נלחמת באמזון: טסקו הבריטית החלה לעבוד עם טריגו הישראלית

רשת הסופרמרקטים הגדולה ביותר בבריטניה החלה לעבוד עם חברת טריגו ויז'ן, שפיתחה מערכת של מצלמות ותוכנה המאפשרת לקמעונאים לחייב לקוחות באופן אוטומטי
|
Tesco, צילום: בלומברג
ענקית הקמעונאות הבריטית, טסקו, החלה לעבוד עם חברת הסטארט-אפ הישראלית, טריגו ויז'ן, וזאת כדי "לשפר עמדות" במלחמתה מול אמזון, ולהציע ללקוחתיה חווית קנייה ללא עצירה בקופה.
על פי הדיווח, רשת הסופרמרקטים הגדולה ביותר בבריטניה החלה לעבוד עם חברת טריגו ויז'ן, שפיתחה מערכת של מצלמות ותוכנה המאפשרת לקמעונאים לחייב לקוחות באופן אוטומטי.
טסקו ורשתות סופרמרקטים נוספות מתמודדות כעת עם כוונתיה של אמזון לפתוח כ-3,000 חנויות אמזון Go בארה"ב, תוך כדי שהיא מרחיבה את השותפות שלה עם רשת מוריסון הבריטית.
צמצום הקופות יכול גם לעזור לטסקו ל"הרזות" את כוח העבודה שלה לאורך זמן ולשפר את שולי הרווח, כשהיא מתמודדת מול מתחרותיה, רשתות הדיסקאונט, אלדי ולידל הגרמניות.
טסקו אמרה בתחילת החודש כי היא בוחנת מגוון של טכנולוגיות חדשות, כולל גם משלוחים רובוטיים. "חנויות ללא קופה הן דבר אחד שאנחנו בודקים, אבל זה לא משהו שאנחנו מוכנים לצאת איתו החוצה עדיין", אמרה דוברת החברה וסירבה להגיב על כל השותפים העסקיים של הטכנולוגיה.
טריגו, שגייסה 7 מיליון דולר מורטקס ונצ'רס וחץ השקעות, שותפה גם עם רשת שופרסל, והשתיים עובדות על פיילוט בתל אביב במטרה להפיץ את המוצר בתוך כשנה.
סטארט-אפים אחרים, כולל סנסאי הפורטוגלית, מתחרים בטריגו כדי לספק למרכולים טכנולוגיה ללא תשלום. טסקו ניסתה בעבר אפליקציה שאיפשרה ללקוחות לסרוק ולשלם עבור מצרכים באמצעות הטלפון החכם שלהם, כאשר אפליקציית Scan Pay Go הייתה מוגבלת לצוות במשרדי טסקו בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות