
נעילה חיובית; טאואר זינקה עוד 8.4%, נובה 12%; הבנקים איבדו 2.8%
רצף של שלושה ימי ירידות נקטע היום, המדדים שנסחרו בתנודתיות לאורך היום מחקו את הירידות ועלו ב-0.5%; מדד הקלינטק קפץ 1.7%; מניות השבבים המשיכו לזנק, טאואר ממשיכה להדהים את המשקיעים וכבשה את המקום השישי בבורסה עם שווי של 90 מיליארד שקל
המדדים הצליחו למחוק את הירידות שנרשמו לאורך מרבית שעות המסחר, האופטימיות סביב פסגת טראמפ ושי, שהצליחה להרים את וול סטריט, גלשה גם לתל אביב. אמירות על הסכמות שאיראן לא תחזיק גרעין כמו גם לא תוכל לגבות אגרות על המעבר בהורמוז, הפיכו ירוק בסנטימנט, סנטימנט שהיה שלילי מתחילת השבוע כשהמדדים רשמו רצף של שלושה ימים שלילים, היום, כאמור הוא נקטע - ת"א 35 טיפס 0.45%, ת"א 90 עלה 0.58%.
בהסתכלות סקטוריאלית הפיננסים נסחרו בתנודתיות אך גם פה נרשמה התמתנות ואפילו מעבר לעליות בביטוח. אתמול מניות הביטוח קרסו, ת"א ביטוח איבד 4.1%, הבנקים סיימו במינוס 2.3%, היום, הבנקים ירדו "רק" 2.88%, הסיבה - הדוחות הפושרים של פועלים, הבנק השני בגודלו בבורסה הציג חיתוך בתשואה להון ל-13% בעיקר בגלל המיסים של הרגולטור, המשקיעים כבר מקרינים את החולשה הזאת רוחבית וממשים בסקטור. מדד ת"א ביטוח, מנגד נסחר בירידות מתונות יותר של עד 0.4% אותם הצליח למחוק לקראת נעילה ולטפס 0.82%.
מי היה מאמין. טאואר בשווי של 90 מיליארד שקל, במקום השישי בבורסה, מעל כל חברות הביטוח, מעל שלושה בנקים. טאואר המשיכה לזנק גם היום והוסיפה עוד 8.4%.
באופנהיימר העלו את מחיר היעד לטאואר (טאואר 1.81% ) מ-220 דולר ל-300 דולר שזה אומר שגם אחרי הזינוק במניה יש עוד לפחות 12% אפסייד, לטענתם כשהם גם משאירים המלצת Outperform. זה מגיע בתגובה לרבעון חזק ומפתיע שבו טאואר הציגה הכנסות של 414 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 15% ומעל צפי השוק ל-411 מיליון דולר, לצד רווח non-GAAP של 0.65 דולר למניה, גבוה מהקונצנזוס שעמד על 0.55 דולר ומהתחזית של אופנהיימר עצמה ל-0.59 דולר.
הסיפור המרכזי מבחינתם הוא כבר לא רק התוצאות, אלא גם הנראות קדימה: טאואר מדווחת על חוזים בהיקף של 1.3 מיליארד דולר בתחום ה-SiPho לביצוע בשנת 2027, עם מקדמות של 290 מיליון דולר שכבר התקבלו מלקוחות, ובאופנהיימר מדגישים כי גם ההזמנות האלה אינן משקפות את מלוא הביקוש, כשברקע יש עוד כ-50 לקוחות SiPho שעשויים להצטרף בהמשך. התוצאה היא תזרים מפעילות שוטפת חריג של כ-510 מיליון דולר ברבעון, מול השקעות הוניות של 156 מיליון דולר, וקופת מזומנים שגדלה ל-1.5 מיליארד דולר, מול חוב של 150 מיליון דולר בלבד, כלומר יותר ממיליארד דולר מזומן נטו, כ-12 דולר למניה.
