מחברים ליריבים והמשתכרים הבכירים בעולם: רונאלדו פוגש את בנזמה
לראשונה מאז שעזבו את ריאל מדריד, כרים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו יפגשו שוב - הפעם כיריבים. אל נאסר של רונאלדו תארח היום (שלישי, 20:00) את אל איתיחאד, האלופה המכהנת, למפגש מעניין בין שני השחקנים, שחלקו חדר הלבשה בריאל מדריד במשך 11 שנים.
הפעם האחרונה שבה השחקנים נפגשו מאז שהפורטוגלי עזב את הבלאנקוס הייתה ביורו 2021, במשחק שנגמר בתוצאה 2-2 כששני החלוצים סיימו עם שער. כעת רונאלדו בא למשחק כשקבוצתו ממוקמת במקום השני, רחוקה 10 נקודות (ומשחק חסר) מאל הילאל של ניימאר הפצוע שנמצאת במקום הראשון. אל איתיחאד מציגה יכולת חלשה ביחס לעונה שעברה ולא לוקחת חלק במאבק האליפות, כשהיא רחוקה 22 נקודות מהצמרת, גם היא עם משחק חסר.
ביחד בריאל. רונאלדו ובנזמה (ריאל מדריד טוויטר)
ובכל זאת, גם בליגה הסעודית הכוכבים עושים את מה שהם עושים הכי טוב: להבקיע שערים. רונאלדו בן ה-37 מוביל את הטבלה המקומית עם 17 כאלה (ועוד 9 בישולים), כשבסצנה העולמית הוא מסוגל להפוך למלך השערים של 2023, כשחסר לו שני שערים בכדי לעקוף את הארי קיין ואמבפה שלא ישחקו כדורגל עוד השנה.
- עם מעל 200 מיליון אירו שנשארו בחוזה: בנזמה יעזוב לליון בהשאלה?
- יוותר על חצי מיליארד אירו? בנזמה שוקל לעזוב את אל איתיחאד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות גילו המבוגר, הפורטוגלי הבלתי נגמר כבש לא פחות מ-50 שערים השנה, ובמידה ויבקיע צמד במשחק יהפוך לכובש המוביל בעולם השנה.
בנזמה בן ה-36 גם מנפק מספרים יפים, כשבעונתו הראשונה בליגה הסעודית מצא את הרשת 9 פעמים והוסיף 4 בישולים. כזכור, שני החלוצים נחשבים למשתכרים הבכירים בליגה ולכדורגלנים שמרוויחים הכי הרבה כיום, כשכל אחד מכניס לכיסו העמוק לא פחות מ-200 מיליון אירו לעונה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
