טי-מובייל אוסטריה מרחיבה את קשריה עם אמדוקס
ספקית הבילינג הישראלית, חברת אמדוקס וחברת, טי-מובייל אוסטריה, שהינה ספקית התקשורת הניידת השנייה בגודלה באוסטריה הודיעו היום (ב') על סיום ההטמעה של Amdocs ClarifyCRM בטי-מובייל אוסטריה.
הטמעת ה-Amdocs ClarifyCRM מאפשרת, על פי אמדוקס, לטי מובייל ראיה כוללת (visibility) בכל נקודות המגע של החברה עם לקוחותיה, לרבות מרכז שיחות, דוא"ל, חנויות טי-מובייל וכוח המכירות שלה. וכתוצאה מכך, אומרים בחברה, יזכו לקוחות החברה בשירות משופר בכל נקודה של מחזור החיים של הלקוח, החל מהפעלת ההזמנה וכלה בשירות ותמיכה.
"הוספת Amdocs ClarifyCRM לפיתרון המשולב הקיים בחברה אפשרה לנו להמשיך ולחזק את ההובלה שלנו בשוק ולהציב את הלקוח במרכז לכל פעולותינו על מנת לספק חוויית לקוח ללא תקדים תוך התאמת משאבינו ושיפור הזריזות," אמר הרברט שאנדל, שהינו סגן נשיא בכיר לטיפול בלקוחות בטי-מובייל אוסטריה. "הפתרון של אמדוקס מאפשר לנו ל'החליק' (streamline) את כל התהליכים בכל נקודות המגע עם הלקוח, ולשפר את הנאמנות והאפקטיביות התפעולית ברחבי הארגון".
"אנו שמחים להמשיך ולחזק את יחסינו עם טי-מובייל אוסטריה ולסייע לה לאמץ את גישת ניהול לקוחות האינטגרטיבית כדרך עבודה בכל חלקי החברה", הוסיף מייקל מתיוס, שהינו מנהל שיווק ראשי באמדוקס. "מומחיותה המעמיקה של אמדוקס בתחום התקשורת והפתרונות האינטגרטיביים שלה יסייע לטי-מובייל אוסטריה לספק ללקוחותיה 'פנים אחידות' של החברה ויתמוך במאמציה לספק שירות משופר תוך שמירה על יתרון תחרותי ייחודי".