדשות כאן 11 רשמה 4.2% ו-109 אלף צופים.  מדובר באירוע לא שגרתי בנוף הרייטינג של התקופה האחרונה, שכן חדשות 13 "התרגלו" למקום השלישי, בעוד ערוץ 14 עקף אותן ברוב ימי השידור וביסס את מעמדו במקום השני. ייתכן כי מדובר בהשפעת החג, כי הרייטינג של רשת נשאר דומה ביחס לממוצע וחדשות 14 ירד מתחת, עם זאת הימים הקרובים יכריעו את הכיוון אליו הערוצים הולכים.



בפריים טיים, "האח הגדול" של רשת שמר על ההובלה עם 19.8% ו-532 אלף צופים, בעוד "הזמר במסכה" בקשת לא רחוק מאחור עם 15.6% ו-461 אלף. שתי התכניות הבטיחו לרשתות המסחריות נתח צפייה משמעותי בשעות השיא. מנגד, ערוץ 14 התקשה לשחזר הישגים מהשבועות האחרונים: "הפטריוטים" רשמה 6.6% בלבד עם 181 אלף צופים, ואילו משדרי הפריים עם ינון מגל וצבי יחזקאלי לא הצליחו להתרומם מעבר ל-4% ו-2.7% ברצועות המוקדמות. המסר של הערב: רשת סוגרת פערים, בעיקר בזכות שילוב בין שיפור חדשותי לתכנים חזקים בפריים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מושיקו 04/06/2025 08:16
    הגב לתגובה זו
    את המאבק לגיוס כל החרדים הפרזיטים לצהל.
  • 1.
    יודפת 04/06/2025 00:34
    הגב לתגובה זו
    יותר מקצועית ואובייקטיבית
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.