טבריה
צילום: תמר מצפי

קיבל דו"ח חניה על 250 שקל - ביהמ"ש סירב לדון בתביעה

תושב שתבע את עיריית טבריה ואת מילגם בבית משפט לתביעות קטנות בחיפה, גילה שפנה לערכאה הלא נכונה. הרשם הבכיר מחק את התביעה, אך לא חסך ביקורת מרומזת גם על התנהלות הרשויות

עוזי גרסטמן | (132)

ג'ורג' בירי, תושב שקיבל דו"ח חניה בטבריה באפריל 2025, ניסה להילחם בקנס של 250 שקל, וגילה שהמערכת לא עובדת לטובתו. בירי הגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה נגד עיריית טבריה ומילגם, אך תביעתו נמחקה על הסף בפסק דין שניתן באחרונה על ידי הרשם הבכיר מילאד תלחמי. הסיבה: לבית המשפט לתביעות קטנות אין סמכות עניינית לדון בביטול קנסות חניה.

הסיפור התחיל ב-16 באפריל 2025, שניתנה לבירי הודעה על קנס בעקבות חניה לא חוקית בטבריה. הודעת תשלום הקנס נשלחה לכתובת מגוריו הרשומה בדואר רשום ב- 20 במאי 2025. אלא שלטענת בירי, הוא קיבל את דרישת התשלום רק ב-13 בדצמבר 2025, כשהסכום כבר תפח ל-347 שקל עם תוספת ריבית, וניתנו לו חמישה ימים בלבד לשלם, עד ה-18 בדצמבר.

מכאן, לטענת בירי, התחיל סיוט ביורוקרטי. הוא ניסה להסדיר את התשלום, פנה לנציגי עיריית טבריה ולמילגם, אך לא הצליח להשיג אותם. גם ניסיונותיו לשלם באמצעות כרטיס אשראי עלו בתוהו. בתביעתו הוא טען כי ההתנהלות "אינה ראויה לא מבחינה משפטית ולא מבחינה אנושית, פוגעת ומשפילה", וכי מדובר ב"הכשלה מכוונת ומנהל לא תקין". בירי ביקש מבית המשפט לבטל את דרישת התשלום והקנסות, לקבוע שהתנהלות המשיבות פסולה ובלתי חוקית, ולפסוק לו פיצויים על עוגמת נפש.

עיריית טבריה ומילגם מצדן, הגישו בקשה לסילוק התביעה על הסף, בטענה שלבית המשפט לתביעות קטנות אין סמכות לדון בתביעה מהסוג הזה. בירי התנגד וטען כי המבקשות לא התמודדו עם טענותיו המרכזיות, לא הציגו הוכחה למסירת הודעת הקנס כדין, ולא הסבירו מדוע נמנע ממנו לשלם או לערער במועד.

בקשת העירייה ומילגם התקבלה

הרשם תלחמי קיבל את בקשת הסילוק. בפסק הדין הוא הסביר כי כשאזרח מקבל הודעת קנס מרשות מקומית, עומדות בפניו שלוש אפשרויות בלבד: לשלם את הקנס, להגיש בקשה לביטול ההודעה לתובע העירוני, או להגיש בקשה להישפט לפי חוק סדר הדין הפלילי. הערכאה המוסמכת לדון בעניינים האלה היא בית המשפט לעניינים מקומיים, ולא בית המשפט לתביעות קטנות.

הרשם ציין כי בירי בחר שלא להתייחס לעובדה שהודעת הקנס נשלחה לכתובתו בדואר רשום, ולכן לא הצליח לסתור את חזקת המסירה הקבועה בחוק. כלומר מבחינה משפטית, ההודעה שנשלחה אליו נחשבת כאילו נמסרה כדין.

בפסק הדין הסתמך הרשם על תקדים מרכזי: פסק הדין בעניין וקס נגד עיריית תל אביב מ-2005, שבו נקבע כי "אין לתקוף בהליך אזרחי תוצאותיו של הליך פלילי". לפיכך, קבע הרשם כי "למעשה מדובר בתביעה התוקפת חוקיות הקנס, ואין לבית משפט זה סמכות עניינית לדון בסעד זה".

הערות גם למילגם

אך אף שהתביעה נמחקה, הרשם תלחמי לא הסתפק בזה. הוא הקדיש חלק ניכר מפסק הדין להערות משמעותיות על אופן ההתנהלות של הרשויות. הרשם ציין כי מילגם נחשבת גוף דו-מהותי - גוף פרטי שמעניק שירותים בעלי אופי שלטוני לרשויות מקומיות בתחומי הגבייה. ככזה, חלות עליו חובות מוגברות לפעול על פי כללי המנהל התקין, ובכלל זה עקרונות הסבירות, ההגינות והשוויון.

הרשם הדגיש כי "מצופה מאותם גופים להעמיד בפני האזרח שירותים זמינים וראויים, כולל אפשרות סילוק חוב באמצעים זמינים", כמו אינטרנט או אמצעים דיגיטליים אחרים, וזאת לפני שינקטו הליכי גבייה בהוצאה לפועל. עם זאת, הוא ציין כי מאחר שלא שמע את טענות הצדדים בדיון, הוא לא נותן תוקף מחייב במקרה הספציפי הזה.

