מושיק רוט
צילום: יחסי ציבור

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את מושיק רוט

רוט, שף זוכה כוכבי מישלן מדבר עם גפן על מצוינות קריאייטיבית, התמודדות עם קשיים ניהוליים, מחירים אישיים בדרך אל ההצלחה והדרך בה הוא בוחר אנשים לצוות
כתבי אייס | (1)

השבוע ב"חצי שעה של השראה" פודקאסט הפרסום והשיווק של ערן גפן, האורח הוא מושיק רוט, שף זוכה כוכבי מישלן. 

בשיחה עם גפן, רוט מדבר על הדרך למצוינות קריאייטיבית ועל התהליך שהפך אותו לשף ברמה עולמית. רוט מתאר את הדרך בה הכל התחיל ומה נותן לו השראה, ומספר על  ההתמודדות עם הקשיים הניהוליים והמחירים האישיים בדרך אל ההצלחה.

 

רוט מדגים באמצעות הסיפור האישי שלו מהי מצוינות קריאטיבית ומפתיע בהתנגדותו לעצם הביטוי המשלב בין מצוינות לבין יצירתיות. לשיטתו, השאיפה לפרפקציוניזם מנוגדת לתדר היצירתי ולכן הוא מפריד ביניהם. עוד משתף רוט על הדרך בה הוא בוחר אנשים לצוות, באמצעות מיפוי הפרופיל הפסיכולוגי שלהם והתאמתו כהשלמה למבנה האישיות שלו.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ג'ופרי 12/08/2019 14:05
    הגב לתגובה זו
    מילא שהוא עילג ובולע מילים, ה'השראה' שלו כבר נגמרה מזמן
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.