היה כבר? קמפיין מקאן לתנובה מזכיר את גיתם מלפני עשור
מקאן תל אביב עלה השבוע עם סדרת סרטים חדשה ומשעשעת לסדרת מוצרי תנובה טופו שהעוגן הקריאייטיבי שמוביל אותה היא ההפתעה העצומה של כל מי ששומע שמדובר בטופו. בתגובה קיצונית ומצחיקה, המופתעים מגיבים במחווה פיזית, דוחפים את מי שלצידם ומפילים אותם לרצפה או לבריכה, או מהכסא וכו'.
עד כאן הכל טוב ויפה אבל תסמכו על הקולגות המפרגנים בענף שיידעו לשלוח לאייס את מה שלדעתם הוא המקור לפרסומת הזו - סרט של גיתם BBDO מלפני יותר מעשור, עבור מיונז 5% של אסם, שלמען האמת אכן נראה אותו הדבר. על הסרטון של גיתם אחראיים אסי שביט, ערן ברקן, לורה רוזנפלד ואסף כץ. הסרטים לפניכם - תשפטו בעצמכם.
פרסומת גיתם לאסם משנת 2005
פרסומת מקאן לתנובה טופו
- עוד עליית מחירים: קרטון חלב יעלה יותר מ-7 שקל; מה יקרה למחיר הדלק
- רעידת אדמה: בהסתדרות מבקשים הבהרות ממכירת הקנין הרוחני של אסם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ואם כבר קופי-פייסט, יש מי שיטען שהמקור האמתי הוא בכלל מסיינפלד המיתולוגית, בדמותה של איליין (ג'וליה לואיס דרייפוס) שבפרקים רבים הגיבה לחדשות מפתיעות ב-GET OUT המפורסם שלה.
- 6.לא ההשראה היחידה.... 28/06/2018 16:20הגב לתגובה זוhttps://www.adsoftheworld.com/media/print/aspirin_bayer_cafiaspirin_dad נו...
- 5.מה עבר להם בראש? (ל"ת)רומי 28/06/2018 11:26הגב לתגובה זו
- 4.הפרסום בישראל מביך במקרה הטוב (ל"ת)ד. 27/06/2018 20:26הגב לתגובה זו
- 3.אני הכי אוהב להעתיק פרסומות מגיתם מלפני 13 שנה (ל"ת)מקאניסט 27/06/2018 16:14הגב לתגובה זו
- 2.אז העתיקו. מי ישמע. (ל"ת)הלן קלר. 27/06/2018 13:34הגב לתגובה זו
- 1.למה לריב על פרסומת גרועה? (ל"ת)דני 27/06/2018 12:25הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
