
עובדי הבנק ש"עבדו" על הציבור עכשיו דורשים מהציבור אמפתיה
עובדי בנק הפועלים שמרוויחים פי 2 מהשכר הממוצע וחלקם ממש לא נחוץ, שובתים ותוקפים את ההנהלה - "מרוויחים מיליארדים". המיליארדים, נזכיר להם - זה על חשבוננו, זה לא בזכות עבודה קשה שלהם. עובדים לא נחוצים צריך לפטר
ועד העובדים של בנק הפועלים פועלים 1.57% הכריז היום על שביתה. הוועד בחר להשבית את הבנק דווקא ביום פרסום הדוחות. וזה לגמרי לא מקרי. הועד מבין דבר או שניים בניהול קמפיינים והוא מנסה לחבר בין שני דברים שנראים טוב על שלט בהפגנה, אבל לא בהכרח מחזיקים מבחינה כלכלית. בדרך, הוא מנסה לרכב על הזעם הציבורי מול עושק הבנקים ולקחת את זה לכיוון שלו. הבנק מרוויח מיליארדים, והעובדים נפגעים מ"קיצוצים חד-צדדיים ודורסניים".
המסר שמקבלים פה זה שאם הבנק מרוויח, אין לו זכות להתייעל. אבל זו בדיוק הבעיה. אתם, עובדים יקרים, "עבדתם" על הציבור למען הבנק. אתם הרווחתם את לחמכם מהבנק ועכשיו אתם יורקים לבאר ממנה אתם שותים. אם היתה לכם תלונה על רווחיות מופרזת של הבנק איפה הייתם עשרות שנים? אהה, הייתם משת"פים. ואין לנו טענה אז זה - יש לכם זכות להתפרנס, כל עבודה מכבדת את עצמה, בטח בבנקים ששם אגב השכר כפול מאשר השכר הממוצע.
נקודה נוספת, חשובה לא פחות - רווח של פירמה הוא לא התחייבות להחזיק לנצח כל עובד, כל סניף, כל וכל מבנה ארגוני שנבנו עוד בתקופה של מערכת בנקאית שהייתה חצי ממשלתית. בנק הוא חברה למטרת רווח. אם יש עובדים לא נחוצים - תודה, שלום. אין כאן רגשות, יש צורך בלמקסם את הרווח. למעשה, אתם, עובדים יקרים, גרמתם לכך שאנחנו "אכלנו אותה", כי הבנק לוקח את כל ההכנסות שהוא גובה מאיתנו שהם הכנסות מופרזות על עמלות וריבית ומשלם לכם והוצאות נוספות ואז מרוויח כלומר, אנחנו הטרף - אתם, ההנהלה ובעלי המניות מתחלקים בשלל. המיליארדים של בעלי המניות (רווח הבנק) הם לא נלקחו מכם, לא אתם המסכנים - הם שלנו. אם אתם הולכים הביתה אולי יש סיכוי שיוזילו לנו את העמלות (וזה כבר נושא אחר באחריות נגיד בנק ישראל והפיקוח על הבנקים שמעדיפים את הרווחים של הבנקים על פני רווחת הציבור).
המיליארדים רווחים זה על חשבוננו
בנק הפועלים סיים את הרבעון הראשון עם רווח נקי של כ-2.1 מיליארד שקל תוך גידול בפעילות. גידול בפעילות לא מצדיק שימור או גיוס עובדים. הבנקאות השתנתה. פחות לקוחות מגיעים לסניפים, יותר פעולות עוברות לדיגיטל, יותר שירותים נעשים באפליקציה וחלק מהתפקידים שהיו בעבר חלק בלתי נפרד מהמערכת פשוט הופכים לפחות רלוונטיים. צריכים להכיר בזה וזה תהליך שקורה בכל העולם. בנק שלא מתאים את עצמו אליו לא הופך לחברתי יותר, הוא פשוט הופך לפחות יעיל וכשבעורף נושפים "בנקים קטנים" זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.
הוועד מדבר על קיפוח עובדים, אבל זה כמובן לא נכון. עובדי בנק הפועלים הם לא קבוצה חלשה בשוק העבודה. הם לא עובדי קבלן, לא עובדים בשכר מינימום ויש להם כוח מיקוח חזק. זה עובדים מאורגנים, עם ועד חזק, ביטחון תעסוקתי ותנאים שבמקרים רבים טובים בהרבה מהממוצע במשק. להשבית בנק שלם דווקא ביום פרסום הדוחות, זה לא "רובין הודי" זה לא החלש מול חזק. הם מפעילים כוח. מותר להם להפעיל כוח, זו זכותם במסגרת יחסי העבודה, אבל שלא ימכרו לנו את הסיפור כאילו מדובר במאבק חברתי של עובדים מוחלשים מול הנהלה אטומה.
גם תוכנית הפרישה שעל הפרק לא נראית כמו מהלך של זריקת עובדים לרחוב. לפי הפרטים שפורסמו, מדובר בתוכנית פרישה מרצון של 770 עובדים עד סוף 2028, בעלות של כ-600 מיליון שקל, שנועדה להציע תנאי פרישה משופרים לעובדים שיבחרו לפרוש. אפשר להתווכח על הפרטים. אפשר לשאול איך נקבעו הקריטריונים, איך מתנהל המשא ומתן, האם ההנהלה פעלה ברגישות מספקת והאם הוועד קיבל את כל המידע שהיה צריך לקבל אבל זה רחוק מלהיות "חזירות" של ההנהלה.
ועד עובדי הפועלים צריך ללמוד מה קורה במריבות כאלה. לרוב, כולם מפסידים. שיסתכלו על דיסקונט כתמרור אזהרה. שנים ארוכות העובדים שם נהנו מכוח גדול מול ההנהלה, מתנאים טובים והם השפיעו על ההחלטות של ההנהלה. אבל בסוף גם הם פגשו את קרקע המציאות. הבנק נדרש להתייעל, לצמצם, לשנות מודל תגמול ולהתאים את כוח האדם לצרכים החדשים. אחרי כל המאבקים, כל הרעשים וכל הניסיונות לדחות את הקץ, ההסכמות האחרונות בדיסקונט כללו פרישה מוקדמת ממוקדת, פתיחת חלון חד-פעמי לעובדים קבועים מגיל 40 ומעלה, והעלאת רף המינימום למענק מבוסס תשואה מ-9% ל-10%.
גם בבנק לאומי הבינו את זה מוקדם יחסית. עוד סביב תקופת הקורונה הבנק צמצם סניפים, הקטין שטחים, האיץ דיגיטציה. בדרך הרבה עובדים נפגעו אבל הכיוון היה ברור: הבנקאות הישנה מתכווצת, והבנקאות החדשה דורשת פחות סניפים, פחות שכבות תפעוליות ויותר טכנולוגיה. מי שמתעלם מזה בשם נוסטלגיה ארגונית לא מגן על העובדים. הוא פשוט דוחה את ההתמודדות לרגע שבו היא תהיה כואבת יותר.
הועד אולי צודק בדבר אחד: בנק הפועלים הוא גוף חזק ורווחי, ולכן יש לו אחריות. אבל האחריות הזו לא אומרת להחזיק עובדים שאין בהם צורך. היא אומרת לנהל את השינוי בצורה מסודרת, לשלם פיצוי הוגן, לאפשר פרישה מכובדת, להציע הסבות במקום שאפשר, ולא להתייחס לעובדים כאל מספרים בטבלת אקסל.
- השקל נחלש, הפועלים מקפיא את הדולר: החזר ללקוחות מעל 2.89 שקל
- ביקש למשוך את כספו מהבנק - ואז הכל השתבש
העובדים של בנק הפועלים תרמו לבנק לאורך השנים, ושלא יתפרש שיש כאן זלזול בתרומה הזאת. אבל גם בעלי המניות סיפקו את ההון, גם הלקוחות-האזרחים היו חלק מהעסק, ההנהלה אחראית על ניהול הסיכונים, והמציאות משנה את כללי המשחק. אף אחד מהגורמים האלה לא נותן לוועד זכות וטו על העתיד של הבנק. בנק הפועלים הוא לא משרד ציבורי, לא מחלקה ממשלתית ולא קרן רווחה לעובדים ותיקים.
- 225.עבדתי 41 שני0 21/05/2026 15:52הגב לתגובה זועכשו בפנסיה אני רואה כמה מרוויחים האחרים בעבודות פשוטות בלי יעדים ובלי חרמות....יצאתי משם חצי מטורלל מהלחץ והתקף לב קשה...איך התלהבתי כמו אדיוט והיום השכר של החדשים חצי מהשכר שלנו הוותיקים
- 224.אנונימי 21/05/2026 15:47הגב לתגובה זוממש ככה
- 223.שלמה 21/05/2026 07:46הגב לתגובה זורווחיות הבנקים נובעת מריביות גבוהות ומעמלות שאין להם אח ורע במערכת בנקאות עולמית. מחצית מעובדי הבנק מגיעים לשתות קפה ולשוחח על היום שהיה. הגיע הזמן שהבנקים יקצצו בעובדים לא יעילים ויחזירו כספים לציבור.
- 222.יוסי 21/05/2026 01:07הגב לתגובה זואו שמנכל הבנק בפאניקה או שלא יודע. בכל מקרה אם העובדים של בנק הפועלים לא משביתים אותו לתקופה אז הם יפוטרו אחד אחרי השני. עובדי בנקים אחרים על הכוונת מיד אחרי.
- 221.שמוקטריק 20/05/2026 20:38הגב לתגובה זובליל של שטויות.תוריד את כל בעלי החוזים האישיים ואז תעשה ממוצע שכר אבל כשאוברקוביץ משלם...............
