חצי שעה של השראה עם אלונה בר און
צילום: יחסי ציבור
פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את אלונה בר און

השבוע בפודקאס של גפן, אלונה בר און, יו"ר העיתון הכלכלי גלובס. על שיטת הניהול שלה, אמון בין צרכנים לחברות, איך היא הייתה שונה היום אם אבא שלה היה בחיים ועוד
כתבי אייס | (2)

לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו ללא נודע. בזמן הזה, עם הבנה של הסיכונים שהיא לוקחת - היא הכינה חזון מפורט ולבסוף החליטה לקנות את העיתון ביחד עם ענת אגמון. בשיחה עם ערן גפן היא חושפת את "מאחורי הקלעים" של הסיפור עם פישמן, איך היא חוותה את גלובס כילדה בתור בתו של בעלי העיתון ולמה לא יכלה לעזוב את גלובס גם אם רצתה.

 

בר און מדברת בפודקאסט השבועי של גפן על שיטת הניהול שלה, על למה כל כך חשוב כיום שיהיה אמון בין הצרכנים לחברות, מה ההבטחה שלה לקוראי גלובס, איך היא הייתה שונה היום אם אבא שלה היה בחיים - ואיך זה שאת תהליך הרכישה היא סיימה בלי חוש ריח?

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אמת מרוקאית 25/04/2019 22:19
    הגב לתגובה זו
    לא ממש השראה, אבל אייס וביז אחלה עיתון, המון תודה על הכל ושיהיה חג שמח. "שִׁמְעוּ נָא זֹאת עַם סָכָל וְאֵין לֵב עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ.. #marketing #technology #socialmedia #trolls #branding #business #contentmarketing #advertising #ai #ppc #marketingstrategy #entrepreneur #news #instagram #b2b #smallbusiness #facebook #linkedin #digital #smm #blockchain #entrepreneurship #twitter #blogging #youtube #blog #blogs #digitaltransformation #webdevelopment #entrepreneurs #bots #familyfirst #iot #telaviv #metoo #familybusiness #adi #timeout #firewall #fintech #shlomo #אלונה #uriagmon #ליאוראפשטיין #israeli #blogginglobes #גלובס #botsglobes #anatagmon #veredramonrivlin #startupcheckpoint #mariusnachat #ronnydouek #עדיסופרתאני #alona #adva_dadon #ynet #אלונהבראון #yaerrouselaieimim #instagramglobes #instagramtlv #ramon_hayim #שלמהקרמר #gilshwed #ברים #ענתאגמון #yaelabecassis #hayinramin #moshekahlon #אמתצרפתי #markethousehotel #eliezrfishman #גודינירמוזס #lioreptein #אונברסיטה
  • 1.
    ויקטור 25/03/2019 16:23
    הגב לתגובה זו
    על המימון לרכישת חלקה בהתמחרות מול דוידוביץ, על הפארסה עם סיגלר, על הבלאגן מול ציפורי ושלל הפרשיות שנקשרו בשמה. חוץ מזה, כרואת חשבון, למה היא מחזיקה בעיתון מפסיד?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.