חברת ה-Indoor Media 'לוקיישן' נכנסת לשילוט הדיגיטלי

לדברי איתי פז, מנכ"ל לוקיישן "ב-5 השנים האחרונות החברה שילשה את הכנסותיה; רואים את כניסתנו לשילוט הדיגיטלי כצעד משמעותי לעתידה של החברה"
משה בנימין | (5)

חברת ה-Indoor Media לוקיישן המתמחה במדיה בחללים סגורים (בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר ועוד) נכנסת לתחום השילוט הדיגיטלי. יחד עם זאת זכתה החברה תחת ניהולו של איתי פז במכרז שילוט דיגיטלי בבסיסי צה"ל.

 

לצד השילוט המסורתי של החברה, שהייתה הראשונה בתחומה, עם הקמתה לפני 13 שנים, מתקינה החברה בימים אלה מאות מסכי מדיה בפריסה ארצית, בהתאמה לקהלים, בהשקעה של כ 2 מליון שקלים. עם כניסתה לקטגוריה החדשה, הצטרף לשורותיה אור בר-ששת ששימש בשנים האחרונות כמנהל מכירות בחברת התכנה לשילוט novisign.  

 

במסגרת מכרז צה"ל שבו זכתה, החברה תקים עשרות מסכי שילוט ב-35 חנויות רשת כוורת (שק"ל לשעבר) שבבסיסי צה"ל, בחשיפה ממוקדת לכ-350 אלף חיילי סדיר, קבע  ומילואים בנקודות המכירה. במקביל, ברשת סטודיו C מותקנים בימים אלה מסכים שיעבירו תוכן המותאם לקהל הנשי. בנוסף מדווחים בחברה כי היא מתכננת לפרוס מסכי קו קופה במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ במטרה לשמש כפלטפורמה בעלת יכולת השפעה אמיתית בתחום קניית האימפולס. המערכות, בעלות יכולת ניהול ושליטה מרחוק, יעבדו בסנכרון מלא מול העסקים השונים ויתאימו את המבצעים שעל גבי המסכים לצורכי נקודת המכירה והמפרסמים השונים.

 

"לוקיישן מדיה עושה צעד משמעותי וכחלק מתכנית החומש שלה מתרחבת ומעמיקה את אחיזתה במתן פתרונות שילוט ממוקדי לקוח עבור המפרסמים השונים", אומר לאייס איתי פז, מנכ"ל החברה.

"ב-5 השנים האחרונות החברה שילשה את הכנסותיה ויצרה ערך אמתי למפרסמים במיקוד קהלים לקמפיין בבליל המדיות הקיימות כיום. אנו רואים את כניסתנו לתחום השילוט הדיגיטלי כצעד משמעותי לעתידה של החברה ואנו נחושים להמשיך בצמיחה ועשייה ייחודית. פלטפורמת השילוט הדיגיטלי תעבוד לצד השילוט המסורתי, אלפי הפוסטרים, הקיימים כיום והיא באה על מנת ולהעמיק את האחיזה בנקודות".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חברה מיוחדת במינה ממליצה לכל מנהל שיווק לחזק את המותג (ל"ת)
    מנהלת שיווק 31/05/2018 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לקוחה מרוצה (ל"ת)
    איזו מדיה מעולהההה!! 28/05/2018 21:02
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לקוח 28/05/2018 16:53
    הגב לתגובה זו
    טיפול מסור כזה לא קיבלתי בשום מתחרה!
  • אבי 28/05/2018 17:26
    הגב לתגובה זו
    אור הוא אחלה גבר! וגם מקצוען. בהצלחה!
  • 1.
    פרסומי 28/05/2018 16:52
    הגב לתגובה זו
    החברה מספר 1..!!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.