"לפני 6 שנים הפקתי פרסומת למועדון - סרטון פורנו חובבני; עד היום הוא רץ בוואטסאפ"
אבי קסוטו רוזנברג, הבעלים של 'פה לאוזן', מספר ל-Under40 על הילדות (הדפוקה והמעולה), ימיו (הארוכים) כ-DJ, קמפיין (המנצח) הליכוד, והרגע המכונן הזה ב-2013
בסוף 2013, בשיא העבודה עם הרכב לא כוחות, אבי קסוטו רוזנברג קלט לפתע שאולי הוא באמת טוב במה שהוא עושה. בגיל 39, קסוטו שנשוי לערבה ואבא ל-2 הבנות שירה ואלמה, מציין כבר 8 שנים כבעלים ומנכ"ל של חברת הסושיאל ושיווק הגרילה פה לאוזן. הוא לא מוכן שהעובדים שלו יישארו במשרד אחרי השעה 17:00, משתדל שלא להתקע בבית מול הטלוויזיה ושואב השראה מאנשים מכובדים ומצליחים ששומרים על לוק וגישה צנועה.
בין לקוחות פה לאוזן נמנים אגד, ישרוטל, בנק יהב, לוטו, רב בריח, בלקן ביט בוקס, קניוני ארנה ועוד. עוד לפני כן, בשנים 2002 עד 2007, הוא היה הבעלים של מועדון הנטאשה בעמק חפר, מפיק בחברת מולטימידה במשך שנתיים ו-DJ במשך 15 שנה, משנת 1984.
1. עבודה: אני עובד מגיל 8 בערך, תמיד רק במה שאני אוהב. 'פה לאוזן' זה מיצוי של כל מה שאני יודע להביא לשולחן ומאמין בו: קריאייטיב, עבודה בצוות חזק, חופש יצירתי ועסקי והעיקר - ליהנות ולהיות גאה באמת ממה שאתה עושה.
2. בית: את אשתי הכרתי לפני 17 שנה בקיבוץ תל קציר ומאז אנחנו יחד, יש לנו חיים מאוד אינטנסיביים, עברנו הרבה מאוד יחד, חיינו בהמון מקומות בארץ, את העסקים אנחנו תמיד מנהלים יחד והקמנו בית די רועש ושמח בשכונת הראשונים ברמת גן.
עם המשפחה
יש לנו 2 בנות מדהימות ולא פראייריות... בבית יש הרבה חופש, ואנחנו משתדלים לצאת כמה שיותר ולא להיתקע מול הטלויזיה. התחביב המיתולוגי שלי הוא לתקלט ואני דואג להישאר בעניינים ולנגן מדי פעם במסיבות ובבארים של חברים, ובכלל, אני מאוד אוהב את הלילה.
3. ילדות: דפוקה לגמרי אבל מעולה. גדלתי ברמת השרון וזכור לי בעיקר מנהג די מוזר, מגיל צעיר אהבתי מאוד להגיע לתחנה המרכזית הישנה בתל אביב לבד, בלי שאף אחד ידע, הייתי יכול להסתובב שם שעות, הרחובות ההארד-קור, המציאות הלא-פשוטה והאנשים שם פשוט היפנטו אותי.
4. לא יודעים עלי ש... בתחילת הדרך הפקתי פרסומת למועדון תל אביבי שהייתה בעצם סרטון פורנו-חובבני-הארדקור. אחד הדברים הוויראליים שהיה לי בהם חלק (כמה מיליוני צפיות). זה קרה אמנם לפני 6 שנים אבל הסרטון מסרב להיעלם וקיבלתי אותו כבר כמה פעמים בוואטסאפ. החוויה עצמה היתה נוראית.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
5. הישג: ללא ספק ניהול הסושיאל במטה הפרסום של הליכוד תחת רמי יהודיחה מ-LEAD. עבדנו שם בצוות ייעודי של אנשי מקצוע שכל אחד מהם הוא טריפ בפני עצמו. זה היה הקמפיין הכי אינטנסיבי שלקחתי בו חלק. התרומה המשמעותית ביותר שלי שם היתה לדעתי הקונספט של סרטון ה"ביביסיטר". היה כיף לראות אותו עף לכל עבר ולדעתי הוא שבר כמה שיאים בתחום.
6. רגע מכונן: סוף 2013, כשקמפיין הזוי שעשיתי להרכב 'לא כוחות' (גלעד כהנא מ'ג'ירפות' ותמיר מוסקט מ'בלקן ביט בוקס') לסינגל בשם "נדל"ן" התפוצץ ותפס תאוצה הרבה מעבר למה שציפינו. פתאום קלטתי שאולי אני מבין משהו במה שאני עושה. מאז אני מאד משקיע בתחום המוזיקה, אני מאמין שזה תחום שאתה יכול הכי להתפרע בו, לבדוק גבולות ולעוף לאן שבא לך. זה מאוד חשוב להתפתחות של משרד שעיקר העיסוק שלו הוא קריאייטיב.
7. רגע מביך: הגעתי לפרזנטציה לחברת אופנועים ובטעות כל המצגת היתה עם הלוגו והשם של החברה המתחרה. אני זוכר שכל שקופית היתה כמו נצח. לא נעים...
