חבר חדש לתא כתבי המדיה: רואי עוזרי יסקר את התחום עבור 'פנאי פלוס'
רואי (איקו) עוזרי מונה לכתב המדיה של מגזין הבידור 'פנאי פלוס' - כך נודע לאייס. עוזרי ייכנס לתפקידו באמצע חודש מאי, ויחליף את נדב שהרבני. בתפקידו החדש, יכתוב עוזרי גם כתבות צבע וראיונות למגזין, מעבר למדור התקשורת שמופיע בשבועון.
עוזרי (27) עוזרי שימש ככתב חברה, בידור ומגזין במקומון 'ידיעות תל אביב' ב-3 השנים האחרונות. הוא היה חתום על 3 מדורים קבועים המתפרסמים בסינדיקציה בעיתוני הרשת, בהם מדור הרכילות 'פינת הרשת' ו'ביקור בית' במדור הנדל"ן. לפני כן סיקר במשך שנה וחצי את תחום הבידור והטלוויזיה בארץ ובחו"ל באתר Eonline .ושימש עורך משנה וקריין המבזקים של ערוץ E!.
בשבועות הקרובים יסיים שהרבני את תפקידו במגזין, לאחר כ-4 חודשים, כשהחליף בזמנו את רעות מתתיהו, ובמקומו כאמור יכנס לתפקיד עוזרי.
ב'פנאי פלוס' אישרו את הפרטים.
- 17.קולגה 24/04/2012 11:44הגב לתגובה זואתה מביך יותר מהמדור שלך. ואם להיות כתב בפנאי פלוס זה קידום - אז ראה עצמך כמקודם.
- 16.עורך 23/04/2012 20:09הגב לתגובה זוראיתי פעם טקסט לא ערוך של הבחור. אין פיסוק. ניסוחים עילגים. המון שגיאות על גבול הדיסלקציה. הכל כאן קשרים וקומבינות?
- 24/04/2012 10:28הגב לתגובה זוותשתדל להתקדם בתקופה הקרובה שלא תמות ממרמור.
- 15.אני מרוצה, (ל"ת)מאיה שהרבני 23/04/2012 14:45הגב לתגובה זו
- 14.אחלה כתב שבעולם,בהצלחה רבה (ל"ת)אביבית 23/04/2012 13:00הגב לתגובה זו
- 13.אורית.פ 23/04/2012 12:55הגב לתגובה זומבטיחה לעבור לקרוא פנאי פלוס.בהצלחה
- 12.לא ממורמר 23/04/2012 11:59הגב לתגובה זובמקום לנסח ברהיטות תגובות שקריות נגד עוזרי תחפש לאן להתקדם. עוזרי מוכשר ועבד קשה בכל שבוע, מינו אותו לתפקיד כי הוא הראוי ביותר. אז לכל הנשמות הטהורות נא להתקדם בהתאם,עוד לא יצא משם וכבר מלכלכים,הבן אדם גרם לאנשים להתחיל לקרוא את המקומון הזה מהסוף..בגלל המדור רכילות
- 11.השופט 23/04/2012 11:25הגב לתגובה זוחוץ מהשם שלו, שום דבר לא נכון כאן. עוזרי מעולם לא כתב מגזין בתל אביב, המדורים שלו אינם בסינדיקציה ברשת ידיעות תקשורת (תבדקו). אכן בחור מוכשר, אבל לא צריך להעניק לו נוצות שאינן שייכות לו.
- אומר ת'אמת 23/04/2012 11:34הגב לתגובה זוכל המדורים שלו הופיעו בידיעות ר"ג,גבעתיים,בקעת אונו. אז זה לא סינדיקציה-אז מה כן? קצת פרגון מכל הממורמרים במערכת ידיעות תל אביב
- זה אותו עיתון 23/04/2012 12:16בקעת אונו רמת גן ותל אביב - אותו עיתון
- אני 23/04/2012 11:39על מי אתה עובד? זו אותה מערכת של ידיעות תל אביב, שמפיקה שלושה עיתונים, שפעם היו אחד. כנראה שאתה לא יודע מה זו סינדיקציה.... מגוחך
- 10.מפרגנת 23/04/2012 09:52הגב לתגובה זוכזה מוכשר!!!
- 9.מוטי שפירא 23/04/2012 09:02הגב לתגובה זואני להביל מכל פחדני המקלדת מאחל לך בהצלחה ואין לי ספק שתהיה מהכרישים בכתבי המדיה והתקשורת.
- 8.הדס 22/04/2012 21:19הגב לתגובה זוכל כך מוכשר!!! כתיבה גאונית... עלה והצלח...!
- 7.הדס 22/04/2012 21:14הגב לתגובה זומוכשר, כתיבה גאונית!!!! עלה והצלח...
- 6.טל 22/04/2012 20:37הגב לתגובה זושיהיה לך בהצלחה- שאפווכל הכבוד
- 5.עומרי 22/04/2012 18:20הגב לתגובה זואיזה זהר יעקובסון הוא תמיד מפרגן לבעז בן ציון ולטאלנטים שלו
- מאיפה הבאת את זה לעזאזל..? (ל"ת)דני 22/04/2012 19:12הגב לתגובה זו
- 4.רועי עוזר לחברים 22/04/2012 18:10הגב לתגובה זוזה הזמן להוכיח שאתה מקצועי !!!
- 3.ערן 22/04/2012 17:52הגב לתגובה זועלה והצלח !!
- 2.עופר 22/04/2012 17:44הגב לתגובה זורשע במלוא העוצמה!
- 1.הגר 22/04/2012 16:58הגב לתגובה זובימים שבהם כל אחד שסיים תואר ראשון בתקשורת וחושב שיתנו לו לכתוב את הטור בידיעות במקום יאיר לפיד, צמח לו פה בשקט בשקט בחור עם כישרון אדיר. כל הכבוד איקו! עלה והצלח!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.