
קיבל דו"ח חניה על 250 שקל - ביהמ"ש סירב לדון בתביעה
תושב שתבע את עיריית טבריה ואת מילגם בבית משפט לתביעות קטנות בחיפה, גילה שפנה לערכאה הלא נכונה. הרשם הבכיר מחק את התביעה, אך לא חסך ביקורת מרומזת גם על התנהלות הרשויות
ג'ורג' בירי, תושב שקיבל דו"ח חניה בטבריה באפריל 2025, ניסה להילחם בקנס של 250 שקל, וגילה שהמערכת לא עובדת לטובתו. בירי הגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה נגד עיריית טבריה ומילגם, אך תביעתו נמחקה על הסף בפסק דין שניתן באחרונה על ידי הרשם הבכיר מילאד תלחמי. הסיבה: לבית המשפט לתביעות קטנות אין סמכות עניינית לדון בביטול קנסות חניה.
הסיפור התחיל ב-16 באפריל 2025, שניתנה לבירי הודעה על קנס בעקבות חניה לא חוקית בטבריה. הודעת תשלום הקנס נשלחה לכתובת מגוריו הרשומה בדואר רשום ב- 20 במאי 2025. אלא שלטענת בירי, הוא קיבל את דרישת התשלום רק ב-13 בדצמבר 2025, כשהסכום כבר תפח ל-347 שקל עם תוספת ריבית, וניתנו לו חמישה ימים בלבד לשלם, עד ה-18 בדצמבר.
מכאן, לטענת בירי, התחיל סיוט ביורוקרטי. הוא ניסה להסדיר את התשלום, פנה לנציגי עיריית טבריה ולמילגם, אך לא הצליח להשיג אותם. גם ניסיונותיו לשלם באמצעות כרטיס אשראי עלו בתוהו. בתביעתו הוא טען כי ההתנהלות "אינה ראויה לא מבחינה משפטית ולא מבחינה אנושית, פוגעת ומשפילה", וכי מדובר ב"הכשלה מכוונת ומנהל לא תקין". בירי ביקש מבית המשפט לבטל את דרישת התשלום והקנסות, לקבוע שהתנהלות המשיבות פסולה ובלתי חוקית, ולפסוק לו פיצויים על עוגמת נפש.
עיריית טבריה ומילגם מצדן, הגישו בקשה לסילוק התביעה על הסף, בטענה שלבית המשפט לתביעות קטנות אין סמכות לדון בתביעה מהסוג הזה. בירי התנגד וטען כי המבקשות לא התמודדו עם טענותיו המרכזיות, לא הציגו הוכחה למסירת הודעת הקנס כדין, ולא הסבירו מדוע נמנע ממנו לשלם או לערער במועד.
בקשת העירייה ומילגם התקבלה
הרשם תלחמי קיבל את בקשת הסילוק. בפסק הדין הוא הסביר כי כשאזרח מקבל הודעת קנס מרשות מקומית, עומדות בפניו שלוש אפשרויות בלבד: לשלם את הקנס, להגיש בקשה לביטול ההודעה לתובע העירוני, או להגיש בקשה להישפט לפי חוק סדר הדין הפלילי. הערכאה המוסמכת לדון בעניינים האלה היא בית המשפט לעניינים מקומיים, ולא בית המשפט לתביעות קטנות.
הרשם ציין כי בירי בחר שלא להתייחס לעובדה שהודעת הקנס נשלחה לכתובתו בדואר רשום, ולכן לא הצליח לסתור את חזקת המסירה הקבועה בחוק. כלומר מבחינה משפטית, ההודעה שנשלחה אליו נחשבת כאילו נמסרה כדין.
בפסק הדין הסתמך הרשם על תקדים מרכזי: פסק הדין בעניין וקס נגד עיריית תל אביב מ-2005, שבו נקבע כי "אין לתקוף בהליך אזרחי תוצאותיו של הליך פלילי". לפיכך, קבע הרשם כי "למעשה מדובר בתביעה התוקפת חוקיות הקנס, ואין לבית משפט זה סמכות עניינית לדון בסעד זה".
הערות גם למילגם
אך אף שהתביעה נמחקה, הרשם תלחמי לא הסתפק בזה. הוא הקדיש חלק ניכר מפסק הדין להערות משמעותיות על אופן ההתנהלות של הרשויות. הרשם ציין כי מילגם נחשבת גוף דו-מהותי - גוף פרטי שמעניק שירותים בעלי אופי שלטוני לרשויות מקומיות בתחומי הגבייה. ככזה, חלות עליו חובות מוגברות לפעול על פי כללי המנהל התקין, ובכלל זה עקרונות הסבירות, ההגינות והשוויון.
הרשם הדגיש כי "מצופה מאותם גופים להעמיד בפני האזרח שירותים זמינים וראויים, כולל אפשרות סילוק חוב באמצעים זמינים", כמו אינטרנט או אמצעים דיגיטליים אחרים, וזאת לפני שינקטו הליכי גבייה בהוצאה לפועל. עם זאת, הוא ציין כי מאחר שלא שמע את טענות הצדדים בדיון, הוא לא נותן תוקף מחייב במקרה הספציפי הזה.
