חברת ה-Indoor Media 'לוקיישן' נכנסת לשילוט הדיגיטלי
חברת ה-Indoor Media לוקיישן המתמחה במדיה בחללים סגורים (בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר ועוד) נכנסת לתחום השילוט הדיגיטלי. יחד עם זאת זכתה החברה תחת ניהולו של איתי פז במכרז שילוט דיגיטלי בבסיסי צה"ל.
לצד השילוט המסורתי של החברה, שהייתה הראשונה בתחומה, עם הקמתה לפני 13 שנים, מתקינה החברה בימים אלה מאות מסכי מדיה בפריסה ארצית, בהתאמה לקהלים, בהשקעה של כ 2 מליון שקלים. עם כניסתה לקטגוריה החדשה, הצטרף לשורותיה אור בר-ששת ששימש בשנים האחרונות כמנהל מכירות בחברת התכנה לשילוט novisign.
במסגרת מכרז צה"ל שבו זכתה, החברה תקים עשרות מסכי שילוט ב-35 חנויות רשת כוורת (שק"ל לשעבר) שבבסיסי צה"ל, בחשיפה ממוקדת לכ-350 אלף חיילי סדיר, קבע ומילואים בנקודות המכירה. במקביל, ברשת סטודיו C מותקנים בימים אלה מסכים שיעבירו תוכן המותאם לקהל הנשי. בנוסף מדווחים בחברה כי היא מתכננת לפרוס מסכי קו קופה במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ במטרה לשמש כפלטפורמה בעלת יכולת השפעה אמיתית בתחום קניית האימפולס. המערכות, בעלות יכולת ניהול ושליטה מרחוק, יעבדו בסנכרון מלא מול העסקים השונים ויתאימו את המבצעים שעל גבי המסכים לצורכי נקודת המכירה והמפרסמים השונים.
"לוקיישן מדיה עושה צעד משמעותי וכחלק מתכנית החומש שלה מתרחבת ומעמיקה את אחיזתה במתן פתרונות שילוט ממוקדי לקוח עבור המפרסמים השונים", אומר לאייס איתי פז, מנכ"ל החברה.
- מה משמעות העליות של יום שני? איך נכון ולא נכון להשתמש ב-RSI?
- האם השקעה בחברות דיור מוגן כדאית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"ב-5 השנים האחרונות החברה שילשה את הכנסותיה ויצרה ערך אמתי למפרסמים במיקוד קהלים לקמפיין בבליל המדיות הקיימות כיום. אנו רואים את כניסתנו לתחום השילוט הדיגיטלי כצעד משמעותי לעתידה של החברה ואנו נחושים להמשיך בצמיחה ועשייה ייחודית. פלטפורמת השילוט הדיגיטלי תעבוד לצד השילוט המסורתי, אלפי הפוסטרים, הקיימים כיום והיא באה על מנת ולהעמיק את האחיזה בנקודות".
- 4.חברה מיוחדת במינה ממליצה לכל מנהל שיווק לחזק את המותג (ל"ת)מנהלת שיווק 31/05/2018 13:26הגב לתגובה זו
- 3.לקוחה מרוצה (ל"ת)איזו מדיה מעולהההה!! 28/05/2018 21:02הגב לתגובה זו
- 2.לקוח 28/05/2018 16:53הגב לתגובה זוטיפול מסור כזה לא קיבלתי בשום מתחרה!
- אבי 28/05/2018 17:26הגב לתגובה זואור הוא אחלה גבר! וגם מקצוען. בהצלחה!
- 1.פרסומי 28/05/2018 16:52הגב לתגובה זוהחברה מספר 1..!!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