בסופו של דבר, התביעה נמחקה ללא חיוב בהוצאות משפט - כל צד יישא בהוצאותיו. השורה התחתונה היא שמי שמקבל דו"ח חניה ורוצה להילחם בו, צריך לפנות קודם כל לתובע העירוני בבקשה לביטול, או להגיש בקשה להישפט בבית המשפט לעניינים מקומיים - ולא בתביעות קטנות. אבל ההערות של הרשם תלחמי מעלות שאלה לא פחות חשובה: האם סביר שאזרח שמנסה לשלם קנס לא מצליח להגיע לנציגים, לא מצליח לשלם באשראי, ונאלץ להתרוצץ בין ערכאות שיפוטיות?

הוספת תגובה
132 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(132):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 97.
    אנונימי 01/06/2026 10:52
    הגב לתגובה זו
    המחלבה בחסות מדינת ישראל תחלוב את האזרח
  • 96.
    מנדלשיט 31/05/2026 15:39
    הגב לתגובה זו
    על מה גונבים מהציבור כסףבשביל לשלם לפנסיות תקציביות שזאת מכבסת מילים לשוד הקופה הציבורית!!!!
  • 95.
    אנונימי 31/05/2026 09:16
    הגב לתגובה זו
    גשו. לרחבת תיבות הדואר ואיספו את כל מכתבי הגביה הערונית פסקי. דין הזמנות לדיון ועוד ואז טוענים. לא נתקבלה הודעה זה. מחיר החיסכון לשלוח מכבתב רשום או. על ידי שליח כמו שעושים. גופים שלא. נותנים הזדמנות. לחמוק מאחריות
  • 94.
    אנונימי 31/05/2026 02:46
    הגב לתגובה זו
    בית המשפט נותן יד חופשית לרשויות בכלל לגופים גדולים לעשוק את האזרח
  • 93.
    אנונימי 30/05/2026 22:44
    הגב לתגובה זו
    בבית הדין המקומי אין לך בכלל סיכוי.. השופט לטובת העיריה איך שלא תסובב את זה. גם אם אתה צודק אתה מופסד כי השופט פוסק נגדך
  • 92.
    אנונימי 30/05/2026 20:03
    הגב לתגובה זו
    עירית טבריה נותת דוחות שלא בצדק ומשחקת בחניות בעיר
  • 91.
    אור 30/05/2026 13:33
    הגב לתגובה זו
    תבדקו מי שולט במילים ומה האינטרסים שלו לא רק לגבי דוחות אלא גם תשלומי מים חניות פנגומיסים שונים והתראות שאמורים לקבל בדואר אך מתעכבים כוון שמשפחת וויל ששולטת במילים ועוד הרבה חברות היא בעלת דואר ישראל שנמכר בנזיד עדשים לכן הדוחות לא מגיעים בזמן ואז מצטברים על החובות תשלומי פיגורים ריבית ושכר טרחה של עורך הדין
  • 90.
    אנונימי 30/05/2026 13:08
    הגב לתגובה זו
    מצטרף לביקורת בית המשפט על הרשויות אבל מאידך כאשר אין סמכות לבית המשפט מה בדיוק אתם רוצים שיעשה
  • 89.
    אנונימי 30/05/2026 11:32
    הגב לתגובה זו
    רק בשנה האחרונה קיבלנו במשפחה 6 קנסות!! על חנייה ונתיב תחבורה ציבורית. כל קנס 500 שקל! ממשלה מושחתת חולי נפש!!! בחיים לא קיבלנו קנסות לפני. פתאום כל חודש בדואר רשום.
  • אנונימי 31/05/2026 00:29
    הגב לתגובה זו
    זה שנותנים דוחות למי שעבר על החוק זה לגיטימי לחלוטין אחרת לא נוכל לחיות בכלל.השאלה היא האם אתה מתלונן שקיבלת דוחות שלא בצדק או ללא אפשרות ערעור לחילופין קיבלת דוח מוגדל בשל העיכוב כמו שקרה בכתבה אם לא נגיד לך לנהוג כנדרש בחוק.אם כן ברוך הבא למועדון.....
  • 88.
    אנונימי 30/05/2026 11:07
    הגב לתגובה זו
    רק כסף זה מה שמעניין אותם
  • 87.
    אנויה 30/05/2026 09:50
    הגב לתגובה זו
    עירית תל אבחב גררה לי את המכונית.. דעמדה ברחוב צר. קצה האוטו עמד על אדום לבן. אפשר היה לתת קנס אבל בכל זאת גררו ושילמתי 650 שח. ערערתי אבל שם בעריה לוקחים ומתנצלים.
  • 86.
    יוחאע 29/05/2026 22:43
    הגב לתגובה זו
    מדינה פח הכל חרא הכל הכל הכל חרא מרוח
  • רק בעבע (ל"ת)
    אנונימי 30/05/2026 22:04
    הגב לתגובה זו
  • עוזי בפרי 30/05/2026 02:41
    הגב לתגובה זו
    שתשקף המדינה
  • 85.
    אנונימי 29/05/2026 22:13
    הגב לתגובה זו
    מההתחלה היה הולך לערייה משלם 250 שח ולא מבזבז כסף זמן ועוגמת נפש לעצמו לשלםמולישכוח מעזה או לפנות מהר למקום הנכון
