חיים רביבו וג'קי בן זקן פותחים באשדוד את קומפלקס הספורט הגדול בישראל

הקומפלקס, שייקרא sweat STAR ייפתח ב"סטאר סנטר" - המתחם המסחרי שבבעלותם בהשקעה של 12 מיליון שקל
משה בנימין |

קומפלקס הספורט היוקרתי sweat STAR יושק בעוד כחודש וחצי במתחם המסחרי הגדול בישראל "סטאר סנטר". הקומפלקס הייחודי אשר נמצא בבעלות משותפת של רשת מועדוני הכושר sweat ואנשי העסקים ג'קי בן זקן, חיים רביבו, ניר סביליה, דותן שילה וגדי קסטיאל, הינו הגדול בישראל והושקעו בו למעלה מ-12 מיליון ש"ח.

קומפלקס הספורט החדש ממוקם בקומה העליונה ובקומת הגג של המתחם המסחרי "סטאר סנטר" וצופה אל הים. שתי הקומות של מתחם הספורט משתרעות על למעלה מ-6000 מ"ר וכוללות חדרי סטודיו, 3 מגרשי קט-רגל ו-3 מגרשי סטריט-בול (מיני כדורסל), שתי בריכות- מקורה ופתוחה, ספא, בר בריאות, ודק הצופה אל הים לקיום אירועים והפקות.

ניר סביליה, מבעלי מתחם הספורט: "בחרנו בסטאר-סנטר באשדוד עבור קומפלקס הספורט החדש מכיוון שמדובר במתחם החזק ביותר בישראל. לדעתנו הגיע הזמן שיהיה ל-250 אלף תושבי אשדוד חדר כושר איכותי ברמה שלא נראתה עד היום. אני מאמין כי אוהבי ספורט רבים הגרים מחוץ לאזור הדרום יגיעו אלינו בכדי ליהנות מחוויה ספורטיבית ייחודית וממגוון שירותי הספורט הקיימים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.