גידול של 32% ברווחי לאומי קארד מתחילת השנה
חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום לאומי קארד הציגה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 רווח נקי של 59.7 מיליון שקל, לעומת 45.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2005, גידול של 32%. ברבעון השלישי הסתכם הרווח הנקי של החברה ב-21 מיליון שקל, לעומת 19 מליון ברבעון השלישי 2005. כמו כן, נרשם גידול של 10.5% בפעילות מחזיקי כרטיסי אשראי בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד, החברה הציגה גידול משמעותי, למרות ההאטה בפעילות בתקופת המלחמה בצפון, שהתנהלה בחודשי יולי אוגוסט. הוא הוסיף, כי נתוני החודשים ספטמבר ואוקטובר מצביעים על חזרה לפעילות סדירה והמשך צמיחה מהירה: הגידול בהיקף הפעילות של מחזיקי הכרטיס עמד על 10.8% נכון לסוף ספטמבר, ו-11.9% נכון לסוף אוקטובר. נתונים אלו גבוהים מהנתונים אשר הציגה הלמ"ס, לפיהם הגידול בפעילות בכרטיסי אשראי עמד על 8.3% נכון לסוף ספטמבר 2006.
"המשך הגידול בפעילות של לאומי קארד מעל לממוצע השוק מאפיין גם את הרבעון השלישי של השנה, כאשר מנועי הצמיחה העיקריים של החברה ממשיכים להיות פעילות האשראי העסקי והפרטי וכן כרטיסי המתנה הנטענים", מסר היילוייל. לדבריו, ההכנסות הכוללות מאשראי גדלו ביותר מ- 81%: לחברה כ-75 אלף מחזיקי כרטיסmulti , המנצלים אשראי בהיקף של יותר מ-340 מיליון שקל". כרטיסי ה-Giftcard הציגו מחזור של יותר מ-300 מליון שקל, מתוכן כ-130 מליון שקל בתקופת חגי תשרי בלבד.
גידול של 10% במספר הכרטיסים; 10,000 כרטיסים חכמים הונפקו
מספר הכרטיסים שהנפיקה לאומי קארד גדל עד כה במהלך השנה ב-10% ועומד על כ-1.25 מיליון, מתוכם מעל 10% לקוחות בנקים שונים. מספר כרטיסי המסטרקארד שהנפיקה החברה הוא כ-170 אלף, יותר מ-13% מכלל הכרטיסים.
מספר בתי העסק הסולקים עם החברה עלה ליותר מ-40,000 והיקפי הסליקה גדלו ב- 11.8%, נכון לסוף ספטמבר, ו-12.8%, נכון לסוף אוקטובר. לאומי צ'ק שהחלה לפעול בסוף 2005, סולקת כיום צ'קים בלמעלה מ-5,000 בתי עסק ורשתות.
במגזר העסקי ממשיכה לאומי קארד לפתח את שירותי ה-B2B, ניכיונות והלוואות. ברבעון השלישי החברה גם החלה בהנפקת כרטיסים חכמים, ועד היום הנפיקה כ-10,000 כרטיסים ללקוחות המרבים לנסוע לחו"ל.