רוני גרפונקל, יור ארגון עובדי בנק הפועלים. קרדיט צילום: ענבל מרמרי
רוני גרפונקל, יור ארגון עובדי בנק הפועלים. קרדיט צילום: ענבל מרמרי
דעה

עובדי הבנק ש"עבדו" על הציבור עכשיו דורשים מהציבור אמפתיה

עובדי בנק הפועלים שמרוויחים פי 2 מהשכר הממוצע וחלקם ממש לא נחוץ, שובתים ותוקפים את ההנהלה - "מרוויחים מיליארדים". המיליארדים, נזכיר להם - זה על חשבוננו, זה לא בזכות עבודה קשה שלהם. עובדים לא נחוצים צריך לפטר 

מנדי הניג | (260)

ועד העובדים של בנק הפועלים פועלים 1.57%   הכריז היום על שביתה. הוועד בחר להשבית את הבנק דווקא ביום פרסום הדוחות. וזה לגמרי לא מקרי. הועד מבין דבר או שניים בניהול קמפיינים והוא מנסה לחבר בין שני דברים שנראים טוב על שלט בהפגנה, אבל לא בהכרח מחזיקים מבחינה כלכלית. בדרך, הוא מנסה לרכב על הזעם הציבורי מול עושק הבנקים ולקחת את זה לכיוון שלו. הבנק מרוויח מיליארדים, והעובדים נפגעים מ"קיצוצים חד-צדדיים ודורסניים". 

המסר שמקבלים פה זה שאם הבנק מרוויח, אין לו זכות להתייעל. אבל זו בדיוק הבעיה. אתם, עובדים יקרים, "עבדתם" על הציבור למען הבנק. אתם הרווחתם את לחמכם מהבנק ועכשיו אתם יורקים לבאר ממנה אתם שותים. אם היתה לכם תלונה על רווחיות מופרזת של הבנק איפה הייתם עשרות שנים? אהה, הייתם משת"פים. ואין לנו טענה אז זה - יש לכם זכות להתפרנס, כל עבודה מכבדת את עצמה, בטח בבנקים ששם אגב השכר כפול מאשר השכר הממוצע. 

נקודה נוספת, חשובה לא פחות - רווח של פירמה הוא לא התחייבות להחזיק לנצח כל עובד, כל סניף, כל וכל מבנה ארגוני שנבנו עוד בתקופה של מערכת בנקאית שהייתה חצי ממשלתית. בנק הוא חברה למטרת רווח. אם יש עובדים לא נחוצים - תודה, שלום. אין כאן רגשות, יש צורך בלמקסם את הרווח. למעשה, אתם, עובדים יקרים, גרמתם לכך שאנחנו "אכלנו אותה", כי הבנק לוקח את כל ההכנסות שהוא גובה מאיתנו שהם הכנסות מופרזות על עמלות וריבית ומשלם לכם והוצאות נוספות ואז מרוויח כלומר, אנחנו הטרף - אתם, ההנהלה ובעלי המניות מתחלקים בשלל. המיליארדים של בעלי המניות (רווח הבנק) הם לא נלקחו מכם, לא אתם המסכנים - הם שלנו. אם אתם הולכים הביתה אולי יש סיכוי שיוזילו לנו את העמלות (וזה כבר נושא אחר באחריות נגיד בנק ישראל והפיקוח על הבנקים שמעדיפים את הרווחים של הבנקים על פני רווחת הציבור).

המיליארדים רווחים זה על חשבוננו

בנק הפועלים סיים את הרבעון הראשון עם רווח נקי של כ-2.1 מיליארד שקל תוך גידול בפעילות. גידול בפעילות לא מצדיק שימור או גיוס עובדים. הבנקאות השתנתה. פחות לקוחות מגיעים לסניפים, יותר פעולות עוברות לדיגיטל, יותר שירותים נעשים באפליקציה וחלק מהתפקידים שהיו בעבר חלק בלתי נפרד מהמערכת פשוט הופכים לפחות רלוונטיים. צריכים להכיר בזה וזה תהליך שקורה בכל העולם. בנק שלא מתאים את עצמו אליו לא הופך לחברתי יותר, הוא פשוט הופך לפחות יעיל וכשבעורף נושפים "בנקים קטנים" זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

הוועד מדבר על קיפוח עובדים, אבל זה כמובן לא נכון. עובדי בנק הפועלים הם לא קבוצה חלשה בשוק העבודה. הם לא עובדי קבלן, לא עובדים בשכר מינימום ויש להם כוח מיקוח חזק. זה עובדים מאורגנים, עם ועד חזק, ביטחון תעסוקתי ותנאים שבמקרים רבים טובים בהרבה מהממוצע במשק. להשבית בנק שלם דווקא ביום פרסום הדוחות, זה לא "רובין הודי" זה לא החלש מול חזק. הם מפעילים כוח. מותר להם להפעיל כוח, זו זכותם במסגרת יחסי העבודה, אבל שלא ימכרו לנו את הסיפור כאילו מדובר במאבק חברתי של עובדים מוחלשים מול הנהלה אטומה.

גם תוכנית הפרישה שעל הפרק לא נראית כמו מהלך של זריקת עובדים לרחוב. לפי הפרטים שפורסמו, מדובר בתוכנית פרישה מרצון של 770 עובדים עד סוף 2028, בעלות של כ-600 מיליון שקל, שנועדה להציע תנאי פרישה משופרים לעובדים שיבחרו לפרוש. אפשר להתווכח על הפרטים. אפשר לשאול איך נקבעו הקריטריונים, איך מתנהל המשא ומתן, האם ההנהלה פעלה ברגישות מספקת והאם הוועד קיבל את כל המידע שהיה צריך לקבל אבל זה רחוק מלהיות "חזירות" של ההנהלה.

ועד עובדי הפועלים צריך ללמוד מה קורה במריבות כאלה. לרוב, כולם מפסידים. שיסתכלו על דיסקונט כתמרור אזהרה. שנים ארוכות העובדים שם נהנו מכוח גדול מול ההנהלה, מתנאים טובים והם השפיעו על ההחלטות של ההנהלה. אבל בסוף גם הם פגשו את קרקע המציאות. הבנק נדרש להתייעל, לצמצם, לשנות מודל תגמול ולהתאים את כוח האדם לצרכים החדשים. אחרי כל המאבקים, כל הרעשים וכל הניסיונות לדחות את הקץ, ההסכמות האחרונות בדיסקונט כללו פרישה מוקדמת ממוקדת, פתיחת חלון חד-פעמי לעובדים קבועים מגיל 40 ומעלה, והעלאת רף המינימום למענק מבוסס תשואה מ-9% ל-10%.

גם בבנק לאומי הבינו את זה מוקדם יחסית. עוד סביב תקופת הקורונה הבנק צמצם סניפים, הקטין שטחים, האיץ דיגיטציה. בדרך הרבה עובדים נפגעו אבל הכיוון היה ברור: הבנקאות הישנה מתכווצת, והבנקאות החדשה דורשת פחות סניפים, פחות שכבות תפעוליות ויותר טכנולוגיה. מי שמתעלם מזה בשם נוסטלגיה ארגונית לא מגן על העובדים. הוא פשוט דוחה את ההתמודדות לרגע שבו היא תהיה כואבת יותר.

הועד אולי צודק בדבר אחד: בנק הפועלים הוא גוף חזק ורווחי, ולכן יש לו אחריות. אבל האחריות הזו לא אומרת להחזיק עובדים שאין בהם צורך. היא אומרת לנהל את השינוי בצורה מסודרת, לשלם פיצוי הוגן, לאפשר פרישה מכובדת, להציע הסבות במקום שאפשר, ולא להתייחס לעובדים כאל מספרים בטבלת אקסל.

העובדים של בנק הפועלים תרמו לבנק לאורך השנים, ושלא יתפרש שיש כאן זלזול בתרומה הזאת. אבל גם בעלי המניות סיפקו את ההון, גם הלקוחות-האזרחים היו חלק מהעסק, ההנהלה אחראית על ניהול הסיכונים, והמציאות משנה את כללי המשחק. אף אחד מהגורמים האלה לא נותן לוועד זכות וטו על העתיד של הבנק. בנק הפועלים הוא לא משרד ציבורי, לא מחלקה ממשלתית ולא קרן רווחה לעובדים ותיקים.

