מותג "בראץ" יוצא בתחרות אינטראקטיבית לגולשת
חברת "אילנית", משווקת מותג הבובות הפופולארי "בראץ", עולה בקמפיין אינטרנט בשיתוף קהל הגולשות, לבובה החדשה - "בראץ יהלומים לנצח".
משרד הפרסום המוביל לילדים ובני נוער, ג. קיד & YOUNG, אחראי על הפקת הקמפיין, בעלות של 80 אלף דולר, אשר יעלה למשך שלושה שבועות באתרים מובילים לקהל היעד. לטובת הקמפיין, נבנה מיני-סייט מושקע ומעוצב של "בראץ", בכל אחד מהאתרים המציע, בעיקר לגולשות, הפעלות אינטראקטיביות, הלקוחות מעולם התוכן שלהן.
במרכז ההפעלות תוכל כל גולשת לצלם את עצמה לקליפ בו היא שרה או רוקדת את שיר "בראץ יהלומים לנצח". הכוכבת אשר תקבל את מירב קולות הגולשים, תזכה בבובת בראץ "יהלומים לנצח" עם יהלום אמיתי.
קובי אמזלג, סמנכ"ל לקוחות ב"ג.קיד & YOUNG": "אנו שמחים להמשיך ולהוביל את הטיפול באחד המותגים החזקים שיש בעולם הילדות. במקרה זה מדובר באחת מבובות ה"בראץ" היותר מפתיעות ומושקעות שאי פעם פגשנו. עבור הילדות של היום, בובות "בראץ" הן עולם שלם של הנאה וחוויה הקשורה באופנה וזוהי גם הרוח שרצינו להעביר בקמפיין הנוכחי - החיבור המהנה בין עולם המשחקים לעולם ממוחשב ואינטראקטיבי, בו כל אחת יכולה להיות כוכבת לרגע ואפילו לזכות בפרס אטרקטיבי במיוחד".
בובות ה"בראץ" מביאות עימן מחלוקת בין הורים על דרך הצגת הבובות לילדות, כדמויות שטחיות וחומרניות, המשפיע לרעה על תפיסת עולמו של הנוער. מצד שני, לבובות "בראץ" יש פרופורציות אנושיות כגון: אורך רגלים טבעי, ירכיים וגודל חזה צנוע, בניגוד לבובות ה"ברבי", אשר עוצבו כמושלמות וגרמו לתפיסה מעוותת של הגוף הנשי בקרב ילדות.
במהלך שיווקי זה, ממשיך המותג "בראץ" לקדם את מימד החומרנות בקרב הנוער, אך עדיין לדאוג לשימור משחק בובות מסורתי, כמו בעבר, לצד המשחקים במדיה הדיגיטלית.