בסופו של דבר, התביעה נמחקה ללא חיוב בהוצאות משפט - כל צד יישא בהוצאותיו. השורה התחתונה היא שמי שמקבל דו"ח חניה ורוצה להילחם בו, צריך לפנות קודם כל לתובע העירוני בבקשה לביטול, או להגיש בקשה להישפט בבית המשפט לעניינים מקומיים - ולא בתביעות קטנות. אבל ההערות של הרשם תלחמי מעלות שאלה לא פחות חשובה: האם סביר שאזרח שמנסה לשלם קנס לא מצליח להגיע לנציגים, לא מצליח לשלם באשראי, ונאלץ להתרוצץ בין ערכאות שיפוטיות?
- 97.אנונימי 01/06/2026 10:52הגב לתגובה זוהמחלבה בחסות מדינת ישראל תחלוב את האזרח
- 96.מנדלשיט 31/05/2026 15:39הגב לתגובה זועל מה גונבים מהציבור כסףבשביל לשלם לפנסיות תקציביות שזאת מכבסת מילים לשוד הקופה הציבורית!!!!
- 95.אנונימי 31/05/2026 09:16הגב לתגובה זוגשו. לרחבת תיבות הדואר ואיספו את כל מכתבי הגביה הערונית פסקי. דין הזמנות לדיון ועוד ואז טוענים. לא נתקבלה הודעה זה. מחיר החיסכון לשלוח מכבתב רשום או. על ידי שליח כמו שעושים. גופים שלא. נותנים הזדמנות. לחמוק מאחריות
- 94.אנונימי 31/05/2026 02:46הגב לתגובה זובית המשפט נותן יד חופשית לרשויות בכלל לגופים גדולים לעשוק את האזרח
- 93.אנונימי 30/05/2026 22:44הגב לתגובה זובבית הדין המקומי אין לך בכלל סיכוי.. השופט לטובת העיריה איך שלא תסובב את זה. גם אם אתה צודק אתה מופסד כי השופט פוסק נגדך
- 92.אנונימי 30/05/2026 20:03הגב לתגובה זועירית טבריה נותת דוחות שלא בצדק ומשחקת בחניות בעיר
- 91.אור 30/05/2026 13:33הגב לתגובה זותבדקו מי שולט במילים ומה האינטרסים שלו לא רק לגבי דוחות אלא גם תשלומי מים חניות פנגומיסים שונים והתראות שאמורים לקבל בדואר אך מתעכבים כוון שמשפחת וויל ששולטת במילים ועוד הרבה חברות היא בעלת דואר ישראל שנמכר בנזיד עדשים לכן הדוחות לא מגיעים בזמן ואז מצטברים על החובות תשלומי פיגורים ריבית ושכר טרחה של עורך הדין
- 90.אנונימי 30/05/2026 13:08הגב לתגובה זומצטרף לביקורת בית המשפט על הרשויות אבל מאידך כאשר אין סמכות לבית המשפט מה בדיוק אתם רוצים שיעשה
- 89.אנונימי 30/05/2026 11:32הגב לתגובה זורק בשנה האחרונה קיבלנו במשפחה 6 קנסות!! על חנייה ונתיב תחבורה ציבורית. כל קנס 500 שקל! ממשלה מושחתת חולי נפש!!! בחיים לא קיבלנו קנסות לפני. פתאום כל חודש בדואר רשום.
- אנונימי 31/05/2026 00:29הגב לתגובה זוזה שנותנים דוחות למי שעבר על החוק זה לגיטימי לחלוטין אחרת לא נוכל לחיות בכלל.השאלה היא האם אתה מתלונן שקיבלת דוחות שלא בצדק או ללא אפשרות ערעור לחילופין קיבלת דוח מוגדל בשל העיכוב כמו שקרה בכתבה אם לא נגיד לך לנהוג כנדרש בחוק.אם כן ברוך הבא למועדון.....
- 88.אנונימי 30/05/2026 11:07הגב לתגובה זורק כסף זה מה שמעניין אותם
- 87.אנויה 30/05/2026 09:50הגב לתגובה זועירית תל אבחב גררה לי את המכונית.. דעמדה ברחוב צר. קצה האוטו עמד על אדום לבן. אפשר היה לתת קנס אבל בכל זאת גררו ושילמתי 650 שח. ערערתי אבל שם בעריה לוקחים ומתנצלים.