  • 84.
    סנדרוביץ היט לרו ביץ! 29/05/2026 22:05
    הגב לתגובה זו
    הנאצים האמיתיים הם ברשויות וכל מטרתם להכניס עמוק את ידיהן לכיסי האזרח. אין דין ואין דיין וסוף המדינה קרוב מאי פעם
  • 83.
    אנונימי 29/05/2026 22:03
    הגב לתגובה זו
    הנאצים האמיתיים הם ברשויות וכל מטרתם להכניס עמוק את ידיהן לכיסי האזרח. אין דין ואין דיין וסוף המדינה קרוב מאי פעם.
  • אנונימיעוזי 30/05/2026 02:42
    הגב לתגובה זו
    אמן
  • 82.
    אזרח 29/05/2026 19:51
    הגב לתגובה זו
    פעם טבריה היתה עיר היינו נוסעים מתל אביב לבלות בטבריה.היו ימים.היום זו שכונה.ולכל היותר עיירה
  • 81.
    אנונימי 29/05/2026 18:32
    הגב לתגובה זו
    גם ב פת מילגם מניסיון אישי היא חב שגוזלת כספים מאזרחים תמימים וישרים נותנת דוחות על ימין ושמאל ללא הצדקה ולא!!!!! מוכנה לשמוע את תלונתו של האזרח תשובתם לך לעודשולחת דוחות לכתובת ישנה ומעלה את המחיר כי לא שולם לא מוכנה לקבל הסבר בעיריה לא היו מוכנים. כלל לדון בדברזו חב ביזיונית
  • 80.
    מרזו אפנדי 29/05/2026 18:02
    הגב לתגובה זו
    מרגע שעבר תוקף התשלום הרשות המקומית מעבירה את הדוח למשרד עוד וזה מנסה לעשוק את האזרח בתשלום ריבית וכפל ומה לו העיקר להוציא כסף מהאזרח כמובן חוק צריך לכבד אבל גם את האזרח הישר
  • 79.
    קרדאי 29/05/2026 17:56
    הגב לתגובה זו
    אפשר להגיד בקול שבתי המשפט מחזיקים שופטים בובות הפרקליטה של הערייה מכתיבה לשופטת מה לרשום זה בושה אחת גדולה כל ההתנהלות הזאת
  • 78.
    אנונימי 29/05/2026 17:07
    הגב לתגובה זו
    החוק אומר שרשות מקומית צריכה להעסיק פקחים הממומנים מתקציב העירייה שניתן לה מהמדינה כדי שפקחים אלו יורו ויכוונו את הנהגים היכן מותר להינות והיכן לאוו . זה החוק רבותי כל השאר זה פשע מאורגן
  • 77.
    אנונימי 29/05/2026 17:05
    הגב לתגובה זו
    וגילה שטעה אחרי 7 חודש ואז כנראה ניסה לשלם את הקנס המקורי בדרך לא נכונה. אבל איך קיבל דואר רשום בתיבה הדבקה מסירה אישיתלדעתי היום המערכת אמורה וחייבת לשלוח סמס..
  • 76.
    שלטון שנלחם באזרחים באמצעות פרוצידורות מטופשות (ל"ת)
    מענטש 29/05/2026 16:27
    הגב לתגובה זו
  • 75.
    אנונימי 29/05/2026 15:09
    הגב לתגובה זו
    מערכת מושחתת בית משפט בטבריה זבל והם עובדים ביחד עם העיריהחבל שלא הלך לבית משפט אחר
  • זבל של עיר (ל"ת)
    אנונימי 30/05/2026 03:09
    הגב לתגובה זו
  • 74.
    חליקה 29/05/2026 14:56
    הגב לתגובה זו
    קיבלתם דוח תפנו לעורך דין כי שם אין עם מי לדבר שמור לי ואשמור לך!!
  • 73.
    הכל בגלל שמילגם היא גוף עם ניגוד אינטרסים מובנה (ל"ת)
    אנונימי 29/05/2026 12:39
    הגב לתגובה זו
  • 72.
    יהודה 29/05/2026 12:14
    הגב לתגובה זו
    באף מקום אין שירות לאזרח ואין מענה מנימלי אצל כולם מערכת לניתוב שיחות שלאחר עינוי טלפוני מגיעה אכזבה ותיסכול מישהו צריך לשנות את זה
  • 71.
    עושקי אנוש 29/05/2026 12:11
    הגב לתגובה זו
    בכביש דו סטרי קיבלתי קנס על חניה הפוך רק בטבריה
  • 70.
    באגס באני 29/05/2026 11:11
    הגב לתגובה זו
    עושות את זה . מוחקים אך ורק לצפון אפריקאים . עובדה
  • 69.
    אנונימי 29/05/2026 10:51
    הגב לתגובה זו
    ככה זה קורה במדינות עולם שלישי וככה אנחנו נראים היום.אים הממשלה מושחתת למה שכל זה לא יגיע למשרדים השונים
  • 68.
    קלודין 29/05/2026 10:16
    הגב לתגובה זו
    הענין שגם אני קבלתי דוח בתל אביב על מילים שזרמו שאני דיווחתי לעריכה ואני תיקנתיומה בסוף שלחו דוח כפול לבעל ולאשה בסך 750 ואנו מבקשים לערער נותנים לנו טלפון שאין בו שום תועלת ולא מענה והנס גדל מאז שנתיים ואין אם מי לדברזה נבלה וזה טריפפה