האנליסטים מצביעים גם על שינוי בתמהיל הפעילות: תחום התשתיות, הכולל SiPho ו-SiGe, כבר מגיע ל-38% מההכנסות, כפול מהרבעון המקביל, כאשר שבבי SiPho לבדם מהווים 25% מההכנסות אחרי גידול של פי שלושה. לצד זה, החברה מעלה את ניצולת המפעלים, מרחיבה קיבולת בארבעה מפעלים, צפויה להגדיל פי חמישה את כושר הייצור של SiPho מסוף 2025 עד סוף 2026, ומקבלת החל מאפריל 2027 בעלות מלאה על פאב 7 ביפן, מפעל 300 מ"מ מתקדם שנמצא כבר בניצולת של מעל 85%. באופנהיימר גם מציינים את התחזית לרבעון השני של 2026, הכנסות שיא של 455 מיליון דולר, מעל הקונצנזוס של 436 מיליון דולר, ואת האפשרות שטאואר תקדים את היעדים ארוכי הטווח שלה להכנסות של 2.8 מיליארד דולר, רווח תפעולי של 900 מיליון דולר ורווח נקי של 750 מיליון דולר. מבחינתם, טאואר נהנית ממיקום תחרותי חזק בשוק ה-SiPho, בעיקר בקטגוריית ה-pluggable, שוק שאמור לצמוח פי 4.5 עד 2028, כאשר החיבור ללקוחות גדולים בתעשיית השבבים, ובהם אנבידיה (NVIDIA Corp. -1.33% ) וברודקום (Broadcom 4.3% ), מחזק את ההנחה שהמהלך במניה עדיין לא מיצה את עצמו, למרות הזינוק של יותר מ-20% אחרי הדוחות.
מה קורה בשוק הקריפטו? סיכום שבועי: רבעון ראשון מאכזב: גל ביטולי הנפקות ודוחות מעורבים בשוק הנכסים הדיגיטליים
נובה - מדווחת על הכנסות של 235.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2026. זו עלייה של 6% לעומת הרבעון הרביעי של 2025, שבו הסתכמו ההכנסות ב-222.6 מיליון דולר, ועלייה של 10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, שבו הסתכמו ההכנסות ב-213.4 מיליון דולר. ההכנסות היו גבוהות מקונצנזוס האנליסטים, שעמד על 223.5 מיליון דולר, הפתעה חיובית של כ-5.3% בשורת ההכנסות.
מניית נובה, שנסחרת בת"א נובה 1.04% ובנאסד"ק Nova Measuring Instruments Ltd. 0.68% מגיבה בחיוב לתוצאות - המניה מזנקת ב-6.2% בתל אביב לשווי של 43 מיליארד שקל - המקום העשירי בבורסה. מתחילת השנה המניה משלימה זינוק של 41% כשבהסתכלות על 12 חודשים כבר מדובר בתשואה שעוברת את ה-100%.
- נקסט ויז'ן יורדת 4.7%, מניית הבורסה נחתכה ב-15% מתחילת השבוע - הירידות במדדים מתחזקות
- הרצף השלילי נמשך והמדדים השילו 2% נוספים; משק אנרגיה צנחה 12%, דוראל 11%, סלקום 7.8%
גם בשורת הרווח למניה החברה עקפה את הציפיות. הרווח המתואם למניה הסתכם ב-2.33 דולר, לעומת קונצנזוס של 2.19 דולר למניה, פער חיובי של כ-6.4%. הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-80.3 מיליון דולר, לעומת 72.2 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-70 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. במונחי רווח למניה, מדובר בעלייה לעומת 2.14 דולר ברבעון הקודם ו-2.18 דולר ברבעון המקביל - נובה עקפה את הצפיות בהכנסות וברווח, ומכוונת להכנסות של עד 255 מיליון דולר ברבעון הבא
"בזק בצמיחה תזרימית, זה כמעט לא קיים בחברות תקשורת בעולם" - תומר ראב"ד, יו"ר בזק: "סייקל ההשקעות הגדול נגמר"; הנהלת בזק מסבירה למה מגיע לבזק פרמיה - "המכפיל לא גבוה מול הצמיחה התזרימית שאנחנו מראים"