- 220.בנק שסוגר סניפים ומפטר שהרויח המון לא ראוי להיות מוביל (ל"ת)חנית 19/05/2026 23:36הגב לתגובה זו
- 219.אנונימי 18/05/2026 21:15הגב לתגובה זוחלק מהעובדיםפקידים של בנק הפועלים לא מיקצועים וחלק השני פשוט לא עובדים סתם באים להעביר את הזמן. ו המנהלים מקווים הרבה יותר ממה שה מגיע להם
- 218.צופה מהצד 18/05/2026 08:34הגב לתגובה זוהכתב התייחס רק לנתונים יבשים שהיו יכולים להתאים למעשה לכל מוסד פיננסי...לבנהפ היה תמיד יחוד שנשמר עוד מתקופת לוינסון בוא היה
- 217.שמואל אנונימי 17/05/2026 19:40הגב לתגובה זוצודק לחלוטין בעל המאמר
- 216.עידן 17/05/2026 16:44הגב לתגובה זורוב עובדי הבנק מרוויחים משכורת ממוצעת ומטה. לעשות חישוב ממוצע עם שיאני השכר בבנק נו באמת. בבנק יש אולי תנאי עבודה נוחים אבל השכר ממוצע ומטה.
- 215.תיאבון יהודי לא יודע גבולות (ל"ת)אנונימי 17/05/2026 14:14הגב לתגובה זו
- 214.אב 17/05/2026 12:05הגב לתגובה זומי שמעלה את ממוצע השכר אלו המנהלים שלא מקצצים משכרם ומפטרים עובדים שמרויחים פחות. בדקתם מה חציון השכר בבנק מה שמעניין את המנכל הוא לעבור את בנק לאומי תוך רמיסה של עובדים וניסיון לצמצם בהטבות שקיימות שנים
- 213.אנונימי 17/05/2026 12:00הגב לתגובה זוהבנק הכי טוב בארץ . רק בזכותו הגעתי לפשיטת רגל בזמן מלחמה ... בנק שמתפרנס מלשלוח אנשים לאבדון . . . .
- 212.צודק .מה הם רוצים עכשו שיאכלו מה שבישלו (ל"ת)עינת 17/05/2026 11:24הגב לתגובה זו
- 211.אנונימי 16/05/2026 21:51הגב לתגובה זומי שכתב את הדברים האלו לא מבין דבר וחצי דבר איך פועל בנק. לעובדים יש חלק מאוד משמעותי בהצלחת הבנק. לא ניתן להתייחס אליהם כחפץ שמעבירים ממקום למקום. כל התייעלות צריכה להיות מוסכמת על ההנהלה והעובדים ולא אקט חד צדדי של ההנהלה.
- אנונימי 17/05/2026 11:28הגב לתגובה זוכתבה מגמתית ומכורה.בושה!!!
- 210.יוסי בן לולו 16/05/2026 21:35הגב לתגובה זולמה לא כותבים שהפרזנטוריות הן לא בנקאיות אלא ליצניות...הייתי בטוח שלליאת הר לב יש תואר שני בכלכלה וחשבונאות
- 209.אנונימי 16/05/2026 21:34הגב לתגובה זועובד בנק לא מקבל משכורת פי 2 מהממוצע במשק כעובדת בנק לשעבר הבת שלי בת 23 קיבלה משכורות יותר ממני
- אנונימי 17/05/2026 11:31הגב לתגובה זואתם צודקים
- 208.אנונימי 16/05/2026 21:05הגב לתגובה זוכותב הכתבה מציין עובדות פופוליסטיות שמטעות את הציבור . בבנק המשכורת הממוצעת רחוקה מאד מלהיות משכורת גבוהה וכשבוחנים משכורת ממוצעת כאשר יש הנהלה שמרוויחה משכורות עתק כדאי שתבדוק מהי המשכורת החציונית .
- 207.מייקל 16/05/2026 20:21הגב לתגובה זואם כל עובד עושה 2 משרות בגלל התייעלות אגרסיבית אז חלק מרווחי הבנק נובעים מטחינת העובדים עד דקולא רק על חשבון הציבור.
- 206.אוכלי חינם 16/05/2026 17:36הגב לתגובה זוהם בעיקר עובדים בלייצר ניירת רובם לא עובדים בכלל וחלקם הדגול בכלל לא בליבת העשייה. העיקר בוכים. חצי הביתה.
- 205.הביזבוז הכי גדול משאבי אנוש 16/05/2026 17:25הגב לתגובה זוורווחה לעובדקדחת!!! העיקר אוכלות כל יום בשמונים שח שעתיים בחוץ. פחחח
- 204.אנונימי ז 16/05/2026 16:27הגב לתגובה זוהיגוני שמישהו משלם משכנתא 17 אלף מתוכה 10 אלף זה ריבית לבנק זו גנבה עם אישורים מהמדינה שיקחו אלף אלפיים שקל ריבית אבל 10 על 7.. הזיה
- 203.ש.חר 16/05/2026 15:38הגב לתגובה זואני לקוח של כל חמשת הבנקים הגדולים בנק הפועלים מעל כולם ברמת השרות .ורק בזכות ההון האנושי במרכזי העסקיםבנק לאומי קיצץוהדבר ניכר מאוד מאוד ברמת המקצועיות. דואר הבנקים בכלל לא בכיוון
- 202.חן 16/05/2026 14:08הגב לתגובה זושייסגר במהרה
- 201.אנונימי 16/05/2026 13:34הגב לתגובה זועובדים שנתנו את החיים שלהם למקום העבודה ראויים לקבל שכר ותנאי עבודה הוגנים !באותה מידה אפשר לומר שאתה כתב לא נחוץ ולא אני לא עובד בבנק פועלים !
- 200.זה בנק שצריך להמחק מהמפה (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 13:33הגב לתגובה זו
- 199.יוסי 16/05/2026 13:02הגב לתגובה זוזכות הבנק לפטר להתחיל להתייעל ולא על חשבון הלקוחות
- 198.אנונימי 16/05/2026 12:53הגב לתגובה זובמקום תוספות שכר כולל למנכלים שיורידו את הריביות ושלל החיובים המיותרים ללקוחות הבנק
- 197.אנונימי 16/05/2026 11:46הגב לתגובה זוברור לכולם שמדובר בכתבה מוזמנת מראש עי ההנהלה המושחתת.נראה איזה שירות יזכה הציבור לאחר שיפטרו כל כך הרבה עובדים! משכורת עובדי הבנק בזויה בעוד שהנהלת הבנק גורפת משכורות עתק! תתביישו לכם!
- 196.כמה ההנהלה שילמה לכם עבור הכתבה. (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 11:46הגב לתגובה זו
- 195.עופר 16/05/2026 11:32הגב לתגובה זוחברה שמרוויחה מליארדים מריבית של פקדונות לא חייבת להתייעל. התייעלות עושים כשיש הוצאות שמייצרות הכנסה.בנק זה לא מפעל יצרני. זאת הכנסה פסיבית שמקורה מהציבור אז המעט שכן אפשר לעשות זה להחזיר לעובדים שהם חלק מהציבור.
- 194.בני 16/05/2026 10:37הגב לתגובה זופושטים את עור העצמאיים ורבים ביניהם על חלוקת השלל. טפיייי עליכם
- 193.אנונימי 16/05/2026 09:27הגב לתגובה זופקידים בתת רמה כל הבנקים ללא גישה אנושית לפונים עצוב מאד.
- בינלאומי טובים (ל"ת)חנית 19/05/2026 23:41הגב לתגובה זו
- 192.אנונימי 16/05/2026 08:59הגב לתגובה זומהראש עד לזנב שרים חכים משרות פוליטיות משתמטים לוקחי שלמונים פוליטיים נפוטיסטים דוברי שקר מטעם ממונים בלתי מוכשרים מלכחי פינכה מלקקי עכוז של נושאי משרה.. וכדומה
- 191.כולם שחקני הבימה על התחת שלנו (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 08:36הגב לתגובה זו
- 190.אנונימי 16/05/2026 08:34הגב לתגובה זומוזמן לראות את תלוש המשכורת שלי הממוצע ביותראותה משכורת כבר שנים!נראה שאתה שתול של ההנהלה.
- 189.Ai 16/05/2026 07:59הגב לתגובה זוAl
- 188.אנונימי 16/05/2026 07:58הגב לתגובה זואיך עובד קזינו כך עובדים הבנקים .
