משדרגים את הרכב המשפחתי? כך נעשה את זה נכון
בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות מרשימה של ענף הרכב בארץ. בין אם ההתפתחות נוגעת לכניסתן של חברות הליסינג לשוק הרכב הפרטי, או בזמנים מורכבים בהם אנו נמנעים מנסיעה בתחבורה הציבורית בחסות מגפת הקורונה. כיום, בזכות שינויים אלו ופתרונות מימון מכל עבר, החלום על שדרוג הרכב המשפחתי הופך נגיש לרבים מאיתנו. כדי לדעת כיצד להתמודד עם ההיצע הרכב של סוכנויות הרכב ואפשרויות התשלום המקלות, כתבנו מדריך קצר ובו חמישה קריטריונים שיכולים להפוך את הבחירה שלך לפשוטה יותר.
מעל הכל – בטיחות
כהורים, אנו מניחים בראש סדר העדיפויות את בטיחות הילדים בזמן הנסיעה ברכב. באופן כללי, ניתן להניח כי לדגמים חדישים יותר אפשרויות בטיחות טובות יותר. כדי לדעת מה מתאים למשפחה שלך באופן ספציפי מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בסוכנות הרכב ולקבל את כל המידע הדרוש על התקנים וכיצד באים לידי ביטוי ברכב המדובר.להתחשב בעתיד
כאשר אנו קונים רכב משפחתי חדש עבור התא המשפחתי שלנו, מומלץ לחשוב כמה צעדים קדימה על נושא הרחבת המשפחה. השקעה שכזו הולכת לשרת אותנו במהלך השנים הקרובות וכדאי לקחת בחשבון כל מה שניתן. האם הרכב מאפשר הנחה של בוסטר על המושב מבלי לגרוע מקום מהילדים הגדולים ברכב? האם אנו זקוקים למכונית עם תא מטען גדול יותר עבור עגלה שתתווסף למניין המזוודות שבשגרה? כדי להימנע מתסכול כזה בעוד שנה-שנתיים, מומלץ להקדיש לכך מחשבה.התחשבות בתקציב
התקציב שבחרנו להקדיש לרכישת הרכב המשפחתי החדש הוא אחד מהגורמים המכריעים בבחירה. כיום, אפשרויות הרכישה מגוונות כל כך בזכות פתרונות המימון המוצעים לציבור הרחב, הן על ידי חברות הליסינג השונות והן על ידי הבנקים ושאר הסוכנויות הפרטיות. לכן, כשאנו קובעים תקציב לרכישה מומלץ לחשב מראש כמה מסלולי תקציב שיכולים להתאים לנו ויאפשרו לנו להנות מהיצע רחב יותר של כלי רכב. כמו כן, עיון במודעות פרסומת על מבצעי רכב או התעניינות אצל סוכני המכירות יכולים לאפשר לך להשיג רכב הרבה יותר טוב במסגרת התקציב המקורית.קילומטראז' וצריכת הדלק החודשית
כדי שנוכל להתאים באופן מיטבי את הרכב לצרכים שלנו כמשפחה, חשוב להגיע מוכנים לשלב החיפושים אחר הרכב ולהכיר את הקילומטראז' החודשי שלנו מקרוב. ההוצאה החודשית עבור דלק היא הוצאה משמעותית לרוב. לכן, בחינה של הרגלי הנסיעה והשימוש ברכב יכולים לעזור לך לכוון לנפח המונע הנדרש בהתאם לשימוש. כאן נכנסים גם השיקולים לגבי רכישת רכב היברידי וחסכוני או כזה המונע בגז. מדובר בסעיף חשוב שכן ניתן להשוות נתונים ולחפש את הרכב המתאים לנו על פי נתוני היצרן אודות צריכת הדלק של הרכב.נוחות
בסופו של דבר אנו הולכים להעביר הרבה מאוד קילומטרים יחד ברכב החדש שלנו, בדרך לחופשה או סתם במהלך התנהלות בשגרה. חשוב לבחון את היבט הנוחות של הרכב ולבחון את סוג המושבים, הריפוד והמרחב עבור כל המשפחה.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.