קמפיין המודעות לסרטן השד יצא לדרך

זאת השנה ה-12 בה מתקיימת היוזמה העולמית להארת אתרים. בישראל הואר בניין עיריית תל אביב ובמהלך אוקטובר יוארו למעלה מ-200 אתרים בעולם
אלה ברייר | (1)

בנין עיריית תל-אביב-הצטרף אמש (יום ב') למאות אתרים בעולם שהוארו ויוארו באור וורוד, כחלק מיוזמת קבוצת אסתי לאודר לקמפיין הגברת המודעות למלחמה בסרטן השד.

בין המבנים שישתתפו בפרויקט: בניין הפרלמנט והספרייה הלאומית ובניין הפרלמנט הישן באוסטרליה, באוסטריה יוארו טירת שונבורן ומוזיאון לאנטוס, בצ'ילה יאורו בניין העיריה לאס קונדאס ובניין הממשלה לה מנודאה, בהודו יואר הטאג' מהאל ועוד. אורן רווח מנכל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל אמר כי: "בכל שנה אנו בוחרים להאיר באור הורוד לציון המלחמה בסרטן השד, אתר אחר המוכר וידוע לציבור הישראלי, במטרה אחת חשובה מכל, להזכיר לכמה שיותר נשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים". קמפיין המודעות לסרטן השד מהווה את הקמפיין בעל הבולטות הרבה ביותר שנועד כדי לחנך נשים על הצורך בגילוי ובטיפול מוקדם בסרטן השד, ולהביא את המודעות לסרטן השד לקדמת הבמה הציבורית.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    saray a.. 05/10/2011 02:13
    הגב לתגובה זו
    חשוב ביותר שיהיו קמפיינים להגברת המודעות גם בשפות אמהרית,ערבית ורוסית אלו הן האוכלוסיות שזקוקות באמת להסברה ולקמפיינים מסוג זה..