  • 67.
    קלודיןאנונימי 29/05/2026 10:13
    הגב לתגובה זו
    עריה נבלה ובית המשפט טריפה
  • 66.
    אנונימי46 29/05/2026 09:00
    הגב לתגובה זו
    בגדול סוג פרוטקשן חוקי ...למלא קופה כי הם יכולים אבל גונבים כסף מאזרחים עם כיסוי החוק ...
  • 65.
    אנונימי 29/05/2026 08:47
    הגב לתגובה זו
    כם הרשויות וגם הגופים שנותנים להם שירותים מושחתים
  • 64.
    תמוז 29/05/2026 08:16
    הגב לתגובה זו
    השאלה שלי היא אחרת או קי שילמתילא מבקש לבטל אבל האם ניתן לתבוע את עיריה בגין התרשלות התעמרות חוסר תום לב וכדומהבעצם למה לא אחרי ששילמתי אני חדעתי יכול לתבוע אשמח לשמוע תגובה אם מי מאנשי המקצוע קרא תגובה זו.
  • שילמת הודית באשמה זו השיטה במדינת המאפיה (ל"ת)
    אנונימי 29/05/2026 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    אנונימי 29/05/2026 07:58
    הגב לתגובה זו
    חרא של שירות ידעו שהתהליך מלחמה הודעה ראשונה לא הגיעה הודעה שנייה מגיעה עם 372 במקום 250 שח וכמו תמיד מדינה העושקת את אזרחיה הפעם באמת שכל אחת ואחד ממי ששיך למעגל הרשע כל שקל ילך לתרופות ולמחללות שילוו את חייו מרגע זה והלאה .
  • 62.
    צ.ח 29/05/2026 07:49
    הגב לתגובה זו
    אנשים תת רמה מנהלים .
  • 61.
    עוד סיבה מדוע לא לבקר בטבריה (ל"ת)
    רפי 29/05/2026 07:19
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    יעקב 29/05/2026 04:32
    הגב לתגובה זו
    לצערי הרשויות מתעמרות בתושבים. וחבל שכך.מנצלים את חולשתם של האזרחים.ואינם קשובים לטענותיהם.
  • 59.
    אזרח 28/05/2026 22:57
    הגב לתגובה זו
    עיריות סחטניות בפרט טבריה וירושלים.הכל חוקי עח האזרח. מערכת משומנת של בתי משפט באותה עיר שניתן הדוח. אל תנפשו בטבריה ובירושלים
  • אתה רואה הפוך ביביסט 30/05/2026 07:29
    הגב לתגובה זו
    המחוקק הוא הממשלה שבחרת והמחוקק לא תיקן את החוק אז אין סמכות אלא רק בדרך מסוימת למרות שהחוק באמת יוצר סוג של התעללות!!! אבל הממשלה יש לה רוב בכנסת ולא תיקנה את החוק אז היא האשמה אבל חבריה אהוביךכבר הצליחו להסית אותך נגד מערכת בתי המשפט. אז אין לך מרפא אתה כבר בטוח תבחר בהם שוב
  • 58.
    כאמור 28/05/2026 22:40
    הגב לתגובה זו
    לעניות דעתי הרשם פספס כאן את העיקר בתלונה. האזרח לא התלונן על עצם הקנס של 250 . האזרח התלונן שהוא ניסה לשלם את הקנס אבל נתקל בחסמים ביורוקרטיים ובינתיים הקנס תפח. יש כאן רשלנות מצד העירייה לטיפול הקנס.
  • 57.
    כאמור 28/05/2026 22:40
    הגב לתגובה זו
    לעניות דעתי הרשם פספס כאן את העיקר בתלונה. האזרח לא התלונן על עצם הקנס של 250 . האזרח התלונן שהוא ניסה לשלם את הקנס אבל נתקל בחסמים ביורוקרטיים ובינתיים הקנס תפח. יש כאן רשלנות מצד העירייה לטיפול הקנס.
  • 56.
    הבורר 28/05/2026 21:12
    הגב לתגובה זו
    אהבלים מושלמים
  • יש לך טעות. לא אהבלים רשעים! (ל"ת)
    אנונימי 29/05/2026 07:27
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    אנונימי 28/05/2026 21:04
    הגב לתגובה זו
    הריקבון מתחיל מלמעלה.הרשם ....רוצה להתקדם. הולך בדרכי הממנים והממונים שלו.מדינת ישראל תקרוס לא בגלל החרדים. אלא בגלל מערכות המשפט הדרושות שיקום ואין מי שיעשה זאת.השמאלנים לא מעוניינים כי המערכת לטובתם. והימנים לא יכולים כי השמאל לא יתן להם.הלך עלינו
  • אכן יש ביקורת על בית המשפט אבל התגובה שלך לא ראויה (ל"ת)
    אנונימי 29/05/2026 09:26
    הגב לתגובה זו
  • אני 29/05/2026 03:25
    הגב לתגובה זו