- 86.יוחאע 29/05/2026 22:43הגב לתגובה זומדינה פח הכל חרא הכל הכל הכל חרא מרוח
- רק בעבע (ל"ת)אנונימי 30/05/2026 22:04הגב לתגובה זו
- עוזי בפרי 30/05/2026 02:41הגב לתגובה זושתשקף המדינה
- 85.אנונימי 29/05/2026 22:13הגב לתגובה זומההתחלה היה הולך לערייה משלם 250 שח ולא מבזבז כסף זמן ועוגמת נפש לעצמו לשלםמולישכוח מעזה או לפנות מהר למקום הנכון
- 84.סנדרוביץ היט לרו ביץ! 29/05/2026 22:05הגב לתגובה זוהנאצים האמיתיים הם ברשויות וכל מטרתם להכניס עמוק את ידיהן לכיסי האזרח. אין דין ואין דיין וסוף המדינה קרוב מאי פעם
- 83.אנונימי 29/05/2026 22:03הגב לתגובה זוהנאצים האמיתיים הם ברשויות וכל מטרתם להכניס עמוק את ידיהן לכיסי האזרח. אין דין ואין דיין וסוף המדינה קרוב מאי פעם.
- אנונימיעוזי 30/05/2026 02:42הגב לתגובה זואמן
- 82.אזרח 29/05/2026 19:51הגב לתגובה זופעם טבריה היתה עיר היינו נוסעים מתל אביב לבלות בטבריה.היו ימים.היום זו שכונה.ולכל היותר עיירה
- 81.אנונימי 29/05/2026 18:32הגב לתגובה זוגם ב פת מילגם מניסיון אישי היא חב שגוזלת כספים מאזרחים תמימים וישרים נותנת דוחות על ימין ושמאל ללא הצדקה ולא!!!!! מוכנה לשמוע את תלונתו של האזרח תשובתם לך לעודשולחת דוחות לכתובת ישנה ומעלה את המחיר כי לא שולם לא מוכנה לקבל הסבר בעיריה לא היו מוכנים. כלל לדון בדברזו חב ביזיונית
- 80.מרזו אפנדי 29/05/2026 18:02הגב לתגובה זומרגע שעבר תוקף התשלום הרשות המקומית מעבירה את הדוח למשרד עוד וזה מנסה לעשוק את האזרח בתשלום ריבית וכפל ומה לו העיקר להוציא כסף מהאזרח כמובן חוק צריך לכבד אבל גם את האזרח הישר
- 79.קרדאי 29/05/2026 17:56הגב לתגובה זואפשר להגיד בקול שבתי המשפט מחזיקים שופטים בובות הפרקליטה של הערייה מכתיבה לשופטת מה לרשום זה בושה אחת גדולה כל ההתנהלות הזאת
- 78.אנונימי 29/05/2026 17:07הגב לתגובה זוהחוק אומר שרשות מקומית צריכה להעסיק פקחים הממומנים מתקציב העירייה שניתן לה מהמדינה כדי שפקחים אלו יורו ויכוונו את הנהגים היכן מותר להינות והיכן לאוו . זה החוק רבותי כל השאר זה פשע מאורגן
- 77.אנונימי 29/05/2026 17:05הגב לתגובה זווגילה שטעה אחרי 7 חודש ואז כנראה ניסה לשלם את הקנס המקורי בדרך לא נכונה. אבל איך קיבל דואר רשום בתיבה הדבקה מסירה אישיתלדעתי היום המערכת אמורה וחייבת לשלוח סמס..
- 76.שלטון שנלחם באזרחים באמצעות פרוצידורות מטופשות (ל"ת)מענטש 29/05/2026 16:27הגב לתגובה זו
- 75.אנונימי 29/05/2026 15:09הגב לתגובה זומערכת מושחתת בית משפט בטבריה זבל והם עובדים ביחד עם העיריהחבל שלא הלך לבית משפט אחר
- זבל של עיר (ל"ת)אנונימי 30/05/2026 03:09הגב לתגובה זו
- 74.חליקה 29/05/2026 14:56הגב לתגובה זוקיבלתם דוח תפנו לעורך דין כי שם אין עם מי לדבר שמור לי ואשמור לך!!
- 73.הכל בגלל שמילגם היא גוף עם ניגוד אינטרסים מובנה (ל"ת)אנונימי 29/05/2026 12:39הגב לתגובה זו
- 72.יהודה 29/05/2026 12:14הגב לתגובה זובאף מקום אין שירות לאזרח ואין מענה מנימלי אצל כולם מערכת לניתוב שיחות שלאחר עינוי טלפוני מגיעה אכזבה ותיסכול מישהו צריך לשנות את זה
- 71.עושקי אנוש 29/05/2026 12:11הגב לתגובה זובכביש דו סטרי קיבלתי קנס על חניה הפוך רק בטבריה
- 70.באגס באני 29/05/2026 11:11הגב לתגובה זועושות את זה . מוחקים אך ורק לצפון אפריקאים . עובדה
- 69.אנונימי 29/05/2026 10:51הגב לתגובה זוככה זה קורה במדינות עולם שלישי וככה אנחנו נראים היום.אים הממשלה מושחתת למה שכל זה לא יגיע למשרדים השונים
- 68.קלודין 29/05/2026 10:16הגב לתגובה זוהענין שגם אני קבלתי דוח בתל אביב על מילים שזרמו שאני דיווחתי לעריכה ואני תיקנתיומה בסוף שלחו דוח כפול לבעל ולאשה בסך 750 ואנו מבקשים לערער נותנים לנו טלפון שאין בו שום תועלת ולא מענה והנס גדל מאז שנתיים ואין אם מי לדברזה נבלה וזה טריפפה
- 67.קלודיןאנונימי 29/05/2026 10:13הגב לתגובה זועריה נבלה ובית המשפט טריפה
- 66.אנונימי46 29/05/2026 09:00הגב לתגובה זובגדול סוג פרוטקשן חוקי ...למלא קופה כי הם יכולים אבל גונבים כסף מאזרחים עם כיסוי החוק ...