הוספת תגובה
260 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(260):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 225.
    עבדתי 41 שני0 21/05/2026 15:52
    הגב לתגובה זו
    עכשו בפנסיה אני רואה כמה מרוויחים האחרים בעבודות פשוטות בלי יעדים ובלי חרמות....יצאתי משם חצי מטורלל מהלחץ והתקף לב קשה...איך התלהבתי כמו אדיוט והיום השכר של החדשים חצי מהשכר שלנו הוותיקים
  • 224.
    אנונימי 21/05/2026 15:47
    הגב לתגובה זו
    ממש ככה
  • 223.
    שלמה 21/05/2026 07:46
    הגב לתגובה זו
    רווחיות הבנקים נובעת מריביות גבוהות ומעמלות שאין להם אח ורע במערכת בנקאות עולמית. מחצית מעובדי הבנק מגיעים לשתות קפה ולשוחח על היום שהיה. הגיע הזמן שהבנקים יקצצו בעובדים לא יעילים ויחזירו כספים לציבור.
  • 222.
    יוסי 21/05/2026 01:07
    הגב לתגובה זו
    או שמנכל הבנק בפאניקה או שלא יודע. בכל מקרה אם העובדים של בנק הפועלים לא משביתים אותו לתקופה אז הם יפוטרו אחד אחרי השני. עובדי בנקים אחרים על הכוונת מיד אחרי.
  • 221.
    שמוקטריק 20/05/2026 20:38
    הגב לתגובה זו
    בליל של שטויות.תוריד את כל בעלי החוזים האישיים ואז תעשה ממוצע שכר אבל כשאוברקוביץ משלם...............
  • 220.
    בנק שסוגר סניפים ומפטר שהרויח המון לא ראוי להיות מוביל (ל"ת)
    חנית 19/05/2026 23:36
    הגב לתגובה זו
  • 219.
    אנונימי 18/05/2026 21:15
    הגב לתגובה זו
    חלק מהעובדיםפקידים של בנק הפועלים לא מיקצועים וחלק השני פשוט לא עובדים סתם באים להעביר את הזמן. ו המנהלים מקווים הרבה יותר ממה שה מגיע להם
  • 218.
    צופה מהצד 18/05/2026 08:34
    הגב לתגובה זו
    הכתב התייחס רק לנתונים יבשים שהיו יכולים להתאים למעשה לכל מוסד פיננסי...לבנהפ היה תמיד יחוד שנשמר עוד מתקופת לוינסון בוא היה
  • 217.
    שמואל אנונימי 17/05/2026 19:40
    הגב לתגובה זו
    צודק לחלוטין בעל המאמר
  • 216.
    עידן 17/05/2026 16:44
    הגב לתגובה זו
    רוב עובדי הבנק מרוויחים משכורת ממוצעת ומטה. לעשות חישוב ממוצע עם שיאני השכר בבנק נו באמת. בבנק יש אולי תנאי עבודה נוחים אבל השכר ממוצע ומטה.
  • 215.
    תיאבון יהודי לא יודע גבולות (ל"ת)
    אנונימי 17/05/2026 14:14
    הגב לתגובה זו
  • 214.
    אב 17/05/2026 12:05
    הגב לתגובה זו
    מי שמעלה את ממוצע השכר אלו המנהלים שלא מקצצים משכרם ומפטרים עובדים שמרויחים פחות. בדקתם מה חציון השכר בבנק מה שמעניין את המנכל הוא לעבור את בנק לאומי תוך רמיסה של עובדים וניסיון לצמצם בהטבות שקיימות שנים
  • 213.
    אנונימי 17/05/2026 12:00
    הגב לתגובה זו
    הבנק הכי טוב בארץ . רק בזכותו הגעתי לפשיטת רגל בזמן מלחמה ... בנק שמתפרנס מלשלוח אנשים לאבדון . . . .
  • 212.
    צודק .מה הם רוצים עכשו שיאכלו מה שבישלו (ל"ת)
    עינת 17/05/2026 11:24
    הגב לתגובה זו
  • 211.
    אנונימי 16/05/2026 21:51
    הגב לתגובה זו
    מי שכתב את הדברים האלו לא מבין דבר וחצי דבר איך פועל בנק. לעובדים יש חלק מאוד משמעותי בהצלחת הבנק. לא ניתן להתייחס אליהם כחפץ שמעבירים ממקום למקום. כל התייעלות צריכה להיות מוסכמת על ההנהלה והעובדים ולא אקט חד צדדי של ההנהלה.
  • אנונימי 17/05/2026 11:28
    הגב לתגובה זו
    כתבה מגמתית ומכורה.בושה!!!
  • 210.
    יוסי בן לולו 16/05/2026 21:35
    הגב לתגובה זו
    למה לא כותבים שהפרזנטוריות הן לא בנקאיות אלא ליצניות...הייתי בטוח שלליאת הר לב יש תואר שני בכלכלה וחשבונאות
  • 209.
    אנונימי 16/05/2026 21:34
    הגב לתגובה זו
    עובד בנק לא מקבל משכורת פי 2 מהממוצע במשק כעובדת בנק לשעבר הבת שלי בת 23 קיבלה משכורות יותר ממני
  • אנונימי 17/05/2026 11:31
    הגב לתגובה זו
    אתם צודקים
  • 208.
    אנונימי 16/05/2026 21:05
    הגב לתגובה זו
    כותב הכתבה מציין עובדות פופוליסטיות שמטעות את הציבור . בבנק המשכורת הממוצעת רחוקה מאד מלהיות משכורת גבוהה וכשבוחנים משכורת ממוצעת כאשר יש הנהלה שמרוויחה משכורות עתק כדאי שתבדוק מהי המשכורת החציונית .
  • 207.
    מייקל 16/05/2026 20:21
    הגב לתגובה זו
    אם כל עובד עושה 2 משרות בגלל התייעלות אגרסיבית אז חלק מרווחי הבנק נובעים מטחינת העובדים עד דקולא רק על חשבון הציבור.
  • 206.
    אוכלי חינם 16/05/2026 17:36
    הגב לתגובה זו
    הם בעיקר עובדים בלייצר ניירת רובם לא עובדים בכלל וחלקם הדגול בכלל לא בליבת העשייה. העיקר בוכים. חצי הביתה.
  • 205.
    הביזבוז הכי גדול משאבי אנוש 16/05/2026 17:25
    הגב לתגובה זו
    ורווחה לעובדקדחת!!! העיקר אוכלות כל יום בשמונים שח שעתיים בחוץ. פחחח
  • 204.
    אנונימי ז 16/05/2026 16:27
    הגב לתגובה זו
    היגוני שמישהו משלם משכנתא 17 אלף מתוכה 10 אלף זה ריבית לבנק זו גנבה עם אישורים מהמדינה שיקחו אלף אלפיים שקל ריבית אבל 10 על 7.. הזיה
  • 203.
    ש.חר 16/05/2026 15:38
    הגב לתגובה זו
    אני לקוח של כל חמשת הבנקים הגדולים בנק הפועלים מעל כולם ברמת השרות .ורק בזכות ההון האנושי במרכזי העסקיםבנק לאומי קיצץוהדבר ניכר מאוד מאוד ברמת המקצועיות. דואר הבנקים בכלל לא בכיוון
  • 202.
    חן 16/05/2026 14:08
    הגב לתגובה זו
    שייסגר במהרה
  • 201.
    אנונימי 16/05/2026 13:34
    הגב לתגובה זו
    עובדים שנתנו את החיים שלהם למקום העבודה ראויים לקבל שכר ותנאי עבודה הוגנים !באותה מידה אפשר לומר שאתה כתב לא נחוץ ולא אני לא עובד בבנק פועלים !
  • 200.
    זה בנק שצריך להמחק מהמפה (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 199.
    יוסי 16/05/2026 13:02
    הגב לתגובה זו
    זכות הבנק לפטר להתחיל להתייעל ולא על חשבון הלקוחות
  • 198.
    אנונימי 16/05/2026 12:53
    הגב לתגובה זו
    במקום תוספות שכר כולל למנכלים שיורידו את הריביות ושלל החיובים המיותרים ללקוחות הבנק
  • 197.
    אנונימי 16/05/2026 11:46
    הגב לתגובה זו
    ברור לכולם שמדובר בכתבה מוזמנת מראש עי ההנהלה המושחתת.נראה איזה שירות יזכה הציבור לאחר שיפטרו כל כך הרבה עובדים! משכורת עובדי הבנק בזויה בעוד שהנהלת הבנק גורפת משכורות עתק! תתביישו לכם!
  • 196.
    כמה ההנהלה שילמה לכם עבור הכתבה. (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 11:46
    הגב לתגובה זו
  • 195.
    עופר 16/05/2026 11:32
    הגב לתגובה זו
    חברה שמרוויחה מליארדים מריבית של פקדונות לא חייבת להתייעל. התייעלות עושים כשיש הוצאות שמייצרות הכנסה.בנק זה לא מפעל יצרני. זאת הכנסה פסיבית שמקורה מהציבור אז המעט שכן אפשר לעשות זה להחזיר לעובדים שהם חלק מהציבור.
  • 194.
    בני 16/05/2026 10:37
    הגב לתגובה זו
    פושטים את עור העצמאיים ורבים ביניהם על חלוקת השלל. טפיייי עליכם
  • 193.
    אנונימי 16/05/2026 09:27
    הגב לתגובה זו
    פקידים בתת רמה כל הבנקים ללא גישה אנושית לפונים עצוב מאד.
  • בינלאומי טובים (ל"ת)
    חנית 19/05/2026 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 192.
    אנונימי 16/05/2026 08:59
    הגב לתגובה זו
    מהראש עד לזנב שרים חכים משרות פוליטיות משתמטים לוקחי שלמונים פוליטיים נפוטיסטים דוברי שקר מטעם ממונים בלתי מוכשרים מלכחי פינכה מלקקי עכוז של נושאי משרה.. וכדומה
  • 191.
    כולם שחקני הבימה על התחת שלנו (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 08:36
    הגב לתגובה זו
  • 190.
    אנונימי 16/05/2026 08:34
    הגב לתגובה זו
    מוזמן לראות את תלוש המשכורת שלי הממוצע ביותראותה משכורת כבר שנים!נראה שאתה שתול של ההנהלה.
  • 189.
    Ai 16/05/2026 07:59