- 187.לחלק את הרווחים ללקוחות (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 07:37הגב לתגובה זו
- 186.אנונימי 16/05/2026 06:33הגב לתגובה זושיפסיקו להתבחיין
- תלמד עברית לפני שאתה מגיב (ל"ת)אנונימי 18/05/2026 20:01הגב לתגובה זו
- 185.בנק הגנבים (ל"ת)אנונימי 16/05/2026 00:34הגב לתגובה זו
- 184.אנונימי 15/05/2026 23:42הגב לתגובה זומאמר לא מדויק.הכתוב כנראה הוזמן!.היה צריך לבדוק את השכר וההטבות בבנק לאומי.המשכורות בבנק הפועלים היו תמיד נמוכות לעומת הבנקים האחרים.ובאיזה חוצפה מבטלים הטבות שהיו מאז ומתמיד
- 183.מוטי 15/05/2026 22:04הגב לתגובה זואם רק היית טורח לעשות בדיקה מעמיקה או אז היית מגלה ששכרם של העובדים הינו שכר הממוצע במשק ולותיקים מעט יותר וכמחצית מהרווח הולך לדיבידנד בעלים ולא לעובדים שגם מקצצים בתנאים ובכח אדם ומעמיסים מטלות על הנותרים אז להבא צא ולמד לפני שאתה נחרץ
- 182.אנונימי 15/05/2026 22:04הגב לתגובה זוחצופים .לכו הביתה עושקי ושודדי האזרחים על מה אתה שובתים
- 181.ממש כך לפטר ולהקטין את עמלות הגזל (ל"ת)יוסף 2 15/05/2026 21:35הגב לתגובה זו
- 180.אנונימי 15/05/2026 20:33הגב לתגובה זומי ששודד את אזרחי ישראל הם המונופולים הנבזיים וגם הבנקים בין עוד כמה מושחתים שיפסיקו לילל. קוזאקים נגזלים. נמאסתם מאחלת למדינה שירון זליכה יעשה כאן ניקוי אורוות רציני
- 179.אם הבנק יפטר את כל המיותרים אז רווחיו חגדלו... (ל"ת)הללויה 15/05/2026 19:31הגב לתגובה זו
- 178.כרמל 15/05/2026 19:24הגב לתגובה זונראה כמו כתבה של יחצנות או לכל היותר ליצנות
- 177.הראל 15/05/2026 19:22הגב לתגובה זוכמה מנותקת הכתבה מהמציאות עד חשש שזו כתבה תדמיתית ולא עיתנואית . כתב יקר אתה מוזמן לבדוק את תלושי עובדי הבנקים ותגלה עד כמה המצב עגום . יש בכירים שמרוויחים יפה אבל הרוב אקדמאים עם משכורות נמוכות. אם תבדוק תמצא שאף אחד לא רוצה לכבוד היום בבנק. מעניין למה כמה שטויות כתבת פה כתב
- אנונימי 16/05/2026 02:11הגב לתגובה זוכל כך צודק מראה לחברות את התלוש שלי והן בהלם. ממש מביש.
- 176.חיים רובנשטיין 15/05/2026 18:28הגב לתגובה זואיך הופכים חזירות קפיטליזם לדרך חיים הרי אם הבנק היה שומר על סטטוס קוו לא היה קורה כלום אבל לא הבנק רוצה גם רווחים עצומים וגם להתקמצן על עובדיו ושהעובדים המסכנים מתנגדים אז כותבים כתבה יעני שהם כפוי טובה חברים התבלבלתם ! מה אתם רוצים שעובדים ירוויחו מינמום אין בעיה רק קחו בחשבון שכל המשק יהיה ככה אם לא יתמכו במאבק הצודק של העובדים
- 175.רונן אלמוג 15/05/2026 18:24הגב לתגובה זולא ברור לי מצד אחד הבנק משלם מליונים על פרסומות ועל העובדים מחפש להתקמצן מה עשה בזה עשו שביתה זה לא נראה טוב פוגע במוניטין של הבנק רק זה שווה מליארדים אז מה חסכו שהסתכלו על החור בגרוש
- 174.חיים 15/05/2026 18:20הגב לתגובה זוהגב מי שנפגע מהמאלך הזה הם הלקוחות לסגור סניפים ולפגוע בשרות בזה אתם טובים
- 173.פולי 15/05/2026 18:01הגב לתגובה זוהבנקים עושקים את הציבור .ומנהליו חוגגים במשכורות עתק .... ואין אף אחד שיעמידם במקומם ... בטח לא המפקח על הבנקים .... כי הוא תוך כמה שנים יהפוך לסמנכל או מנהל בכיר באחד מהם . מסדרים גובים למקורבים בתנאים מופלגים החזירות והחגיגות על חשבוננו
- 172.לני 15/05/2026 17:26הגב לתגובה זושופרסל היא על חשבוננו תחנת דלק היא על חשבוננו אפילו הרווח של מוכר הדירה מאתמול היא על חשבוננו. הבנו. כל חוכמולג חושב שהוא בצד שלו היה פילנטרופ
- 171.אנונימי 15/05/2026 17:00הגב לתגובה זוומה עם ההנהלה מהמנכל בראש ועד אחרון הסמנכלים שהם הם האחראים לכך שגובים מאיתנו רביות עתק ועמלות מופרזות והם הנהנים הראשיים ממשכורות שמנות שמנותהרינכבר ידוע שאם היו מציבים בראשות הבנק קוף הרווחים לא היו פוחתים ואולי גדלים...
- 170.אנונימי 15/05/2026 16:43הגב לתגובה זוגם חברות ביטוח מאוד ריווחיות והכסף שם על חשבוננו בעיקר הטיסות של הסוכנים לחול והתנאים המפליגים עשרות אלפי שקלים בחודש לסוכנים כשהכל ממומן מרווחים של כספי לקוחות שמשלמים מאוד ביוקר על פוליסות רכב בריאות ומה לא. זה נכון לרוב התחומים בחיים למה דווקא להתלבש על עובדי הבנקיש קרטלים חזקים במדינה ואף אחד לא מתמודד עם זה
- 169.עמי לוי 15/05/2026 16:38הגב לתגובה זומנכל בנק שחוסך ב ניר טואלט פוגע בכל דרך שהיא על מנת להוציא עובדים מסורים ללא פיצויים
- מחוברא 16/05/2026 17:40הגב לתגובה זואתם רגילים על הלקוחות.
- 168.עובד בנק 15/05/2026 15:57הגב לתגובה זוכנראה שאת לא מכירה את השכר בבנק אכן 20 אחוז מרווחים יפה היתר משכורת שלא תואמת את ההשכלה והניסיון
- 167.דליה כהן 15/05/2026 14:22הגב לתגובה זואתה לא יודע על מה אתה מדבר תבלה יום אחד עם עובד בנק בסניף שבמקום לקבל קהל של סניף מקבל קהל של 5 סניפים שנסגרו יה חי בסרטבחיים לא היה ועד שייצג את העובדים ההנהלה רק דרסה כל מי שהעז לדבר נגדה או נתנה לעובד להיות מנהל והשתיקה אותואני ביום מפוצל עובדת מ8 בבקר עד 8 בערב ובהפסקה גם עובדת חצוף לך תלמד לפני שאתה מדבר
- 166.אנונימי 15/05/2026 14:00הגב לתגובה זוצריך נגיד חזק יותר שיכסח לבנקים את הצורה...לרשתות השיווק את הצורה...לכל מי שעושק את העם וגורם ליוקר המחייה כולל לכסח לחרדים עובדי האלילים את הצורה.
- צריך שהנגיד יכסח קודם כל את ביבי הארור. (ל"ת)יואל 16/05/2026 00:35הגב לתגובה זו
- 165.יעקב 15/05/2026 13:32הגב לתגובה זוהעובדים בסך הכל למדו מהמנהלים. בנק של רמאים שקרנים ונוכלים זו התרבות שלהם.
- 164.שילכו נאחוי סוקה אוכליחינם (ל"ת)באנונימי 15/05/2026 13:22הגב לתגובה זו
- 163.נוגס 15/05/2026 13:22הגב לתגובה זוהבנק רוצה לפטר ולפגוע בתנאים בכדי לגייס ביותר זול. הסר דאגה מלבך שום חסכון לא יתגלגל לצרכן רק למשכורות ההנהלה ולבעלי המניות.ולא אני לא עובד הפועלים ולא מכיר אף אחד שעובד שם.מחזיק להם אצבעות שיצליחו.
- 162.כתב חמוד 15/05/2026 13:17הגב לתגובה זולא שאני מסמפט את עובדי הבנק. הם רק הסימפטום. המקור לגועל נפש הם המנהלים הבכירים. בלי הכסא. וכוונתי לא רק למנהלי הבנקים אלא גם לכל אלה שעוזרים להם דוגמת הנגיד הוועדות המטופשות חברי הכנסת הממשלה וכו וכו
- 161.בא 15/05/2026 12:53הגב לתגובה זוהגיע משום מקום ....תבינו לבד ..ואין צורך ב151 תגובות.
- 160.איתי 15/05/2026 12:25הגב לתגובה זוזה נראה כאילו ההנהלה הכתיבה את כל הכתבה והעיתונאי רק החמיר אותה. לא אמיתי לכתוב כך
- 159.הבנקים זה החזירות הגדולה דיש על חשבון העם המשכורות בשמים וגרמו לאסון במחירי הדירות. איפה הממשלה. (ל"ת)אנונימי 15/05/2026 11:47הגב לתגובה זו
- אזרחית שנמאס לה 15/05/2026 20:40הגב לתגובה זוהם לא החזירים השמנים היחידים. הם לא מאפשרים לבנקים מתחרים לקום במדינה הדפוקה הזאת. יש פה עוד עלוקות המוצצות את דמנו. המונופולים החזיריים אבל הישראלים מטומטמים לא לומדים לקח וימשיכו להצביע למפלגות הקיימות במקום להתעורר. תצביעו למפלגה הכלכלית של ירון זליכה שיעשה כאן סדר בברדק שגומר אותנו
- 158.אנונימי 15/05/2026 11:44הגב לתגובה זוכתבה מוטעה ומסיתה
- 157.יגאל 15/05/2026 11:44הגב לתגובה זוהרווחים הגדולים נובעים בעיקר מהריבית הגבוהה בארץ . אין לזה כל קשר למנהלים או לעובדים . התייעלות צריכה להתחיל בהנהלה השמנה ואחר כך תגיעי לעובדים . כל הכתבה כנראה מטעם .
- 156.זו אשמת ההנהלה לא העובדים (ל"ת)מירב 15/05/2026 11:30הגב לתגובה זו
- 155.לקוח נשדד 15/05/2026 11:00הגב לתגובה זומדברים ומדברים והבנקים ממשיכים..
- 154.אזרח 15/05/2026 10:37הגב לתגובה זוכל מקום שיש וועד שדורש לטובת העובדים מבורך כל מי שמתנגח בהם זה רק משוחדים של אלפיון העליון פשוט נמאס מכתבות משוחדות ומושחתות
- 153.יוסי 15/05/2026 10:03הגב לתגובה זוזו כתבת יחץ מכוערת של הנהלת הבנק שנלחמת בעובדים דרך הפעלת מנגנון יחצ בזוי נגד העובדים שלה. כוחנות מכוערת של בנק שמן שמרוויח רווחי עתק ולא ומתייחס כנראה בזלזול לעובדים.
