פרסום ראשון

מתהדק הקשר בין קול חי לש"ס: ישדר את הדרשה השבועית של הרב הראשי יצחק יוסף

גם הרב עובדיה יוסף ז"ל וגם בנו יצחק שידרו את דרשתם בקול ברמה. בשל קרע לפני כשנה הופסק הקשר עם התחנה ומהשבוע דרשת הרב הראשי תשודר בקול חי

אלכסנדר כץ | (1)

תחנת קול חי תחל במוצ"ש הקרוב לשדר את הדרשה השבועית של הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף - כך נודע לאייס. בכך למעשה מתהדק הקשר בין התחנה לתנועת ש"ס, שהונהגה על ידי אביו של הרב הראשי, הרב עובדיה יוסף ז"ל.

 

באופן מסורתי העביר רדיו קול ברמה את השיעור השבועי מביתו של המנהיג הרוחני של ש"ס הרב יוסף, ועם פטירתו השיעור הופסק. בהמשך הועבר השיעור של הרב יצחק יוסף עד לתחילתה של מערכת הבחירות האחרונה בסוף השנה שעברה, אז חל קרע עמוק בין תנועת ש"ס לקול ברמה, מה שהוביל להפסקת שידורה של הדרשה השבועית.

הקרע נבע מהריב בין אריה דרעי לאלי ישי שהובילה לפרישתו של האחרון ולהקמתה של תנועה מתחרה בשם יחד שכשלה בבחירות. כך נוצר מצב בו קול ברמה מזוהה כעת עם ישי, ואילו קול חי עם ש"ס ודרעי. בין היתר מסרבים שרי ש"ס, חברי הכנסת שלה, חברי מועצות ערים ופקידים שונים, להתראיין לקול ברמה, ומבדיקת אייס באמצעות יפעת בקרת פרסום עולה כי קול חי מועדפת על פני קול ברמה בכל הנוגע לתקציבי פרסום של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, בעוד שמשרד הכלכלה דווקא משקיע יותר בקול ברמה.

 

השיחות בין קול חי לאנשיו של הרב יצחק יוסף התקיימו בשבועות האחרונים, וכבר בשבוע שעבר היו על סף סיכום, אולם הדבר התעכב, ובתחנה הכחישו את הדברים בפנייה של אייס. כעת סוכמו הפרטים והדרשה הראשונה תשודר בשבת ב-21:00.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תודה לרדיו כל חי שעוזר להמשיך במסורת של מרן (ל"ת)
    קול חי עולה 06/11/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.