    הגב לתגובה זו
    Al
  • 188.
    אנונימי 16/05/2026 07:58
    הגב לתגובה זו
    איך עובד קזינו כך עובדים הבנקים .
  • 187.
    לחלק את הרווחים ללקוחות (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 07:37
    הגב לתגובה זו
  • 186.
    אנונימי 16/05/2026 06:33
    הגב לתגובה זו
    שיפסיקו להתבחיין
  • תלמד עברית לפני שאתה מגיב (ל"ת)
    אנונימי 18/05/2026 20:01
    הגב לתגובה זו
  • 185.
    בנק הגנבים (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2026 00:34
    הגב לתגובה זו
  • 184.
    אנונימי 15/05/2026 23:42
    הגב לתגובה זו
    מאמר לא מדויק.הכתוב כנראה הוזמן!.היה צריך לבדוק את השכר וההטבות בבנק לאומי.המשכורות בבנק הפועלים היו תמיד נמוכות לעומת הבנקים האחרים.ובאיזה חוצפה מבטלים הטבות שהיו מאז ומתמיד
  • 183.
    מוטי 15/05/2026 22:04
    הגב לתגובה זו
    אם רק היית טורח לעשות בדיקה מעמיקה או אז היית מגלה ששכרם של העובדים הינו שכר הממוצע במשק ולותיקים מעט יותר וכמחצית מהרווח הולך לדיבידנד בעלים ולא לעובדים שגם מקצצים בתנאים ובכח אדם ומעמיסים מטלות על הנותרים אז להבא צא ולמד לפני שאתה נחרץ
  • 182.
    אנונימי 15/05/2026 22:04
    הגב לתגובה זו
    חצופים .לכו הביתה עושקי ושודדי האזרחים על מה אתה שובתים
  • 181.
    ממש כך לפטר ולהקטין את עמלות הגזל (ל"ת)
    יוסף 2 15/05/2026 21:35
    הגב לתגובה זו
  • 180.
    אנונימי 15/05/2026 20:33
    הגב לתגובה זו
    מי ששודד את אזרחי ישראל הם המונופולים הנבזיים וגם הבנקים בין עוד כמה מושחתים שיפסיקו לילל. קוזאקים נגזלים. נמאסתם מאחלת למדינה שירון זליכה יעשה כאן ניקוי אורוות רציני
  • 179.
    אם הבנק יפטר את כל המיותרים אז רווחיו חגדלו... (ל"ת)
    הללויה 15/05/2026 19:31
    הגב לתגובה זו
  • 178.
    כרמל 15/05/2026 19:24
    הגב לתגובה זו
    נראה כמו כתבה של יחצנות או לכל היותר ליצנות
  • 177.
    הראל 15/05/2026 19:22
    הגב לתגובה זו
    כמה מנותקת הכתבה מהמציאות עד חשש שזו כתבה תדמיתית ולא עיתנואית . כתב יקר אתה מוזמן לבדוק את תלושי עובדי הבנקים ותגלה עד כמה המצב עגום . יש בכירים שמרוויחים יפה אבל הרוב אקדמאים עם משכורות נמוכות. אם תבדוק תמצא שאף אחד לא רוצה לכבוד היום בבנק. מעניין למה כמה שטויות כתבת פה כתב
  • אנונימי 16/05/2026 02:11
    הגב לתגובה זו
    כל כך צודק מראה לחברות את התלוש שלי והן בהלם. ממש מביש.
  • 176.
    חיים רובנשטיין 15/05/2026 18:28
    הגב לתגובה זו
    איך הופכים חזירות קפיטליזם לדרך חיים הרי אם הבנק היה שומר על סטטוס קוו לא היה קורה כלום אבל לא הבנק רוצה גם רווחים עצומים וגם להתקמצן על עובדיו ושהעובדים המסכנים מתנגדים אז כותבים כתבה יעני שהם כפוי טובה חברים התבלבלתם ! מה אתם רוצים שעובדים ירוויחו מינמום אין בעיה רק קחו בחשבון שכל המשק יהיה ככה אם לא יתמכו במאבק הצודק של העובדים
  • 175.
    רונן אלמוג 15/05/2026 18:24
    הגב לתגובה זו
    לא ברור לי מצד אחד הבנק משלם מליונים על פרסומות ועל העובדים מחפש להתקמצן מה עשה בזה עשו שביתה זה לא נראה טוב פוגע במוניטין של הבנק רק זה שווה מליארדים אז מה חסכו שהסתכלו על החור בגרוש
  • 174.
    חיים 15/05/2026 18:20
    הגב לתגובה זו
    הגב מי שנפגע מהמאלך הזה הם הלקוחות לסגור סניפים ולפגוע בשרות בזה אתם טובים
  • 173.
    פולי 15/05/2026 18:01
    הגב לתגובה זו
    הבנקים עושקים את הציבור .ומנהליו חוגגים במשכורות עתק .... ואין אף אחד שיעמידם במקומם ... בטח לא המפקח על הבנקים .... כי הוא תוך כמה שנים יהפוך לסמנכל או מנהל בכיר באחד מהם . מסדרים גובים למקורבים בתנאים מופלגים החזירות והחגיגות על חשבוננו
  • 172.
    לני 15/05/2026 17:26
    הגב לתגובה זו
    שופרסל היא על חשבוננו תחנת דלק היא על חשבוננו אפילו הרווח של מוכר הדירה מאתמול היא על חשבוננו. הבנו. כל חוכמולג חושב שהוא בצד שלו היה פילנטרופ
  • 171.
    אנונימי 15/05/2026 17:00
    הגב לתגובה זו
    ומה עם ההנהלה מהמנכל בראש ועד אחרון הסמנכלים שהם הם האחראים לכך שגובים מאיתנו רביות עתק ועמלות מופרזות והם הנהנים הראשיים ממשכורות שמנות שמנותהרינכבר ידוע שאם היו מציבים בראשות הבנק קוף הרווחים לא היו פוחתים ואולי גדלים...
  • 170.
    אנונימי 15/05/2026 16:43
    הגב לתגובה זו
    גם חברות ביטוח מאוד ריווחיות והכסף שם על חשבוננו בעיקר הטיסות של הסוכנים לחול והתנאים המפליגים עשרות אלפי שקלים בחודש לסוכנים כשהכל ממומן מרווחים של כספי לקוחות שמשלמים מאוד ביוקר על פוליסות רכב בריאות ומה לא. זה נכון לרוב התחומים בחיים למה דווקא להתלבש על עובדי הבנקיש קרטלים חזקים במדינה ואף אחד לא מתמודד עם זה
  • 169.
    עמי לוי 15/05/2026 16:38
    הגב לתגובה זו
    מנכל בנק שחוסך ב ניר טואלט פוגע בכל דרך שהיא על מנת להוציא עובדים מסורים ללא פיצויים
  • מחוברא 16/05/2026 17:40
    הגב לתגובה זו
    אתם רגילים על הלקוחות.
  • 168.
    עובד בנק 15/05/2026 15:57
    הגב לתגובה זו
    כנראה שאת לא מכירה את השכר בבנק אכן 20 אחוז מרווחים יפה היתר משכורת שלא תואמת את ההשכלה והניסיון
  • 167.
    דליה כהן 15/05/2026 14:22
    הגב לתגובה זו
    אתה לא יודע על מה אתה מדבר תבלה יום אחד עם עובד בנק בסניף שבמקום לקבל קהל של סניף מקבל קהל של 5 סניפים שנסגרו יה חי בסרטבחיים לא היה ועד שייצג את העובדים ההנהלה רק דרסה כל מי שהעז לדבר נגדה או נתנה לעובד להיות מנהל והשתיקה אותואני ביום מפוצל עובדת מ8 בבקר עד 8 בערב ובהפסקה גם עובדת חצוף לך תלמד לפני שאתה מדבר
  • 166.
    אנונימי 15/05/2026 14:00
    הגב לתגובה זו
    צריך נגיד חזק יותר שיכסח לבנקים את הצורה...לרשתות השיווק את הצורה...לכל מי שעושק את העם וגורם ליוקר המחייה כולל לכסח לחרדים עובדי האלילים את הצורה.
  • צריך שהנגיד יכסח קודם כל את ביבי הארור. (ל"ת)
    יואל 16/05/2026 00:35
    הגב לתגובה זו
  • 165.
    יעקב 15/05/2026 13:32
    הגב לתגובה זו
    העובדים בסך הכל למדו מהמנהלים. בנק של רמאים שקרנים ונוכלים זו התרבות שלהם.
  • 164.
    שילכו נאחוי סוקה אוכליחינם (ל"ת)
    באנונימי 15/05/2026 13:22
    הגב לתגובה זו
  • 163.
    נוגס 15/05/2026 13:22
    הגב לתגובה זו
    הבנק רוצה לפטר ולפגוע בתנאים בכדי לגייס ביותר זול. הסר דאגה מלבך שום חסכון לא יתגלגל לצרכן רק למשכורות ההנהלה ולבעלי המניות.ולא אני לא עובד הפועלים ולא מכיר אף אחד שעובד שם.מחזיק להם אצבעות שיצליחו.
  • 162.
    כתב חמוד 15/05/2026 13:17
    הגב לתגובה זו
    לא שאני מסמפט את עובדי הבנק. הם רק הסימפטום. המקור לגועל נפש הם המנהלים הבכירים. בלי הכסא. וכוונתי לא רק למנהלי הבנקים אלא גם לכל אלה שעוזרים להם דוגמת הנגיד הוועדות המטופשות חברי הכנסת הממשלה וכו וכו
  • 161.
    בא 15/05/2026 12:53
    הגב לתגובה זו
    הגיע משום מקום ....תבינו לבד ..ואין צורך ב151 תגובות.
  • 160.
    איתי 15/05/2026 12:25
    הגב לתגובה זו
    זה נראה כאילו ההנהלה הכתיבה את כל הכתבה והעיתונאי רק החמיר אותה. לא אמיתי לכתוב כך
  • 159.
    הבנקים זה החזירות הגדולה דיש על חשבון העם המשכורות בשמים וגרמו לאסון במחירי הדירות. איפה הממשלה. (ל"ת)
    אנונימי 15/05/2026 11:47
    הגב לתגובה זו
  • אזרחית שנמאס לה 15/05/2026 20:40
    הגב לתגובה זו
    הם לא החזירים השמנים היחידים. הם לא מאפשרים לבנקים מתחרים לקום במדינה הדפוקה הזאת. יש פה עוד עלוקות המוצצות את דמנו. המונופולים החזיריים אבל הישראלים מטומטמים לא לומדים לקח וימשיכו להצביע למפלגות הקיימות במקום להתעורר. תצביעו למפלגה הכלכלית של ירון זליכה שיעשה כאן סדר בברדק שגומר אותנו