מדד הבנקים מחק את כל התשואה מתחילת השנה - מה זה אומר על הבורסה - ת"א ביטוח טס עם תשואה של 41% מתחילת השנה, ת"א 35 ב-22%, אבל הבנקים בדשדוש מתמשך כשלמשך כמה שעות היום אף עברו לטריטוריה שלילית מתחילת השנה; הטריגר היום: הדוחות של פועלים - המגמה: הרגולטור
מדד המחירים לצרכן לחודש אפריל צפוי לצאת גבוה באופן חריג ביחס לחודשים האחרונים, מה שיחזיר את השאלות סביב האינפלציה שבוע וקצת לפני החלטת הריבית של בנק ישראל שתפורסם ביום שני ה-25 לחודש. אחרי שמדדי ינואר, פברואר ומרץ היו מתונים יחסית, והעמידו את קצב האינפלציה השנתי על 1.9%, הכלכלנים כבר מדברים על קפיצה בקצב החודשי. במיטב צופים זינוק של 1.3% ואילו בלידר חושבים שהמדד יעלה ב-1.1% כך או כך, מדובר במדד שצפוי להיות גבוה פי 3.5 עד יותר מפי 4 מהממוצע החודשי שנרשם בשלושת החודשים הראשונים של השנה, שעמד על כ-0.3% בלבד - מדד אפריל צפוי לזנק 1.1-1.3% ולסבך את הנגיד
המחיר הקובע למימוש ולפקיעה של נגזרים שבועיים על מדד ת"א-35 לתאריך 15.05.2026 הינו: 4482.04
מחזור המסחר הסתכם על 5.3 מיליארד שקל
בנק הפועלים בדוחות. הם פושרים, הבנק מייצר תשואה של 13% בשנה. להרחבה: בנק הפועלים - רווח של 2.1 מיליארד שקל ברבעון - התשואה להון המתואמת - 14%. מניית הבנק בולטת בירידה
פועלים 1.75% לאומי 1.5% מזרחי טפחות 1.68% בינלאומי 2% דיסקונט 2.42%
פורמולה מחלקת לבעלי המניות שלה דיבידנד מיוחד בהיקף של כ-200 מיליון דולר. ממבט ראשון זה טבעי ומתבקש, החברה השלימה את עסקת סאפיינס (אותה מכרה באוגוסט האחרון לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר, פרמיה של 50%, לקרן הפרייבט אקווויטי האמריקאית, אדוונט) פורמולה הציפה ערך משמעותי, רשמה רווח של כ-775 מיליון דולר, ועכשיו הגיע הזמן שלפחות חלק מהכסף הזה יגיע לבעלי המניות. מבחינת המשקיעים בפורמולה, זו כמובן בשורה טובה תראו מה עושה המניה של הקבוצה עושה הבוקר, היא מתחזקת 2.4%, המשקיעים אוהבים, הם מקבלים מזומן, כאן ועכשיו, אחרי עסקה שהייתה אחת המרכזיות בענף התוכנה הישראלי בשנים האחרונות. גם הבכירים של הקבוצה, לוקחים רווח גדול לכיס, גיא ברנשטיין צפוי לראות מהדיבידנד הזה סביב 70 מיליון שקל וזה בתוספת לשכר של יותר מ-100 מיליון שקל שהוא כבר מקבל שנתי.
אבל בדיבידנד השמן הזה יש מסר בעייתי שצריכים לתת עליו את הדעת - פורמולה לא משקיעה במטריקס אחרי נפילה במניה; את המזומנים היא מחזירה לבעלי המניות
איי.סי.אל איי.סי.אל -0.51% נופלת 5%, אתמול היא זינקה 8.6% לשווי שיא של כמעט 26 מיליארד שקל אחרי דוחות חזקים שכללו גם העלאת תחזית שנתית. הירידה היום יכולה להיות מימוש טבעי אבל כנראה זה מתקשר בין השאר לפגישת טראמפ ושי בסין, אחת המסקנות הראשונות שם היו מניעת תשלום אגרה לאיראנים על הורמוז, מחירי הדשנים שקפצו, ותרמו לרווחיות הרבעונית החריגה של כי"ל צפויים להתכנס למחירים ההיסטורים במידה והמעבר במיצר יוסדר, אם זה יקרה, אולי ICL תצטרך להתאמץ יותר כדי לעמוד ביעדים שהציבה. להרחבה על הפגישה ההיסטורית - טראמפ ושי פותחים שיחות במסרים מפויסים, השווקים באסיה מחכים לפרטים על סחר ושבבים - באותו הקשר נציין כי לפי דיווחים חיל הים האיראני השתלט על ספינה במיצר ומפנה אותה לחופי איראן.