- 65.אנונימי 29/05/2026 08:47הגב לתגובה זוכם הרשויות וגם הגופים שנותנים להם שירותים מושחתים
- 64.תמוז 29/05/2026 08:16הגב לתגובה זוהשאלה שלי היא אחרת או קי שילמתילא מבקש לבטל אבל האם ניתן לתבוע את עיריה בגין התרשלות התעמרות חוסר תום לב וכדומהבעצם למה לא אחרי ששילמתי אני חדעתי יכול לתבוע אשמח לשמוע תגובה אם מי מאנשי המקצוע קרא תגובה זו.
- שילמת הודית באשמה זו השיטה במדינת המאפיה (ל"ת)אנונימי 29/05/2026 12:17הגב לתגובה זו
- 63.אנונימי 29/05/2026 07:58הגב לתגובה זוחרא של שירות ידעו שהתהליך מלחמה הודעה ראשונה לא הגיעה הודעה שנייה מגיעה עם 372 במקום 250 שח וכמו תמיד מדינה העושקת את אזרחיה הפעם באמת שכל אחת ואחד ממי ששיך למעגל הרשע כל שקל ילך לתרופות ולמחללות שילוו את חייו מרגע זה והלאה .
- 62.צ.ח 29/05/2026 07:49הגב לתגובה זואנשים תת רמה מנהלים .
- 61.עוד סיבה מדוע לא לבקר בטבריה (ל"ת)רפי 29/05/2026 07:19הגב לתגובה זו
- 60.יעקב 29/05/2026 04:32הגב לתגובה זולצערי הרשויות מתעמרות בתושבים. וחבל שכך.מנצלים את חולשתם של האזרחים.ואינם קשובים לטענותיהם.
- 59.אזרח 28/05/2026 22:57הגב לתגובה זועיריות סחטניות בפרט טבריה וירושלים.הכל חוקי עח האזרח. מערכת משומנת של בתי משפט באותה עיר שניתן הדוח. אל תנפשו בטבריה ובירושלים
- אתה רואה הפוך ביביסט 30/05/2026 07:29הגב לתגובה זוהמחוקק הוא הממשלה שבחרת והמחוקק לא תיקן את החוק אז אין סמכות אלא רק בדרך מסוימת למרות שהחוק באמת יוצר סוג של התעללות!!! אבל הממשלה יש לה רוב בכנסת ולא תיקנה את החוק אז היא האשמה אבל חבריה אהוביךכבר הצליחו להסית אותך נגד מערכת בתי המשפט. אז אין לך מרפא אתה כבר בטוח תבחר בהם שוב
- 58.כאמור 28/05/2026 22:40הגב לתגובה זולעניות דעתי הרשם פספס כאן את העיקר בתלונה. האזרח לא התלונן על עצם הקנס של 250 . האזרח התלונן שהוא ניסה לשלם את הקנס אבל נתקל בחסמים ביורוקרטיים ובינתיים הקנס תפח. יש כאן רשלנות מצד העירייה לטיפול הקנס.
- 57.כאמור 28/05/2026 22:40הגב לתגובה זולעניות דעתי הרשם פספס כאן את העיקר בתלונה. האזרח לא התלונן על עצם הקנס של 250 . האזרח התלונן שהוא ניסה לשלם את הקנס אבל נתקל בחסמים ביורוקרטיים ובינתיים הקנס תפח. יש כאן רשלנות מצד העירייה לטיפול הקנס.
- 56.הבורר 28/05/2026 21:12הגב לתגובה זואהבלים מושלמים
- יש לך טעות. לא אהבלים רשעים! (ל"ת)אנונימי 29/05/2026 07:27הגב לתגובה זו
- 55.אנונימי 28/05/2026 21:04הגב לתגובה זוהריקבון מתחיל מלמעלה.הרשם ....רוצה להתקדם. הולך בדרכי הממנים והממונים שלו.מדינת ישראל תקרוס לא בגלל החרדים. אלא בגלל מערכות המשפט הדרושות שיקום ואין מי שיעשה זאת.השמאלנים לא מעוניינים כי המערכת לטובתם. והימנים לא יכולים כי השמאל לא יתן להם.הלך עלינו
- אכן יש ביקורת על בית המשפט אבל התגובה שלך לא ראויה (ל"ת)אנונימי 29/05/2026 09:26הגב לתגובה זו
- אני 29/05/2026 03:25הגב לתגובה זו40 שנה הימין בשלטון. כך שכל המינויים וקביעת המדיניות הם של הימין. אבל איזה כייף זה לא לקחת אחריות כשמשהו לא מתפקד ויש את מי להאשים
- אנונימי 29/05/2026 00:21הגב לתגובה זוזה מה שביקשו ממך להעסיק בדף המסריםכמה שטויות במשפט אחד.