  • 158.
    אנונימי 15/05/2026 11:44
    הגב לתגובה זו
    כתבה מוטעה ומסיתה
  • 157.
    יגאל 15/05/2026 11:44
    הגב לתגובה זו
    הרווחים הגדולים נובעים בעיקר מהריבית הגבוהה בארץ . אין לזה כל קשר למנהלים או לעובדים . התייעלות צריכה להתחיל בהנהלה השמנה ואחר כך תגיעי לעובדים . כל הכתבה כנראה מטעם .
  • 156.
    זו אשמת ההנהלה לא העובדים (ל"ת)
    מירב 15/05/2026 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 155.
    לקוח נשדד 15/05/2026 11:00
    הגב לתגובה זו
    מדברים ומדברים והבנקים ממשיכים..
  • 154.
    אזרח 15/05/2026 10:37
    הגב לתגובה זו
    כל מקום שיש וועד שדורש לטובת העובדים מבורך כל מי שמתנגח בהם זה רק משוחדים של אלפיון העליון פשוט נמאס מכתבות משוחדות ומושחתות
  • 153.
    יוסי 15/05/2026 10:03
    הגב לתגובה זו
    זו כתבת יחץ מכוערת של הנהלת הבנק שנלחמת בעובדים דרך הפעלת מנגנון יחצ בזוי נגד העובדים שלה. כוחנות מכוערת של בנק שמן שמרוויח רווחי עתק ולא ומתייחס כנראה בזלזול לעובדים.
  • 152.
    אנונימי 15/05/2026 09:29
    הגב לתגובה זו
    אין לי ולו במעט חמלה עליכם העובדים.שאבתם כסף מהציבור ועכשיו אתם בוכים.בואו ונראה שתחלקו מעט מהרווחים .הבונוסים.שקיבלתם.ושתפו אותי..ברור שלא.אז תפסיקו לבכות
  • 151.
    אחשוורוש 15/05/2026 09:24
    הגב לתגובה זו
    החזירות הבלתי נגמרת של בעלי המניות .מקצצת בעובדים.בסניפים. ומאדירה פעולות ברשת שימוש בבינה מלאכותית....תוך רמיסה של שירות ללקוחות. העדר ומחסור במענה אנושי...בהעידר מתן הטבות ללקוחות כנגד צימצום השירות ...העובדים והעובדות הם לא אוייבי הלקוחות....החזירות של ההנהלה היא האוייב!!
  • נו 15/05/2026 16:49
    הגב לתגובה זו
    מה קשורים אזרחים שקנו מניות של הבנק מה החזירות בזה יש הנהלה שנלחמת בעובדים. טרם ראיתי הנהלה שנתנה דוגמה ופיטרה מנהלים זוטרים מיותרים מקושרים ומקומבנים. שיקצצו משם קודם ואז יגעו בעובדים
  • אנונימי 15/05/2026 12:17
    הגב לתגובה זו
    השירות בבנקים מעולם לא היה יעיל או לטובת הלקוח. הפקידים משרתים רק את הבעלים וחושבים רק על הבונוס שלהם. הדיגיטציה והטכנולוגיה שינו את המצב. שנים דחו את הקדמה כדי לשמר את העובדים. לא עוד!!!
  • 150.
    אנונימי 15/05/2026 09:22
    הגב לתגובה זו
    תילחמו כי זה שווה ושאף אחד לא יעצור אתכם
  • 149.
    אנונימי 15/05/2026 09:16
    הגב לתגובה זו
    אני מציעה לפני שכותבים שטויות לבדוק עובדות אתה מוזמן לפנות אלינו העובדים שאחרי 20 שנה במערכת מרוויחים פחות מפועלים במפעל. זה נשמע הגיוני שעובד עם תארים מתקדמים מרוויח 11 א בחודש תזכיר לי כמה המשכורת הממוצעת במשק אם היא 5.5 אז וואלה אני מרוויחה פי 2 אחרת אני ממליצה לשתוק ולא לדבר שטויות
  • 148.
    אנונימי 15/05/2026 08:41
    הגב לתגובה זו
    נכון שהבנקים מחזיקים את רוב בעלי העסקים בב... והכוח שלהם חזק לאין שיעור מולנו.אם הציבור הצליח להוריד מחיר הקוטג נוכל להוריד הריביות.לשלוח הנשים של בעלי העסקים להפגין מול כל בנק. לסגור הכניסה למרכז שלהם.
  • 147.
    שתלך כל הנהלת הבנק עם העובדים לעזאזל!!! (ל"ת)
    עושים את כולנו ברק כהן 15/05/2026 08:38
    הגב לתגובה זו
  • 146.
    אנונימי 15/05/2026 08:31
    הגב לתגובה זו
    כתבה מבישה שבטח ההנהלה יזמה..עלק העובדים הפשוטים מרויחים פי שתיים מהשכר במשק..לתבוע אותם דיבה!!!! כל עובדי בנק הפועלים
  • 145.
    מתקן הטעויות 15/05/2026 08:14
    הגב לתגובה זו
    טעות בידך יקירי. הבנק זה סך עובדיו והם זכאים להנות מהרווחים. מי שגוזל אלה המנהלים ששותים את כל הכסף
  • 144.
    אנונימי 15/05/2026 08:08
    הגב לתגובה זו
    המשכורות נראות גבוהות כי שכר הבכירים גבוה שכר של שכבת העובדים הרגילה לא גבוה בכלל. המשכורות הולכות ונשחקות אני עובדת בבנק בעבר המשכורת היתה מכובדת. היום זה כבר משכורת ממוצעת.
  • 143.
    אבי 15/05/2026 07:40
    הגב לתגובה זו
    בביזפורטל שונאים עובדים תמיד כתבות נגד העובדים..בקבע ברכבת בחברת חשמל בבנקים לפחות מישהו היה מרויח מהפגיעה בעובדים אבל לא .
  • 142.
    דני 15/05/2026 07:36
    הגב לתגובה זו
    לבנק אינטרס לעשות כסף כמה שיותר ולא משנה איך אז מה הפלא שאתם עכשו מגלים מבלעדי הלקוחות העשורים כולכם הייתם היום מובטלים.
  • 141.
    כתבה ממומנת (ל"ת)
    כתבה ממומנת 15/05/2026 07:36
    הגב לתגובה זו
  • 140.
    עורב גולני 15/05/2026 07:19
    הגב לתגובה זו
    !!FACK THE BANK
  • 139.
    אחד העם 15/05/2026 06:38
    הגב לתגובה זו
    בחורבן ההסתדרות ננוחם
  • 138.
    אנונימי 15/05/2026 06:03
    הגב לתגובה זו
    כשהבנק מתייעל זה על חשבון העובדים שנשארים. שישנו גם את היעדים לעובדים. מישהו מטפל בכל הלקוחות וזה לא הדיגיטל. המשכורת ממש לא גבוהה ולא כפולה גם לא אחרי עשרות שנים בבנק
  • 137.
    אנונימי 15/05/2026 02:32
    הגב לתגובה זו
    רוב השכר נמוך היום אם אתה בא לעבוד שם אתה מתחיל ב5 6 אלף ברוטו ומפטרים אותך אחרי 5 שנים מורידים להם עובדים ונוצר עומס מטורף על הותיקים שמרויחים כמו שכר ממוצע לזרוק האשמות תבדוק
  • 136.
    דר דניאל שבת הנוכל מאריאל 15/05/2026 01:38
    הגב לתגובה זו
    שלכם ואז דברו איתנו בנק הבועלים
  • 135.
    אנונימי 15/05/2026 01:11
    הגב לתגובה זו
    שתפו
  • אני 15/05/2026 13:06
    הגב לתגובה זו
    הכי טוב בנק יהב בנק קטן אבל יעיל
  • הכי טוב בנק יהב !! (ל"ת)
    אנונימי 15/05/2026 13:05
    הגב לתגובה זו
  • 134.
    אנונימי 15/05/2026 01:01
    הגב לתגובה זו
    אין בכתבה הזו שום אמת מי שכתב אותה חושב שהוא יודע אבל בעצם הוא לא יודע כלום.
  • 133.
    אנונימימשה טאפלקראצר 15/05/2026 00:54
    הגב לתגובה זו
    הכושי עשה את שלו . כושי יכול ללכת.
  • 132.
    עובד לשעבר בבנק גדול 15/05/2026 00:44
    הגב לתגובה זו
    הבכירים מקבלים את הבונוסים והחוזים השמנים והעובדים בסניפים ובהנהלה עושים את העבודה השחורה שההנהלה מטילה עליהם.חבל שהכותב משמיץ את העובדים ולא את ההנהלה.
  • 131.
    דבורה עוקצת 15/05/2026 00:21
    הגב לתגובה זו
    ואז תבואו לעובד שנטחן בסחף או באיזה מחלקת עיקולים. הם יושבות ומוציאות רשימות תפוקה וצמצומים להנהלה ושוכחות שהן חלק מהועד!!! בקיצור גייס חמישי. תיזהו מהן
  • 130.
    איכסססססס ההנהלה מנותקת (ל"ת)
    שמוליק 14/05/2026 23:59
    הגב לתגובה זו
  • 129.
    פועלים זבל של בנק לברוח ממנו (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 23:35
    הגב לתגובה זו
  • 128.
    כל מילה אמיתית וזה מעובדת בנק לשעבר (ל"ת)
    דני 14/05/2026 22:46
    הגב לתגובה זו
  • 127.
    אנונימי 14/05/2026 22:33
    הגב לתגובה זו
    הנתון הזה שיקרי מי שמרוויח הרבה זה רק המנהלים שמתקמצנים על חשבון העובדים
  • 126.
    אנונימי 14/05/2026 22:31
    הגב לתגובה זו
    סוף גנבבבב לתליה
  • 125.
    חיים 14/05/2026 22:05
    הגב לתגובה זו
    אין צורך לפרט
  • 124.
    אנונימי 14/05/2026 21:54
    הגב לתגובה זו
    זו הבעיה של התקשורת הכלכלית נותנים לך כתבות ממומנות איכס
  • 123.
    אנונימי 14/05/2026 21:52
    הגב לתגובה זו
    אין לך ידע בסיסי בנעשה בבנק
  • 122.
    קורא ביקורתי 14/05/2026 21:44
    הגב לתגובה זו
    אני בעד עובדי הבנק עלק להאשים אותם כאילו הם המילארדרים. לפחות תהיו עם כתבות הוגנות ולא ממומנות ומסולפות בשקל 90 .הקורא היום לא טיפש ומבין שהעיתון ובעלי הבנק יד אחת . קל. תעבדו על מישהו אחר.