    40 שנה הימין בשלטון. כך שכל המינויים וקביעת המדיניות הם של הימין. אבל איזה כייף זה לא לקחת אחריות כשמשהו לא מתפקד ויש את מי להאשים
  • אנונימי 29/05/2026 00:21
    הגב לתגובה זו
    זה מה שביקשו ממך להעסיק בדף המסריםכמה שטויות במשפט אחד.
  • 54.
    אנונימי 28/05/2026 20:18
    הגב לתגובה זו
    לדעתי אם היה תובע את ההחזר ששילם. השופט כן היה דן בזה.
  • 53.
    מוטי 28/05/2026 18:59
    הגב לתגובה זו
    המצלמה צלמת. לא מקבל דוח ביד. מקבל אחרי שנה עם ריבית. מבקש לערער או להישפט. עבר נקי צריך להפוך קנס להזהרה. המשטרה מסרבת . מפנה אותי לדואר. הדואר משקר שערך ברור ושלחו לי פעמיים לבוא לקחת.לא היה ולא ניברא. הגדילו הדואר לעשות ושלחו לי לספאם.בינתיים המשטרה הודיע התיק סגור. בינתיים הסכום תפח.
  • אנונימי 28/05/2026 22:36
    הגב לתגובה זו
    יצאה כתבה שהמצלמה זה לא חוקי. לא הבנתי אם זה רק על חנייה או גם על מהירות.
  • אנונימי 29/05/2026 06:32
    להבנתי זה מצלמות לא מאוישות אסור להם להשתמש בהם
  • כ נ ל ! ! ! 28/05/2026 22:00
    הגב לתגובה זו
    אני בדיוק באותה הסיטואציה
  • 52.
    אא 28/05/2026 18:40
    הגב לתגובה זו
    השופט החליט שאין זו ההרכאה הנכונה לדון בתיקאז הוא מצפה שעל קנס של 250 הוא ישכור עוד שיעלה לו לפחות 10000 השופט פשוט יכול להעביר את התיק לערכאה הנכונה ולהודיע עכ לצדדים.זה שרות שמצופה וראוי שיעשה.עודסרסורים מנצלים מצוקה של אזרחים מן השורה כדי לעשוק אותםכולל חברות שעובדות עבור מוסדות אזרחיים בנושאי גביה.
  • 51.
    אנונימי 28/05/2026 18:10
    הגב לתגובה זו
    בישראל כן
  • 50.
    אוהבת את ישראל 28/05/2026 17:02
    הגב לתגובה זו
    כל כך אופייני לכל בתי המשפט תראו מה קורה בבגץ אז למה זשופט זוטר לא יעשה אותו הדברצריך ךמצוקקקקקק את בתי המשפט.מי ישפוט את השופטים על הטעויות שלהםהגיע הזמן לחוקק שכולם יהיו שפיטים כולל שופטים הם לא אלוהים
  • 49.
    אנונימי 28/05/2026 16:32
    הגב לתגובה זו
    אופייני מאד לרשויות לרכב עים משקלם הכבד! על האזרח הקטן והממשלה עוד יותר!
  • 48.
    אנונימירב תא 28/05/2026 16:27
    הגב לתגובה זו
    השאלה האחרונה בוודאי שאפשר לעשות לאזרחים את זה כי אז הם צריכים לשלם גם ריביות וקנס פיגורים וכל מיני הכפלות של הסכומים ככה הם עושים יותר כסף !!!!!!!!!
  • 47.
    אנונימי 28/05/2026 16:26
    הגב לתגובה זו
    אני מציע שכל מי שמקבל דוח תנועה שייבקש להישפט.נקריס את המערכת ולא תהייה להם ברירה אלא לוותר על חלק מהתשלומים.לא יוכלו לממן מספיק עורכי דין ושופטים לכל הבקשות.מה אומרים אה
  • מוטי 28/05/2026 18:49
    הגב לתגובה זו
    המצלמה מצלמת. אתה לא מקבל ביד דוח. לא מקבל דוח בדואר רשום. אחרי שנה מקבל דוח עם תוספת ריבית ובלי אפשרות להישפט או לערער. מתחיל דיון עם המישטרה הם שולחים אותך לדואר. הדואר מבלף ששמו בתיבה פעמיים לבוא לדואר לקבל ומגדילים לעשות שהם שולחים את ההודעה לספאם. בינתיים המשטרה אומרת שעבר זמן והתיק סגור. בינתיים הסכום תפח עוד.
  • 46.
    אנונימי 28/05/2026 15:55
    הגב לתגובה זו
    ..לבקש להישפט מאחר וטען בתום לב ופנה לערכה לא נכונה לאפשר לו להוכיח צידקתו!!!!
  • 45.
    שמשון חי קרני 28/05/2026 15:29
    הגב לתגובה זו
    כל שנה אני משלם קרוב ל 1000 שקל על דוח של 100 שקל אם לחשבון בנק שלנו הם יכולים להיכנס ואם לדעת איפה אנחנו גרים לפי מספר רכב אז למה הודעה לטלפון הם לא שולחים יותר קל שלחו הודעה לפלאפון צריכים להוציא חוק כזה שאין קנסות בלי הודעות
  • 44.
    אנונימי 28/05/2026 15:15
    הגב לתגובה זו
    הנבחרים פה צריכים להגן על האזרחים באמצעות חקיקהשיחוקקו חוק נגד עיריה או מועצה כדי שזה לא יחזור על עצמו.
  • חיחי 28/05/2026 20:38