- 54.אנונימי 28/05/2026 20:18הגב לתגובה זולדעתי אם היה תובע את ההחזר ששילם. השופט כן היה דן בזה.
- 53.מוטי 28/05/2026 18:59הגב לתגובה זוהמצלמה צלמת. לא מקבל דוח ביד. מקבל אחרי שנה עם ריבית. מבקש לערער או להישפט. עבר נקי צריך להפוך קנס להזהרה. המשטרה מסרבת . מפנה אותי לדואר. הדואר משקר שערך ברור ושלחו לי פעמיים לבוא לקחת.לא היה ולא ניברא. הגדילו הדואר לעשות ושלחו לי לספאם.בינתיים המשטרה הודיע התיק סגור. בינתיים הסכום תפח.
- אנונימי 28/05/2026 22:36הגב לתגובה זויצאה כתבה שהמצלמה זה לא חוקי. לא הבנתי אם זה רק על חנייה או גם על מהירות.
- אנונימי 29/05/2026 06:32להבנתי זה מצלמות לא מאוישות אסור להם להשתמש בהם
- כ נ ל ! ! ! 28/05/2026 22:00הגב לתגובה זואני בדיוק באותה הסיטואציה
- 52.אא 28/05/2026 18:40הגב לתגובה זוהשופט החליט שאין זו ההרכאה הנכונה לדון בתיקאז הוא מצפה שעל קנס של 250 הוא ישכור עוד שיעלה לו לפחות 10000 השופט פשוט יכול להעביר את התיק לערכאה הנכונה ולהודיע עכ לצדדים.זה שרות שמצופה וראוי שיעשה.עודסרסורים מנצלים מצוקה של אזרחים מן השורה כדי לעשוק אותםכולל חברות שעובדות עבור מוסדות אזרחיים בנושאי גביה.
- 51.אנונימי 28/05/2026 18:10הגב לתגובה זובישראל כן
- 50.אוהבת את ישראל 28/05/2026 17:02הגב לתגובה זוכל כך אופייני לכל בתי המשפט תראו מה קורה בבגץ אז למה זשופט זוטר לא יעשה אותו הדברצריך ךמצוקקקקקק את בתי המשפט.מי ישפוט את השופטים על הטעויות שלהםהגיע הזמן לחוקק שכולם יהיו שפיטים כולל שופטים הם לא אלוהים
- 49.אנונימי 28/05/2026 16:32הגב לתגובה זואופייני מאד לרשויות לרכב עים משקלם הכבד! על האזרח הקטן והממשלה עוד יותר!
- 48.אנונימירב תא 28/05/2026 16:27הגב לתגובה זוהשאלה האחרונה בוודאי שאפשר לעשות לאזרחים את זה כי אז הם צריכים לשלם גם ריביות וקנס פיגורים וכל מיני הכפלות של הסכומים ככה הם עושים יותר כסף !!!!!!!!!
- 47.אנונימי 28/05/2026 16:26הגב לתגובה זואני מציע שכל מי שמקבל דוח תנועה שייבקש להישפט.נקריס את המערכת ולא תהייה להם ברירה אלא לוותר על חלק מהתשלומים.לא יוכלו לממן מספיק עורכי דין ושופטים לכל הבקשות.מה אומרים אה
- מוטי 28/05/2026 18:49הגב לתגובה זוהמצלמה מצלמת. אתה לא מקבל ביד דוח. לא מקבל דוח בדואר רשום. אחרי שנה מקבל דוח עם תוספת ריבית ובלי אפשרות להישפט או לערער. מתחיל דיון עם המישטרה הם שולחים אותך לדואר. הדואר מבלף ששמו בתיבה פעמיים לבוא לדואר לקבל ומגדילים לעשות שהם שולחים את ההודעה לספאם. בינתיים המשטרה אומרת שעבר זמן והתיק סגור. בינתיים הסכום תפח עוד.
- 46.אנונימי 28/05/2026 15:55הגב לתגובה זו..לבקש להישפט מאחר וטען בתום לב ופנה לערכה לא נכונה לאפשר לו להוכיח צידקתו!!!!