  • כפי שהעובדים יד אחת עם ההנהלה (ל"ת)
    בנק זה חונטה 15/05/2026 12:26
    הגב לתגובה זו
  • עובדת בבנק 14/05/2026 22:18
    הגב לתגובה זו
    חושבים שהציבור מטומטמת! ההנהלה מנותקת מהעובדים אין הערכה רק קיצוצים ופגיעה בעובדים ובלקוחות
  • לקוח 15/05/2026 12:30
    תודה לאל אני כבר לא צריך להתחנף לאיזה פקיד שעף על עצמו ועושה טובה שהוא מגיע למשרד. מעדיף בוט ai שמבצע את מה שמבקשים ממנו בלי להרגיש שעושים לי טובה.יאללה הביתה! ממילא אתם לא מספקים את הסחורה.
  • 121.
    אנונימי 14/05/2026 21:27
    הגב לתגובה זו
    מניפולטוריםרמסתם את העובדים
  • 120.
    בנקאית 14/05/2026 21:10
    הגב לתגובה זו
    כתבה מגמתית ולא נכונה תראו תלושי שכר של בנקאים בוותק של 10 עד 15 שנה משכורת ברוטו ממוצעת של 10 א שח לחודש זה משכורות גבוהות אין לאן להתקדם אין אופק כל יום יש גזרות חדשות דברים שהיו נהוגים שנים על גבי שנים פתאום מבוטלים. זה בסדר לרצות להתייעל אבל תנו לנו לסיים בכבוד תנו לנו לפרוש כמו שצריך. המאבק הכי צודק שהיה בבנק בשנים האחרונות
  • 119.
    אנונימימשה 14/05/2026 21:03
    הגב לתגובה זו
    להחזיר. ללקוחות. חלק. מהעמלות. המטורפות
  • 118.
    אנונימי 14/05/2026 20:00
    הגב לתגובה זו
    כתבה מוטה שלא כוללת את העובדות. מי שמרוויח ודואג לעצמו זה הבכירים ומי שסובל ונקרע זה העובד. גם בבנק וגם בכל ארגון גדול
  • 117.
    אנונימי 14/05/2026 19:54
    הגב לתגובה זו
    שכחו לציין את גובה הבונוסים של המנכל וחברים ההנהלה ואת התנאים והמשכורות שלהםרוב עובדי הבנק משתכרים מתחת לשכר הממוצע במשק...
  • 116.
    אנונימי 14/05/2026 19:51
    הגב לתגובה זו
    לא אתפלא עם הכתבה הוזמנה עי ההנהלה של הבנק כדי לפגוע במלחמה הצודקת של העובדים..
  • 115.
    מה את מקשקשת מי שמקבל את הכסף הגדול זה רק הבכירים יש הרבה עובדים ששכרם לא זז ודורשים מהם הרבה יותר מ (ל"ת)
    אמיתי 14/05/2026 19:47
    הגב לתגובה זו
  • 114.
    בנקאית 14/05/2026 19:44
    הגב לתגובה זו
    עובדת בנק 18 שנההשכר שלי נטו בקושי עשר אלףהעבטדה בבנק קשה מאודלמרות הדיגיטציה ואוטומציה זה לא מדביק אצ הפער ויש יותר דורשי שירות מנותנני שירותעצובב שמשתלחים בעובדים שהם בפער מרויחים פחות מההנהחה ומביאים בעיקר את מירב התשואההחזירות בהנהלה ולא בעובדיםבושה מי שכתב ומנסה לייצר נרטיב שהעובדים הם הבעיה פשוטטטט בושההה
  • 113.
    הנהלה שמביישת מזלזלת ורק פוגעת בעובדים הקטנים (ל"ת)
    הנהלה מנותקת ...נמאסתם 14/05/2026 19:43
    הגב לתגובה זו
  • 112.
    בנק מגעיל אני ובעלי בדיוק 60 שנה בבנק מגיל 18 בנק רע יחס רע פקידים לא אדיבים ולא אוהבים י (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 19:39
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 15/05/2026 06:58
    הגב לתגובה זו
    הבנקים
  • אנונימי 15/05/2026 00:45
    הגב לתגובה זו
    אז מה את עושה שם 60 שנה
  • יעל 15/05/2026 00:18
    הגב לתגובה זו
    יש פיתרון תפתחי חשבון בבנק אחר כמו מזרחי טפחות בנק נהדדר . תתחיחי להעביר כספים והם יבינו את הרמז ואם לא תעבירי הכל .
  • 111.
    אנונימי 14/05/2026 19:18
    הגב לתגובה זו
    היום הai בפרט והאינטרנט בכלל מייתמים את רוב העובדים בבנק. אפשר לפתוח חשבון באינטרנט בלי להגיע לסניף. כנל לקחת הלוואה או להפקיד לפקדון או לקנות ניע. .הגיע הזמן לייעל לחלוטין את עובדי הבנק ולהוריד ללקוחות עמלות מיותרות ויקרות.
  • צריך מענה אנושי (ל"ת)
    תקבל אתה שירות מai 15/05/2026 07:42
    הגב לתגובה זו
  • 110.
    אנונימי 14/05/2026 19:12
    הגב לתגובה זו
    אין לך מושג איזה שכר עלוב מקבלים היום עובדי בנק. הכסף הולך רק להנהלה הבכירה שמחלקת לעצמה בונוסים בלי חשבון
  • 109.
    ציקו 14/05/2026 19:11
    הגב לתגובה זו
    לא יתכן ששום גוף במדינה ירוויח. 2 מיליארד שקל ברבעון. זו חזירות. מתייעלים ברגע שמפסידים. אתם לא מייצרים כלום סליחה אולי אוויר.
  • 108.
    אלי 14/05/2026 18:56
    הגב לתגובה זו
    בנק הפועלים לא משקיע כלום בטכנולוגיה. עד לא נזמן אפילו פעולה פשוטה כמו לחתום על המסך באפליקציה לא היתה להם. כדי לחתום היית צריך להוריד את הקובץ למחשב להדפיס לחתום לסרוק ולהעלות להם אותו כמו בימי הביניים אז מנדי לפני שמקשקשים על הטכנולוגיה בודקים מה הבנק עושה עם הכסף שלנו הלקוחות.
  • 107.
    אנונימי 14/05/2026 18:52
    הגב לתגובה זו
    אם אתם חושבים שההתייעלות תגיע לכיסשלכם הצחקתם את ידין ענתבי. כל שקל ילך אליו ואל בעלי המניות. אתם תקבלו שירות גרוע במחיר מופקע מעובדי כח אדם חסרי הבנה ומקצועיות והנהלת הבנק יחד עם הכתבת המטומטמת שכתבה את הכתבה יצחקו כל הדרך לבנק. זה בסדר להתייעל זה בסדר להחליף עובדים בטכנולוגיה זה ממש לא בסדר לזרוק את העובדים ולא להשקיע בטכנולוגיה.
  • 106.
    אנונימי 14/05/2026 18:37
    הגב לתגובה זו
    לא אתפלא אם המנכל כתב את זה מדובר באותו ניסוח!
  • אנונימי 15/05/2026 07:20
    הגב לתגובה זו
    עידן הטכנולוגיים והדיגיטלמייתר כמות ידיים עובדות
  • בן 14/05/2026 19:19
    הגב לתגובה זו
    למה צריך כל כך הרבה בנקאים בעולם בו הלקוח עושה הכל לבד
  • 105.
    חבר הנהלה מדושן 14/05/2026 18:35
    הגב לתגובה זו
    מנכל שנעזר בכתבות מגמתיות לא ראוי להיות מנכל ואם הוא עדיין מתעקש אז הוא מנכל של עצמו ותו לא
  • 104.
    אחד שיודע 14/05/2026 18:17
    הגב לתגובה זו
    כתבה מגמתית שהוזמנה על ידי מנכל תאב בצע אטום ודורסני.
  • 103.
    עמנת 14/05/2026 18:14
    הגב לתגובה זו
    היה צריך לכתוב תוכן בתשלום. מעניין כמה שילמה לך הנהלת הבנק על כתבה כל כך תלושה מהמציאות. העובדים קורעים את התחת בעוד שההנהלה המנותקת מרוויחה מאות אלפי שקלים בחודש אבל מבצעת התייעלות שבאה אגב לא רק על הגב של העובדים אלא בעיקר על הגב של הלקוחות.
  • 102.
    שולתתתת 14/05/2026 18:14
    הגב לתגובה זו
    בנטו לא נשאר הרבה גם את אתה מרוויח מעל 30 או 40 אלף לחודש.צריכים לשלם לעובדים תוספת שחיקה.
  • 101.
    כשיחקרו יגלו 14/05/2026 18:12
    הגב לתגובה זו
    איך נופר אנרגי מדשדשת חודשים שלמים ואז בחודש קופצת 50 אחוז אהה כתבו עליה בעיתון
  • 100.
    אנונימי 14/05/2026 18:10
    הגב לתגובה זו
    שזו כתבה ממומנת..כתבה שהיא חרפה..לא יודעת מאיפה להתחיל למנות את השקרים אבל בושה גם לאתר שמפרסם אותה
  • 99.
    עובד ותיק 14/05/2026 17:51
    הגב לתגובה זו
    כעובד הבנק בעל ותק שנים רבות יכול לאמר לך שאני רואה את המשכורות שהבנק נותן לעובדיו הזוטרים שנקלטו בעשור האחרון משכורות ממוצעות בהחלט במשק ולא משכורות מנופחות . המגזר של העובדים הוותיקים הולך ונעלם בדרך הטבעית של פרישה עם הגעה לגיל המתאים . לכן האמור בכתבה היא דמגוגיה זולה .
  • 98.
    אביב 14/05/2026 17:30
    הגב לתגובה זו
    חלה הדרדרות ביחס ההנהלה לעובדיםהכל מונחת מלמעלהיבש וציניחוסר אנושיות משוועזה לא יצליח לך אדון מנכל.תחליף דיסקט או שתיזכר כאחד המנכלים הגרועים של הבנק לדורותיו.
  • 97.
    אנונימי 14/05/2026 17:18
    הגב לתגובה זו
    רק שתדעו. משכורת לעובדים אקדמאיים בבנק שנמצאים 34 שנים היא 12000 שח. ההתעללות בעובדים היא בצורה אכזרית . ואין להשוות את שכר המנהלים לעובדים הרגילים.
  • 96.
    מוטי לקוח 14/05/2026 17:04
    הגב לתגובה זו
    די מושחתיםנמאסתם על הלקוחות שלכםעושקים את הלקוח הקטן מהגדול פוחדים.בושה.בושה.בושה לפטר ולצמצמם לנו את העליות.
  • 95.
    עופר 14/05/2026 17:03
    הגב לתגובה זו
    כמו עובדי המכזא הציבורי הרויחו גם מהקורונה וגם מהמלחמה
