ערוץ 24 מתחיל לגבש לוח שידורים: ישיק רצועת צהריים חדשה
כחודשיים לאחר השלמת עסקת רכישת ערוץ 24 על ידי חברת טלעד, לוח השידורים שלו מתחיל להתגבש. החברה הודיעה הבוקר (יום א') על השקת רצועת שידור חדשה בשם '24 בצהריים' שתעלה בראשון הבא ותשודר מדי יום בין 13:00 ל-15:00. מדובר על צעד ראשון במה שאמור להיות לוח שידורים חדש בערוץ.
הרצועה החדשה תעסוק בנושאים החמים ביותר מעולם הבידור, המוזיקה, הקולנוע והתרבות, לצד פינות תוכן מתחלפות ואירוח זמרים, שחקנים, בדרנים, אושיות אופנה וסלבס. את התכנית יגישו מעיין אדם, עדי לאון וגל אוחובסקי, שהגיש בעבר בערוץ 24 בפורמט הקודם שלו. את התכנית תערוך נטע קידר ברגר ותפיק חברת קסטינה.
חברת טלעד שבשליטת קבוצת NMC יונייטד, השלימה לאחרונה את רכישת ערוץ 24 מידי חברת קשת, ועל פי הערכות, שילמה עבורו בין 10 ל-15 מיליון שקלים. השלמת העסקה התקבלה לאחר אישור מהרשות השנייה ורשות התחרות (בשמה הקודם: הממונה על ההגבלים העסקיים, א"כ).
ערוץ 24 הוא אחד מ-5 ערוצים ייעודיים שהממשלה תכננה להקים כבר בתחילת שנות ה-2000 (ובפועל קמו ארבעה: המוזיקה, ערוץ 9 דובר הרוסית, ערוץ 20 שבמקור היה מורשת, והלא TV דובר הערבית, א"כ), אבל כעת הוא מופעל כערוץ מסחרי זעיר ללא מחויבויות תוכן רגולטוריות. ערוץ 24 החדש מתמקד בתכני בידור, מוזיקה וסרטים ופועל תחת חברת טלעד המפעילה את ערוץ ההיסטוריה, ערוץ !E וערוץ הקולנוע הישראלי המשודר ב-yes. בעליו החדשים גם החליטו להסירו משירות עידן פלוס בשל העלויות הכרוכות בשידור בפלטפורמה זו - כ-2 מיליון שקלים בשנה.
- חודשים לאחר אישור הרשות השנייה: הושלמה עסקת ערוץ 24
- ?משה אדרי רוכש את ערוץ 24: הרשות ה-2 אישרה את העסקה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.מעיין אדם, עדי לאון וגל אוחובסקי - לא שווים יותר משקל (ל"ת)קקקקקההההה 19/06/2019 13:27הגב לתגובה זו
- 2.שלומי 16/06/2019 22:38הגב לתגובה זומה הקטע לשדר באיכות פח אשפה שכל המסכי טלויזיה מתקדמים ורוב הערוצים הגדולים עברו לאיכות Hd ורוב העולם משדר באיכות הזו. בקיצור סגרו את הערוץ .
- דודי 17/06/2019 13:50הגב לתגובה זוהערוץ משדר ב 720p. חברת הלויין וחברת הכלבים מורידה את איכות השידור כדי לחסוך רוחב פס. בצפייה דרך הרשת האיכות מדהימה בתכנים הנתמכים רוב התוכן ישן ולא עבר upscale.
- 1.מקבלים אותם כדי לפטר עוד חצי שנה. מיותר, כולם באינטרנט (ל"ת)אומללים 16/06/2019 15:06הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
