חבר חדש לתא כתבי המדיה: רואי עוזרי יסקר את התחום עבור 'פנאי פלוס'
רואי (איקו) עוזרי מונה לכתב המדיה של מגזין הבידור 'פנאי פלוס' - כך נודע לאייס. עוזרי ייכנס לתפקידו באמצע חודש מאי, ויחליף את נדב שהרבני. בתפקידו החדש, יכתוב עוזרי גם כתבות צבע וראיונות למגזין, מעבר למדור התקשורת שמופיע בשבועון.
עוזרי (27) עוזרי שימש ככתב חברה, בידור ומגזין במקומון 'ידיעות תל אביב' ב-3 השנים האחרונות. הוא היה חתום על 3 מדורים קבועים המתפרסמים בסינדיקציה בעיתוני הרשת, בהם מדור הרכילות 'פינת הרשת' ו'ביקור בית' במדור הנדל"ן. לפני כן סיקר במשך שנה וחצי את תחום הבידור והטלוויזיה בארץ ובחו"ל באתר Eonline .ושימש עורך משנה וקריין המבזקים של ערוץ E!.
בשבועות הקרובים יסיים שהרבני את תפקידו במגזין, לאחר כ-4 חודשים, כשהחליף בזמנו את רעות מתתיהו, ובמקומו כאמור יכנס לתפקיד עוזרי.
ב'פנאי פלוס' אישרו את הפרטים.
- 17.קולגה 24/04/2012 11:44הגב לתגובה זואתה מביך יותר מהמדור שלך. ואם להיות כתב בפנאי פלוס זה קידום - אז ראה עצמך כמקודם.
- 16.עורך 23/04/2012 20:09הגב לתגובה זוראיתי פעם טקסט לא ערוך של הבחור. אין פיסוק. ניסוחים עילגים. המון שגיאות על גבול הדיסלקציה. הכל כאן קשרים וקומבינות?
- 24/04/2012 10:28הגב לתגובה זוותשתדל להתקדם בתקופה הקרובה שלא תמות ממרמור.
- 15.אני מרוצה, (ל"ת)מאיה שהרבני 23/04/2012 14:45הגב לתגובה זו
- 14.אחלה כתב שבעולם,בהצלחה רבה (ל"ת)אביבית 23/04/2012 13:00הגב לתגובה זו
- 13.אורית.פ 23/04/2012 12:55הגב לתגובה זומבטיחה לעבור לקרוא פנאי פלוס.בהצלחה
- 12.לא ממורמר 23/04/2012 11:59הגב לתגובה זובמקום לנסח ברהיטות תגובות שקריות נגד עוזרי תחפש לאן להתקדם. עוזרי מוכשר ועבד קשה בכל שבוע, מינו אותו לתפקיד כי הוא הראוי ביותר. אז לכל הנשמות הטהורות נא להתקדם בהתאם,עוד לא יצא משם וכבר מלכלכים,הבן אדם גרם לאנשים להתחיל לקרוא את המקומון הזה מהסוף..בגלל המדור רכילות
- 11.השופט 23/04/2012 11:25הגב לתגובה זוחוץ מהשם שלו, שום דבר לא נכון כאן. עוזרי מעולם לא כתב מגזין בתל אביב, המדורים שלו אינם בסינדיקציה ברשת ידיעות תקשורת (תבדקו). אכן בחור מוכשר, אבל לא צריך להעניק לו נוצות שאינן שייכות לו.
- אומר ת'אמת 23/04/2012 11:34הגב לתגובה זוכל המדורים שלו הופיעו בידיעות ר"ג,גבעתיים,בקעת אונו. אז זה לא סינדיקציה-אז מה כן? קצת פרגון מכל הממורמרים במערכת ידיעות תל אביב
- זה אותו עיתון 23/04/2012 12:16בקעת אונו רמת גן ותל אביב - אותו עיתון
- אני 23/04/2012 11:39על מי אתה עובד? זו אותה מערכת של ידיעות תל אביב, שמפיקה שלושה עיתונים, שפעם היו אחד. כנראה שאתה לא יודע מה זו סינדיקציה.... מגוחך
- 10.מפרגנת 23/04/2012 09:52הגב לתגובה זוכזה מוכשר!!!
- 9.מוטי שפירא 23/04/2012 09:02הגב לתגובה זואני להביל מכל פחדני המקלדת מאחל לך בהצלחה ואין לי ספק שתהיה מהכרישים בכתבי המדיה והתקשורת.
- 8.הדס 22/04/2012 21:19הגב לתגובה זוכל כך מוכשר!!! כתיבה גאונית... עלה והצלח...!
- 7.הדס 22/04/2012 21:14הגב לתגובה זומוכשר, כתיבה גאונית!!!! עלה והצלח...
- 6.טל 22/04/2012 20:37הגב לתגובה זושיהיה לך בהצלחה- שאפווכל הכבוד
- 5.עומרי 22/04/2012 18:20הגב לתגובה זואיזה זהר יעקובסון הוא תמיד מפרגן לבעז בן ציון ולטאלנטים שלו
- מאיפה הבאת את זה לעזאזל..? (ל"ת)דני 22/04/2012 19:12הגב לתגובה זו
- 4.רועי עוזר לחברים 22/04/2012 18:10הגב לתגובה זוזה הזמן להוכיח שאתה מקצועי !!!
- 3.ערן 22/04/2012 17:52הגב לתגובה זועלה והצלח !!
- 2.עופר 22/04/2012 17:44הגב לתגובה זורשע במלוא העוצמה!
- 1.הגר 22/04/2012 16:58הגב לתגובה זובימים שבהם כל אחד שסיים תואר ראשון בתקשורת וחושב שיתנו לו לכתוב את הטור בידיעות במקום יאיר לפיד, צמח לו פה בשקט בשקט בחור עם כישרון אדיר. כל הכבוד איקו! עלה והצלח!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.68% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.68% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