- 152.אנונימי 15/05/2026 09:29הגב לתגובה זואין לי ולו במעט חמלה עליכם העובדים.שאבתם כסף מהציבור ועכשיו אתם בוכים.בואו ונראה שתחלקו מעט מהרווחים .הבונוסים.שקיבלתם.ושתפו אותי..ברור שלא.אז תפסיקו לבכות
- 151.אחשוורוש 15/05/2026 09:24הגב לתגובה זוהחזירות הבלתי נגמרת של בעלי המניות .מקצצת בעובדים.בסניפים. ומאדירה פעולות ברשת שימוש בבינה מלאכותית....תוך רמיסה של שירות ללקוחות. העדר ומחסור במענה אנושי...בהעידר מתן הטבות ללקוחות כנגד צימצום השירות ...העובדים והעובדות הם לא אוייבי הלקוחות....החזירות של ההנהלה היא האוייב!!
- נו 15/05/2026 16:49הגב לתגובה זומה קשורים אזרחים שקנו מניות של הבנק מה החזירות בזה יש הנהלה שנלחמת בעובדים. טרם ראיתי הנהלה שנתנה דוגמה ופיטרה מנהלים זוטרים מיותרים מקושרים ומקומבנים. שיקצצו משם קודם ואז יגעו בעובדים
- אנונימי 15/05/2026 12:17הגב לתגובה זוהשירות בבנקים מעולם לא היה יעיל או לטובת הלקוח. הפקידים משרתים רק את הבעלים וחושבים רק על הבונוס שלהם. הדיגיטציה והטכנולוגיה שינו את המצב. שנים דחו את הקדמה כדי לשמר את העובדים. לא עוד!!!
- 150.אנונימי 15/05/2026 09:22הגב לתגובה זותילחמו כי זה שווה ושאף אחד לא יעצור אתכם
- 149.אנונימי 15/05/2026 09:16הגב לתגובה זואני מציעה לפני שכותבים שטויות לבדוק עובדות אתה מוזמן לפנות אלינו העובדים שאחרי 20 שנה במערכת מרוויחים פחות מפועלים במפעל. זה נשמע הגיוני שעובד עם תארים מתקדמים מרוויח 11 א בחודש תזכיר לי כמה המשכורת הממוצעת במשק אם היא 5.5 אז וואלה אני מרוויחה פי 2 אחרת אני ממליצה לשתוק ולא לדבר שטויות
- 148.אנונימי 15/05/2026 08:41הגב לתגובה זונכון שהבנקים מחזיקים את רוב בעלי העסקים בב... והכוח שלהם חזק לאין שיעור מולנו.אם הציבור הצליח להוריד מחיר הקוטג נוכל להוריד הריביות.לשלוח הנשים של בעלי העסקים להפגין מול כל בנק. לסגור הכניסה למרכז שלהם.
- 147.שתלך כל הנהלת הבנק עם העובדים לעזאזל!!! (ל"ת)עושים את כולנו ברק כהן 15/05/2026 08:38הגב לתגובה זו
- 146.אנונימי 15/05/2026 08:31הגב לתגובה זוכתבה מבישה שבטח ההנהלה יזמה..עלק העובדים הפשוטים מרויחים פי שתיים מהשכר במשק..לתבוע אותם דיבה!!!! כל עובדי בנק הפועלים
- 145.מתקן הטעויות 15/05/2026 08:14הגב לתגובה זוטעות בידך יקירי. הבנק זה סך עובדיו והם זכאים להנות מהרווחים. מי שגוזל אלה המנהלים ששותים את כל הכסף
- 144.אנונימי 15/05/2026 08:08הגב לתגובה זוהמשכורות נראות גבוהות כי שכר הבכירים גבוה שכר של שכבת העובדים הרגילה לא גבוה בכלל. המשכורות הולכות ונשחקות אני עובדת בבנק בעבר המשכורת היתה מכובדת. היום זה כבר משכורת ממוצעת.
- 143.אבי 15/05/2026 07:40הגב לתגובה זובביזפורטל שונאים עובדים תמיד כתבות נגד העובדים..בקבע ברכבת בחברת חשמל בבנקים לפחות מישהו היה מרויח מהפגיעה בעובדים אבל לא .
- 142.דני 15/05/2026 07:36הגב לתגובה זולבנק אינטרס לעשות כסף כמה שיותר ולא משנה איך אז מה הפלא שאתם עכשו מגלים מבלעדי הלקוחות העשורים כולכם הייתם היום מובטלים.
- 141.כתבה ממומנת (ל"ת)כתבה ממומנת 15/05/2026 07:36הגב לתגובה זו
- 140.עורב גולני 15/05/2026 07:19הגב לתגובה זו!!FACK THE BANK
- 139.אחד העם 15/05/2026 06:38הגב לתגובה זובחורבן ההסתדרות ננוחם
- 138.אנונימי 15/05/2026 06:03הגב לתגובה זוכשהבנק מתייעל זה על חשבון העובדים שנשארים. שישנו גם את היעדים לעובדים. מישהו מטפל בכל הלקוחות וזה לא הדיגיטל. המשכורת ממש לא גבוהה ולא כפולה גם לא אחרי עשרות שנים בבנק
- 137.אנונימי 15/05/2026 02:32הגב לתגובה זורוב השכר נמוך היום אם אתה בא לעבוד שם אתה מתחיל ב5 6 אלף ברוטו ומפטרים אותך אחרי 5 שנים מורידים להם עובדים ונוצר עומס מטורף על הותיקים שמרויחים כמו שכר ממוצע לזרוק האשמות תבדוק
- 136.דר דניאל שבת הנוכל מאריאל 15/05/2026 01:38הגב לתגובה זושלכם ואז דברו איתנו בנק הבועלים
- 135.אנונימי 15/05/2026 01:11הגב לתגובה זושתפו
- אני 15/05/2026 13:06הגב לתגובה זוהכי טוב בנק יהב בנק קטן אבל יעיל
- הכי טוב בנק יהב !! (ל"ת)אנונימי 15/05/2026 13:05הגב לתגובה זו
- 134.אנונימי 15/05/2026 01:01הגב לתגובה זואין בכתבה הזו שום אמת מי שכתב אותה חושב שהוא יודע אבל בעצם הוא לא יודע כלום.
- 133.אנונימימשה טאפלקראצר 15/05/2026 00:54הגב לתגובה זוהכושי עשה את שלו . כושי יכול ללכת.
- 132.עובד לשעבר בבנק גדול 15/05/2026 00:44הגב לתגובה זוהבכירים מקבלים את הבונוסים והחוזים השמנים והעובדים בסניפים ובהנהלה עושים את העבודה השחורה שההנהלה מטילה עליהם.חבל שהכותב משמיץ את העובדים ולא את ההנהלה.
- 131.דבורה עוקצת 15/05/2026 00:21הגב לתגובה זוואז תבואו לעובד שנטחן בסחף או באיזה מחלקת עיקולים. הם יושבות ומוציאות רשימות תפוקה וצמצומים להנהלה ושוכחות שהן חלק מהועד!!! בקיצור גייס חמישי. תיזהו מהן
- 130.איכסססססס ההנהלה מנותקת (ל"ת)שמוליק 14/05/2026 23:59הגב לתגובה זו
- 129.פועלים זבל של בנק לברוח ממנו (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 23:35הגב לתגובה זו
- 128.כל מילה אמיתית וזה מעובדת בנק לשעבר (ל"ת)דני 14/05/2026 22:46הגב לתגובה זו
- 127.אנונימי 14/05/2026 22:33הגב לתגובה זוהנתון הזה שיקרי מי שמרוויח הרבה זה רק המנהלים שמתקמצנים על חשבון העובדים
- 126.אנונימי 14/05/2026 22:31הגב לתגובה זוסוף גנבבבב לתליה
- 125.חיים 14/05/2026 22:05הגב לתגובה זואין צורך לפרט
- 124.אנונימי 14/05/2026 21:54הגב לתגובה זוזו הבעיה של התקשורת הכלכלית נותנים לך כתבות ממומנות איכס
- 123.אנונימי 14/05/2026 21:52הגב לתגובה זואין לך ידע בסיסי בנעשה בבנק
- 122.קורא ביקורתי 14/05/2026 21:44הגב לתגובה זואני בעד עובדי הבנק עלק להאשים אותם כאילו הם המילארדרים. לפחות תהיו עם כתבות הוגנות ולא ממומנות ומסולפות בשקל 90 .הקורא היום לא טיפש ומבין שהעיתון ובעלי הבנק יד אחת . קל. תעבדו על מישהו אחר.
- כפי שהעובדים יד אחת עם ההנהלה (ל"ת)בנק זה חונטה 15/05/2026 12:26הגב לתגובה זו
- עובדת בבנק 14/05/2026 22:18הגב לתגובה זוחושבים שהציבור מטומטמת! ההנהלה מנותקת מהעובדים אין הערכה רק קיצוצים ופגיעה בעובדים ובלקוחות
- לקוח 15/05/2026 12:30תודה לאל אני כבר לא צריך להתחנף לאיזה פקיד שעף על עצמו ועושה טובה שהוא מגיע למשרד. מעדיף בוט ai שמבצע את מה שמבקשים ממנו בלי להרגיש שעושים לי טובה.יאללה הביתה! ממילא אתם לא מספקים את הסחורה.