- 45.שמשון חי קרני 28/05/2026 15:29הגב לתגובה זוכל שנה אני משלם קרוב ל 1000 שקל על דוח של 100 שקל אם לחשבון בנק שלנו הם יכולים להיכנס ואם לדעת איפה אנחנו גרים לפי מספר רכב אז למה הודעה לטלפון הם לא שולחים יותר קל שלחו הודעה לפלאפון צריכים להוציא חוק כזה שאין קנסות בלי הודעות
- 44.אנונימי 28/05/2026 15:15הגב לתגובה זוהנבחרים פה צריכים להגן על האזרחים באמצעות חקיקהשיחוקקו חוק נגד עיריה או מועצה כדי שזה לא יחזור על עצמו.
- חיחי 28/05/2026 20:38הגב לתגובה זורק מה שמשאיר אותם דבוקים לכסא
- 43.אנונימי 28/05/2026 15:13הגב לתגובה זומנגנון הצדק במדינת ישראלטוחן את האזרחיםשלא עוול בכפם.להלחם עם רשות זה כמעט מלחמה אבודה.חיבים לשנות את השיטה
- 42.אנונימי 28/05/2026 14:56הגב לתגובה זובית משפט למה אתם מקבלים משכורת עם אין סמכות אז הביתה לכו תתחפפו
- 41.דניאל 28/05/2026 14:38הגב לתגובה זוכך זה שיש לך מערכות שמחזיקות במקל בשתי קצתויו רשות המבצע היא גם השופטת ושופטת היא התליין .רוב האנשים שעובדים ברשיות מושחתים וכל מה שמניע אותם זה כסף ועוד כסף .אני מאחל שכל הכסף שנגבה מהציבור עבור כל העוולות והקנסות שלא בצדק ולא בתום לב ישמשו את העוסקים רק לתרופות ולריפוי הגוף והנפש שלהם בלבד .
- 40.הנסיעה לדיון והזמן עלו לטבריה יותר (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 14:13הגב לתגובה זו
- 39.מדינה מטומטמת (ל"ת)אזרח 28/05/2026 14:11הגב לתגובה זו
- 38.צבי ק 28/05/2026 14:02הגב לתגובה זושמישהו כבר ידבר על האמת בתי המשפט לתחבורה וגם בתי המשפט המקומיים הם בתי דפוס של האוצר הם הנהנים בעיות לא נפתרות השופטים והפרקליטים מלאים בכסף וגם סמוטריצ מקבל מלא כסף כל השיטה פוגענית ואף אחד לא למד .
- בתי המשפט גם של הטייקונים (ל"ת)אזרח 29/05/2026 09:30הגב לתגובה זו
- 37.רוזין 28/05/2026 13:38הגב לתגובה זומאחל להם לקבל סרטן על כול הצרות שעושים לאנשים
- 36.עדי 28/05/2026 13:37הגב לתגובה זוכמו פח אשפה אפלולי מצחין שנשאר בשנות ה70. אני מגיע לשם הרבה וזה תמיד נרשם לי בזיכרון כאילו ראיתי סרט בשחור לבן.
- רק לא את הכינרת (ל"ת)קליבר99 28/05/2026 15:56הגב לתגובה זו
- 35.השופט פשוט עשה לעצמו עבודה קלה והלך רק לפי הכלל יקוס הדין את ההר (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 13:28הגב לתגובה זו
- יקוב הדין את ההר (ל"ת)מה זה אומר 28/05/2026 22:41הגב לתגובה זו
- 34.אנונימי 28/05/2026 13:21הגב לתגובה זותתבעו את הרשויות המקומיות והעיריות על כל מפגע אפילו על מדרכה שבורה זה התשובה של האזרחים שמקבלים דוחות חניה בכדי להכניס כסף לקפה
- אנונימיסופע 28/05/2026 16:16הגב לתגובה זוגם לנו היה קנס בחוף ים מלח על אבנים כך בכל הארץ ממה יחיו עריות
- 33.אורי אביטל 28/05/2026 12:58הגב לתגובה זובתי המשפט והשופטים והרשמים עושים מה בא להםםםםםםםםםם חחחחחחחחחח
- זי בי 28/05/2026 20:40הגב לתגובה זולדון בענייני קנסות.
- 32.אנונימי 28/05/2026 12:41הגב לתגובה זועוד קשקוש כדי לתת לתובע הרגשה טובה. אם אין קנסות נגד גופים מוסדיים זה לא משנה מה הכסיל עם תואר במשפטים כותב לפטר אותו לאלתר
- אנונימי 28/05/2026 13:14הגב לתגובה זובית משפט פועל לפי חוק.אם אין לו סמכות אז צריך לתבוע בערכאות הנכונות.אם האזרח היה פשוט שואל את chatGPT היה יכול לקבל תדובה איך לתבוע.