  • 94.
    אנונימי 14/05/2026 16:50
    הגב לתגובה זו
    זה פשוט לא להאמין ! כמה חוסר צדק בכתבה אחת80% מהעובדים מרווחים פחות מהשכר הממוצע במשק
  • 93.
    אנונימי 14/05/2026 16:36
    הגב לתגובה זו
    רוב העובדים מרוויחים שכר ממוצע סמשק
  • 92.
    בינא 14/05/2026 16:30
    הגב לתגובה זו
    הלוואי ויהיו לנו רק בעיות כאלה. כרגיל... האמת באמצעעובדים ילכו הביתה...מנהלים יתוגמלו עוד יותר...לאדם הפשוט שיש לו חשבון בבנק הזה יש 2 אופציות...להישאר עם החשבון בפועלים או לעבור לבנק אחרכולם אותו חרא...
  • 91.
    כתבה מוזמנת... (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 16:22
    הגב לתגובה זו
  • 90.
    אנונימי 14/05/2026 16:09
    הגב לתגובה זו
    בשם היעילות אם כבר כדאי לפטר קודם כל את העובדים הכי יקרים בבנק ..מעניין כמה המנכל והסמנכל מרווחים ..
  • 89.
    אנונימי 14/05/2026 16:04
    הגב לתגובה זו
    כתבה שמלאה דמגוגיה ממקור של קנאה סוציאליסטית מטופשת. הבנק מפטר את העובדים אולי בצדק ואולי לא. העובדים מצדם מנסים לתת לו פייט. הליך רגיל וכל הכלים חוקיים לשימושם של צדדים ובחירתם של העובדים היא עניין שלהם כולל שימוש בתאריך
  • 88.
    אנונימי 14/05/2026 16:02
    הגב לתגובה זו
    לכאורה מגמתי.....לא משנה מה איפה האינטגרטי
  • 87.
    בת 49 14/05/2026 16:00
    הגב לתגובה זו
    שיציעו לי פרישה עכשיו אני יוצאת!! רק שיציעו כבר!.. הכל על הנייר ורק מגיל 53 כשבדיסקונט זה 40. כמה האמת מסולפת פה בכתבה זה פשוט מטריף את הדעת.
  • 86.
    אנונימי 14/05/2026 15:59
    הגב לתגובה זו
    לא ברור מאיפה המצאת את הנתונים השקריים. כשמשווים שכר מנכל וחברי הנהלה לשכרם של העובדים הפחות בכירים זו התוצאה. בטוחה שגם אם תשווה את שכרו של כתב מתחיל לשכרו של מנכל החברה שבה הוא עובד שכרו יהיה כפול ומכופל.
  • 85.
    אנונימי 14/05/2026 15:41
    הגב לתגובה זו
    אתם לא מכירים את ההתנהלות הפנימית בתוך הבנק ולכתוב כתבה צינית כזו היוצאת באופן בוטה נגד העובדים אינה הגיונית .מעבר לכך העובדים מבצעים את עבודתם כנידרש וכאן הם מוצגים באור שלילי כעושקי הציבור.ואם אתם חיים באופוריה שהעמלות יפחתו בצימצום עובדים אז תמשיכו לחלום.
  • 84.
    עובדת בנק 14/05/2026 15:39
    הגב לתגובה זו
    בתור עובדת בנק עם תואר שני אני מרוויחה 8500 שח אשמח לשמוע איפה השכר מעל המשק המדובר בכתבה כי אני לא רואה אותו אצלי בעוש
  • 83.
    עובד בנק הפועלים 14/05/2026 15:39
    הגב לתגובה זו
    כתבה מחאה בכעס. רעיונות אמורפיים בלי קשר למצב הפרטי של בנק הפועלים. דוגמה למה שובתים... עובד בנק בעבר טיפל ב400 לקוחות תחת אחריותו. כיום מטפל ב 4000 לקוחות. אבל ההתיעלות הטכנולגית לא תומכת ביחס כיסוי כזה. אז העובד חוטף התקף לב או שבץ.
  • 82.
    פקיד 14/05/2026 15:33
    הגב לתגובה זו
    להסיט את האש מבעלי ומנהלי הבנקים לכיוון העובדים שהם הנקודה החלשה בכל הסיפור.
  • 81.
    אנונימי 14/05/2026 15:28
    הגב לתגובה זו
    חחחחח לקרוא ולא להאמין. זה מה שאשכרה מוכרים לכם. המשכורת שלי 8500 נטו ואני בת 40 ולא שנה ראשונה בבנק. אם תיקח את השכר של חברי ההנהלה ושלי כנראה שתגיע לשכר שגבוה בהרבה מהממוצע. העבודה שלנו כל כך קשה ולא אני לא מבקשת רחמים אני רוצה שפשוט יעריכו אותי ולא כל יום יחפשו מאיפה להוריד ולקזז.
  • 80.
    וגם השירות הציבורי צריך להיות ככה!!! 14/05/2026 15:20
    הגב לתגובה זו
    למה במדינה אי אפשר לפטר עובד שכבר אין בו צורך או עובד עצלןרגזן בשירות הציבורי המגזר הציבורי שמן ומלא באבטלה סמויה וגלויה!!
  • 79.
    רפי ק. 14/05/2026 15:19
    הגב לתגובה זו
    שמנכל הבנק כתב אותה... או מנהל משאבי אנוש...שום קשר למציאות ולאמת שבשטח. המצאות פרי דימיון הכתב..נראה כמו מודעה ממומנת. הכל לכאורה. כי יש עוד טובים ויקרים להנהלת הבנק
  • 78.
    כמה שטויות אם הבנק יפטר עובדים הוא ידאג להפחית עמלות ...נו באמת (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 15:13
    הגב לתגובה זו
  • 77.
    כתבה מעולה!!! הבנק הוא עסק פרטי ולא לשכת עבודה!!!! (ל"ת)
    ולא עובדת סוציאלית!!! 14/05/2026 15:13
    הגב לתגובה זו
  • 76.
    רינה 14/05/2026 15:12
    הגב לתגובה זו
    לא מבינה את זה.
  • 75.
    עובדת בנק 14/05/2026 15:11
    הגב לתגובה זו
    אני עובדת בנק כבר 30 שנה מנהלת מחלקה עסקית תואר ראשון ושני ותעודת דירקטורית אחרי 30 שנה אני יוצאת עם פנסיה של 7000 שח על מה בדיוק אתה מדבר עבדתי 30 שנה ללא לאות לא מעט על חשבון המשפחה על איזה שכר אתה מדבר מציעה לבדוק טוב טוב את העובדות
  • 74.
    עובדת בנק פועלים 14/05/2026 15:09
    הגב לתגובה זו
    זו ממש הוצאת דיבה אחרי 20 שנה התלוש שלי 10 א כמו מרבית חברי לעבודה בכל המשק מרווחים יותר ממני
  • 73.
    מוטי בןעוז 14/05/2026 15:08
    הגב לתגובה זו
    השירות בבנהפ עלוב כי ההנהלה חזירה והעובדים קורסים.שיציעו תנאי פרישה הולמים שמתאימים לרווחים שלהםושיפטרו.
  • 72.
    כתבה מגמתית ולא נכונה 14/05/2026 15:07
    הגב לתגובה זו
    מי שיפסיד הם הלקוחות ולא אף אחד אחר. השירות יפגע וכל עובד יטפל ב 3000 לקוחות . ההנהלה שמה על כולם פס . המטרה העיקרית לעקוף את לאומי ולדרוס את כולם בדרך
  • 71.
    אחרון 14/05/2026 15:04
    הגב לתגובה זו
    הנהנים מהרווחים הם רק המנכל חברי ההנהלה ובעלי ההון.
  • 70.
    אנונימי 14/05/2026 15:02
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 11 ממומן בכספנו חגיגות השכר על חשבוננו ו...שתיקה... גלצ וגלי צהל כנל....
  • 69.
    אביר 14/05/2026 14:57
    הגב לתגובה זו
    בכל מהלך שסיבך אזרחים בחובות יש יד מכוונת של העובדים אם שירתו את ההנהלה בצורה עיורת ולא חסו על אף אחד זה מזכיר את סדרת הטלויזיה משפטי הקאפו
  • 68.
    אנונימי 14/05/2026 14:54
    הגב לתגובה זו
    כל מה שכתוב פה לא. נכון
  • 67.
    רון 14/05/2026 14:51
    הגב לתגובה זו
    יש פה צדק פואטי אולי עכשיו הם יזיזו את ה וילחמו להוריד את העמלות את הריביות ואת העושק שהבנקים עושים לאזרחים במשק כי עכשיו גם הם הקורבנות
  • רפאל ת. 14/05/2026 15:16
    הגב לתגובה זו
    הם קובעים מדיניות הם קובעים את העמלותאתה חי בסרט.
  • 66.
    חיים שלום 14/05/2026 14:48
    הגב לתגובה זו
    הציבור מחזיק 95% ממניות בנק הפועליםאז העושק כפול ומכופלתבדקו מי בעלי העניין זה פשוט.
  • 65.
    עוז 14/05/2026 14:47
    הגב לתגובה זו
    אם החברה מרוויחה על חשבון האזרחים אז העובדים דורשים יותר במקום להוריד את העמלותאם החברה תרוויח פחות אזב הם מעלים עמלות במקום להתייעלהבנקים עושקים אותנו ובנק ישראל מתנהג בפנטומימה
  • 64.
    אנונימי 14/05/2026 14:37
    הגב לתגובה זו
    נראה אותך עובד שבוע בבנק ומתעסק כל היום עם אנשים סביב כסף והלוואות וחריגות בשביל 910 אלף שח בחודש נראה אותך יושב שם במקום לכתוב כתבות מוזרות כאלה..
  • אנונימי 14/05/2026 16:06
    הגב לתגובה זו
    נראה אותך עובד בחוץ בחום של 40 מעלות עם משכורת 6200.
  • 63.
    ביבי 14/05/2026 14:33
    הגב לתגובה זו
    חזירות חמדנות ובצע כסף של ההנהלה
  • 62.
    אריסטו 14/05/2026 14:32
    הגב לתגובה זו
    ההנהלה חזירה!והעובדים פרייארים
  • 61.
    אנונימי 14/05/2026 14:31
    הגב לתגובה זו
    כתבה שקרנית! כנראה שההנהלה הכתיבה לכם מה לכתוב! זה ממש לא נכון! מרוויחים פחות מהשכר הממוצע קורסים בעבודה וההנהלה מנותקת. תהליכים שלא עובדים שירות שנפגע עם השנים כי לא משקיעים בלמידה של העובדים. העובדים המסורים שנים שכה אכפת להם ממקום העבודה שלהם סוף סוף מבינים שאם לא יעשה מעשה הבנק יילך ויתדרדר. חבל
