ערוץ 24
צילום: לוגו

ערוץ 24 מתחיל לגבש לוח שידורים: ישיק רצועת צהריים חדשה

את התכנית '24 בצהריים' יובילו מעיין אדם, עדי לאון וגל אוחובסקי, והיא חלק מגיבוש לוח שידורים חדש לערוץ שנרכש לאחרונה ע"י טלעד מחברת קשת
אלכסנדר כץ | (4)

כחודשיים לאחר השלמת עסקת רכישת ערוץ 24 על ידי חברת טלעד, לוח השידורים שלו מתחיל להתגבש. החברה הודיעה הבוקר (יום א') על השקת רצועת שידור חדשה בשם '24 בצהריים' שתעלה בראשון הבא ותשודר מדי יום בין 13:00 ל-15:00. מדובר על צעד ראשון במה שאמור להיות לוח שידורים חדש בערוץ.

 

הרצועה החדשה תעסוק בנושאים החמים ביותר מעולם הבידור, המוזיקה, הקולנוע והתרבות, לצד פינות תוכן מתחלפות ואירוח זמרים, שחקנים, בדרנים, אושיות אופנה וסלבס. את התכנית יגישו מעיין אדם, עדי לאון וגל אוחובסקי, שהגיש בעבר בערוץ 24 בפורמט הקודם שלו. את התכנית תערוך נטע קידר ברגר ותפיק חברת קסטינה.

  

חברת טלעד שבשליטת קבוצת NMC יונייטד, השלימה לאחרונה את רכישת ערוץ 24 מידי חברת קשת, ועל פי הערכות, שילמה עבורו בין 10 ל-15 מיליון שקלים. השלמת העסקה התקבלה לאחר אישור מהרשות השנייה ורשות התחרות (בשמה הקודם: הממונה על ההגבלים העסקיים, א"כ).

 

ערוץ 24 הוא אחד מ-5 ערוצים ייעודיים שהממשלה תכננה להקים כבר בתחילת שנות ה-2000 (ובפועל קמו ארבעה: המוזיקה, ערוץ 9 דובר הרוסית, ערוץ 20 שבמקור היה מורשת, והלא TV דובר הערבית, א"כ), אבל כעת הוא מופעל כערוץ מסחרי זעיר ללא מחויבויות תוכן רגולטוריות. ערוץ 24 החדש מתמקד בתכני בידור, מוזיקה וסרטים ופועל תחת חברת טלעד המפעילה את ערוץ ההיסטוריה, ערוץ !E וערוץ הקולנוע הישראלי המשודר ב-yes. בעליו החדשים גם החליטו להסירו משירות עידן פלוס בשל העלויות הכרוכות בשידור בפלטפורמה זו - כ-2 מיליון שקלים בשנה.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מעיין אדם, עדי לאון וגל אוחובסקי - לא שווים יותר משקל (ל"ת)
    קקקקקההההה 19/06/2019 13:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שלומי 16/06/2019 22:38
    הגב לתגובה זו
    מה הקטע לשדר באיכות פח אשפה שכל המסכי טלויזיה מתקדמים ורוב הערוצים הגדולים עברו לאיכות Hd ורוב העולם משדר באיכות הזו. בקיצור סגרו את הערוץ .
  • דודי 17/06/2019 13:50
    הגב לתגובה זו
    הערוץ משדר ב 720p. חברת הלויין וחברת הכלבים מורידה את איכות השידור כדי לחסוך רוחב פס. בצפייה דרך הרשת האיכות מדהימה בתכנים הנתמכים רוב התוכן ישן ולא עבר upscale.
  • 1.
    מקבלים אותם כדי לפטר עוד חצי שנה. מיותר, כולם באינטרנט (ל"ת)
    אומללים 16/06/2019 15:06
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״