בלתי נגמר: רונאלדו סיים כמלך השערים של 2023. הנה מה שעשה השנה
רונאלדו הוא גם מלך השערים של הליגה הסעודית העונה, עם 20 כאלה (ועוד 9 בישולים), כשאל נאסר ממוקמת במקום השני, רחוקה 7 נקודות מאל הילאל שבפסגה. החתימה של הכוכב בערב הסעודית טלטלה את עולם הכדורגל, והפכה את רונאלדו למי שמחזיק בחוזה הספורט היקר ביותר בכל הזמנים. הפורטוגלי מרוויח סכום דמיוני של 200 מיליון אירו לעונה באל נאסר, וימשיך להכניס לכיסו העמוק את הסכום עד 2025, אלא אם יאריך את חוזהו בקבוצה. בגזרה הבינלאומית החלוץ כבש כאמור 10 שערים במוקדמות יורו 2024, כשנבחרת פורטוגל סיימה את השלב עם מאזן מושלם של עשרה ניצחונות בעשרה משחקים. הנבחרת הפורטוגלית אחת מהמועמדות החזקות ביותר לקחת את הטורניר, כשהפעם האחרונה בה הוכתרה כאלופת אירופה הייתה ב-2016, כשרונאלדו וחבריו יבואו לטורניר במטרה לכפות על האכזבה במונדיאל, לאחר שהנבחרת הודחה ברבע הגמר למרוקו הצנועה. הטורניר עשוי להיות האחרון של החלוץ במדי נבחרת פורטוגל, כשב-2024 יפגש גם בפעם האחרונה עם יריבו הגדול ביותר, ליאו מסי, במשחק ידידות שיערך בין אל נאסר לאינטר מיאמי בסמוך ליום הולדתו של רונאלדו.5️⃣4️⃣ pic.twitter.com/HN2GgOZpLD
— AlNassr FC (@AlNassrFC_EN) December 30, 2023
- 1.עותניאל 31/12/2023 10:43הגב לתגובה זורונאלדו כבר כבר כמעט 20 שנה סקורר ברמה עולמית. לא מיתעייף על אף גילו מיתקרב ל-40 מעניין כמה עוד נהנה מביצועיו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
.jpg)