  • 60.
    אנונימי 14/05/2026 14:16
    הגב לתגובה זו
    חוצפה השכר של העובדים בקושי 10 אחרי 25 שנה השעות והצעקות שהפקידים סופגים מהקהל. המיליונים לא מגיעים לעובדים הפשוטים אולי למנכלים
  • עובדת הבנק 14/05/2026 22:29
    הגב לתגובה זו
    לא מגיע למנכל הזה עובדים כנו שיש בבנק. מסורים מחויבים נותנים לב ונשמה .
  • אם מנכל מקבל 999999 ועובד 1 מה הממוצע (ל"ת)
    חחח 14/05/2026 15:03
    הגב לתגובה זו
  • 59.
    אנונימי 14/05/2026 14:14
    הגב לתגובה זו
    כתבה מגעילה 5 דקות מבוזבזות
  • 58.
    צ ו ד ק!!! (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 14:11
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    אורית 14/05/2026 14:11
    הגב לתגובה זו
    20 שנה אני עובדת בבנק הזה! יזמתי עסקאותהבאתי הכנסה. המשכורת שלי ושל רוב חברי רחוקה שנות אור מהשקרים פה. התיצבתי בין בראשונים בזמן הקורונה והמלחמות על חשבון המלחמה שלי. כתבה מוזמנת ומסלפת גזו היא בגידה
  • 56.
    סלומון 14/05/2026 14:04
    הגב לתגובה זו
    לכן עזבתי את הבנק הזה. זה בנק בולשביקי שקורה לעצמו בנק הפועלים שבפועל שודד את כל הפועלים. רק עזיבה לבנקים אחרים יגרמו לשודד הזה להיות בנק ולא שודד.
  • כל הבולשביקייות הייתה שדידת הפועלים... (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    אזרח 1 14/05/2026 13:49
    הגב לתגובה זו
    אני זוכר איך עובד סלקום מנסה לשכנע אותי לא לעבור לגולן טלקום אמרתי לו אז לאחר התעללות של שנים אני מעדיף לשלם יותרוהרבה פחות ממה שהיה בעבר רק כדי לראות אותכם נופלים
  • 54.
    אנונימי 14/05/2026 13:49
    הגב לתגובה זו
    כל כך הרבה נושאים שקריים יש בכתבה שזה מעלה תהיה מי יזם ושילם עליה עובדים שנותנים את הנשמה עובדים בלחצים מוקירים את הלקוחות ושנים אינם מתוגמלים המודל שבנק דיסקונט ולאומי עוברים היום אנו כבר הרבה מעבר. פגיעה בתנאים סוציאליים באופן חד צדדי ללא קידום ללא פרישה מכובדת לעובדים זה נושא השביתה !!!
  • 53.
    אנונימי 14/05/2026 13:40
    הגב לתגובה זו
    שירות טוב בדרך הוא גם תוצאות של עובדים מרוצים יצירתיים ומחייכים. התנהגות ההנהלה גורמת לעובדים לא מרוצים מול לקוחות שמרגישים את זה.שכל כפול מהממוצע רק כשמכניסים את שכר הבכירים שהזמינו את הכתבה הזו. שאלו את הפקיד שלכם בסניף או בטלפון.
  • 52.
    אנונימי 14/05/2026 13:35
    הגב לתגובה זו
    זה מה שמקבל עובד היום בושה על מה הוא מדבר הם לוקחים עובדים הופכים אותם לעבדים . התסכול הוא שהרווח כזה עצום והעושק מצד ההנהלה על העובדים ועל הלקוחות הוא ענק . איפה ההסתדרות
  • 51.
    רפאל 14/05/2026 13:32
    הגב לתגובה זו
    אולי הגיע הזמן שבנק ישראל יכנס לתמונה ויעשה כל שביכלתו להפסיק את העושק של הבנקים שחונק את כל הציבור. הגיע הזמן להקים בנק חדש ממשלתי חתרותי שיפעל לטובת הציבור. ואז נראה את האיזון בבנקים לטובת הציבור
  • 50.
    לקוח פועלים 14/05/2026 13:30
    הגב לתגובה זו
    אבל זה רק יגדיל את שורת הרווח ואת התורים בלשכת התעסוקה
  • 49.
    אנונימי 14/05/2026 13:29
    הגב לתגובה זו
    תביעת דיבה על האשמות שווא. בושה
  • עובדת הבנק 14/05/2026 14:32
    הגב לתגובה זו
    ומעניין מי עומד מאחורי התגובה הזו
  • 48.
    אנונימי 14/05/2026 13:27
    הגב לתגובה זו
    שרותי הבנקים הצטמצמו מאוד.אנו הלקוחות מבצעים את הפעולות עצמאיתומשלמים על כך עמלהלהגיע לבנק פיזית עמ לפתור בעיה או לברר נתון כל שהואלא ניתן נדרש לקבוע פגישהאז לצורך מה צריכים פקידיםמנהלים בבנקמיותר.מינימום שירות ויחס מזלזל ומגעיל.
  • 47.
    אנונימי 14/05/2026 13:25
    הגב לתגובה זו
    עובדי בנק שהם לא מנהלים מרווחים פחות ממוצע במשק ועובדי תחת לחצים ועומסים כבדים.. אין גבול לחזירות
  • אנונימי 14/05/2026 14:09
    הגב לתגובה זו
    אם שכר ממוצע אז כולם בכירים וזוטריםואם רק זוטרים אז גם במשק זוטרים
  • 46.
    רב 14/05/2026 13:16
    הגב לתגובה זו
    גובה העמלות והריביות עושים את ההנהלה לנוכלים והפקידים המשתפים שמשתפים איתם פעולה הם גם נוכלים שמרוויחים כפול מהשכר הממוצע אז על מה יש להם טענות
  • 45.
    אנונימי 14/05/2026 13:14
    הגב לתגובה זו
    עושקים את הציבור ברביות ובמיוחד את האזרח הקטן וכך מניבים רווחים לכיס כשהלקוח מגיב אז לא בסדר
  • אף אחד לא מכריח את הציבור לקחת הלוואות השופוני עולה... (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 13:22
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    אנונימי 14/05/2026 13:02
    הגב לתגובה זו
    פופוליזם בשקל ורבע. רוב מוחלט של העובדים לא רחוק ממוצע השכר בארץ המשיכה למעלה של הממוצע בא מההנהלה הבכירה. אבל למה לבלבל עם עובדות ולמה לא לשאול גם את צד העובדים ולא רק לצטט את ההנהלה שכל מה שרוצה זה להרוויח ולהתקדם הלאה ליעד הבא
  • 43.
    90 אחוז מעובדי הבנק מרוויחים גרושים אדון מנדי (ל"ת)
    אנונימי אייל 14/05/2026 12:56
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    מימי 14/05/2026 12:56
    הגב לתגובה זו
    רובם עובדי בנקים שמשכורת של 30000 שח לא מספיקה להם.מושחתים עח הציבור
  • בנקט 14/05/2026 14:41
    הגב לתגובה זו
    היית רואה טורים של אנשים שרוצים לעבוד שם ..אם לדעתך מרווחים כל כך הרבה את מוזמנת להגיע לעבוד..בהצלחה..
  • 41.
    אנונימי 14/05/2026 12:56
    הגב לתגובה זו
    נוכלים בחסות החוקהעם קהל שבויינגיד
  • 40.
    מומחה 14/05/2026 12:54
    הגב לתגובה זו
    השכר הגדול בבנקים הולך למנהלים שמקבלים משכורות מנופחות ובונוסים שמנים. ההעובדים הרגילים בלי וותק בבנק מקבלים שכר נמוך!!כתבה לא נכונה
  • 39.
    שולה 14/05/2026 12:51
    הגב לתגובה זו
    הייתי במקרה בסניף שחצי מהקוביות שהיו עובדים ריקים ..לא היו אנשים ..הייתי לבד בסניף ...99 אחוז מהסניפים שנשארו אוחדו עם סניפים שכונתיים שנסגרו..אז איפה האנשים...הכל אונליין וגם.טלפוני .סניף בנק יהיה אטרקציה מוזיאונית
  • 38.
    אנונימימוליק 14/05/2026 12:51
    הגב לתגובה זו
    תופסים ומבצעים את רוב הפעולות שפעם הבנקאים היו מבצעים . השביתה נועדה להגן על העובדים שסכנת פיטורין מרחפת מעל ראשם .
  • 37.
    אנונימי 14/05/2026 12:50
    הגב לתגובה זו
    כל הבנקים חבורת גנבים
  • 36.
    דניאל 14/05/2026 12:50
    הגב לתגובה זו
    כולכם גנבים מכף רגל ועד ראש.עושקים את ציבור לוקחי המשכנתאות וגורמים לחלק גדול מהם ליפול .היכן המפקח על הבנקים כניראה שגם הוא בתוך החגיגה הזו.מאחל לכם פשיטת רגל
  • 35.
    אנונימי 14/05/2026 12:46
    הגב לתגובה זו
    ככ הרבה אי דיוקיםכל שקל שיחסך יעבור לשורת הרווח של הבנק. לא לטובת הציבורוהשכר הממוצע תבדוק כמה מקבלים עובדי הסניפים. אלה שהציבור מקבל שירות מהם. ויליאם מוציא את כל הקיטור.
  • 34.
    שקוף שזו כתבה ממומנת עי הנהלת הבנק (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    אנונימי 14/05/2026 12:30
    הגב לתגובה זו
    מנדי היקר ברור לך שצמצום כוח האדם יבוא על חשבון השירות ללקוח. ובמיוחד ללקוחות מוחלשים כגון קשישים ובעלי צרכים מיוחדים שלא מסוגלים להתמודד עם הדיגטציה.
  • 32.
    אנונימיאבי 14/05/2026 12:27
    הגב לתגובה זו
    וגם זה בנק שנותן שירות עלוב ביותר ללקוחות שלו
  • 31.
    מוחמד 14/05/2026 12:24
    הגב לתגובה זו
    הם כביכול איתנו וחלק מהארגון אבל מעבירים להנהלה רשימות מומלצים להעיף מהבנק או לנייד לאיזה חור!!תיזהו מהם נראות בנות חסודות אבל נחשות!!!