- 121.אנונימי 14/05/2026 21:27הגב לתגובה זומניפולטוריםרמסתם את העובדים
- 120.בנקאית 14/05/2026 21:10הגב לתגובה זוכתבה מגמתית ולא נכונה תראו תלושי שכר של בנקאים בוותק של 10 עד 15 שנה משכורת ברוטו ממוצעת של 10 א שח לחודש זה משכורות גבוהות אין לאן להתקדם אין אופק כל יום יש גזרות חדשות דברים שהיו נהוגים שנים על גבי שנים פתאום מבוטלים. זה בסדר לרצות להתייעל אבל תנו לנו לסיים בכבוד תנו לנו לפרוש כמו שצריך. המאבק הכי צודק שהיה בבנק בשנים האחרונות
- 119.אנונימימשה 14/05/2026 21:03הגב לתגובה זולהחזיר. ללקוחות. חלק. מהעמלות. המטורפות
- 118.אנונימי 14/05/2026 20:00הגב לתגובה זוכתבה מוטה שלא כוללת את העובדות. מי שמרוויח ודואג לעצמו זה הבכירים ומי שסובל ונקרע זה העובד. גם בבנק וגם בכל ארגון גדול
- 117.אנונימי 14/05/2026 19:54הגב לתגובה זושכחו לציין את גובה הבונוסים של המנכל וחברים ההנהלה ואת התנאים והמשכורות שלהםרוב עובדי הבנק משתכרים מתחת לשכר הממוצע במשק...
- 116.אנונימי 14/05/2026 19:51הגב לתגובה זולא אתפלא עם הכתבה הוזמנה עי ההנהלה של הבנק כדי לפגוע במלחמה הצודקת של העובדים..
- 115.מה את מקשקשת מי שמקבל את הכסף הגדול זה רק הבכירים יש הרבה עובדים ששכרם לא זז ודורשים מהם הרבה יותר מ (ל"ת)אמיתי 14/05/2026 19:47הגב לתגובה זו
- 114.בנקאית 14/05/2026 19:44הגב לתגובה זועובדת בנק 18 שנההשכר שלי נטו בקושי עשר אלףהעבטדה בבנק קשה מאודלמרות הדיגיטציה ואוטומציה זה לא מדביק אצ הפער ויש יותר דורשי שירות מנותנני שירותעצובב שמשתלחים בעובדים שהם בפער מרויחים פחות מההנהחה ומביאים בעיקר את מירב התשואההחזירות בהנהלה ולא בעובדיםבושה מי שכתב ומנסה לייצר נרטיב שהעובדים הם הבעיה פשוטטטט בושההה
- 113.הנהלה שמביישת מזלזלת ורק פוגעת בעובדים הקטנים (ל"ת)הנהלה מנותקת ...נמאסתם 14/05/2026 19:43הגב לתגובה זו
- 112.בנק מגעיל אני ובעלי בדיוק 60 שנה בבנק מגיל 18 בנק רע יחס רע פקידים לא אדיבים ולא אוהבים י (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 19:39הגב לתגובה זו
- אנונימי 15/05/2026 06:58הגב לתגובה זוהבנקים
- אנונימי 15/05/2026 00:45הגב לתגובה זואז מה את עושה שם 60 שנה
- יעל 15/05/2026 00:18הגב לתגובה זויש פיתרון תפתחי חשבון בבנק אחר כמו מזרחי טפחות בנק נהדדר . תתחיחי להעביר כספים והם יבינו את הרמז ואם לא תעבירי הכל .
- 111.אנונימי 14/05/2026 19:18הגב לתגובה זוהיום הai בפרט והאינטרנט בכלל מייתמים את רוב העובדים בבנק. אפשר לפתוח חשבון באינטרנט בלי להגיע לסניף. כנל לקחת הלוואה או להפקיד לפקדון או לקנות ניע. .הגיע הזמן לייעל לחלוטין את עובדי הבנק ולהוריד ללקוחות עמלות מיותרות ויקרות.
- צריך מענה אנושי (ל"ת)תקבל אתה שירות מai 15/05/2026 07:42הגב לתגובה זו
- 110.אנונימי 14/05/2026 19:12הגב לתגובה זואין לך מושג איזה שכר עלוב מקבלים היום עובדי בנק. הכסף הולך רק להנהלה הבכירה שמחלקת לעצמה בונוסים בלי חשבון
- 109.ציקו 14/05/2026 19:11הגב לתגובה זולא יתכן ששום גוף במדינה ירוויח. 2 מיליארד שקל ברבעון. זו חזירות. מתייעלים ברגע שמפסידים. אתם לא מייצרים כלום סליחה אולי אוויר.
- 108.אלי 14/05/2026 18:56הגב לתגובה זובנק הפועלים לא משקיע כלום בטכנולוגיה. עד לא נזמן אפילו פעולה פשוטה כמו לחתום על המסך באפליקציה לא היתה להם. כדי לחתום היית צריך להוריד את הקובץ למחשב להדפיס לחתום לסרוק ולהעלות להם אותו כמו בימי הביניים אז מנדי לפני שמקשקשים על הטכנולוגיה בודקים מה הבנק עושה עם הכסף שלנו הלקוחות.
- 107.אנונימי 14/05/2026 18:52הגב לתגובה זואם אתם חושבים שההתייעלות תגיע לכיסשלכם הצחקתם את ידין ענתבי. כל שקל ילך אליו ואל בעלי המניות. אתם תקבלו שירות גרוע במחיר מופקע מעובדי כח אדם חסרי הבנה ומקצועיות והנהלת הבנק יחד עם הכתבת המטומטמת שכתבה את הכתבה יצחקו כל הדרך לבנק. זה בסדר להתייעל זה בסדר להחליף עובדים בטכנולוגיה זה ממש לא בסדר לזרוק את העובדים ולא להשקיע בטכנולוגיה.
- 106.אנונימי 14/05/2026 18:37הגב לתגובה זולא אתפלא אם המנכל כתב את זה מדובר באותו ניסוח!
- אנונימי 15/05/2026 07:20הגב לתגובה זועידן הטכנולוגיים והדיגיטלמייתר כמות ידיים עובדות
- בן 14/05/2026 19:19הגב לתגובה זולמה צריך כל כך הרבה בנקאים בעולם בו הלקוח עושה הכל לבד
- 105.חבר הנהלה מדושן 14/05/2026 18:35הגב לתגובה זומנכל שנעזר בכתבות מגמתיות לא ראוי להיות מנכל ואם הוא עדיין מתעקש אז הוא מנכל של עצמו ותו לא
- 104.אחד שיודע 14/05/2026 18:17הגב לתגובה זוכתבה מגמתית שהוזמנה על ידי מנכל תאב בצע אטום ודורסני.
- 103.עמנת 14/05/2026 18:14הגב לתגובה זוהיה צריך לכתוב תוכן בתשלום. מעניין כמה שילמה לך הנהלת הבנק על כתבה כל כך תלושה מהמציאות. העובדים קורעים את התחת בעוד שההנהלה המנותקת מרוויחה מאות אלפי שקלים בחודש אבל מבצעת התייעלות שבאה אגב לא רק על הגב של העובדים אלא בעיקר על הגב של הלקוחות.
- 102.שולתתתת 14/05/2026 18:14הגב לתגובה זובנטו לא נשאר הרבה גם את אתה מרוויח מעל 30 או 40 אלף לחודש.צריכים לשלם לעובדים תוספת שחיקה.
- 101.כשיחקרו יגלו 14/05/2026 18:12הגב לתגובה זואיך נופר אנרגי מדשדשת חודשים שלמים ואז בחודש קופצת 50 אחוז אהה כתבו עליה בעיתון
- 100.אנונימי 14/05/2026 18:10הגב לתגובה זושזו כתבה ממומנת..כתבה שהיא חרפה..לא יודעת מאיפה להתחיל למנות את השקרים אבל בושה גם לאתר שמפרסם אותה
- 99.עובד ותיק 14/05/2026 17:51הגב לתגובה זוכעובד הבנק בעל ותק שנים רבות יכול לאמר לך שאני רואה את המשכורות שהבנק נותן לעובדיו הזוטרים שנקלטו בעשור האחרון משכורות ממוצעות בהחלט במשק ולא משכורות מנופחות . המגזר של העובדים הוותיקים הולך ונעלם בדרך הטבעית של פרישה עם הגעה לגיל המתאים . לכן האמור בכתבה היא דמגוגיה זולה .
- 98.אביב 14/05/2026 17:30הגב לתגובה זוחלה הדרדרות ביחס ההנהלה לעובדיםהכל מונחת מלמעלהיבש וציניחוסר אנושיות משוועזה לא יצליח לך אדון מנכל.תחליף דיסקט או שתיזכר כאחד המנכלים הגרועים של הבנק לדורותיו.
- 97.אנונימי 14/05/2026 17:18הגב לתגובה זורק שתדעו. משכורת לעובדים אקדמאיים בבנק שנמצאים 34 שנים היא 12000 שח. ההתעללות בעובדים היא בצורה אכזרית . ואין להשוות את שכר המנהלים לעובדים הרגילים.
- 96.מוטי לקוח 14/05/2026 17:04הגב לתגובה זודי מושחתיםנמאסתם על הלקוחות שלכםעושקים את הלקוח הקטן מהגדול פוחדים.בושה.בושה.בושה לפטר ולצמצמם לנו את העליות.
- 95.עופר 14/05/2026 17:03הגב לתגובה זוכמו עובדי המכזא הציבורי הרויחו גם מהקורונה וגם מהמלחמה
- 94.אנונימי 14/05/2026 16:50הגב לתגובה זוזה פשוט לא להאמין ! כמה חוסר צדק בכתבה אחת80% מהעובדים מרווחים פחות מהשכר הממוצע במשק
- 93.אנונימי 14/05/2026 16:36הגב לתגובה זורוב העובדים מרוויחים שכר ממוצע סמשק
- 92.בינא 14/05/2026 16:30הגב לתגובה זוהלוואי ויהיו לנו רק בעיות כאלה. כרגיל... האמת באמצעעובדים ילכו הביתה...מנהלים יתוגמלו עוד יותר...לאדם הפשוט שיש לו חשבון בבנק הזה יש 2 אופציות...להישאר עם החשבון בפועלים או לעבור לבנק אחרכולם אותו חרא...