אורמת אורמת טכנו 2.13% עולה 3%, המניה במומנטום חיובי מאז הדוחות, היא משלימה זינוק של 23% מתחילת החודש לשווי של 23.3 מיליארד שקל, אפשר לקשר את העליה היום גם להנפקה מעניינת שמקרינה על השחקניות בסקטור כמו גם על אורמת הדואלית. פרבו אנרג׳י פתחה את יום המסחר הראשון שלה בנאסד״ק בזינוק של יותר מ-30%, לאחר שהשלימה הנפקה ראשונית גדולה מהצפוי. מניית החברה, הנסחרת תחת הסימול FRVO, הונפקה במחיר של 27 דולר למניה - מעל טווח המחירים המעודכן של 25–26 דולר, ואף גבוה משמעותית מהטווח המקורי שעמד על 21–24 דולר.מה שמראה על התיאבון של השוק בתחום. החברה מיוסטון גייסה כ-1.9 מיליארד דולר באמצעות מכירת 70 מיליון מניות, במה שנחשב לאחת מהנפקות האנרגיה הבולטות בארה״ב בשנים האחרונות - להרחבה: חום מהאדמה, חשמל לבינה מלאכותית: פרבו אנרג'י זינקה בהנפקה ומאותתת על שינוי בשוק האנרגיה
פרטנר פרטנר 0.26% פותחת את 2026 עם שיפור ברווחיות ובתזרים, למרות שבהכנסות נרשמה יציבות. חברת התקשורת הרוויחה 74 מיליון שקל ברבעון הראשון, ה-EBITDA עלה ל-306 מיליון שקל ותזרים המזומנים החופשי הגיע ל-134 מיליון שקל. במקביל, פרטנר המשיכה לגייס מנויי סלולר, טלוויזיה וסיבים, כשברקע רשת הדור החמישי והשירות החדש בטלוויזיה - פרטנר: הרווח הנקי עלה ב-16%, הטלוויזיה והסלולר ממשיכים לצמוח
ארי נדל"ן ארי נדלן -1.53% של צחי אבו מסיימת את הרבעון הראשון עם עלייה בכל המדדים המרכזיים - ה-NOI עלה ל-22 מיליון שקל, ה-FFO גדל ל-14.5 מיליון שקל והרווח הנקי הוכפל ל-9.2 מיליון שקל. במקביל החברה ממשיכה לקדם את פרויקט "סטאר" אילת, השלימה את טרמינל האוטובוסים החדש בעיר ומקדמת גם את פעילות האנרגיה שלה - אארי נדל"ן: ה-NOI וה-FFO עלו ברבעון, הרווח הנקי הוכפל
אלמור אלמור חשמל -3.31% מרחיבה את ההסכם עליו דיווחה באוקטובר האחרון ותבצע עבודות בהיקף של כ-224 מיליון שקל בפרויקט להקמת חוות שרתים ממוגנת בהספק של 10 מגה וואט IT. העבודות צפויות להסתיים ברבעון השני של 2027. להרחבה על ההסכם המקורי: אלמור חשמל: חוזים חדשים בהיקף כולל של 184 מיליון שקל
במרץ האחרון סיכמה החברה גם על ביצוע עבודות נוספות בפרויקט, שכוללות אספקה, התקנה ותחזוקה של מערכת גנרטורים, ציוד נלווה ומערכות עזר באתר. בנוסף, אלמור תספק שירותי תחזוקה לתקופה של עד 60 חודשים ממועד הפעלת הציוד. לקריאת הראיון עם מנכ״ל החברה שעשינו בביזפורטל בנובמבר: אלמור: "מתמודדים על פרויקטים נוספים בתחום חוות השרתים"
תחום חוות השרתים ממשיך לצבור תאוצה בישראל, בין היתר על רקע העלייה בביקוש לשירותי ענן, יישומי בינה מלאכותית ותשתיות מידע. עבור חברות תשתית וחשמל, מדובר במנוע פעילות משמעותי בשנים האחרונות, לצד פרויקטים בתחומי האנרגיה והתשתיות. אלמור, שפועלת בתחומי מערכות החשמל והאנרגיה המתחדשת, סיימה את 2025 עם צבר הזמנות של יותר מ-1.5 מיליארד שקל. קראו עוד על חוות השרתים בישראל: הבהלה לדאטה סנטרס בישראל: השחקנים, המודל העסקי ולמה בעצם צריך חוות שרתים בארץ?