  • שכחו שגם יומם יגיע 14/05/2026 18:05
    הגב לתגובה זו
    למה לא מפטרים שם את כל הבטלניות כי הן עושות דברו של נפוליאון
  • 30.
    אנונימי 14/05/2026 12:23
    הגב לתגובה זו
    מעניין בכמה בכותב תוגמל כדי לפרסם דברי בלע אלו. רק לידיעתך גאון הדור גם בנק הפועלים התייעל בעשור האחרון שליש מהסניפים נסגרו מצבת כוח האדם ירדה בכ30% ועוד ועוד.אם אתה חושב שעוד קיצוצים יגולגלו לטובת הלקוחות אז אתה לא מכיר מספיק טוב את מי שמנהל את הבנק.
  • 29.
    אנונימי 14/05/2026 12:18
    הגב לתגובה זו
    עבדתי 33 שנים .וכשביקשתי להסב את תפקידי למשהו יותר מתאים כי חליתי .הם לא אפשרו והראו לי את הדרך החוצה .הכושי עשה את דלו הכודי יכול ללכת .פשוטו כמשמעו !והוועד חחח מכור להנהלה ! במיוחד היור יוסף תומר מושחט !
  • 28.
    אנונימי 14/05/2026 12:12
    הגב לתגובה זו
    למה על כל עובד פשוט יש כ 45 מנהלים מעליו שיקצצו בהםהעיקר יודעים ליפגוע בקטנים ולקחת להם הבונוס בשביל עצמם ובשביל חבריהם שמשחדים אותם בחלק מהבונוס. מדובר על עשרות אלפים ואף מאות.
  • 27.
    אנונימיריס 14/05/2026 12:08
    הגב לתגובה זו
    אתם מייללים ולא עולה על דעתכם לפצות את הלקוחות שנדפקו
  • 26.
    עובדת מסורה 14/05/2026 12:05
    הגב לתגובה זו
    נשמע כמו כתבה שנכתבה עי מנכל הבנק מגלומן שרואה רק כסף מול העיניים ולא סופר עובדים או לקוחותאם מישהו חושב שלפטר עובדים ולסגור סניפים זה טוב לציבור אז הוא התבלבל ובגדול
  • 25.
    אנונימי 14/05/2026 12:00
    הגב לתגובה זו
    שקוף שזו כתבה ממומנת של הנהלת הבנק
  • 24.
    אנונימי 14/05/2026 11:56
    הגב לתגובה זו
    אני כן העד העובדים הבנק עושה מיליארדים בזכות הנגיד והממונה על הבנקים ולא בזכות כישרון ניהול מדהים. עדיף שיפטרו כמה מנהלים ולא עובדים!! מנכל 1 זה לפחות 100 עובדים בעלות. וחוץ מזה אם לא הבנת ההתייעלות היא על חשבון שירותים שמצמצמים לנו ללקוחות !!!
  • 23.
    אנונימי 14/05/2026 11:43
    הגב לתגובה זו
    המירמור פה של הכתב. לך תחפש עבודה ראויה
  • 22.
    דויד 14/05/2026 11:40
    הגב לתגובה זו
    ידידי. למה תמיד הולכים ל ש.ג במיקרה זה עובדי הבנק הם קבעו מדיניות לעבוד על כולם אין הנהלה דירקטוריון .חייב להגיד כתבה קצת מוזרה
  • 21.
    צודק. סליחה הכי צודק. הללויה (ל"ת)
    רשע 14/05/2026 11:39
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    אנונימי 14/05/2026 11:38
    הגב לתגובה זו
    ב2025 המערכת הבנקאית הרוויחה 30000000000 שח נטו. עושק ציבורי.
  • 19.
    אנונימי 14/05/2026 11:37
    הגב לתגובה זו
    כתבה שכולה בושה ושיקרית מהיסוד תראו לי לקוח שרוצה שיסגרו סניפים ויהיה לו פחות בנקאיםיועציםאיך הלקוח בדיוק מרוויח מפחות שירות העובדים בצד של הלקוחות לא להתבלבל!!!ולגבי השכר רוב העובדים מרווחים כמו עובד הוראה!!! המנכל וחבריו הם לוקחים את כל הקופה!!! כתב בשקל וחצי.
  • 18.
    רועי 14/05/2026 11:35
    הגב לתגובה זו
    והם האחראים לרב רווחי הבנק בעבודה קשה
  • 810 א שח בשנה 67500 שח בחודש (ל"ת)
    חיים 14/05/2026 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    עובדת בבנק הזה 14/05/2026 11:25
    הגב לתגובה זו
    אתה טועה בגדול במשך שנים הבנק מצמצם את רווחת העובדים מגביל תגמול ותמריצים ובכל מה שקשור להתייעלותהעומס רק גדל בעוד שכח האדם מתכווץ ולא מהסיבות הנכונות
  • 16.
    אנונימי 14/05/2026 11:24
    הגב לתגובה זו
    אז הנהלות הבנקים מנסות לדרוס את העובדים
  • 15.
    בנק הפועלים אפס במתן שרות. (ל"ת)
    רחלי 14/05/2026 11:23
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אנונימי 14/05/2026 11:20
    הגב לתגובה זו
    חבל שאתה מנותק ומטעה את הציבור רוכבים על ציבור העובדים החלש שלרוב עובד קשה יותר ומרוויח פחות לא נוגעים באנשי השמנת
  • 13.
    אנונימי 14/05/2026 11:17
    הגב לתגובה זו
    כאשר ההנהלה עשתה מחדלים כמו עניין המיסוי מול רשויות ארהב העובדים קיבלו על הראש והעריצו קשיים וקיצצו בבונוסים והשכר ממה לא קרוב למה שאתה מתאר. כתב מטעם.
  • 12.
    דודו ארז 14/05/2026 11:16
    הגב לתגובה זו
    ועדי עובדי הבנקים בכלל ובבנק הפועלים בפרט הם בין האחרונים שיכולים לטעון לקיפוח ולהיותם עובדים מוחלשים. שקר וכזב כולנו יודעים גם אם לא עד הפסיק האחרון מה הם תנאי השכר והעבודה שלהם שלא לדבר על בונוסים ותיקצוב נופשים ופעילויות חברתיות נוספות. על כן בבקשה מכם תורידו פרופיל ואל תעשו את עצמכם מוכי גורל !!!
  • 11.
    כתבה בביזפורטל עם נטיות לימין כלכלי ממש אחרית הימים (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    תשואה להון של 13% לבנק זה לא מוגזם ואפילו נמוך יחסית לבנקים בעולם (ל"ת)
    רז 14/05/2026 11:05
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    היחיד שמסייע לבנקים להרוויח כמו חזירים נגיד בנק ישראל נקודה........ (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 11:00
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    למה הבנק לא מפטר חצי מהעובדים (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 10:59
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    לעובדי הנק היה ינטרס שבועת החובות תתנפך בחסות הריבית האפסית ובועת הנדלן תם עידן (ל"ת)
    רועי 14/05/2026 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לרון 14/05/2026 10:55
    הגב לתגובה זו
    ביזפורטל מאז הבעלים החדש ודרומה לחלוטין מספק את הסחורהכל הכבוד לאבישי ולצוות הידענים ללא מרכאות כוללכן כןגרינברג טל וסגל בצרוף ענת גלעד שמסתבר שאינה בוטיתרק המשיכו כך
  • 5.
    אנאשר 14/05/2026 10:55
    הגב לתגובה זו
    עושים סקס וברוכים.גנבתם מהציבור על רביות מיליארדים ונהנתם בללי הפסקה
  • 4.
    הראשונים שאינם נחוצים הם המנכל ושאר חברי ההנהלה. (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 10:53
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    היום כמעט כל הפעולות נעשות ללא העובדים שבו בשקט רדו מהעץ (ל"ת)
    אנונימי 14/05/2026 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חן 14/05/2026 10:14
    הגב לתגובה זו
    כאשר אתה אומר בנק למה אתה מתכוון מאיפה הרווחים מי עבד כדי שיהיו רווחים השולחנות המחשבים ה AI העובדים אחראים לפחות ל 50% מסך כל הרווחים של הבנק אבל 0% החלטה מה עושים עם הרווחים הם מקבלים גרושים לעומת אלו שמחליטים.
  • 1.
    אחד הטובים 14/05/2026 09:59
    הגב לתגובה זו
    לא רק בכתבה הזאת אלא ברבות מהכתבותניתוחים לעומק באומץ ובלי משחקיםחבל שיש מעו ממנוונכנבו במקום כתבים כלכליים כאלו שבאנו לשפוך אגנדה פוליטית שברור לאן היא נוטה
  • אנונימי 14/05/2026 12:03
    הגב לתגובה זו
    כתב עומק פונה לצד השני לוועד העובדים ומבקש לשמוע מה טענותיהם מה הסיבות שגרמו להשבתה כמה זמן הם מנהלים משא ומתן מול הנהלת הבנק משלא עשה כך כותב הכתבה הינו שטחי ביותר ואף נדמה שהוא מטעם הנהלת הבנק ועושה דברה !
  • אנונימי 14/05/2026 11:45
    הגב לתגובה זו
    אם היה בודק לעומק היה רואה שהבנק לא מאפשר לעובדים שרוצים לפרוש הפרישה מוקדמת לפרוש בצורה מכובדת אלא מעוניין למשוך אותם לתוכנית פרישה חדשה שפוגעת בהם משמעותית נראה כמו מימון של הנהלת הבנק
  • אנונימי 14/05/2026 13:48
    שקוף לגמרי שהכתבה מוזמנת על ידי הנהלת בנק הפועלים כדי להחליש את העובדים. ולמה צריך את ההנהלה שהאסטרטגיה שלה זה רק לחכות את הנהלת לאומי כבר עדיף להביא את המקורהשאלה למה צריך את ההנהלה הזו