בית ספר לספרות: יש מסתפרים ויש מספרים
רבים מאתנו אוהבים ללכת לספר כדי לעשות תספורת חדשה, לרענן את מראה השיער ועל הדרך לעדכן אותו גם בקורות חיינו. הספרות היא אמנות מורכבת שלא כל אחד יכול לשלוט בה. תשאלו כל מי שהלך אי פעם לספר בלתי מקצועי והיה צריך לשאת את תוצאות מראהו במשך זמן רב. עם זאת, ספר שלמד במקום איכותי אשר העניק לו את כל הכלים הנחוצים כדי להפוך לאיש מקצוע, יוכל לשמח תמיד את לקוחותיו.
מדוע כדאי להפוך לספר?
עזבו את האהבה לתחום, זה מובן מאליו. ישנן כמה סיבות טובות לכך שמקצוע הספרות משתלם במיוחד:
- תמיד תהיה עבודה – גם אם הבורסה טיפול ואחוזי האבטלה בארץ יעלו, תמיד יהיו אנשים שיצטרכו להקטין קצת את זקניהם או לספר את השיער שצמח פרא.
- משכורות גבוהות – אז בתור ספרים מתחילים, אתם מרוויחים מעט יחסית, אך ככל שאתם צוברים שם ויותר לקוחות מגיעים אליכם, תוכלו להשתכר לא רע.
- אם אתם ספרים טובים, אתם מקבלים סיפוק מלא – אם אתם אמנים של ממש, אתם זוכים להכיר אנשים חדשים, להנעים את זמנם, לדבר איתם, לעצב את שיערם וגם לקצור מחמאות רבות.
- אתם יכולים לקבוע את שעות העבודה שלכם – אם פתחתם מספרה משלכם, תוכלו לקבוע מתי לעבוד ומתי להקדיש את הזמן לבני המשפחה והחברים.
- תוכלו לבחור אם להפוך לעצמאיים או להישאר שכירים – כי בעולם הספרות צריך גם את אלה וגם את אלה. מכיוון שמדובר בתחום גמיש ומגוון כל כך, אתם בוחרים איך להשתלב ובמה להתמקצע לפי ראות עיניכם.
רוצים להפוך את האהבה שלכם למקצוע? מעוניינים ללמוד במקום טוב שאינו מתפשר על איכות? הכירו את דיויס ואודי בית ספר לספרות, המקום המושלם ללמוד בו את רזי המקצוע. כשהמקום מנוהל על ידי שני ספרים בעלי שם עולמי, אין מקום לטעויות. שני המנטורים הגדולים בתחום הספרות עומדים בראש האקדמיה המובילה ביותר בארץ לעיצוב שיער, והם מוציאים בכל שנה שורה ארוכה של ספרים חדשים ומבטיחים.
לא רק תספורות לנשים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