    הגב לתגובה זו
    רק מה שמשאיר אותם דבוקים לכסא
  • 43.
    אנונימי 28/05/2026 15:13
    הגב לתגובה זו
    מנגנון הצדק במדינת ישראלטוחן את האזרחיםשלא עוול בכפם.להלחם עם רשות זה כמעט מלחמה אבודה.חיבים לשנות את השיטה
  • 42.
    אנונימי 28/05/2026 14:56
    הגב לתגובה זו
    בית משפט למה אתם מקבלים משכורת עם אין סמכות אז הביתה לכו תתחפפו
  • 41.
    דניאל 28/05/2026 14:38
    הגב לתגובה זו
    כך זה שיש לך מערכות שמחזיקות במקל בשתי קצתויו רשות המבצע היא גם השופטת ושופטת היא התליין .רוב האנשים שעובדים ברשיות מושחתים וכל מה שמניע אותם זה כסף ועוד כסף .אני מאחל שכל הכסף שנגבה מהציבור עבור כל העוולות והקנסות שלא בצדק ולא בתום לב ישמשו את העוסקים רק לתרופות ולריפוי הגוף והנפש שלהם בלבד .
  • 40.
    הנסיעה לדיון והזמן עלו לטבריה יותר (ל"ת)
    אנונימי 28/05/2026 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 39.
    מדינה מטומטמת (ל"ת)
    אזרח 28/05/2026 14:11
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    צבי ק 28/05/2026 14:02
    הגב לתגובה זו
    שמישהו כבר ידבר על האמת בתי המשפט לתחבורה וגם בתי המשפט המקומיים הם בתי דפוס של האוצר הם הנהנים בעיות לא נפתרות השופטים והפרקליטים מלאים בכסף וגם סמוטריצ מקבל מלא כסף כל השיטה פוגענית ואף אחד לא למד .
  • בתי המשפט גם של הטייקונים (ל"ת)
    אזרח 29/05/2026 09:30
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    רוזין 28/05/2026 13:38
    הגב לתגובה זו
    מאחל להם לקבל סרטן על כול הצרות שעושים לאנשים
  • 36.
    עדי 28/05/2026 13:37
    הגב לתגובה זו
    כמו פח אשפה אפלולי מצחין שנשאר בשנות ה70. אני מגיע לשם הרבה וזה תמיד נרשם לי בזיכרון כאילו ראיתי סרט בשחור לבן.
  • רק לא את הכינרת (ל"ת)
    קליבר99 28/05/2026 15:56
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    השופט פשוט עשה לעצמו עבודה קלה והלך רק לפי הכלל יקוס הדין את ההר (ל"ת)
    אנונימי 28/05/2026 13:28
    הגב לתגובה זו
  • יקוב הדין את ההר (ל"ת)
    מה זה אומר 28/05/2026 22:41
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    אנונימי 28/05/2026 13:21
    הגב לתגובה זו
    תתבעו את הרשויות המקומיות והעיריות על כל מפגע אפילו על מדרכה שבורה זה התשובה של האזרחים שמקבלים דוחות חניה בכדי להכניס כסף לקפה
  • אנונימיסופע 28/05/2026 16:16
    הגב לתגובה זו
    גם לנו היה קנס בחוף ים מלח על אבנים כך בכל הארץ ממה יחיו עריות
  • 33.
    אורי אביטל 28/05/2026 12:58
    הגב לתגובה זו
    בתי המשפט והשופטים והרשמים עושים מה בא להםםםםםםםםםם חחחחחחחחחח
  • זי בי 28/05/2026 20:40
    הגב לתגובה זו
    לדון בענייני קנסות.
  • 32.
    אנונימי 28/05/2026 12:41
    הגב לתגובה זו
    עוד קשקוש כדי לתת לתובע הרגשה טובה. אם אין קנסות נגד גופים מוסדיים זה לא משנה מה הכסיל עם תואר במשפטים כותב לפטר אותו לאלתר
  • אנונימי 28/05/2026 13:14
    הגב לתגובה זו
    בית משפט פועל לפי חוק.אם אין לו סמכות אז צריך לתבוע בערכאות הנכונות.אם האזרח היה פשוט שואל את chatGPT היה יכול לקבל תדובה איך לתבוע.
  • 31.
    עופר 28/05/2026 12:24
    הגב לתגובה זו
    נותנים משכורת עתק לבוגר הסקטור הציבורי שיסדר יצוג או עבודהמול המוסדות וכך שודדים את האזרח
  • 30.
    גבי 28/05/2026 12:23
    הגב לתגובה זו
    השימוש שעיריות עושות עם גופים חימוניים לצרכי גביה היא שערוריה
  • 29.
    האזרח הקטן שוב משלם בגדול (ל"ת)
    אנונימי 28/05/2026 12:22
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    אנונימי2 28/05/2026 12:10
    הגב לתגובה זו