דיווח שיכול להיות מעניין לאלביט אלביט מערכות -0.79% - ישראל מפתחת יכולת חדשה ל-F-35: אלביט תאריך את טווח הטיסה של מטוסי האדיר
פורמולה פורמולה מערכות -1.99% מחלקת דיבידנד של 200 מיליון דולר. היא מגייסת אג"ח ומחלקת דיבידנד - זו העדפה ברורה של בעלי המניות על פני מחזיקי החוב, אבל השאלה הכואבת כאן היא מדוע היא לא קונה במזומנים את מטריקס שהיא כל כך מאמינה בה. מטריקס איבדה יותר מ-50% בגלל החשש מה-AI - זו לא הזדמנות? בפורמולה סבורים בינתיים שעדיף לחלק למשקיעים, ועל הדרך יש כאן אמירה לגבי מטריקס. .
רמי לוי נדל"ן רמי לוי נדל"ן -1.62% כנס לדאטה סנטרס. זה התחום הכי חם ורמי לוי רוצה להיות בפנים - רמי לוי נדל"ן נכנסת לדאטה סנטרים: מתכננת הקמה של חוות שרתים בקריית גת ונתניה
דוחות לאנרגיקס אנרג'יקס 1.54% - ההכנסות והרווחיות של אנרג'יקס גדלו, אבל ההתפרעויות בצפון יגררו מחיקה של עד 200 מיליון שקל ברבעון הבא
חברת הבת סיטיקון של ג'י סיטי ג'י סיטי -1.75% פרסמה דוחות כספיים לרבעון הראשון של השנה. ג'י סיטי העלתה את החזקתה בחברה מ-49% ל-86%. ברבעון הראשון הציגה סיטיקון עלייה של 3.5% ב-NOI ל-52 מיליון אירו כאשר ה-NOI מנכסים זהים עלה ב-4.5%.
רוב הנכסים של החברה שפועלת בסקנדינביה אינם משועבדים - החברה חתמה על שתי מסגרות אשראי מובטחות בהיקף של 520 מיליון אירו ברבעון הראשון ועוד 220 מיליון אירו באפריל. במקביל, פרעה החברה בפירעון מוקדם את כל יתרת האג"ח המיועדים לפירעון בשנת 2026 בהיקף של 124 מיליון אירו כמו כן, החברה הודיעה על פירעון מוקדם של כל הסדרות המיועדות לפירעון בשנת 2027 בהיקף של 129 מיליון אירו. מבחינה עסקית סיטיקון ממשיכה לפעול למכירת נכסים שאינם בתחום הליבה והתקבלו פניות מרוכשים פוטנציאליים הנוגעים לנכסים בפינלנד, שבדיה ונורבגיה. סיטיקון ציינה שבכוונתה להשתמש בעודפי המזומנים שלה לטובת חלוקת דיבידנדים לבעלי המניות. בחודשים האחרונים חילקה סיטיקון דיבידנדים בהיקף של למעלה מ-200 מיליון אירו (1.1 אירו למניה). דיבידנדים אלו מימנו כמעט את כל התמורה אשר נדרשה ג'י סיטי לשלם לבעלי המניות של סיטיקון במסגרת הצעת הרכש - סיטיקון: ה-NOI עלה ב-3.5%, החברה ממשיכה למחזר חוב ולחלק דיבידנדים
7:30 עדכונים טרום פתיחת הבורסה
מניות ה"טנק" יעלו היום: טאואר ללא הפסקה עם עלייה צפויה של 6% בזכות ארביטראז' חיובי, נובה בעלייה של 3%, קמטק בעלייה של 1%. מניות השבבים האלו יתמכו בעליות בבורסה כשההשפעה הכוללת של המניות הדואליות על המדדים המובילים היא 0.75%.
אמש היו עליות בוול סטריט וכעת באסיה ובחוזים מגמה מעורבת, בעיקר עמדת המתנה למסרים שיגיעו מהפגישות בין טראמפ לשי - השוק מתמחר באופן מסוים הקלה בנושאי הסחר, כשאנבידיה חזרה בימים האחרונים לשיא. אנבידיה לא מוכרת שבבים לסין על רקע החלטה של ממשל ארה"ב, אך הקלה כלשהי תחזיר לאנבידיה ולא רק לה - שוק ענק. זו הסיבה לעליות בשבבים בימים האחרונים.
