עסקים קטנים לא צריכים משאבים גדולים להצלחה עסקית
שיווק ומיתוג עסקים מאפשר להם להגדיל את מספר הלקוחות ולפנות לקהלי יעד חדשים. הבעיה היא שבניגוד לחברות גדולות, לבעלי עסקים קטנים יש תקציב מוגבל. כתוצאה מכך, השאיפה של אותם בעלי עסקים צריכה להיות ניצול כמה שיותר אפקטיבי של המשאבים שעומדים לרשותם. למזלם, כיום ברור שעסקים קטנים לא צריכים משאבים גדולים כדי להגיע להצלחה עסקית.
פתרונות השיווק שמעניקים כיום את הערך הגבוה ביותר לעסקים קטנים נמצאים במרחב הדיגיטלי – או במילים אחרות, באינטרנט. מגוון רחב של פלטפורמות שיווק דיגיטליות מאפשרות לבעלי עסקים להציג את המוצר או השירות שלהם, לפנות באופן ישיר אל קהל היעד ולהגדיל את הנוכחות באינטרנט. בטווח הארוך, אותן פלטפורמות גם מבטיחות יחסי ציבור שיעזרו לעסקים להתמודד עם רגעי משבר.
מה הערך של פלטפורמות שונות מבחינת המיתוג?
ייעוץ עסקי מבוסס כיום על פלטפורמות שיווק דיגיטליות כי הוא מעניק ערך מוסף. ראשית, בעזרת מיתוג עסקי ברשתות חברתיות למשל אפשר ליצור שיח סביב המוצר או השירות וכך להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שמתעניינים בו. בפועל, בעלי עסקים קטנים גם מקבלים את החופש לבחור האם להשתמש ברשתות חברתיות שפונות לצעירים כמו אינסטגרם – או להתמקד ברשתות חברתיות ותיקות יותר כגון פייסבוק.
שנית, פלטפורמת שיווק מהסוג של גוגל כמנוע חיפוש מאפשרת לבעלי עסקים קטנים לטרגט את קהל היעד שלהם. כאן הערך הוא פניה מדויקת אל מי שבאמת מתעניין במוצר או בשירות של עסקים קטנים, כמו גם יצירת בידול מול העסקים הגדולים. במובן הזה, הערך הוא הפיכת החיסרון ליתרון וניצול היתרונות של ייעוץ עסקי לעסקים קטנים עד שרואים תוצאות.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
העולם עובר לדיגיטל
המעבר לדיגיטל מוכיח את עצמו בגלל עלויות יחסית נמוכות ותוצאות בזמן אמת. הוא מתאים לעסקים קטנים ומאפשר להם ניצול משאבים. מעבר לכך, יש משמעות לשיח ברשת האינטרנט ולחשיפה לקהל הרלוונטי.
שיווק דיגיטלי מוצלח נמדד ביכולת שלו להפוך מסר מסוים לוויראלי ולעזור לו להתפשט. כאשר המסר מתפשט בצורה אורגנית, המשמעות היא שבעל העסק מגדיל את מספר הלקוחות שנחשפים אליו בלי שהוא יצטרך לשלם על כך.
בשורה התחתונה, כדאי לעסקים קטנים לבצע מיתוג ושיווק בדיגיטל. האינטרנט מגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות עבור בעלי עסקים קטנים והוא מאפשר להם להתחרות בתאגידים בינלאומיים. מלבד מהירות, זמינות ועלויות נמוכות, שיווק דיגיטלי מציע ערך גבוה גם לעסקים דלי תקציב והוא יכול להוביל אותם להצלחה משמעותית.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.

8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי
לפני שנכנסים להשקעה בשוק הנדל"ן הלוהט של דובאי, חשוב להבין שלא כל מה שמבריק הוא זהב. השוק בדובאי מוצף במתווכים שמבטיחים הרים וגבעות, אבל מאחורי הקלעים מסתתרים גם סיכונים. חברת Horizon מדגישה 8 בדיקות קריטיות שחייבים להכיר לפני שחותמים על עסקה
שוק הנדל"ן בדובאי הוא אחד מהשווקים החמים ביותר כיום. בארבע השנים האחרונות המחירים עלו ביותר מ-70%, מדובר בעלייה חדה יותר מזו שנרשמה בערים מרכזיות רבות אחרות בעולם.
אחת הסיבות לכך היא מספר התיירים הגבוה שמגיע לדובאי. בשנת 2024 עמד הנתון הזה על כ-19 מיליון תיירים, וסביר מאוד שהמספר יהיה גבוה אף יותר בסיום שנת 2025 והתוצאה של זה ברורה. התעניינות שיא מצד משקיעי נדל"ן, ובמקביל גם ריבוי עצום של סוכני תיווך, כאשר כל אחד מהם מנסה להציע למשקיעים את הפרויקט הנוצץ הבא.
על פניו נראה שאין סיבה לדאגה. הרי אם התיירים ממשיכים להגיע והמחירים מטפסים, למה לא להיכנס וליהנות מהחגיגה? אלא שבפועל התמונה מורכבת בהרבה. מאחר והשוק מוצף במתווכים ואנשי מכירות שחלקם מנוסים ומקצועיים וחלקם מסתפקים ברווח מהיר לפני שהם ממשיכים הלאה, בפני המשקיע הממוצע ניצבת משימה לא פשוטה. הוא גם צריך להבחין מי מבין הסוכנים אכן אמין ומי חובבן, וגם להבין באיזה פרויקט שווה להשקיע ומאיזה עדיף להתרחק.
לבדוק את המספרים האמיתיים ולא את הברושורים
אם אתם מחפשים לעשות השקעת נדל''ן בדובאי עם מלווי משקיעים שמתמחים בעיר, חברת הורייזן היא אחת המובילות בתחום. אבל לכדאי להיסחף אחרי הבטחות נוצצות, ברושורים מבריקים, מצגות עם בריכות על הגג ומגרשי גולף פרטיים. צריך לקבל החלטה ולבצע עסקה על בסיס נתונים אמיתיים. חברת הורייזן עובדת עם אנליסטים שמנתחים כל פיפס שקשור להשקעות נדלן בדובאי .
- שיא ישראלי בדובאי: מאיורס נדל״ן של מיכאל מאיורוב היא החברה הישראלית הראשונה שהחתימה מעל 50 קבלנים בא
- השקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זו בדיוק הסיבה שחברת Horizon הישראלית לקחה על עצמה משימה ברורה, להדריך את המשקיעים מישראל שרוצים להיכנס לשוק הנדל"ן בדובאי.