ממקאן ל-LEAD: אסא שפירא מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד
אסא שפירא (37) מאנשי האסטרטגיה הוותיקים בענף עובר ממקאן תל אביב למשרד הפרסום LEAD Ogilvy בו ישמש בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה.
בשנים קודמות שימש שפירא בתפקידי אסטרטגיה בכירים בענף, ביניהם במשרדי הפרסום ראובני פרידן, לאו ברנט וכאמור ב-3 השנים האחרונות כמנהל אסטרטגיה במקאן. בין השאר טיפל שפירא בתקציבים של מותגים מובילים כגון: מזרחי טפחות, ויסוצקי, סמסונג, טיב טעם, לאומי קארד, הונדה, איקאה ועוד.
שפירא שיחליף בתפקידו את איתן דווידזון (שמונה לסמנכ"ל שיווק 'תן ביס') יוביל את מחלקת האסטרטגיה ב-LEAD Ogilvy מקבוצת אדלר חומסקי ובמסגרת תפקידו יקדם בנוסף את תחום הייעוץ האסטרטגי ותחום החדשנות. רמי יהודיחה, בעלים ומנכ"ל LEAD Ogilvy: "כמשרד שמוביל את הצמיחה והשינוי בענף אני רואה חשיבות גדולה בתחום הייעוץ האסטרטגי ואנו נמשיך לצרף אלינו טאלנטים ממגוון דיסיפלינות במטרה להשיג כמה שיותר ניצחונות שיווקיים עבור לקוחותינו".
"אני שמח על ההזדמנות להצטרף למשרד בצמיחה שרואה כל הזמן קדימה. משרד שמאמין שמחלקת אסטרטגיה חזקה חשובה מתמיד בתקופה זו של אי ודאות ושינויים בכל התעשייה" אמר שפירא, והוסיף: "אני מאמין שאין זמן טוב יותר להיות בענף בכלל וב- LEAD Ogilvy בפרט ולהיות חלק מהשינוי הגדול הזה".
- 3.לא פגשתי מעולם אדם שלא אוהב את אסא (ל"ת)אחד שאוהב את אסא 31/07/2018 10:57הגב לתגובה זו
- האח הקנאי לא מפרגן לאסא (ל"ת)יגאל 09/11/2018 00:33הגב לתגובה זו
- 2.כי הוא קסם (ל"ת)כולם אוהבים את אסא 31/07/2018 07:44הגב לתגובה זו
- 1.אסא כזה חמודי! (ל"ת)אוהב את אסא 30/07/2018 13:21הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
