"תעמיס לי ביסלי - דק"
לראשונה לאחר 36 שנים, משקיעה אסם 4 מיליון שקל בפיתוח והשקה של סדרת מוצרים חדשה במותג "ביסלי", תחת השם "ביסלי דק". מדובר בחטיף חדש בעל מרקם פריך, אוורירי ודק, שפותח במיוחד עבור ילדים, המגיע בטעמי גריל ובצל. "ביסלי דק" מועשר בסיבים תזונתיים ומיוצר בטכנולוגיה של אקסטרוזיה. לדברי החברה, אריזת 50 גרם של "ביסלי דק" תורמת 10% מהקצובה התזונתית המומלצת של סיבים תזונתיים, וכ-30% מהקצובה התזונתית המומלצת של אומגה 3. בנוסף, החטיף אינו מכיל חומר משמר, צבעי מאכל או כולסטרול. חטיף ביסלי, מהמותגים הפופולאריים והוותיקים בישראל, הינו החטיף הנמכר ביותר בישראל אחרי במבה. החטיף, שפותח על ידי צוות בראשות מהנדס מזון צעיר בשם דן פרופר, לימים מנכ"ל ויו"ר החברה, יוצר לראשונה בשנת 1970. מאז יצאו לשוק טעמים וצורות חדשים, חלקם קבועים וחלקם במהדורות מיוחדות, אך המרקם, חומרי הגלם ושיטות הייצור לא שונו מעולם. לדברי נילי צור, מנכ"ל חטיבת החטיפים ודגני הבוקר באסם, "ביסלי הינו אחד ממותגי הדגל של אסם, השקת "ביסלי דק" הינה חלק מתנופת חדשנות המאפיינת את תחום החטיפים בשנה וחצי האחרונה. בתקופה זו השיקה אסם חטיף חדש לילדים בשם "כדורונים" הזוכה להצלחה רבה, פיתחה את צ'יפסי free עם 30% פחות שומן מכל צ'יפס אחר והשיקה טעמים חדשים בסדרת "אפרופו" הוותיקה והמצליחה". בזכות החדשנות והחברת מגוון הטעמים למותג ביסלי, שומרת אסם על מובילות בשוק החטיפים, שהיקפו בנילסן עומד על כ-420 מיליון שקל, עם נתח שוק של 56%. צור מוסיפה, כי "בעוד שחטיף ביסלי מיועד בעיקר לבני נוער ומבוגרים, הפיתוח החדש של ביסלי דק נועד לתת מענה לקהל הצעיר, ומותאם במיוחד לטעמם של ילדים בגילאי 8-12. אריזות החטיף החדש מעוצבות בהשראת אלמנטים מז'אנר סרט המדע הבדיוני בצבעי מסך מחשב מטאליים של ירוק-שחור. על גבי האריזות מופיעות הדמויות המאוירות המוכרות של ביסלי כשהן לבושות במעילים שחורים. מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום שיכלול טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ילדים ומבצעי היכרות ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.