- 91.כתבה מוזמנת... (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 16:22הגב לתגובה זו
- 90.אנונימי 14/05/2026 16:09הגב לתגובה זובשם היעילות אם כבר כדאי לפטר קודם כל את העובדים הכי יקרים בבנק ..מעניין כמה המנכל והסמנכל מרווחים ..
- 89.אנונימי 14/05/2026 16:04הגב לתגובה זוכתבה שמלאה דמגוגיה ממקור של קנאה סוציאליסטית מטופשת. הבנק מפטר את העובדים אולי בצדק ואולי לא. העובדים מצדם מנסים לתת לו פייט. הליך רגיל וכל הכלים חוקיים לשימושם של צדדים ובחירתם של העובדים היא עניין שלהם כולל שימוש בתאריך
- 88.אנונימי 14/05/2026 16:02הגב לתגובה זולכאורה מגמתי.....לא משנה מה איפה האינטגרטי
- 87.בת 49 14/05/2026 16:00הגב לתגובה זושיציעו לי פרישה עכשיו אני יוצאת!! רק שיציעו כבר!.. הכל על הנייר ורק מגיל 53 כשבדיסקונט זה 40. כמה האמת מסולפת פה בכתבה זה פשוט מטריף את הדעת.
- 86.אנונימי 14/05/2026 15:59הגב לתגובה זולא ברור מאיפה המצאת את הנתונים השקריים. כשמשווים שכר מנכל וחברי הנהלה לשכרם של העובדים הפחות בכירים זו התוצאה. בטוחה שגם אם תשווה את שכרו של כתב מתחיל לשכרו של מנכל החברה שבה הוא עובד שכרו יהיה כפול ומכופל.
- 85.אנונימי 14/05/2026 15:41הגב לתגובה זואתם לא מכירים את ההתנהלות הפנימית בתוך הבנק ולכתוב כתבה צינית כזו היוצאת באופן בוטה נגד העובדים אינה הגיונית .מעבר לכך העובדים מבצעים את עבודתם כנידרש וכאן הם מוצגים באור שלילי כעושקי הציבור.ואם אתם חיים באופוריה שהעמלות יפחתו בצימצום עובדים אז תמשיכו לחלום.
- 84.עובדת בנק 14/05/2026 15:39הגב לתגובה זובתור עובדת בנק עם תואר שני אני מרוויחה 8500 שח אשמח לשמוע איפה השכר מעל המשק המדובר בכתבה כי אני לא רואה אותו אצלי בעוש
- 83.עובד בנק הפועלים 14/05/2026 15:39הגב לתגובה זוכתבה מחאה בכעס. רעיונות אמורפיים בלי קשר למצב הפרטי של בנק הפועלים. דוגמה למה שובתים... עובד בנק בעבר טיפל ב400 לקוחות תחת אחריותו. כיום מטפל ב 4000 לקוחות. אבל ההתיעלות הטכנולגית לא תומכת ביחס כיסוי כזה. אז העובד חוטף התקף לב או שבץ.
- 82.פקיד 14/05/2026 15:33הגב לתגובה זולהסיט את האש מבעלי ומנהלי הבנקים לכיוון העובדים שהם הנקודה החלשה בכל הסיפור.
- 81.אנונימי 14/05/2026 15:28הגב לתגובה זוחחחחח לקרוא ולא להאמין. זה מה שאשכרה מוכרים לכם. המשכורת שלי 8500 נטו ואני בת 40 ולא שנה ראשונה בבנק. אם תיקח את השכר של חברי ההנהלה ושלי כנראה שתגיע לשכר שגבוה בהרבה מהממוצע. העבודה שלנו כל כך קשה ולא אני לא מבקשת רחמים אני רוצה שפשוט יעריכו אותי ולא כל יום יחפשו מאיפה להוריד ולקזז.
- 80.וגם השירות הציבורי צריך להיות ככה!!! 14/05/2026 15:20הגב לתגובה זולמה במדינה אי אפשר לפטר עובד שכבר אין בו צורך או עובד עצלןרגזן בשירות הציבורי המגזר הציבורי שמן ומלא באבטלה סמויה וגלויה!!
- 79.רפי ק. 14/05/2026 15:19הגב לתגובה זושמנכל הבנק כתב אותה... או מנהל משאבי אנוש...שום קשר למציאות ולאמת שבשטח. המצאות פרי דימיון הכתב..נראה כמו מודעה ממומנת. הכל לכאורה. כי יש עוד טובים ויקרים להנהלת הבנק
- 78.כמה שטויות אם הבנק יפטר עובדים הוא ידאג להפחית עמלות ...נו באמת (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 15:13הגב לתגובה זו
- 77.כתבה מעולה!!! הבנק הוא עסק פרטי ולא לשכת עבודה!!!! (ל"ת)ולא עובדת סוציאלית!!! 14/05/2026 15:13הגב לתגובה זו
- 76.רינה 14/05/2026 15:12הגב לתגובה זולא מבינה את זה.
- 75.עובדת בנק 14/05/2026 15:11הגב לתגובה זואני עובדת בנק כבר 30 שנה מנהלת מחלקה עסקית תואר ראשון ושני ותעודת דירקטורית אחרי 30 שנה אני יוצאת עם פנסיה של 7000 שח על מה בדיוק אתה מדבר עבדתי 30 שנה ללא לאות לא מעט על חשבון המשפחה על איזה שכר אתה מדבר מציעה לבדוק טוב טוב את העובדות
- 74.עובדת בנק פועלים 14/05/2026 15:09הגב לתגובה זוזו ממש הוצאת דיבה אחרי 20 שנה התלוש שלי 10 א כמו מרבית חברי לעבודה בכל המשק מרווחים יותר ממני
- 73.מוטי בןעוז 14/05/2026 15:08הגב לתגובה זוהשירות בבנהפ עלוב כי ההנהלה חזירה והעובדים קורסים.שיציעו תנאי פרישה הולמים שמתאימים לרווחים שלהםושיפטרו.
- 72.כתבה מגמתית ולא נכונה 14/05/2026 15:07הגב לתגובה זומי שיפסיד הם הלקוחות ולא אף אחד אחר. השירות יפגע וכל עובד יטפל ב 3000 לקוחות . ההנהלה שמה על כולם פס . המטרה העיקרית לעקוף את לאומי ולדרוס את כולם בדרך
- 71.אחרון 14/05/2026 15:04הגב לתגובה זוהנהנים מהרווחים הם רק המנכל חברי ההנהלה ובעלי ההון.
- 70.אנונימי 14/05/2026 15:02הגב לתגובה זוערוץ 11 ממומן בכספנו חגיגות השכר על חשבוננו ו...שתיקה... גלצ וגלי צהל כנל....
- 69.אביר 14/05/2026 14:57הגב לתגובה זובכל מהלך שסיבך אזרחים בחובות יש יד מכוונת של העובדים אם שירתו את ההנהלה בצורה עיורת ולא חסו על אף אחד זה מזכיר את סדרת הטלויזיה משפטי הקאפו
- 68.אנונימי 14/05/2026 14:54הגב לתגובה זוכל מה שכתוב פה לא. נכון
- 67.רון 14/05/2026 14:51הגב לתגובה זויש פה צדק פואטי אולי עכשיו הם יזיזו את ה וילחמו להוריד את העמלות את הריביות ואת העושק שהבנקים עושים לאזרחים במשק כי עכשיו גם הם הקורבנות
- רפאל ת. 14/05/2026 15:16הגב לתגובה זוהם קובעים מדיניות הם קובעים את העמלותאתה חי בסרט.
- 66.חיים שלום 14/05/2026 14:48הגב לתגובה זוהציבור מחזיק 95% ממניות בנק הפועליםאז העושק כפול ומכופלתבדקו מי בעלי העניין זה פשוט.
- 65.עוז 14/05/2026 14:47הגב לתגובה זואם החברה מרוויחה על חשבון האזרחים אז העובדים דורשים יותר במקום להוריד את העמלותאם החברה תרוויח פחות אזב הם מעלים עמלות במקום להתייעלהבנקים עושקים אותנו ובנק ישראל מתנהג בפנטומימה
- 64.אנונימי 14/05/2026 14:37הגב לתגובה זונראה אותך עובד שבוע בבנק ומתעסק כל היום עם אנשים סביב כסף והלוואות וחריגות בשביל 910 אלף שח בחודש נראה אותך יושב שם במקום לכתוב כתבות מוזרות כאלה..
- אנונימי 14/05/2026 16:06הגב לתגובה זונראה אותך עובד בחוץ בחום של 40 מעלות עם משכורת 6200.
- 63.ביבי 14/05/2026 14:33הגב לתגובה זוחזירות חמדנות ובצע כסף של ההנהלה
- 62.אריסטו 14/05/2026 14:32הגב לתגובה זוההנהלה חזירה!והעובדים פרייארים
- 61.אנונימי 14/05/2026 14:31הגב לתגובה זוכתבה שקרנית! כנראה שההנהלה הכתיבה לכם מה לכתוב! זה ממש לא נכון! מרוויחים פחות מהשכר הממוצע קורסים בעבודה וההנהלה מנותקת. תהליכים שלא עובדים שירות שנפגע עם השנים כי לא משקיעים בלמידה של העובדים. העובדים המסורים שנים שכה אכפת להם ממקום העבודה שלהם סוף סוף מבינים שאם לא יעשה מעשה הבנק יילך ויתדרדר. חבל
- 60.אנונימי 14/05/2026 14:16הגב לתגובה זוחוצפה השכר של העובדים בקושי 10 אחרי 25 שנה השעות והצעקות שהפקידים סופגים מהקהל. המיליונים לא מגיעים לעובדים הפשוטים אולי למנכלים
- עובדת הבנק 14/05/2026 22:29הגב לתגובה זולא מגיע למנכל הזה עובדים כנו שיש בבנק. מסורים מחויבים נותנים לב ונשמה .