- 31.עופר 28/05/2026 12:24הגב לתגובה זונותנים משכורת עתק לבוגר הסקטור הציבורי שיסדר יצוג או עבודהמול המוסדות וכך שודדים את האזרח
- 30.גבי 28/05/2026 12:23הגב לתגובה זוהשימוש שעיריות עושות עם גופים חימוניים לצרכי גביה היא שערוריה
- 29.האזרח הקטן שוב משלם בגדול (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 12:22הגב לתגובה זו
- 28.אנונימי2 28/05/2026 12:10הגב לתגובה זומאוד פשוט שוכחים שהעיר המגעילה הזאת קיימת תפסיקו להיות איפה שלא רוצים אתכם
- יוש 28/05/2026 13:39הגב לתגובה זושם יש את המוסך רשמי של קיה שהכי קרוב אליי אז לפעמים אין לי ברירה
- 27.מילגם מתנהלים כמו מאפיה מאוד מעניין איך הם זוכים כל הזמן במכרזים של המדינה ..... (ל"ת)דניאנונימי 28/05/2026 11:47הגב לתגובה זו
- 26.אזרח ותיק 28/05/2026 11:47הגב לתגובה זוביביסתים מנהלים את המדינהבושה
- 25.אנונימי 28/05/2026 11:45הגב לתגובה זוטוב היה אם הרשות הייתה מגדילה ראש ומנחה את האזרח מה הצעדים שעליו לנקוט לפי החוק על מנת לחסוך זמנו של בית המשפט זמנם של הצדדים והוצאות. בהנחה שהרשות לא עשתה כך.
- 24.אנונימישש 28/05/2026 11:13הגב לתגובה זומי מגיש תביעה בבית דין של העיריה .ששם יש שופט שאת שכרו מקבל מהעיריה.איזנה צדק יקבל
- לא נכון 30/05/2026 07:34הגב לתגובה זוזה לא בית משפט שכפוף לעירייה אלא שופט את העירייה וגם מוסמך לבדוק תביעות בעניין העירייה
- 23.אנונימיאדי 28/05/2026 10:59הגב לתגובה זולא משנה כמה אתם צודקים . אלה דוכות שרירותיים ש אין מצב שאתם לא משלמים. אני נכה העמדתי את הרכב במקום שמאפשר חניית נכה .הגעתי לבית משפט עם צילומים שאני לא אמור לקבל דוח. בית משפט בטבריה עשה לי הנחה תשלום רק חצי מהכנס . לא חשוב מה קורה אתם משלמים אין צודקים בטבריה הזוי לחלוטין. כולל בית המשפט שלא שופט בצדק .ביזיון של הצדק
- 22.אנונימי 28/05/2026 10:53הגב לתגובה זויש לציין ש99% כאשר אתה מבקש לבטל את הדוח ולמרות שהצדק המלא איתך התובעת העירונית לא תבטל מנימוק שלא יגידו שהיא ביטלה אלה תעביר את התביעה לבית המשפט שהשופט יבטל דבר שנראה לי מגוחח
- 21.אנונימי 28/05/2026 10:42הגב לתגובה זוואין בעייה לשלם דוח באינטרנט
- כל הכבוד 28/05/2026 11:58הגב לתגובה זוהלוואי שתענו לטלפון ככ מהר כמו התגובה השתולה שלכם
- 20.אנונימי 28/05/2026 10:17הגב לתגובה זוזה קרה לי כמה פעמים. לא מגיע הדוח המקורי גם אם זה פקח הוא לא שם על שמשת הרכב כלום ואז אתה מקבל לדואר קנס מנופח. חוצפה! שיטתיות!
- 19.אנונימי 28/05/2026 10:12הגב לתגובה זואולי פעם כשרשות הדואר עוד היתה מתפקדת אבל עם דואר ישראל שלא מצליח אפילו למסור דואר24 בזמן למה סומכים עליו שימסור דואר רשום בזמן גם אם זה רשום והיום כבר יש אמצעים לשלוח סמס לנמענים למה לא שולחים מספר מעקב התנהלות קלוקלת ממש
- אני 29/05/2026 06:39הגב לתגובה זודואר ישראל הדיפולט הוא שמכתב לא מגיע!!!
- ליפטרי 28/05/2026 16:00הגב לתגובה זו..חובה להוכיח מסירה על ידי מי מבאיי הבית מעל גיל 18 או סרוב לקבל דואר רשום יחשב כמסירה !!!
- חיים 28/05/2026 13:52הגב לתגובה זותקנות סדר הדין האזרחי קובעות מפורשות שדבר דואר הנשלח בדואר רשום למען הרשום במרשם האוכלוסין נחשב כנמסר לנמען לאחר שלושה ימים מיום המשלוח.
- טל 28/05/2026 11:24הגב לתגובה זותקראי על כלל הידיעה מול ככלל ההמצאה של השופטת פרוצקיה. עצם השילחה והקבלה של דבר הדואר מבחינה חוקית הוא קיבל את הקנס כדין . 1. לטענתו הוא קיבל את הקנס באיחור . ומכאן שיש לו בעיה... 2. הוא צודק בכל תלאותיו ולכן דיםנה לארכאה משפטית.
