האח הגדול; קרדיט: רשתות חברתיות
האח הגדול; קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

"האח הגדול" מנצח את "רוקדים עם כוכבים"

פרק ההשקה של "האח הגדול 2025" היה הנצפה ביותר מאז 2022, עם שיא צפייה של 23.2% בשיא השידור; קשת עדיין שולטת בביטחון במהדורות החדשות עם פי שניים יותר צופים מחדשות 13

אביחי טדסה | (4)
נושאים בכתבה רייטינג

כבר תקופה ארוכה שרשת 13 מתקשה להתקרב ברייטינג לקשת ולערוץ 14, הן במהדורות והן בפריים טיים. אבל אתמול, בזכות פרק ההשקה של העונה החדשה של "האח הגדול", הערוץ רשם קאמבק דרמטי. עם 20.3% רייטינג ממוצע ו־547 אלף צופים, העונה החדשה נפתחה בנתון הגבוה ביותר לפרק פתיחה מאז 2022. רגע השיא נרשם ב־22:33, אז זינק הרייטינג ל־23.2% עם חשיפה של 791 אלף צופים בדקה, נתון שכאמור היה רחוק מהישג ידה של רשת כבר תקופה. 

לשם השוואה, תוכנית הדגל של קשת, "רוקדים עם כוכבים", נחלשה ל־15.9% ו־419 אלף צופים. בערוץ 14, "הפטריוטים" שמרה על יציבות עם 7.8%, ואילו כאן 11 הסתפקה ב־4.3% בלבד. מבחינת רשת, זהו הישג של ממש, תוכנית אחת שמצליחה להחזיר את הערוץ ללב השיח ולראש טבלת הצפייה.



למרות ההצלחה בפריים טיים, בגזרת החדשות רשת עדיין מפגרת מאחור. חדשות 12 ממשיכה להוביל בפער ברור עם 15.1% רייטינג ו־388 אלף צופים. חדשות 14, ששומרת על מקומה השני תקופה ארוכה, עקפה את חדשות 13 של רשת עם 8% רייטינג ו־206 אלף צופים, לעומת 7.1% ו־184 אלף בלבד. חדשות כאן 11 נרשמה עם 4.2%.



.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    קפלניסט 23/05/2025 01:35
    הגב לתגובה זו
    צאו להפגין למען גיוס כל החרדים לצהל
  • 3.
    יסכה 22/05/2025 09:37
    הגב לתגובה זו
    מוביל במאבק לגיוס האברכים החרדים הפרזיטים לצהל.
  • 2.
    נריה 22/05/2025 00:51
    הגב לתגובה זו
    סיקור אובייקטיבי והוגן
  • 1.
    גד 21/05/2025 21:49
    הגב לתגובה זו
    את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ומימנו את השחיתות.נדרשת וועדת חקירה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.