- אם מנכל מקבל 999999 ועובד 1 מה הממוצע (ל"ת)חחח 14/05/2026 15:03הגב לתגובה זו
- 59.אנונימי 14/05/2026 14:14הגב לתגובה זוכתבה מגעילה 5 דקות מבוזבזות
- 58.צ ו ד ק!!! (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 14:11הגב לתגובה זו
- 57.אורית 14/05/2026 14:11הגב לתגובה זו20 שנה אני עובדת בבנק הזה! יזמתי עסקאותהבאתי הכנסה. המשכורת שלי ושל רוב חברי רחוקה שנות אור מהשקרים פה. התיצבתי בין בראשונים בזמן הקורונה והמלחמות על חשבון המלחמה שלי. כתבה מוזמנת ומסלפת גזו היא בגידה
- 56.סלומון 14/05/2026 14:04הגב לתגובה זולכן עזבתי את הבנק הזה. זה בנק בולשביקי שקורה לעצמו בנק הפועלים שבפועל שודד את כל הפועלים. רק עזיבה לבנקים אחרים יגרמו לשודד הזה להיות בנק ולא שודד.
- כל הבולשביקייות הייתה שדידת הפועלים... (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 15:26הגב לתגובה זו
- 55.אזרח 1 14/05/2026 13:49הגב לתגובה זואני זוכר איך עובד סלקום מנסה לשכנע אותי לא לעבור לגולן טלקום אמרתי לו אז לאחר התעללות של שנים אני מעדיף לשלם יותרוהרבה פחות ממה שהיה בעבר רק כדי לראות אותכם נופלים
- 54.אנונימי 14/05/2026 13:49הגב לתגובה זוכל כך הרבה נושאים שקריים יש בכתבה שזה מעלה תהיה מי יזם ושילם עליה עובדים שנותנים את הנשמה עובדים בלחצים מוקירים את הלקוחות ושנים אינם מתוגמלים המודל שבנק דיסקונט ולאומי עוברים היום אנו כבר הרבה מעבר. פגיעה בתנאים סוציאליים באופן חד צדדי ללא קידום ללא פרישה מכובדת לעובדים זה נושא השביתה !!!
- 53.אנונימי 14/05/2026 13:40הגב לתגובה זושירות טוב בדרך הוא גם תוצאות של עובדים מרוצים יצירתיים ומחייכים. התנהגות ההנהלה גורמת לעובדים לא מרוצים מול לקוחות שמרגישים את זה.שכל כפול מהממוצע רק כשמכניסים את שכר הבכירים שהזמינו את הכתבה הזו. שאלו את הפקיד שלכם בסניף או בטלפון.
- 52.אנונימי 14/05/2026 13:35הגב לתגובה זוזה מה שמקבל עובד היום בושה על מה הוא מדבר הם לוקחים עובדים הופכים אותם לעבדים . התסכול הוא שהרווח כזה עצום והעושק מצד ההנהלה על העובדים ועל הלקוחות הוא ענק . איפה ההסתדרות
- 51.רפאל 14/05/2026 13:32הגב לתגובה זואולי הגיע הזמן שבנק ישראל יכנס לתמונה ויעשה כל שביכלתו להפסיק את העושק של הבנקים שחונק את כל הציבור. הגיע הזמן להקים בנק חדש ממשלתי חתרותי שיפעל לטובת הציבור. ואז נראה את האיזון בבנקים לטובת הציבור
- 50.לקוח פועלים 14/05/2026 13:30הגב לתגובה זואבל זה רק יגדיל את שורת הרווח ואת התורים בלשכת התעסוקה
- 49.אנונימי 14/05/2026 13:29הגב לתגובה זותביעת דיבה על האשמות שווא. בושה
- עובדת הבנק 14/05/2026 14:32הגב לתגובה זוומעניין מי עומד מאחורי התגובה הזו
- 48.אנונימי 14/05/2026 13:27הגב לתגובה זושרותי הבנקים הצטמצמו מאוד.אנו הלקוחות מבצעים את הפעולות עצמאיתומשלמים על כך עמלהלהגיע לבנק פיזית עמ לפתור בעיה או לברר נתון כל שהואלא ניתן נדרש לקבוע פגישהאז לצורך מה צריכים פקידיםמנהלים בבנקמיותר.מינימום שירות ויחס מזלזל ומגעיל.
- 47.אנונימי 14/05/2026 13:25הגב לתגובה זועובדי בנק שהם לא מנהלים מרווחים פחות ממוצע במשק ועובדי תחת לחצים ועומסים כבדים.. אין גבול לחזירות
- אנונימי 14/05/2026 14:09הגב לתגובה זואם שכר ממוצע אז כולם בכירים וזוטריםואם רק זוטרים אז גם במשק זוטרים
- 46.רב 14/05/2026 13:16הגב לתגובה זוגובה העמלות והריביות עושים את ההנהלה לנוכלים והפקידים המשתפים שמשתפים איתם פעולה הם גם נוכלים שמרוויחים כפול מהשכר הממוצע אז על מה יש להם טענות
- 45.אנונימי 14/05/2026 13:14הגב לתגובה זועושקים את הציבור ברביות ובמיוחד את האזרח הקטן וכך מניבים רווחים לכיס כשהלקוח מגיב אז לא בסדר
- אף אחד לא מכריח את הציבור לקחת הלוואות השופוני עולה... (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 13:22הגב לתגובה זו
- 44.אנונימי 14/05/2026 13:02הגב לתגובה זופופוליזם בשקל ורבע. רוב מוחלט של העובדים לא רחוק ממוצע השכר בארץ המשיכה למעלה של הממוצע בא מההנהלה הבכירה. אבל למה לבלבל עם עובדות ולמה לא לשאול גם את צד העובדים ולא רק לצטט את ההנהלה שכל מה שרוצה זה להרוויח ולהתקדם הלאה ליעד הבא
- 43.90 אחוז מעובדי הבנק מרוויחים גרושים אדון מנדי (ל"ת)אנונימי אייל 14/05/2026 12:56הגב לתגובה זו
- 42.מימי 14/05/2026 12:56הגב לתגובה זורובם עובדי בנקים שמשכורת של 30000 שח לא מספיקה להם.מושחתים עח הציבור
- בנקט 14/05/2026 14:41הגב לתגובה זוהיית רואה טורים של אנשים שרוצים לעבוד שם ..אם לדעתך מרווחים כל כך הרבה את מוזמנת להגיע לעבוד..בהצלחה..
- 41.אנונימי 14/05/2026 12:56הגב לתגובה זונוכלים בחסות החוקהעם קהל שבויינגיד
- 40.מומחה 14/05/2026 12:54הגב לתגובה זוהשכר הגדול בבנקים הולך למנהלים שמקבלים משכורות מנופחות ובונוסים שמנים. ההעובדים הרגילים בלי וותק בבנק מקבלים שכר נמוך!!כתבה לא נכונה
- 39.שולה 14/05/2026 12:51הגב לתגובה זוהייתי במקרה בסניף שחצי מהקוביות שהיו עובדים ריקים ..לא היו אנשים ..הייתי לבד בסניף ...99 אחוז מהסניפים שנשארו אוחדו עם סניפים שכונתיים שנסגרו..אז איפה האנשים...הכל אונליין וגם.טלפוני .סניף בנק יהיה אטרקציה מוזיאונית
- 38.אנונימימוליק 14/05/2026 12:51הגב לתגובה זותופסים ומבצעים את רוב הפעולות שפעם הבנקאים היו מבצעים . השביתה נועדה להגן על העובדים שסכנת פיטורין מרחפת מעל ראשם .
- 37.אנונימי 14/05/2026 12:50הגב לתגובה זוכל הבנקים חבורת גנבים
- 36.דניאל 14/05/2026 12:50הגב לתגובה זוכולכם גנבים מכף רגל ועד ראש.עושקים את ציבור לוקחי המשכנתאות וגורמים לחלק גדול מהם ליפול .היכן המפקח על הבנקים כניראה שגם הוא בתוך החגיגה הזו.מאחל לכם פשיטת רגל
- 35.אנונימי 14/05/2026 12:46הגב לתגובה זוככ הרבה אי דיוקיםכל שקל שיחסך יעבור לשורת הרווח של הבנק. לא לטובת הציבורוהשכר הממוצע תבדוק כמה מקבלים עובדי הסניפים. אלה שהציבור מקבל שירות מהם. ויליאם מוציא את כל הקיטור.
- 34.שקוף שזו כתבה ממומנת עי הנהלת הבנק (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 12:41הגב לתגובה זו
- 33.אנונימי 14/05/2026 12:30הגב לתגובה זומנדי היקר ברור לך שצמצום כוח האדם יבוא על חשבון השירות ללקוח. ובמיוחד ללקוחות מוחלשים כגון קשישים ובעלי צרכים מיוחדים שלא מסוגלים להתמודד עם הדיגטציה.
- 32.אנונימיאבי 14/05/2026 12:27הגב לתגובה זווגם זה בנק שנותן שירות עלוב ביותר ללקוחות שלו
- 31.מוחמד 14/05/2026 12:24הגב לתגובה זוהם כביכול איתנו וחלק מהארגון אבל מעבירים להנהלה רשימות מומלצים להעיף מהבנק או לנייד לאיזה חור!!תיזהו מהם נראות בנות חסודות אבל נחשות!!!