- 58.קניתי היום פועלים בירידה 3 אחוז 900k (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 17:42הגב לתגובה זו
- 57.אנונימי 14/05/2026 17:22הגב לתגובה זואולי עדיין כדאי לתפוס אותו
- 56.אל תכניסו שקל לבורסה תשאירו את השחקנים לבד (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 16:20הגב לתגובה זו
- 55.דרור 14/05/2026 14:34הגב לתגובה זואכן נראת מעניינת מאוד וצומחת חזק במכפיל ממש נמוך עם חוזים ובעלי עיניים חזקים
- 54.אנונימי 14/05/2026 14:25הגב לתגובה זומנייה מעולה ארן מכפיל 7.8 מזומן בקופה 103 מיליון מרוויחה בסביבות 22 מיליון בשנה דיבידנט ממוצע 14 אחוז בשנה החברה בצמיחה חזקה מאוד עם חוזים ארוכים מגופי הביטחון בוננזה מטורפת מוזמנים ליבדוק את הנתונים שרשמתי
- מנחם 14/05/2026 15:13הגב לתגובה זואכן חברה מעולה צומחת חזק מאוד
- 53.משקיע קטן 14/05/2026 14:23הגב לתגובה זומעניין איזה גופים ביצעו רכישות גדולות בהנחה עם כספי הנוסטרו שלהם.
- 52.הסכם עם איראן!!! כסף יתחיל לזרום בענקקקק (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 14:11הגב לתגובה זו
- 51.מחפשים פראירים שיקנו את טאוור כי הם רוצים לממש. (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 14:10הגב לתגובה זו
- 50.ותודה לאסתר לבנון על האופציות שמפרקות את השוק (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 13:50הגב לתגובה זו
- 49.אנונימי 14/05/2026 13:35הגב לתגובה זוחברת הביטוח הראל מחזיקה כיום 6.3% משווי נייס.
- אנונימי 14/05/2026 16:56הגב לתגובה זוהטובות של השיתוף עם אמזון שפורסמו אתמול הנייר הזה תקוע ואינו מצליח להתרומם בחזרה.אז מה זה יעזור לכם בכלל כל הפימפומים האלו מי רכש וכמה רכש.... וגם המשקיעים באמריקה לא התרגשו מזה בכלל...
- לפחות תוריד את סימני הקריאה בחלק מהתגובות נגד נייס כדי שלא נדע שזה אתה. (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 18:16
- אנונימי 14/05/2026 14:27הגב לתגובה זונייס איבדה כבר בערך כחצי משוויה בזמן האחרון ורוב המשקיעים ברחו ממנה. ומה זה בכלל עוזר לכם כל הפימפומים האלה לנייר שיורד ברציפות כבר מספר שנים למעט אתנחתות קצרות פה ושם!!!
- בדיוק להפך מזנקת עכשיו 3.61% על איזה ירידות אתה מדבר (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 19:20
- אנונימי 14/05/2026 16:59בארצות הברית!!!זוהי כבר ירידה רצופה של מספר ימים בנייר!!!
- הם בטוח לא מצפים ממך או מעדר המוכרים ששחטו את המנייה להתייחס לנתונים האובייקטיביים. (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 15:46
- 48.אנונימי 14/05/2026 13:31הגב לתגובה זופוטים תותים
- 47.מי שריסק את גי סי טי הוא פשוט לא מבין בכלום (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 13:18הגב לתגובה זו
- 46.משקיע 14/05/2026 13:18הגב לתגובה זושימו לב שהמניה התחילה מהלך עליות כנראה מוסדי נכנס בנייר ב 1205 במחזור גדול זו חברה שצומחת בקצב של 20% ונסחרת במכפיל רווח של 20 החברה כבר אינה נחשבת כתאגיד קטן ומדווחת כל רבעון.