8. מודל לחיקוי/ השראה: יש כזה - שמעון אלון, איש עסקים מכובד מאד ששומר על לוק וגישה הכי צנועים שיש. תמיד עם טי-שירט שחורה, מחייך בגוד-וייבס ואחלה גבר שנותן לך הרגשה ש"הכל בסדר, תהיה רגוע". בכלל, יש לי חולשה לאנשים שלא עפים על עצמם יותר מדי
9. חלום: מאד פשוט - להמשיך לעשות את מה שאני עושה עם הצוות שלי, לעבוד תמיד עם הלקוחות המובילים במשק, כל אחד בתחומו. ואולי גם שאחת הבנות שלי תמשיך את דרכי.
על הסט עם צוות 'לא כוחות'
באולפן עם גלעד כהנא ותמיר מוסקט
10. מתחרים: שמח לראות מהלכים קריאייטיבים שמשרדים מתחרים שלנו מוציאים. זה מכין את הקרקע לעבודה מול הלקוחות ופותח להם את הראש. מאוד מפרגן ל: שרוטונים - חבר'ה רציניים שלא מוותרים ונלחמים על האג'נדה שלהם, אור פיאלקוב - מקצוען על בתחומו, אין שאלה שהוא לא יודע לענות לי עליה. ו-teenk - חבר'ה שעובדים נכון, הרבה כבוד.
11. מה אנדר רייטד בעיניי: הון אנושי. אם יש משפט שאני שונא זה "לכל אחד יש מחליף". לאף אחד אין מחליף, יש אולי מישהו שיעשה את העבודה במקומו. אני לא מאמין בפונקציות, אני מאמין בכח של קבוצה כשלכל אחד יש משמעות ואופק בתפקיד.
וטיפ לסיום: אל תהיו במשרד אחרי 17:00. זה חוק אצלי, אף אחד לא נשאר במשרד אחרי השעה הזו. זו בדיוק השעה שמתחילים להימרח והמוח כבר מתחיל להיות עיסתי. שום דבר טוב לא קורה אחרי 17:00. אנחנו אמנם עובדים מסביב לשעון, אבל אני מעדיף שהצוות שלי יהיה זמין מהבית וירענן את עצמו.
- 11.תותח! (ל"ת)איתי 13/05/2015 00:06הגב לתגובה זו
- 10.חם יפת 09/05/2015 22:27הגב לתגובה זושמישהו יגאל אותי מייסורי וייתן לי לעשות קריאייטיב כמו אצלכם :( מצידי לעבוד גם אחרי 5
- 9.רחלי 08/05/2015 15:20הגב לתגובה זואוהבים אתכם בישרוטל ;-)
- 8.אבירם 08/05/2015 12:24הגב לתגובה זואומר את זה, חברה מקצוענים.
- 7.שירי 07/05/2015 20:50הגב לתגובה זועכשיו הבנתי מי עומד מאחורי הקמפיין של גלעד כהנא.. רעיון וביצוע מושלמים שבלעדיהם לא הייתי מכירה את הפרויקט הזה. יופי!!!
- 6.עידית 07/05/2015 19:45הגב לתגובה זומועדוני החשפנות הם בתי בושת. בשביל לבצע את מה שנדרש מהן, הנשים צריכות לנתק את עצמן. הן מפעילות מנגנונים דיסוציאטיבים וכשאלו אוזלים מתחילה ההתמכרות. במקומך לא הייתי מתגאה בעשייה הזו, שהפכה אותך לעוד חולייה בשרשרת הזנות והסחר. כמו כן, הייתי פועלת להורדת הסרטון. הנשים שמנוצלות במועדונים, גם הן ילדות מדהימות של ההורים שלהן...
- 5.חובב מתמטיקה סרקסטי 07/05/2015 17:41הגב לתגובה זומצד אחד אתה טוען שאתה לא מאמין בפונקציות אלא בעוצמות של קבוצות, אבל שתדע לך שרעיון העוצמה של קבוצה מבוסס על רעיון הפונקציות. בפרט, A ו-B יהיו קבוצות שוות עוצמה אם קיימת פונקציה חח"ע ועל בין A ל-B.
- 4.מישהו שיודע 07/05/2015 16:27הגב לתגובה זואתה באמת לא ברור! חברת פה לאוזן היא בין החברות המצליחות בעסק הזה, ואם אתה לא מבדיל בינה לבין חברות אחרות אז אתה לא מבין בתחום. לך תעשה שיעורי בית לפני שאתה מדבר, עצלן.
- 3.גלעד האדום 07/05/2015 16:27הגב לתגובה זוואני לא מתכוון פורנו-ווייז
- 2.תודה על הפרגון ! גם אתם עושים אחלה עבודה :) (ל"ת)החברים מטינק 07/05/2015 16:23הגב לתגובה זו
- 1.לא ברור 07/05/2015 14:21הגב לתגובה זועוד חברת סושיאל?? מתי נמצה את הטרנד המייגע הזה? כל נודניק עם 1500 חברים בפייסבוק נהיה 'חברת סושיאל' אגב, הרבה דברים טובים קורים אחרי השעה 17:00 עצלן
- עבדתי עם פהלאוזן תקופה ארוכה, חבר'ה מקצוענים אמיתיים ויצירתיים בטירוף. כבוד קסוטו! (ל"ת)יעל סויסה 07/05/2015 20:23הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