- 18.בינא 28/05/2026 10:04הגב לתגובה זומילגם העיריות ראשויות בירוקרטיה כולן אשמות באותו דבר... חוסר במתן שירותים דיגיטאליים ואינטרנטים אמינים לאזרח. לא צריך בכלל להיות מגע אנושי בין האזרח לרשויות וכדאי שיבינו את זה מה שיותר מהר.
- 17.תמר 28/05/2026 10:03הגב לתגובה זוזו כבר מכת מדינה והתעללות באזרחים
- 16.אנונימי 28/05/2026 09:52הגב לתגובה זוכול המגיבים כאן עברייני חניה... תחנו כחוק לא תהיה לכם בעיות.
- למה 28/05/2026 12:00הגב לתגובה זותהיה גבר ותרשום תגובה עם השם של המשרד שאתה מיציג מלגמ
- 15.אנונימי 28/05/2026 09:49הגב לתגובה זוהכול מושיט!! ת יד החזקים מנצחים!
- 14.רחמים כהן 28/05/2026 09:42הגב לתגובה זומוציאים כסף מהאזרחים במרמה
- 13.אנונימי 28/05/2026 09:29הגב לתגובה זומילגם זה גוף מרושע אין לו דין ודין הוא נהנה לחלוב את הציבור ולכן הוא מיצר בעייה כזו מאחר וכל העולם כבר דיגיטאלי חובה עליו לתת מענה דיגיטלי
- 12.אבי 28/05/2026 09:27הגב לתגובה זוכדי שיוכלו להמשיך בשחיתותן. עע עירית ירושלים.
- הפטריוט 29/05/2026 07:18הגב לתגובה זועיריית טבריה מצמצמת את המרחב הציבורי כל זאת לא לאפשר לתושבים נוחות.המטרה היא לסחוט כסף לקופת העירייה.
- 11.אנונימי 28/05/2026 09:02הגב לתגובה זוכל נושא הרביות וכפל קנס זהו הליך שאינו דמוקרטי ונכון יותר לקרוא לו בשם פרוטקשן בשם החוק.בושה
- 10.כתבה מיותרת ולא מעניינת (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 08:59הגב לתגובה זו
- 9.רפי 28/05/2026 08:34הגב לתגובה זובגלל מקרים כאלו עיריית תל אביב חוגגת על הנהגים ושולחת להם דוחות כאילו היא מחלקת פליירים. ואין דין ואין דיין שיעצור את החלם הזה.איך יתכן שאדם מקבל 63 דוחות על אותה עבירה בחודש אחד לאלוקים הפתרונות לא לזוטרים שקיבלו כוח ללא הבחנה
- כל מילה ויותר 28/05/2026 12:07הגב לתגובה זוביזיון בתל אביב. עצוב כמה שזה נורא.
- אנונימי 28/05/2026 09:09הגב לתגובה זוכל הדוחות שהנהגים מקבלים על ידי מצלמות זה סדום ועמורה הנהג לא זוכר איפה הוא נסע ומקבלת דוח של מאות שקלים על דבר שהוא לא יודע מה קרה זה שוד דרכים של העיריות למלא את הקופה שלהם
- 8.עורב גולני 28/05/2026 08:29הגב לתגובה זומדינה של מושחתים מהיסוד וגנבים על
- 7.אנונימי 28/05/2026 08:27הגב לתגובה זוזה לא חדש.שהעיריות מתעמרות באזרח
- 6.אנונימי 28/05/2026 08:25הגב לתגובה זועירייה שאנשיה נעשים מאוסים על אזרחים.
- 5.גזל עצוב שאנשים שנבחרו לתת מענה לתושבים לא עושים זאת (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 08:19הגב לתגובה זו
- 4.אנונימי 28/05/2026 08:02הגב לתגובה זוהכי מתאים לעיריית טבריה מתישים אותך ומתעלמים ממך עד שתתייאש ותשלם גם אם הדוח אינו מוצדק.
- 3.אנונימי 28/05/2026 08:00הגב לתגובה זונניח שכבודו לא קנה סמכות עניינית לדון בתביעה הוא רשאי להורות על העברת התביעה לבית המשפט המוסמך העובדה שלא פעל כך מוכיחה את נכונות התגובה
- הוא מפנה את התובע לבית דין של העיריה .ששם יסגרו איתו חשבון (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 11:23הגב לתגובה זו
- 2.יש מחיר לטעויות. 28/05/2026 07:41הגב לתגובה זוהכתובת להגשת בקשה להשפט רשומה על הדוח.
- 1.תושב כועס 28/05/2026 07:11הגב לתגובה זופניתי לאגף חניה בעיריית בטבריה שיוכיחו לי את הדוח . אין דבר כזה . אמרו תכתוב בקשה לביטול או לבירור . אין דבר כזה. שילמתי את הדוח בהכנעה כי אני לא רוצה להתעסק עם פושעים.
- אנונימי 28/05/2026 09:22הגב לתגובה זוהרשות היא בעלת כח ומול האזרח הפשוטיכולה ושלא כדין לגבות קנסות גם אם לא מוצדקות לחלוטין וגם לא מתפשרת.