- 45.תוך יום עליה היא מתממשת המשקיעים פה מטורללים משהו משהו (ל"ת)בדיחת השנה אי סי אל 14/05/2026 12:58הגב לתגובה זו
- 44.משקיע זועם 14/05/2026 12:45הגב לתגובה זוהיא הבורסה בישראל גועל נפש ירידות בלבד
- לא יודע למה אצלך זה ככה..אצלי כל הזמן טיסות לפחות 66.77 אחוז בשלושת רבעי השנה (ל"ת)משקיע מאושר 14/05/2026 16:11הגב לתגובה זו
- אנונימי 14/05/2026 14:10הגב לתגובה זובשנים האחרונות הבורסה בישראל מהטובות בעולם
- אנונימי 14/05/2026 13:45הגב לתגובה זוממתי שהתחילו הפקיעות היומיות השוק פה כבר לא שווה כלום מונע על ידי אינטרסנטים
- 43.ממשלה כושלת בורסה נופלת (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 12:05הגב לתגובה זו
- 42.מכירת חיסול תסגרו כבר את הבורסה (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 11:39הגב לתגובה זו
- 41.בורסה מושחתת צריך לחקור מי מפיל ככה את המדדים והבנקים (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 11:28הגב לתגובה זו
- 40.אנונימי 14/05/2026 11:26הגב לתגובה זוהרצה כלפי מטה ניערו את כולם
- 39.איפה התחתית של אלביט מערכות .. (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 11:20הגב לתגובה זו
- 38.אוטוטו אדום ככה החליטו (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:58הגב לתגובה זו
- 37.אנונימי 14/05/2026 10:51הגב לתגובה זומכרתי לאומי קונה מניות בחול
- 36.אסור להתקרב לבורסה משתמשים בבנקים כמו שוט שמכה חזק (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:37הגב לתגובה זו
- הם עלו 300 אחוז בשנתיים.... (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 13:52הגב לתגובה זו
- 35.נותנים לנערים לשחק בכסף לא שלהם (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:32הגב לתגובה זו
- 34.להזהר מהבנקים ודלק קבוצה טבע .המלצות סרק (ל"ת)אליהו בן דוד 14/05/2026 10:31הגב לתגובה זו
- 33.ההמלצות נועדו שאתם תיקנו הם ימכרו תיזהרו (ל"ת)אבי שמיל 14/05/2026 10:30הגב לתגובה זו
- 32.שוק זבל היה צריך 22.6 אחוז ולא עולה (ל"ת)טומר 14/05/2026 10:30הגב לתגובה זו
- 31.אנחנו השוק הגרוע בעולם לא לגעת בבנקים (ל"ת)איתמר 14/05/2026 10:29הגב לתגובה זו
- 30.שהמסדיים ימשיכו לספר סיפורי שקר של תשואות (ל"ת)סלמאן 14/05/2026 10:29הגב לתגובה זו
- 29.אחרי פקיעה מורידים אין למי להתלונן (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:18הגב לתגובה זו
- צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה יהיו מובטלים.הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:55הגב לתגובה זו
- 28.אנונימי 14/05/2026 10:18הגב לתגובה זוצריך להיזהר שוב פעם מנסים להריץ את ניס
- איפה אתה רואה הרצה נייס עולה בדיוק כפי שנכתב בניתוח בתגובה 2. (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:57הגב לתגובה זו
- אנונימי 14/05/2026 10:42הגב לתגובה זוזהו נייר שהתחרבש לגמרי ורוב המשקיעים התייאשו וברחו ממנו כבר מזמן.
- 27.בורסה של ירידות בלבד (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:14הגב לתגובה זו
- 26.מורידים בנקים כל יום בכוונה (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:10הגב לתגובה זו
- הריבית יורדת בקרוב... (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 13:51הגב לתגובה זו
- 25.מאפיונרים השתלטו על הבורסה (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:06הגב לתגובה זו
- 24.אנונימי 14/05/2026 10:04הגב לתגובה זומחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים
- 23.יובל 14/05/2026 09:57הגב לתגובה זוצפי לעליות חזקות מאוד
- 22.משה 14/05/2026 09:43הגב לתגובה זוליויתן עובד....בקרוב בשורות מצויינות לליויתן ורציו...תזכרו שכתבתי...רציו נמוכה 35 אחוז.. מהשיא מלפניי 10 שנים...
