נפתלי בנט
צילום: יח"צ

העיתונאים זעמו, 'הבית היהודי' התקפל: ועידת המפלגה תסוקר למרות ההתנגדות

במפלגה לא רצו שהמאבק הסוער שצפוי באודיטוריום סמולרש בין השר בנט לח"כ שטבון, יתועד לעד. בסוף גם אנחנו נוכל להינות מהקרב בין הבכירים
אלכסנדר כץ | (1)

הבית היהודי תקיים אחר הצהריים (יום ד') את ועידת המפלגה שצפויה לאשר את החוקה החדשה של המפלגה, על פיה בידי היו"ר נפתלי בנט תהיה האפשרות לשבץ מועמדים משלו ברשימה לכנסת. בנט זוכה לביקורת קשה על התנהלותו, בעיקר מצידו של ח"כ יוני שטבון, מה שעשוי להפוך את הישיבה היום באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב, לסוערת במיוחד.

כלי התקשורת השונים הציבו כבר משעות הבוקר המוקדמות, עמדות שידור וצילום באולם כדי לסקר את הישיבה שאמורה להתחיל בשעה 17:00. ואולם, בהמשך קיבלו המערכות הודעה מדובר המפלגה פנחס וולף הודעה כי תימנע כניסת עיתונאים לאודיטוריום עד לשעה 19:30.

"במפלגה לא רוצים שנתעד את הצעקות והריבים שעשויים להיות שם בין אנשי בנט לבין המתנגדים שלו", אמר עיתונאי באחד מכלי התקשורת. עורך במערכת אחרת אמר כי "כבר הזמנו עמדה לשידור, ואז מודיעים לנו שאנחנו לא יכולים לצלם ולהיות באולם".

גורם במפלגה מייחס את הרצון למנוע את הסיקור התקשורתי במהלך הוועידה, להתנהלות הכללית של בנט: "יש כאן ניסיון לסתום פיות, כמו גם למנוע הצבעה חשאית. יש פה שורה ארוכה של ניסיונות לפגוע במאבק ההתנגדות".

בעקבות כך נציגי התקשורת הביעו את זעמם על המהלך, בשיחות שקיימו עם וולף, וציינו כי התנהלות המפלגה כלפי התקשורת תזכה אף היא לסיקור. כעבור זמן קצר נמסר לתקשורת כי תוכל לסקר את האירוע מתחילתו.

לטענת וולף, לא היה ניסיון להרחיק את התקשורת מסיקור המאבק בין בכירי המפלגה. "אמרתי לכמה כתבים שהוועידה תהיה פתוחה לסיקור מ-19:30 כי אז יתחיל הליך ההצבעה. אבל ברגע שאמרו לי שהם רוצים להגיע ב-17:00, בדקתי את זה וחזרתי אליהם עם תשובה חיובית".

-ההצבעה מתחילה ב-19:30 אולי, אבל בשעתיים שלפני כן יהיו את הריבים והמאבקים באולם בין התומכים למתנגדים, ואת זה אולי לא רציתם שיתעדו

"הליך הצבעה מתחיל ב-19:30, וזה השיא של הערב. בסופו של דבר הם יכולים לסקר מההתחלה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בנט עסוק רק ביחצנות (ל"ת)
    אריאל 16/09/2014 23:55
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.