סטודנט
צילום: pexels

להיות סטודנט בישראל: אתגר כלכלי שאי אפשר להתעלם ממנו

הכירו את האפליקציה והאתר המציעים מגוון רחב של הטבות וקופונים ייחודיים לסטודנטים – ללא תשלום עבור השימוש. המטרה ברורה: לעזור לסטודנטים לחסוך כסף באופן משמעותי

נושאים בכתבה סטודנט

אם תשאלו כל סטודנט או סטודנטית, מה האתגר הגדול ביותר בתקופת התואר, כנראה שתשמעו תשובה ברורה: לשרוד כלכלית. לא מדובר רק בשכר הלימוד הגבוה, אלא גם בהוצאות הנלוות לחיים בישראל – אחת המדינות היקרות בעולם. מחירי המזון בסופר, מוצרי החשמל, הבילויים והדיור – כולם מצטרפים למשוואה מאתגרת עבור כל סטודנט. הוסיפו לכך את העומס הלימודי, האתגרים המנטליים והאינטנסיביות, ותבינו עד כמה קשה לסטודנטים בישראל.

למזלם של הסטודנטים, יש מי שחושב עליהם. סטודנט גרופ, חברה הפועלת משנת 2016, עליה כבר כתבנו בעבר , באה לתת מענה בדיוק לאתגרים הללו. החברה מפעילה אפליקציה ואתר המציעים מגוון רחב של הטבות וקופונים ייחודיים לסטודנטים – ללא תשלום עבור השימוש. המטרה ברורה: לעזור לסטודנטים לחסוך כסף באופן משמעותי על כל תחומי החיים.

הטבות וקופונים במבחר בתי עסק

אנו בדקנו אילו בתי עסק מציעים הטבות לסטודנטים דרך סטודנט גרופ, וגילינו רשימה ארוכה במיוחד. הנה טעימה קטנה מהקופונים והמבצעים מהם תהנו בסטודנט גרופ: קופון ksp  יעניק לכן מבצעים והטבות על קשת מוצרים ענקית. קופון לאסטפרייס יפנק אתכם בהנחות רוחב על כמעט כל המוצרים באתר או על מוצרים נבחרים בהנחות עמוקות. חובבי האופנה יוכלו ליהנות מהטבות ומבצעים באתר המשביר לצרכן עם קופון המשביר לצרכן שיפנק על הטבות בקשת קטגוריות רחב. אלו שמעוניינים בחיטוב הגוף ובספורט, יהנו מהטבות בלעדיות בתכנית אבא חטוב, עם קופון אבא חטוב שיחסוך מאות שקלים.

הרעיון מאחורי סטודנט גרופ

שוחחנו עם תום דוד ורננה בן חמו, מייסדי סטודנט גרופ, כדי להבין את הרקע להקמת החברה.

תום שיתף: “הרעיון להקים את סטודנט גרופ נולד מיד לאחר שסיימתי את לימודי המשפטים באוניברסיטת חיפה. במהלך הלימודים הרגשנו חוסר שקיפות בנוגע להטבות לסטודנטים – לא ידענו אילו מבצעים קיימים, באילו ימים ושעות הם תקפים, ומה ההגבלות. בסטודנט גרופ חרטנו על דגלנו שקיפות מלאה: אין אותיות קטנות, והסטודנטים יודעים בדיוק מה הם מקבלים.”

איך זה עובד?

“מהצד של הסטודנטים, התהליך פשוט מאוד. ההרשמה חינמית, וצריך רק לצרף תעודת סטודנט או אישור לימודים. מצד בתי העסק, אנחנו פונים אקטיבית לבתי עסק מבוקשים וגם מקבלים פניות מבתי עסק שמעוניינים להצטרף.”

כמה סטודנטים משתמשים בשירות?

“נכון להיום, יש לנו מעל 70,000 משתמשים רשומים, מכל רחבי הארץ – מצפון ועד דרום. האפליקציה מותאמת לרוב הגרסאות החדשות של הטלפונים החכמים. בנוסף, אלו המעוניינים יוכלו ליהנות מההטבות גם בגלישה באתר החברה סטודנט גרופ מועדון הטבות לסטודנטים.



הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.