- 21.לא ייתנו לשוק לעלות כרגיל (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 09:38הגב לתגובה זו
- אנונימי 14/05/2026 11:47הגב לתגובה זומה באמת קורה ברציו...למה כאלה ירידות בלי סיבה לחברה שמרויחה מאות מיליוניי דולרים
- 20.יש בניוז1 דיווח על עיסקה גדולה לטוואר (ל"ת)רשע 14/05/2026 09:36הגב לתגובה זו
- 19.שוק מסריח ודרושה חקירה . אין בדיקה אין אכיפה (ל"ת)רונן שוורץ 14/05/2026 09:36הגב לתגובה זו
- 18.עד שלא יוציאו את המסחר היומי באופציות הקזינו יימשך (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 09:36הגב לתגובה זו
- 17.שוק שולטים בו שחקני מעוף מוסדיים הם אפסים (ל"ת)אלדד 14/05/2026 09:36הגב לתגובה זו
- 16.שוק מחורבן ויחרבן לכם את התיק (ל"ת)ירדן 14/05/2026 09:35הגב לתגובה זו
- 15.למה לא עושים חקירה למינופוציות של שחקני מעוף (ל"ת)ערן קוזו 14/05/2026 09:35הגב לתגובה זו
- 14.רק הבורסה הצולעת שלנו בירידות כשבארהב שוברים שיאים יום יום..נוכלות לשמה (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 09:31הגב לתגובה זו
- 13.אנונימי 14/05/2026 09:03הגב לתגובה זוהמדד מחר צפוי לתמוך בלחד על הנגיד להורדת ריבית משמעותית הבנקים כבר הורידו בהתאמה את הריבית על הפיקדונות כל זה היסטורית עתיד לתמוך בשוק ההון בעיקר בענף בנדלן.יחד עם הדולר שממשיך להחלש עליות רצופות בוולסטריט ובאסיה
- צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה יהיו מובטלים.הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:49הגב לתגובה זו
- 12.שוק של זייפנים תעברו לחול (ל"ת)עודד 14/05/2026 09:01הגב לתגובה זו
- 11.הכל רמאות חוטץ עין במניות .חרידץג .לחקור (ל"ת)אבי 14/05/2026 09:00הגב לתגובה זו
- 10.לא מאמין בשוק שלנו.הכל בלוף (ל"ת)עדן 14/05/2026 09:00הגב לתגובה זו
- 9.רק שורטים על הבנקים מוכח.ישרכראט דלק קבוצה ורכב (ל"ת)אלינור 14/05/2026 08:59הגב לתגובה זו
- 8.אני בפוטים ושורטים על הבנקים בזק כיל טבע (ל"ת)יעל לוי 14/05/2026 08:58הגב לתגובה זו
- 7.בורסת לעג תרד. המלצות הפוכות.טבע בנקים קמטק (ל"ת)ירון כהן 14/05/2026 08:58הגב לתגובה זו
- 6.יעבדו עליכם .תיזהרו .אני הזהרצי (ל"ת)איתן שוורץ 14/05/2026 08:57הגב לתגובה זו
- 5.הזהרו מהבורסה שלנו. שקרנית צוחקת על משקיעים (ל"ת)ליאור 14/05/2026 08:57הגב לתגובה זו
- 4.לא יהיו עליות שחקני מעוף ידרץאנו לפוטים (ל"ת)חיים 14/05/2026 08:56הגב לתגובה זו
- 3.אל תבנו על עליות.שחקני מעוף ידאגו שתפסידו (ל"ת)מוטי קקון 14/05/2026 08:55הגב לתגובה זו
- 2.אנונימי 14/05/2026 08:37הגב לתגובה זומניית נייס חוזרת עם פער ארביטראז חיובי של 0.56%.במסחר המאוחר היא עלתה בעוד 1.25%.בנוסף אתמול הכריזה על שותפות אסטרטגית עם Konecta להרחבת פתרונות AI בחווית לקוח.לאור זאת סביר להניח שהמנייה תפתח את המסחר המומנטום חיובי קרוב ל 2%.
- קרה בדיוק מה שכתבתי בניתוח בשעה 0837 (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 17:30הגב לתגובה זו
- אנונימי 14/05/2026 10:23הגב לתגובה זוהעמקת שיתוף הפעולה של נייס עם אמזון היתה אמורה לפי דעתי לתת ביטוי מיידי של עליית השער בעשרות אחוזים ולהחזירה לפחות לשער שהיה לפני הדוח האחרון.הנייר הזה פשוט .... ותמשיכו לבד
- נייס בכיוון חיובי לא הייתי ממהר להספיד אותה בגלל עדר שמכר בלחץ ושחט את מחיר המנייה (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 11:09
- אנונימי 14/05/2026 10:22הגב לתגובה זואין חדש תחת השמש
- נייס סיימה בירוק בוהק ועולה כעת גם בארהב. (ל"ת)אנונימית 14/05/2026 18:00
- למה לכתוב שטויות נייס התחזקה לקראת סיום וסגרה 1.96% (ל"ת)אנ 14/05/2026 17:29
- אנונימי 14/05/2026 11:40וכל מה שהשם עושה הוא הכל לטובה!!!
- 1.יום ירושלים!! מניית הבורסה חוזרת לעליות בגדול!!!! (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 08:22הגב לתגובה זו
- כבר מתומחר קדימה וסופר יקר אופוריה (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 09:56הגב לתגובה זו