רופא שיניים
צילום: freepik

מי אתה - ד"ר עמוס בוחניק? הסיפור של עמוס בוחניק

"בחיוך צנוע הוא החזיר לי את החיוך", כך אומרת מטופלת שעברה אצל ד"ר עמוס בוחניק שיקום מלא של הפה, לאחר פגיעה קשה שאירעה לה בעקבות תאונת דרכים. "הוא אדם כל כך נעים הליכות ורופא שיניים מקצוען, שזה פשוט כיף לבוא ולקבל אצלו את הטיפול" מוסיפה

תוכן בחסות | (3)

את רשת מרפאות שיניים הקים ד"ר בוחניק כבר לפני למעלה מ-35 שנה. אז החל במרפאה הראשונה שלו בבני ברק ולאחר מכן הרחיב את הרשת ע"י פתיחת מרפאות נוספות. מלבד נסיעותיו בין סניפים שונים הוא מצרף כל הזמן לצוות הרפואי שלו רופאי שיניים מקצועיים ורופאים שיניים מומחים בתחומי רפואת השיניים השונים.

ד"ר בוחניק (45) נולד וגדל בצפת, גר כיום בבני ברק, נשוי ואב לחמשה וסבא לנכדים רבים. את לימודיו החל כעתודאי בפקולטה לרפואה בטכניון משם עבר לאוניברסיטת תל אביב בפקולטה לרפואת שיניים. בסיום לימודיו החלק את שירותו הצבאי במסגרתו שימש כרופא שיניים בבסיס הקומנדו הימי בעתלית ולאחר מכן כמנהל מחלקה במרפאת השיניים  בתל השומר.

רשת "שיניים – ד"ר בוחניק"

הסיפור של עמוס בוחניק ורשת שיניים - רשת מרפאות השיניים שלו, המפעילה עשרים סניפים בכל רחבי הארץ, מאוד מעניין.

הוא הקים את מרפאת השיניים הראשונה שלו כקליניקה רגילה בבני ברק, אולם עד מהרה הוא התפרסם כמחולל ממש פלאות בתחומי שיקום הפה והתחילו להגיע אליו מטופלים מכל קצות בארץ.

בכדי לתת מענה למטופלים הפרוסים בערים השונות, אט אט החלו לצוץ מרפאות שיניים נוספות בהן טיפל ד"ר בוחניק יחד עם רופאים נוספים שהוא צרף לצוות המקצועי של המרפאות.

במרפאות רשת שיניים, תמצאו צוות רופאים מומחים מקצועיים, מנוסים ומיומנים בכל תחומי רפואת השיניים. מלבד כישוריהם המקצועיים של הרופאים ד"ר עמוס בוחניק מקפיד גם לגבש צוות עובדים אדיב ורגיש, שידע להתחשב במטופל ובצרכיו.

מה השירותים הניתנים ברשת שיניים?

רשת שיניים – ד"ר בוחניק נותנת מענה מקיף וכולל של כל מה שקשור בעולם רפואת השיניים. החל מטיפולים משמרים, כסתימות, עקירות, ניקוי אבנית, הלבנת שיניים וכדומה, המשך בטיפולים מורכבים יותר, כטיפולי שורש, עקירות כירורגיות ועוד, עבור דרך אסתטיקה דנטלית עם כתרים וציפויים מכל הסוגים, יישור שיניים בשיטות מתקדמות  וכלה בניתוחי השתלת עצם בלסת, הגבהת סינוסים, השתלות שיניים ושיקום הפה.

חשוב לד"ר בוחניק להבהיר תמיד ללקוחותיו, כי הרשת איננה הזולה ביותר בשוק, כי אם הטובה ביותר. "רופא בחינם, שווה חינם", הוא אומר. העובדה שרופא אחר מציע טיפול דומה במחיר מגוחך, לרוב תצביע על היותו רופא פחות מקצועי.

למרות זאת, הרופא מקפיד להנחות את עובדיו, לאפשר פריסת תשלומים נוחה על מנת שגם לקוחות עם פחות יכולות כלכליות, יוכלו ליהנות מהשירות המקצועי והטוב ברשת שיניים.

איכות השירות ברשת שיניים – ד"ר בוחניק

ברשת שיניים מתגאים במיוחד בלבביות ונועם השהות במרפאות. ד"ר עמוס משקיע מאמצים רבים באיתור עובדים סבלניים ומסבירי פנים, את המרפאות הוא דואג לצייד בריהוט המשרה אוירה נעימה ואילו חדרי הטיפולים מצוידים בטכנולוגיות  חדישות ומתקדמות.

גם מ"חזון" הרשת ניתן ללמוד את החשיבות בה ד"ר בוחניק מתייחס אל נושא חוויית הלקוח. חלק מרכזי מהחזון מתייחס אל הנושא הזה: " להעניק טיפולי שיניים איכותיים, מקצועיים, מתקדמים ונגישים לחתך האוכלוסייה בישראל, רחב ככל הניתן".

בהמשך הוא מתייחס גם לנושא החשש של מטופלים מפני טיפולי שיניים: "להפוך את טיפול השיניים לחוויה חיובית תוך נטרול חסמים ופחדים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שמעון 22/04/2025 10:18
    הגב לתגובה זו
    לא יתכן שבמרפאת שיניים גולומב בנהריה ממשיכים להתנהל מתחת לכל ביקורת ודר בוחניק לא עושה כלום למרות כל התלונות שהעברתי לפקידים שלו ברחבי הארץ אך לצערי לא מדווחים לו או שהוא מתעלם.חבל שהוא מחזיק רופאים טובים אבל ניהול אפס בגישה בתורים עושים נזק למטופלים..
  • 2.
    שמואל 31/01/2021 11:24
    הגב לתגובה זו
    אני מאוכזב מהיחס שאני מקבל במרפאה ביבנה נקבע לי תור לפני שבועיים לתאריך 31/01/21שעה 10:30ולהפתעתי אמרו לי שאין לך תור להיום חיכתי להיום ופניתי את זמני ובסוף עוד מתייחסת אליי כאל סמרטוט בושה וחרפה שזה היחס אני בן 63 ונכה
  • 1.
    יוסף מרגלית 08/11/2020 15:41
    הגב לתגובה זו
    באתי לטיפול עקירה ובנייה מחדש לשן .עבודה מקצועית צילום במקום.אם צריך לעבור את זה אז מאד כדאי במרפאת בוחניק ראשון לציון.
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.