    מאוד פשוט שוכחים שהעיר המגעילה הזאת קיימת תפסיקו להיות איפה שלא רוצים אתכם
  • יוש 28/05/2026 13:39
    הגב לתגובה זו
    שם יש את המוסך רשמי של קיה שהכי קרוב אליי אז לפעמים אין לי ברירה
  • 27.
    מילגם מתנהלים כמו מאפיה מאוד מעניין איך הם זוכים כל הזמן במכרזים של המדינה ..... (ל"ת)
    דניאנונימי 28/05/2026 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    אזרח ותיק 28/05/2026 11:47
    הגב לתגובה זו
    ביביסתים מנהלים את המדינהבושה
  • 25.
    אנונימי 28/05/2026 11:45
    הגב לתגובה זו
    טוב היה אם הרשות הייתה מגדילה ראש ומנחה את האזרח מה הצעדים שעליו לנקוט לפי החוק על מנת לחסוך זמנו של בית המשפט זמנם של הצדדים והוצאות. בהנחה שהרשות לא עשתה כך.
  • 24.
    אנונימישש 28/05/2026 11:13
    הגב לתגובה זו
    מי מגיש תביעה בבית דין של העיריה .ששם יש שופט שאת שכרו מקבל מהעיריה.איזנה צדק יקבל
  • לא נכון 30/05/2026 07:34
    הגב לתגובה זו
    זה לא בית משפט שכפוף לעירייה אלא שופט את העירייה וגם מוסמך לבדוק תביעות בעניין העירייה
  • 23.
    אנונימיאדי 28/05/2026 10:59
    הגב לתגובה זו
    לא משנה כמה אתם צודקים . אלה דוכות שרירותיים ש אין מצב שאתם לא משלמים. אני נכה העמדתי את הרכב במקום שמאפשר חניית נכה .הגעתי לבית משפט עם צילומים שאני לא אמור לקבל דוח. בית משפט בטבריה עשה לי הנחה תשלום רק חצי מהכנס . לא חשוב מה קורה אתם משלמים אין צודקים בטבריה הזוי לחלוטין. כולל בית המשפט שלא שופט בצדק .ביזיון של הצדק
  • 22.
    אנונימי 28/05/2026 10:53
    הגב לתגובה זו
    יש לציין ש99% כאשר אתה מבקש לבטל את הדוח ולמרות שהצדק המלא איתך התובעת העירונית לא תבטל מנימוק שלא יגידו שהיא ביטלה אלה תעביר את התביעה לבית המשפט שהשופט יבטל דבר שנראה לי מגוחח
  • 21.
    אנונימי 28/05/2026 10:42
    הגב לתגובה זו
    ואין בעייה לשלם דוח באינטרנט
  • כל הכבוד 28/05/2026 11:58
    הגב לתגובה זו
    הלוואי שתענו לטלפון ככ מהר כמו התגובה השתולה שלכם
  • 20.
    אנונימי 28/05/2026 10:17
    הגב לתגובה זו
    זה קרה לי כמה פעמים. לא מגיע הדוח המקורי גם אם זה פקח הוא לא שם על שמשת הרכב כלום ואז אתה מקבל לדואר קנס מנופח. חוצפה! שיטתיות!
  • 19.
    אנונימי 28/05/2026 10:12
    הגב לתגובה זו
    אולי פעם כשרשות הדואר עוד היתה מתפקדת אבל עם דואר ישראל שלא מצליח אפילו למסור דואר24 בזמן למה סומכים עליו שימסור דואר רשום בזמן גם אם זה רשום והיום כבר יש אמצעים לשלוח סמס לנמענים למה לא שולחים מספר מעקב התנהלות קלוקלת ממש
  • אני 29/05/2026 06:39
    הגב לתגובה זו
    דואר ישראל הדיפולט הוא שמכתב לא מגיע!!!
  • ליפטרי 28/05/2026 16:00
    הגב לתגובה זו
    ..חובה להוכיח מסירה על ידי מי מבאיי הבית מעל גיל 18 או סרוב לקבל דואר רשום יחשב כמסירה !!!
  • חיים 28/05/2026 13:52
    הגב לתגובה זו
    תקנות סדר הדין האזרחי קובעות מפורשות שדבר דואר הנשלח בדואר רשום למען הרשום במרשם האוכלוסין נחשב כנמסר לנמען לאחר שלושה ימים מיום המשלוח.
  • טל 28/05/2026 11:24
    הגב לתגובה זו
    תקראי על כלל הידיעה מול ככלל ההמצאה של השופטת פרוצקיה. עצם השילחה והקבלה של דבר הדואר מבחינה חוקית הוא קיבל את הקנס כדין . 1. לטענתו הוא קיבל את הקנס באיחור . ומכאן שיש לו בעיה... 2. הוא צודק בכל תלאותיו ולכן דיםנה לארכאה משפטית.
  • 18.
    בינא 28/05/2026 10:04
    הגב לתגובה זו
    מילגם העיריות ראשויות בירוקרטיה כולן אשמות באותו דבר... חוסר במתן שירותים דיגיטאליים ואינטרנטים אמינים לאזרח. לא צריך בכלל להיות מגע אנושי בין האזרח לרשויות וכדאי שיבינו את זה מה שיותר מהר.
  • 17.
