לאחר כשנתיים ב-LEAD: זיו מאירי עובר למקאן תל אביב
פחות משנתיים לאחר שהצטרף למשרד הפרסום LEAD Ogilvy כמנהל קריאייטיב ראשי ושותף, זיו מאירי פרש מתפקידו ויצטרף למשרד הפרסום מקאן תל אביב בו ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב - כך נודע לאייס.
בסוף השבוע שעבר נודע כי עידן רגב ששימש כמנהל הקריאייטיב הראשי בבאומן בר ריבנאי עוזב ומצטרף ל-LEAD בכמנהל הקריאייטיב הראשי ושותף. השאלה הראשונה שנשאלה בעקבות מינוי זה היא מה יהיה לגבי עתידו של מאירי - עם זאת מסתבר כי מאירי כבר הניח את מכתב ההתפטרות על שולחנו של רמי יהודיחה כבר לפני 3 חודשים וניאות להישאר עד שזה יאתר את מחליפו בזמן שהשניים שומרים את הדבר מחוץ לרדאר התקשורתי.
התחנה הבאה של מאירי (36) תהיה, כאמור, משרד הפרסום מקאן תל אביב. בכל שנותיו בענף הפרסום, מאז 2006, עבד מאירי בקבוצת אדלר חומסקי. בתחילה עשה זאת במשרד הפרסום אדלר חומסקי בתפקיד מנהל קריאייטיב אז טיפל בתקציבי פלאפון, בנק הפועלים, טמבור, שוופס, ספרינג, פרוקטר אנד גמבל, בזק בינלאומי, דנונה, צ'מפיון מוטורס,לוטו ועוד. לאחר מכן פרש לטובת מיזם סטאראפ בתחום הערים החכמות אך רומן זה לא החזיק מעמד לזמן רב ולאחר כשנה הוא שב לענף הפרסום עת הצטרף ל-LEAD, אף הוא מקבוצת אדלר חומסקי.
מאירי אישר את הפרטים ואמר לאייס: "שמח להצטרף למשרד הפרסום הגדול והמצליח בישראל ולהניע מהלכים משמעותיים למפרסמים הגדולים במשק. מאחל המון הצלחה לחברי עידן רגב ולעובדים היקרים ב-LEAD".
רמי יהודיחה מנכ"ל ובעלים LEAD: "אני רוצה להודות לזיו מאירי על השנתיים האחרונות בהן מילא את התפקיד במקצוענות ובכישרון רב ועל התרומה הרבה שלו למשרד, זיו הוביל את המשרד להישגים קריאיטיביים משמעותיים והיה חלק בלתי נפרד מהצלחת המשרד. מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".
- 8.מסכן. (ל"ת)יוני 21/01/2019 12:53הגב לתגובה זו
- 7.אין מלבד זיו (ל"ת)מעריץ 21/01/2019 11:12הגב לתגובה זו
- 6.את האמונה לאבד 20/01/2019 22:30הגב לתגובה זואוסף סביבו את כל התותחים האמיתיים
- 5.שותף 20/01/2019 20:15הגב לתגובה זועד מתי תאמינו לבלוף ״השותף״
- 4.אבל מה יקרה אם ייבחר לפריימריז? (ל"ת)נועם 20/01/2019 19:16הגב לתגובה זו
- 3.מקאניסט 20/01/2019 18:42הגב לתגובה זוזיו סגור במקאן שלושה חודשים. רמי ביקש זמן, בינתיים סגר עם עידן והוציא הודעת יחצ שהוציאה את זיו מעפן. שטויות עוד יומיים כולם שוכחים
- 2.אחד אלוהינו 20/01/2019 17:55הגב לתגובה זוכמו בכל דבר שזיו נגע והפך לזהב אני מאמין שגם ממקאן הוא ידע להוציא המקסימום. מקווה שידעו לשמור עליו ולתת לו את החופש להקדים את זמנו.
- 1.חלילה שלא ייתפס כמי שפוטר (ל"ת)היחיד שיודע 20/01/2019 16:46הגב לתגובה זו
- היחיד ששונא תגובות 20/01/2019 17:34הגב לתגובה זוהוא לא פוטר ואתה תחת
- פוטר/התפוטר פוטטוז/פוטאטוז (ל"ת)צדקנוב 22/01/2019 00:03
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