- שכחו שגם יומם יגיע 14/05/2026 18:05הגב לתגובה זולמה לא מפטרים שם את כל הבטלניות כי הן עושות דברו של נפוליאון
- 30.אנונימי 14/05/2026 12:23הגב לתגובה זומעניין בכמה בכותב תוגמל כדי לפרסם דברי בלע אלו. רק לידיעתך גאון הדור גם בנק הפועלים התייעל בעשור האחרון שליש מהסניפים נסגרו מצבת כוח האדם ירדה בכ30% ועוד ועוד.אם אתה חושב שעוד קיצוצים יגולגלו לטובת הלקוחות אז אתה לא מכיר מספיק טוב את מי שמנהל את הבנק.
- 29.אנונימי 14/05/2026 12:18הגב לתגובה זועבדתי 33 שנים .וכשביקשתי להסב את תפקידי למשהו יותר מתאים כי חליתי .הם לא אפשרו והראו לי את הדרך החוצה .הכושי עשה את דלו הכודי יכול ללכת .פשוטו כמשמעו !והוועד חחח מכור להנהלה ! במיוחד היור יוסף תומר מושחט !
- 28.אנונימי 14/05/2026 12:12הגב לתגובה זולמה על כל עובד פשוט יש כ 45 מנהלים מעליו שיקצצו בהםהעיקר יודעים ליפגוע בקטנים ולקחת להם הבונוס בשביל עצמם ובשביל חבריהם שמשחדים אותם בחלק מהבונוס. מדובר על עשרות אלפים ואף מאות.
- 27.אנונימיריס 14/05/2026 12:08הגב לתגובה זואתם מייללים ולא עולה על דעתכם לפצות את הלקוחות שנדפקו
- 26.עובדת מסורה 14/05/2026 12:05הגב לתגובה זונשמע כמו כתבה שנכתבה עי מנכל הבנק מגלומן שרואה רק כסף מול העיניים ולא סופר עובדים או לקוחותאם מישהו חושב שלפטר עובדים ולסגור סניפים זה טוב לציבור אז הוא התבלבל ובגדול
- 25.אנונימי 14/05/2026 12:00הגב לתגובה זושקוף שזו כתבה ממומנת של הנהלת הבנק
- 24.אנונימי 14/05/2026 11:56הגב לתגובה זואני כן העד העובדים הבנק עושה מיליארדים בזכות הנגיד והממונה על הבנקים ולא בזכות כישרון ניהול מדהים. עדיף שיפטרו כמה מנהלים ולא עובדים!! מנכל 1 זה לפחות 100 עובדים בעלות. וחוץ מזה אם לא הבנת ההתייעלות היא על חשבון שירותים שמצמצמים לנו ללקוחות !!!
- 23.אנונימי 14/05/2026 11:43הגב לתגובה זוהמירמור פה של הכתב. לך תחפש עבודה ראויה
- 22.דויד 14/05/2026 11:40הגב לתגובה זוידידי. למה תמיד הולכים ל ש.ג במיקרה זה עובדי הבנק הם קבעו מדיניות לעבוד על כולם אין הנהלה דירקטוריון .חייב להגיד כתבה קצת מוזרה
- 21.צודק. סליחה הכי צודק. הללויה (ל"ת)רשע 14/05/2026 11:39הגב לתגובה זו
- 20.אנונימי 14/05/2026 11:38הגב לתגובה זוב2025 המערכת הבנקאית הרוויחה 30000000000 שח נטו. עושק ציבורי.
- 19.אנונימי 14/05/2026 11:37הגב לתגובה זוכתבה שכולה בושה ושיקרית מהיסוד תראו לי לקוח שרוצה שיסגרו סניפים ויהיה לו פחות בנקאיםיועציםאיך הלקוח בדיוק מרוויח מפחות שירות העובדים בצד של הלקוחות לא להתבלבל!!!ולגבי השכר רוב העובדים מרווחים כמו עובד הוראה!!! המנכל וחבריו הם לוקחים את כל הקופה!!! כתב בשקל וחצי.
- 18.רועי 14/05/2026 11:35הגב לתגובה זווהם האחראים לרב רווחי הבנק בעבודה קשה
- 810 א שח בשנה 67500 שח בחודש (ל"ת)חיים 14/05/2026 13:06הגב לתגובה זו
- 17.עובדת בבנק הזה 14/05/2026 11:25הגב לתגובה זואתה טועה בגדול במשך שנים הבנק מצמצם את רווחת העובדים מגביל תגמול ותמריצים ובכל מה שקשור להתייעלותהעומס רק גדל בעוד שכח האדם מתכווץ ולא מהסיבות הנכונות
- 16.אנונימי 14/05/2026 11:24הגב לתגובה זואז הנהלות הבנקים מנסות לדרוס את העובדים
- 15.בנק הפועלים אפס במתן שרות. (ל"ת)רחלי 14/05/2026 11:23הגב לתגובה זו
- 14.אנונימי 14/05/2026 11:20הגב לתגובה זוחבל שאתה מנותק ומטעה את הציבור רוכבים על ציבור העובדים החלש שלרוב עובד קשה יותר ומרוויח פחות לא נוגעים באנשי השמנת
- 13.אנונימי 14/05/2026 11:17הגב לתגובה זוכאשר ההנהלה עשתה מחדלים כמו עניין המיסוי מול רשויות ארהב העובדים קיבלו על הראש והעריצו קשיים וקיצצו בבונוסים והשכר ממה לא קרוב למה שאתה מתאר. כתב מטעם.
- 12.דודו ארז 14/05/2026 11:16הגב לתגובה זוועדי עובדי הבנקים בכלל ובבנק הפועלים בפרט הם בין האחרונים שיכולים לטעון לקיפוח ולהיותם עובדים מוחלשים. שקר וכזב כולנו יודעים גם אם לא עד הפסיק האחרון מה הם תנאי השכר והעבודה שלהם שלא לדבר על בונוסים ותיקצוב נופשים ופעילויות חברתיות נוספות. על כן בבקשה מכם תורידו פרופיל ואל תעשו את עצמכם מוכי גורל !!!
- 11.כתבה בביזפורטל עם נטיות לימין כלכלי ממש אחרית הימים (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 11:15הגב לתגובה זו
- 10.תשואה להון של 13% לבנק זה לא מוגזם ואפילו נמוך יחסית לבנקים בעולם (ל"ת)רז 14/05/2026 11:05הגב לתגובה זו
- 9.היחיד שמסייע לבנקים להרוויח כמו חזירים נגיד בנק ישראל נקודה........ (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 11:00הגב לתגובה זו
- 8.למה הבנק לא מפטר חצי מהעובדים (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:59הגב לתגובה זו
- 7.לעובדי הנק היה ינטרס שבועת החובות תתנפך בחסות הריבית האפסית ובועת הנדלן תם עידן (ל"ת)רועי 14/05/2026 10:56הגב לתגובה זו
- 6.לרון 14/05/2026 10:55הגב לתגובה זוביזפורטל מאז הבעלים החדש ודרומה לחלוטין מספק את הסחורהכל הכבוד לאבישי ולצוות הידענים ללא מרכאות כוללכן כןגרינברג טל וסגל בצרוף ענת גלעד שמסתבר שאינה בוטיתרק המשיכו כך
- 5.אנאשר 14/05/2026 10:55הגב לתגובה זועושים סקס וברוכים.גנבתם מהציבור על רביות מיליארדים ונהנתם בללי הפסקה
- 4.הראשונים שאינם נחוצים הם המנכל ושאר חברי ההנהלה. (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:53הגב לתגובה זו
- 3.היום כמעט כל הפעולות נעשות ללא העובדים שבו בשקט רדו מהעץ (ל"ת)אנונימי 14/05/2026 10:41הגב לתגובה זו
- 2.חן 14/05/2026 10:14הגב לתגובה זוכאשר אתה אומר בנק למה אתה מתכוון מאיפה הרווחים מי עבד כדי שיהיו רווחים השולחנות המחשבים ה AI העובדים אחראים לפחות ל 50% מסך כל הרווחים של הבנק אבל 0% החלטה מה עושים עם הרווחים הם מקבלים גרושים לעומת אלו שמחליטים.
- 1.אחד הטובים 14/05/2026 09:59הגב לתגובה זולא רק בכתבה הזאת אלא ברבות מהכתבותניתוחים לעומק באומץ ובלי משחקיםחבל שיש מעו ממנוונכנבו במקום כתבים כלכליים כאלו שבאנו לשפוך אגנדה פוליטית שברור לאן היא נוטה
- אנונימי 14/05/2026 12:03הגב לתגובה זוכתב עומק פונה לצד השני לוועד העובדים ומבקש לשמוע מה טענותיהם מה הסיבות שגרמו להשבתה כמה זמן הם מנהלים משא ומתן מול הנהלת הבנק משלא עשה כך כותב הכתבה הינו שטחי ביותר ואף נדמה שהוא מטעם הנהלת הבנק ועושה דברה !
- אנונימי 14/05/2026 11:45הגב לתגובה זואם היה בודק לעומק היה רואה שהבנק לא מאפשר לעובדים שרוצים לפרוש הפרישה מוקדמת לפרוש בצורה מכובדת אלא מעוניין למשוך אותם לתוכנית פרישה חדשה שפוגעת בהם משמעותית נראה כמו מימון של הנהלת הבנק
- אנונימי 14/05/2026 13:48שקוף לגמרי שהכתבה מוזמנת על ידי הנהלת בנק הפועלים כדי להחליש את העובדים. ולמה צריך את ההנהלה שהאסטרטגיה שלה זה רק לחכות את הנהלת לאומי כבר עדיף להביא את המקורהשאלה למה צריך את ההנהלה הזו