לוקיישן. נכנסת לשילוט דיגיטלי
צילום: יח"צ

חברת ה-Indoor Media 'לוקיישן' נכנסת לשילוט הדיגיטלי

לדברי איתי פז, מנכ"ל לוקיישן "ב-5 השנים האחרונות החברה שילשה את הכנסותיה; רואים את כניסתנו לשילוט הדיגיטלי כצעד משמעותי לעתידה של החברה"
משה בנימין | (5)

חברת ה-Indoor Media לוקיישן המתמחה במדיה בחללים סגורים (בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר ועוד) נכנסת לתחום השילוט הדיגיטלי. יחד עם זאת זכתה החברה תחת ניהולו של איתי פז במכרז שילוט דיגיטלי בבסיסי צה"ל.

 

לצד השילוט המסורתי של החברה, שהייתה הראשונה בתחומה, עם הקמתה לפני 13 שנים, מתקינה החברה בימים אלה מאות מסכי מדיה בפריסה ארצית, בהתאמה לקהלים, בהשקעה של כ 2 מליון שקלים. עם כניסתה לקטגוריה החדשה, הצטרף לשורותיה אור בר-ששת ששימש בשנים האחרונות כמנהל מכירות בחברת התכנה לשילוט novisign.  

 

במסגרת מכרז צה"ל שבו זכתה, החברה תקים עשרות מסכי שילוט ב-35 חנויות רשת כוורת (שק"ל לשעבר) שבבסיסי צה"ל, בחשיפה ממוקדת לכ-350 אלף חיילי סדיר, קבע  ומילואים בנקודות המכירה. במקביל, ברשת סטודיו C מותקנים בימים אלה מסכים שיעבירו תוכן המותאם לקהל הנשי. בנוסף מדווחים בחברה כי היא מתכננת לפרוס מסכי קו קופה במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ במטרה לשמש כפלטפורמה בעלת יכולת השפעה אמיתית בתחום קניית האימפולס. המערכות, בעלות יכולת ניהול ושליטה מרחוק, יעבדו בסנכרון מלא מול העסקים השונים ויתאימו את המבצעים שעל גבי המסכים לצורכי נקודת המכירה והמפרסמים השונים.

 

"לוקיישן מדיה עושה צעד משמעותי וכחלק מתכנית החומש שלה מתרחבת ומעמיקה את אחיזתה במתן פתרונות שילוט ממוקדי לקוח עבור המפרסמים השונים", אומר לאייס איתי פז, מנכ"ל החברה.

"ב-5 השנים האחרונות החברה שילשה את הכנסותיה ויצרה ערך אמתי למפרסמים במיקוד קהלים לקמפיין בבליל המדיות הקיימות כיום. אנו רואים את כניסתנו לתחום השילוט הדיגיטלי כצעד משמעותי לעתידה של החברה ואנו נחושים להמשיך בצמיחה ועשייה ייחודית. פלטפורמת השילוט הדיגיטלי תעבוד לצד השילוט המסורתי, אלפי הפוסטרים, הקיימים כיום והיא באה על מנת ולהעמיק את האחיזה בנקודות".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חברה מיוחדת במינה ממליצה לכל מנהל שיווק לחזק את המותג (ל"ת)
    מנהלת שיווק 31/05/2018 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לקוחה מרוצה (ל"ת)
    איזו מדיה מעולהההה!! 28/05/2018 21:02
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לקוח 28/05/2018 16:53
    הגב לתגובה זו
    טיפול מסור כזה לא קיבלתי בשום מתחרה!
  • אבי 28/05/2018 17:26
    הגב לתגובה זו
    אור הוא אחלה גבר! וגם מקצוען. בהצלחה!
  • 1.
    פרסומי 28/05/2018 16:52
    הגב לתגובה זו
    החברה מספר 1..!!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״