הנדסה
צילום: קרדיט תמונה FREEPIK

יועץ בטיחות אש - איך נבחר ומתי נצטרך מישהו כזה?

יועצי בטיחות אש ממלאים תפקיד חיוני בהגנה על חיי אדם, מבנים ודייריהם מפני סיכוני שריפה. הם מספקים ייעוץ של מומחה כיצד לעמוד בתקנות בטיחות אש, לערוך הערכות סיכונים ולתכנן וליישם אסטרטגיות בטיחות אש.

יועצי בטיחות אש מתמחים בהכנת תוכנית בטיחות בשלב היתר הבנייה, ולאשר אותה בכיבוי אש, תוכנית שבסופו של דבר תנחה את הקבלן בזמן ביצוע הבנייה.

הטיפים מאת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ.

נושאים בכתבה הנדסה

קרדיט תמונה FREEPIK

למה אנחנו צריכים יועץ בטיחות אש?

ידע מקצועי: ליועצי בטיחות אש יש ידע מעמיק בתקנות ותקני בטיחות אש. הם יכולים לעזור לעסק שלך לנווט בחוקי בטיחות אש מורכבים ולהבטיח שאתה עומד בדרישות המלאות, ובכל להימנע מקנסות מיותרים וכמובן לשמור על בטחון המבנה או כל מה שרלוונטי לצורך הייעוץ הנקודתי.

הערכות סיכונים: יועצי אש מקצועיים עורכים הערכות סיכוני אש מקיפות כדי לזהות סכנות אש פוטנציאליות בבתים פרטיים, בבתי עסק, שטחים ציבוריים ועוד -  ומספקות המלצות לצמצום סיכונים אלו.

הדרכה: יועצי אש יכולים לספק הדרכת בטיחות אש לעובדים שלך, כדי להבטיח שכולם ידעו כיצד להגיב ביעילות במקרה של שריפה וגם איך להקדים תרופה למכה ולהימנע ממקרי שריפות מלכתחילה.

חסכון: אי עמידה בתקנות בטיחות אש עלולה לגרום לקנסות גבוהים או אפילו לסגירת העסק שלך. יועץ בטיחות אש יכול לעזור לך להימנע מהעלויות הללו על ידי הבטחתך לעמוד בכל הדרישות.

תכנון בטיחות: יועצי בטיחות אש יכולים לסייע בתכנון ויישום של אסטרטגיות בטיחות אש, כולל תוכניות פינוי, מערכות גילוי אש וציוד כיבוי אש.

כיצד לבחור יועץ בטיחות אש?

אישורים והסמכות: כדאי לבדוק אם יועצי האש מחזיקים בתעודות והסמכות רלוונטיות בבטיחות אש. במקומות רבים, עליהם להיות חברים בגופים מקצועיים מוכרים הקשורים לבטיחות אש.

ניסיון: מומלץ לחפש יועצים עם ניסיון בסוג העסק או התעשייה המסוים שלך. דרישות בטיחות אש עשויות להשתנות מאוד בהתאם לאופי העסק שלך.

הפניות: בקש הפניות מלקוחות קודמים. יועץ בעל מוניטין צריך להיות מסוגל לספק הפניות שיכולות להעיד על כישוריו וכישוריו.

מיומנויות תקשורת: כמו בבחירת בעלי מקצוע רבים - כדאי לבחור גם במקרה הזה איש מקצוע שיהיה נעים הליכות וגם ידע לתת שירות. יועצי אש צריכים להיות מסוגלים לתקשר בצורה ברורה ויעילה, להסביר מושגי בטיחות אש מורכבים בצורה קלה להבנה.

שירותים המוצעים: ודא שהם מציעים את השירותים הדרושים לך, כגון הערכות סיכוני אש, הדרכה בבטיחות אש או פיתוח אסטרטגיית בטיחות אש.

ביטוח: עליהם להיות בעלי ביטוח אחריות מקצועית כדי לכסות כל שגיאה או מחדל בעבודתם.

זכרו, בחירה נכונה של יועץ בטיחות אש יכולה לעשות הבדל משמעותי בהגנה על העסק שלכם והבטחת בטיחות העובדים והלקוחות שלכם.

חברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ מעניקה שירות של יועץ בטיחות אש מקצועי להיתר בנייה ורישוי עסקים, פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.