    תמר 28/05/2026 10:03
    הגב לתגובה זו
    זו כבר מכת מדינה והתעללות באזרחים
  • 16.
    אנונימי 28/05/2026 09:52
    הגב לתגובה זו
    כול המגיבים כאן עברייני חניה... תחנו כחוק לא תהיה לכם בעיות.
  • למה 28/05/2026 12:00
    הגב לתגובה זו
    תהיה גבר ותרשום תגובה עם השם של המשרד שאתה מיציג מלגמ
  • 15.
    אנונימי 28/05/2026 09:49
    הגב לתגובה זו
    הכול מושיט!! ת יד החזקים מנצחים!
  • 14.
    רחמים כהן 28/05/2026 09:42
    הגב לתגובה זו
    מוציאים כסף מהאזרחים במרמה
  • 13.
    אנונימי 28/05/2026 09:29
    הגב לתגובה זו
    מילגם זה גוף מרושע אין לו דין ודין הוא נהנה לחלוב את הציבור ולכן הוא מיצר בעייה כזו מאחר וכל העולם כבר דיגיטאלי חובה עליו לתת מענה דיגיטלי
  • 12.
    אבי 28/05/2026 09:27
    הגב לתגובה זו
    כדי שיוכלו להמשיך בשחיתותן. עע עירית ירושלים.
  • הפטריוט 29/05/2026 07:18
    הגב לתגובה זו
    עיריית טבריה מצמצמת את המרחב הציבורי כל זאת לא לאפשר לתושבים נוחות.המטרה היא לסחוט כסף לקופת העירייה.
  • 11.
    אנונימי 28/05/2026 09:02
    הגב לתגובה זו
    כל נושא הרביות וכפל קנס זהו הליך שאינו דמוקרטי ונכון יותר לקרוא לו בשם פרוטקשן בשם החוק.בושה
  • 10.
    כתבה מיותרת ולא מעניינת (ל"ת)
    אנונימי 28/05/2026 08:59
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    רפי 28/05/2026 08:34
    הגב לתגובה זו
    בגלל מקרים כאלו עיריית תל אביב חוגגת על הנהגים ושולחת להם דוחות כאילו היא מחלקת פליירים. ואין דין ואין דיין שיעצור את החלם הזה.איך יתכן שאדם מקבל 63 דוחות על אותה עבירה בחודש אחד לאלוקים הפתרונות לא לזוטרים שקיבלו כוח ללא הבחנה
  • כל מילה ויותר 28/05/2026 12:07
    הגב לתגובה זו
    ביזיון בתל אביב. עצוב כמה שזה נורא.
  • אנונימי 28/05/2026 09:09
    הגב לתגובה זו
    כל הדוחות שהנהגים מקבלים על ידי מצלמות זה סדום ועמורה הנהג לא זוכר איפה הוא נסע ומקבלת דוח של מאות שקלים על דבר שהוא לא יודע מה קרה זה שוד דרכים של העיריות למלא את הקופה שלהם
  • 8.
    עורב גולני 28/05/2026 08:29
    הגב לתגובה זו
    מדינה של מושחתים מהיסוד וגנבים על
  • 7.
    אנונימי 28/05/2026 08:27
    הגב לתגובה זו
    זה לא חדש.שהעיריות מתעמרות באזרח
  • 6.
    אנונימי 28/05/2026 08:25
    הגב לתגובה זו
    עירייה שאנשיה נעשים מאוסים על אזרחים.
  • 5.
    גזל עצוב שאנשים שנבחרו לתת מענה לתושבים לא עושים זאת (ל"ת)
    אנונימי 28/05/2026 08:19
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אנונימי 28/05/2026 08:02
    הגב לתגובה זו
    הכי מתאים לעיריית טבריה מתישים אותך ומתעלמים ממך עד שתתייאש ותשלם גם אם הדוח אינו מוצדק.
  • 3.
    אנונימי 28/05/2026 08:00
    הגב לתגובה זו
    נניח שכבודו לא קנה סמכות עניינית לדון בתביעה הוא רשאי להורות על העברת התביעה לבית המשפט המוסמך העובדה שלא פעל כך מוכיחה את נכונות התגובה
  • הוא מפנה את התובע לבית דין של העיריה .ששם יסגרו איתו חשבון (ל"ת)
    אנונימי 28/05/2026 11:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יש מחיר לטעויות. 28/05/2026 07:41
    הגב לתגובה זו
    הכתובת להגשת בקשה להשפט רשומה על הדוח.
  • 1.
    תושב כועס 28/05/2026 07:11
    הגב לתגובה זו
    פניתי לאגף חניה בעיריית בטבריה שיוכיחו לי את הדוח . אין דבר כזה . אמרו תכתוב בקשה לביטול או לבירור . אין דבר כזה. שילמתי את הדוח בהכנעה כי אני לא רוצה להתעסק עם פושעים.
  • אנונימי 28/05/2026 09:22
    הגב לתגובה זו
    הרשות היא בעלת כח ומול האזרח הפשוטיכולה ושלא כדין לגבות קנסות גם אם לא מוצדקות לחלוטין וגם לא מתפשרת.