פרסום ראשון

חבר חדש לתא כתבי המדיה: רואי עוזרי יסקר את התחום עבור 'פנאי פלוס'

עוזרי שימש ב-3 השנים האחרונות ככתב בידור ומגזין ב'ידיעות תל אביב' ומדורים שלו הופיעו בסינדיקציה ברשת. כעת יחליף בתפקיד את נדב שהרבני
אלכסנדר כץ | (22)

רואי (איקו) עוזרי מונה לכתב המדיה של מגזין הבידור 'פנאי פלוס' - כך נודע לאייס. עוזרי ייכנס לתפקידו באמצע חודש מאי, ויחליף את נדב שהרבני. בתפקידו החדש, יכתוב עוזרי גם כתבות צבע וראיונות למגזין, מעבר למדור התקשורת שמופיע בשבועון.

עוזרי (27) עוזרי שימש ככתב חברה, בידור ומגזין במקומון 'ידיעות תל אביב' ב-3 השנים האחרונות. הוא היה חתום על 3 מדורים קבועים המתפרסמים בסינדיקציה בעיתוני הרשת, בהם מדור הרכילות 'פינת הרשת' ו'ביקור בית' במדור הנדל"ן. לפני כן סיקר במשך שנה וחצי את תחום הבידור והטלוויזיה בארץ ובחו"ל באתר Eonline .ושימש עורך משנה וקריין המבזקים של ערוץ E!.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בשבועות הקרובים יסיים שהרבני את תפקידו במגזין, לאחר כ-4 חודשים, כשהחליף בזמנו את רעות מתתיהו, ובמקומו כאמור יכנס לתפקיד עוזרי.

ב'פנאי פלוס' אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    קולגה 24/04/2012 11:44
    הגב לתגובה זו
    אתה מביך יותר מהמדור שלך. ואם להיות כתב בפנאי פלוס זה קידום - אז ראה עצמך כמקודם.
  • 16.
    עורך 23/04/2012 20:09
    הגב לתגובה זו
    ראיתי פעם טקסט לא ערוך של הבחור. אין פיסוק. ניסוחים עילגים. המון שגיאות על גבול הדיסלקציה. הכל כאן קשרים וקומבינות?
  • 24/04/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    ותשתדל להתקדם בתקופה הקרובה שלא תמות ממרמור.
  • 15.
    אני מרוצה, (ל"ת)
    מאיה שהרבני 23/04/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אחלה כתב שבעולם,בהצלחה רבה (ל"ת)
    אביבית 23/04/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    אורית.פ 23/04/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
    מבטיחה לעבור לקרוא פנאי פלוס.בהצלחה
  • 12.
    לא ממורמר 23/04/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    במקום לנסח ברהיטות תגובות שקריות נגד עוזרי תחפש לאן להתקדם. עוזרי מוכשר ועבד קשה בכל שבוע, מינו אותו לתפקיד כי הוא הראוי ביותר. אז לכל הנשמות הטהורות נא להתקדם בהתאם,עוד לא יצא משם וכבר מלכלכים,הבן אדם גרם לאנשים להתחיל לקרוא את המקומון הזה מהסוף..בגלל המדור רכילות
  • 11.
    השופט 23/04/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
    חוץ מהשם שלו, שום דבר לא נכון כאן. עוזרי מעולם לא כתב מגזין בתל אביב, המדורים שלו אינם בסינדיקציה ברשת ידיעות תקשורת (תבדקו). אכן בחור מוכשר, אבל לא צריך להעניק לו נוצות שאינן שייכות לו.
  • אומר ת'אמת 23/04/2012 11:34
    הגב לתגובה זו
    כל המדורים שלו הופיעו בידיעות ר"ג,גבעתיים,בקעת אונו. אז זה לא סינדיקציה-אז מה כן? קצת פרגון מכל הממורמרים במערכת ידיעות תל אביב
  • זה אותו עיתון 23/04/2012 12:16
    בקעת אונו רמת גן ותל אביב - אותו עיתון
  • אני 23/04/2012 11:39
    על מי אתה עובד? זו אותה מערכת של ידיעות תל אביב, שמפיקה שלושה עיתונים, שפעם היו אחד. כנראה שאתה לא יודע מה זו סינדיקציה.... מגוחך
  • 10.
    מפרגנת 23/04/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    כזה מוכשר!!!
  • 9.
    מוטי שפירא 23/04/2012 09:02
    הגב לתגובה זו
    אני להביל מכל פחדני המקלדת מאחל לך בהצלחה ואין לי ספק שתהיה מהכרישים בכתבי המדיה והתקשורת.
  • 8.
    הדס 22/04/2012 21:19
    הגב לתגובה זו
    כל כך מוכשר!!! כתיבה גאונית... עלה והצלח...!
  • 7.
    הדס 22/04/2012 21:14
    הגב לתגובה זו
    מוכשר, כתיבה גאונית!!!! עלה והצלח...
  • 6.
    טל 22/04/2012 20:37
    הגב לתגובה זו
    שיהיה לך בהצלחה- שאפווכל הכבוד
  • 5.
    עומרי 22/04/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    איזה זהר יעקובסון הוא תמיד מפרגן לבעז בן ציון ולטאלנטים שלו
  • מאיפה הבאת את זה לעזאזל..? (ל"ת)
    דני 22/04/2012 19:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רועי עוזר לחברים 22/04/2012 18:10
    הגב לתגובה זו
    זה הזמן להוכיח שאתה מקצועי !!!
  • 3.
    ערן 22/04/2012 17:52
    הגב לתגובה זו
    עלה והצלח !!
  • 2.
    עופר 22/04/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
    רשע במלוא העוצמה!
  • 1.
    הגר 22/04/2012 16:58
    הגב לתגובה זו
    בימים שבהם כל אחד שסיים תואר ראשון בתקשורת וחושב שיתנו לו לכתוב את הטור בידיעות במקום יאיר לפיד, צמח לו פה בשקט בשקט בחור עם כישרון אדיר. כל הכבוד איקו! עלה והצלח!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.