ספייסינג תשיק את ועידת הקו-וורקינג הראשונה בישראל

בוועידה בחודש מאי 2018 יתארחו נציגי חברות הקו-וורקינג המובילות, אורחים מחו"ל ואושיות פוליטיות שידונו בתופעה ההולכת ומשנה את שוק שכירות המשרדים. תחזית: בתוך 5 שנים חללי העבודה המשותפים יהוו 15% מכלל שטחי המשרדים (תוכן שיווקי)
תוכן שיווקי | (1)
נושאים בכתבה חלל עבודה

אתר השוואת חללי העבודה ספייסינג יארח את הוועידה הראשונה בישראל שתעסוק בתהליך ההולך ומתחזק של קו-וורקינג. לכנס עתידים להגיע עשרות בעלים של חברות שטחים להשכרה, בעלי עסקים קטנים ובינוניים השוכרים שטחים כאלו, מומחים מהארץ ומחו"ל וכן דוברים פוליטיים. משתתפי הכנס ידונו בשינוי העובר על המשרד המסורתי ובשוק העבודה החדש. בנוסף, במסגרת הכנס תיערך תחרות סטארט אפים תחת הכותרת 'נדל"ן פוגש טכנולוגיה'.

למעלה מ-40 אלף מ"ר ברחבי הארץ מוגדרים כיום כשטחי קו-וורקינג (CoWorking) - חללי עבודה משותפים. מדובר במגמה מתחזקת שמעניקה מגוון פתרונות עבור פרילנסרים, סטארט-אפים בתחילת דרכם, וכן חברות וארגונים קטנים ובינוניים. צורת העבודה הגמישה, המאפשרת לשכור חלל עבודה למספר שעות, לשבוע, לחודש או למספר חודשים ללא כל התחייבות, צוברת פופולריות הולכת וגדלה גם בזכות העובדה שהיא מאפשרת ומעודדת שיח פורה בין אנשי מקצוע בתחומים שונים, גם אם אינם עובדים באותה חברה. זאת לעומת המשרד המסורתי, בו האינטראקציה מוגבלת במקום ובהון האנושי.

ספייסינג, פלטפורמת השוואה בין חללי עבודה משותפים ומשרדים בשכירות משנה, הוקמה במארס 2017 על ידי איתן זינגר וחגי אלבו, לשעבר מנכ"ל זאפ השוואת מחירים, וסמנכ"ל הטכנולוגיות קבוצת זאפ, קבוצת הדיגיטל הגדולה בארץ. אתר ספייסינג מציג במנוע החיפוש למעלה מ-170 מתחמי עבודה רשמיים בישראל, ועוד מאות משרדים בשכירות משנה וחדרי ישיבות.

מקימי החברה מצביעים על גידול מהיר ביותר בתחום הקו-וורקינג."כשעלה הרעיון להקמת ספייסינג היו בישראל 72 חללי עבודה משותפים", מספר זינגר. "קצת לאחר שהשקנו את האתר היו כבר למעלה מ- 160 כאלו. דור ה-Y מסרב להתחייב ומעדיף גמישות, ואנו רואים זאת בכל ההחלטות שלו בתחומים שונים: מגורים, רכב, עבודה, וכפועל יוצא - גם בשכירת משרד".

חללי הקו-וורקינג בישראל נמצאים תמיד בתפוסה הגבוהה מ-90% כאשר המבוקשים שביניהם אף ב-100% (בין החברות הפופולאריות: ווי וורק דובנוב, מיקסר, ספייסס הרצליה ומיינדספייס).

"הטראפיק שלנו בצמיחה מתמדת", אומר זינגר. "אנו מספקים כיום 2,500 לידים של שוכרים מדי חודש למתחמים השונים". לאור הגידול בביקוש נפתחים יותר ויותר חללים, אך גם מחירי השכירות עולים כל העת.

"התחזיות השמרניות מעריכות כי שוק חללי העבודה המשותפים יגדל פי שלושה תוך שנה, ואנחנו רואים את ההתממשות של זה מדי חודש, כאשר אנגליה מובילה את הטרנד ואחריה ארה"ב והונג קונג", מוסיף זינגר. לדבריו, בימים אלו הפלטפורמה של ספייסינג מושקת גם בלונדון, פולין וצ'ילה, ובהמשך השנה גם תפנה לקהלים בניו יורק ובברלין. מעבר להצלחה המקומית ולהרחבת הפעילות במדינות נוספות, ספייסינג גם הספיקה לקצור כמה פרסים: המיזם הגיע לשלב חצי הגמר בתחרות הג'רני ואף נבחר להיות מוצג ב"ווב סאמיט" - ועידת הדיגיטל הגדולה בעולם.

ספייסינג, כל חללי העבודה המשותפים בישראל בקליק אחד

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני פשוט אוהבת את הרעיון הזה!! (ל"ת)
    אמירה חיון 08/11/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״