"הדברים שחשובים למשפחה הם בריאות וכסף, וזה מה שאני מנסה להשיג ללקוחות שלי"
צילום: סטס קורינסקי
שם: נתן שטיין
תפקיד: משווק פנסיוני
מקום מגורים: חריש
מצב משפחתי: נשוי
השכלה אקדמית ומקצועית: בגרות מלאה, תעודה בקורס מסעדנות ורישיון סוכן ביטוח
ניסיון תעסוקתי: 7.5 שנים בעולם הביטוח
נתן שטיין מרגיש שכל לקוח שמצטרף אליו הוא כמו משפחה שלו. בראיון לביזפורטל הוא מספר כיצד התמודד עם הלקוחה שנזקקה לטיפול דחוף בדיוק כשהכול נסגר עם התפרצות הקורונה, איך הוא מרגיע לקוחות כשהשווקים יורדים, ולמה הוא חושב שעדיף היה אילו נכנס לתחום הפיננסים מוקדם יותר.
צפו בראיון המלא:
נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים
- 9.מצחיק 21/10/2024 21:52הגב לתגובה זואני מנהל את כספי לבד לא משלם עמלות לסוכנים אם יש משהוא שהביא לי בריאות זה שאין סביבי אנשים "טובים" שגוזרים עלי קופון שלא לצורך
- 8.נרקוס 21/10/2024 08:22הגב לתגובה זומלך של העולם ??
- 7.צדוק 21/10/2024 01:27הגב לתגובה זותמיד מחפש את הצדק, לכן הוא דורש מהחרדים להתגייס לצבא.
- 6.שקד 20/10/2024 18:36הגב לתגובה זואין סוכנים כאלה הכי תותח שיש
- 5.טלי מסוביץ 20/10/2024 17:43הגב לתגובה זואין עוד סוכנים כאלה רק נתן שטיין האלוף
- 4.ציון יעקוב 20/10/2024 15:14הגב לתגובה זונתן הוא הסוכן שלי המון שנים כל בעיה שיש לי אני פונה לנתן כמובן שנתן תמיד יודע לתת לי את המענה המקצועי ביותר לכל בעיה שיש לי שאני לא מבין ...
- 3.גל יעקוב 20/10/2024 15:05הגב לתגובה זוכל פעולה בתחום הביטוח שווה לבדוק דרכו אמין מאוד ומקצועי , בקיצור ממליצה מאוד!!
- 2.אלכס 20/10/2024 13:43הגב לתגובה זוהסוכן שלי ושל כל המשפחה. אלוף שבאמת דואג לכם ?? בכל מה שצריך.
- 1.רינת בסה 20/10/2024 13:00הגב לתגובה זוואו! זה פשוט נכון! נתן בחור מדהים והוא עזר לי בערמות בכל כך הרבה דברים! הציל אותי בהמון מקומות עבודה שניסו לעבוד עלי ונלחם על כול שקל שמגיע לי. באמת הבחור עם לב ענק וכדאי גם לכם להעזר בו!

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח
בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים
מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.
רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה, פשוט לא הייתה שם.
פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.
"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"
העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".
- איך הרכב החשמלי משנה את עולם ביטוח הרכב בישראל?
- משרד האוצר פרסם את מכרז ביטוח הרכב הגדול בישראל לשנת 2026: כ-400 מיליון שקל בשנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".
ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".