Xpeng G6 - קרוסאובר חשמלי ששם את מודל Y על הכוונת
פריסבי (לשעבר קרסו) יבואנית דגמי Xpeng לישראל השיקה הבוקר את ה G6 – קרוסאובר חשמלי חדש. Xpeng תנסה לכבוש עם ה G6 נתח מהשוק בו שולטות הטסלה מודל Y והאיוניק 5, והיא עושה את זה עם תמחור תחרותי, איכות גבוהה ואיבזור נדיב.
ה G6 הוא כאמור קרוסאובר במבנה קופה חמש דלתות עם בסיס גלגלים נדיב של 2.89 מטר שמעיד על מרווח פנימי גדול ושימושי, אורך כולל של 4.75 מטר, ורוחב של 1.92 מטר.
ה G6 ישווק בשלוש רמות איבזור, החל בדגם הכניסה עם הנעה אחורית 258 כ"ס, מומנט של 44.9 קג"מ, סוללת LFP בקיבולת 66Kwh נטו, וטווח מוצהר של 435 ק"מ. כבר בגירסה זו הביצועים מרשימים עם תאוצה מ 0 ל 100 ב 6.9 שניות ומהירות מירבית של 200 קמ"ש.
דגם ה Long Range גם הוא עם הנעה אחורית, נהנה מהספק של 286 כ"ס ומומנט של 44.9 קג"מ. דגם זה מצוייד בסוללה גדולה יותר בטכנולוגיית NCM, בקיבולת של 87.5Kwh נטו, וטווח מוצהר של 570 ק"מ. את התאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש משלים ה LR בתוך 6.7 שניות, וגם הוא מוגבל ל 200 קמ"ש.
דגם ה Performance מגיע עם שני מנועים בהספק משולב של 476 כ"ס ומומנט של 67.3 קג"מ. דגם זה מאיץ מ 0 ל 100 ב 4.1 שניות, עם מהירות סופית זהה לזו של שני הדגמים הקודמים. הטווח של דגם זה עומד על 550 ק"מ.
הספקי הטעינה של שלושת הדגמים, ב AC הרכב נטען בהספק של 11Kw ואילו בטעינה מהירה, דגם הכניסה נטען בהספק של 215Kw ושני הדגמים הבכירים בקצב של 280Kw. טעינה מהירה זו מתבצעת בזכות הפלטפורמה החשמלית של ה G6 הפועלת בהספקים של עד 800V.
- ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
- אומודה בישראל - עם שני דגמים אומודה 7 ואומודה 9
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
רמת האיבזור אחידה בין כל הדגמים וגבוהה למדי. החל מצג לוח מחוונים בגודל 10.25'', מולטימדיה בגודל 14.96'' עם קישוריות אלחוטית מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, שני משטחי טעינה אלחוטיים עם קירור מובנה בהספק של 50W. מושבים קדמיים חשמליים מחוממים ומאווררים, חימום למושבים האחוריים, ריפודי עור Vegan, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמות 360, עדכוני OTA ועוד. חיצונית מצויידות כל ה G6 בחישוקי 20'' (צמיגים במידה 255/45), דלת תא מטען חשמלי, גג פנורמי, ידיות דלתות נסתרות ועוד. האיבזור היחיד אותו ניתן להוסיף בכסף הוא וו גרירה חשמלי נשלף (בעלות של 6000 ₪) שיגיע כחלק מהאיבזור בדגם הפרפורמנס.
מהנסיון האישי עם שני דגמי ה P7 הסדאן של Xpeng ודגם ה G9 ה SUV החשמלי של החברה – מדובר במכוניות מצוינות, ואני מצפה שגם ה G6 תשמור על אותה רמה גם בהיבטים הדינמיים.
מנערת את השוק
המחיר מתחיל ב 200.0 אש"ח לדגם הכניסה, 225.0 אש"ח לדגם ההנעה האחורית Long Range, ו 255.0 אש"ח לדגם הפרפורמנס.
במידה מסויימת ה G6 מנערת את השוק.
בתוספת מחיר לא גבוהה מ BYD Atto3 מקבלים את דגם הסטנדרט, רכב מסגמנט גבוה משמעותית, מאובזר היטב עם ביצועים מרשימים וטווח גדול יותר. דגם ה LR מסתער ישירות על האיוניק 5 שמחירה זהה לדגם הפרסטיג' עם איבזור נמוך משמעותית, ומול הטסלה מודל Y הבסיסית שיקרה בכ 10.0 אש"ח מה G6. דגם הפרפורמנס של ה G6 שמתומחר ב 255.0 אש"ח זול בכ 40.0 אש"ח מהטסלה מודל Y פרפורמנס, ובכ 100.0 אש"ח מהג'נסיס GV60.
- 1.EV 08/07/2024 21:45הגב לתגובה זוכל חשמלית ללא האפשרות לטכנולוגיית החלפת סוללה, המאפשרת לבעל הרכב להוריד מסדר היום את המטרד של חיי הסוללה, אין לה עתיד מזהיר בשוק רכבי היד2
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH
בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.
הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.
ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.
המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.
- פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
