חצי שעה של השראה עם אלונה בר און
צילום: יחסי ציבור
פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את אלונה בר און

השבוע בפודקאס של גפן, אלונה בר און, יו"ר העיתון הכלכלי גלובס. על שיטת הניהול שלה, אמון בין צרכנים לחברות, איך היא הייתה שונה היום אם אבא שלה היה בחיים ועוד
כתבי אייס | (2)

לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו ללא נודע. בזמן הזה, עם הבנה של הסיכונים שהיא לוקחת - היא הכינה חזון מפורט ולבסוף החליטה לקנות את העיתון ביחד עם ענת אגמון. בשיחה עם ערן גפן היא חושפת את "מאחורי הקלעים" של הסיפור עם פישמן, איך היא חוותה את גלובס כילדה בתור בתו של בעלי העיתון ולמה לא יכלה לעזוב את גלובס גם אם רצתה.

 

בר און מדברת בפודקאסט השבועי של גפן על שיטת הניהול שלה, על למה כל כך חשוב כיום שיהיה אמון בין הצרכנים לחברות, מה ההבטחה שלה לקוראי גלובס, איך היא הייתה שונה היום אם אבא שלה היה בחיים - ואיך זה שאת תהליך הרכישה היא סיימה בלי חוש ריח?

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אמת מרוקאית 25/04/2019 22:19
    הגב לתגובה זו
    לא ממש השראה, אבל אייס וביז אחלה עיתון, המון תודה על הכל ושיהיה חג שמח. "שִׁמְעוּ נָא זֹאת עַם סָכָל וְאֵין לֵב עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ.. #marketing #technology #socialmedia #trolls #branding #business #contentmarketing #advertising #ai #ppc #marketingstrategy #entrepreneur #news #instagram #b2b #smallbusiness #facebook #linkedin #digital #smm #blockchain #entrepreneurship #twitter #blogging #youtube #blog #blogs #digitaltransformation #webdevelopment #entrepreneurs #bots #familyfirst #iot #telaviv #metoo #familybusiness #adi #timeout #firewall #fintech #shlomo #אלונה #uriagmon #ליאוראפשטיין #israeli #blogginglobes #גלובס #botsglobes #anatagmon #veredramonrivlin #startupcheckpoint #mariusnachat #ronnydouek #עדיסופרתאני #alona #adva_dadon #ynet #אלונהבראון #yaerrouselaieimim #instagramglobes #instagramtlv #ramon_hayim #שלמהקרמר #gilshwed #ברים #ענתאגמון #yaelabecassis #hayinramin #moshekahlon #אמתצרפתי #markethousehotel #eliezrfishman #גודינירמוזס #lioreptein #אונברסיטה
  • 1.
    ויקטור 25/03/2019 16:23
    הגב לתגובה זו
    על המימון לרכישת חלקה בהתמחרות מול דוידוביץ, על הפארסה עם סיגלר, על הבלאגן מול ציפורי ושלל הפרשיות שנקשרו בשמה. חוץ מזה, כרואת חשבון, למה היא מחזיקה בעיתון מפסיד?
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.