הרבנות הראשית במכרז על תיק היח"צ - בשווי חצי מיליון שקל
הרבנות הראשית לישראל יצאה במכרז למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור, הסברה וליווי תקשורתי. על פי מסמכי המכרז שווי ההתקשרות יעמוד על חצי מיליון שקלים, דהיינו, ריטיינר חודשי של כ-40 אלף שקל בחודש שנחשב לאחד הגבוהים בתחום היח"צ במשק הישראלי.
על פי תנאי הסף להתמודדות במכרז, נדרש מהמועמדים וותק פעילות של 5 שנים לפחות בתחומי הסברה ויח"צ, שמתוכם שנתיים של ניסיון במתו שירותים גם בסושיאל; ניסיון בניהול של לפחות שני קמפיינים / פרויקטים של הסברה ויחסי ציבור לארגונים ממשלתיים ו/או ציבוריים, במהלך 7 השנים האחרונות; העסקה של לפחות 7 עובדי יח"צ לא כולל מנהל התיק ומנכ"ל המשרד. סעיף נוסף נוגע להיקף הפעילות הכספית של המשרד ודורש מחזור פעילות שנתי של מיליון שקל לפחות.
בין היעדים התקשורתיים-תדמיתיים שמציבה הרבנות הראשית: שיפור תדמיתה ומיצובה כגוף מוביל, רלוונטי ואפקטיבי בתחומי עשייתה, בארץ ובחו"ל; חשיפת הציבור על ידי הסברה רחבה של השירותים והפעילות של הרבנות הראשית במעגלים השונים מולם היא פועלת (הציבור הרחב, משגיחי כשרות, מועצות דתיות, משרדי ממשלה וכד') בארץ ובחו"ל; חשיפת תהליכי השינוי והאפקטיביות שעוברת הרבנות הראשית למודעות הציבורית; גידול במספר הכתבות החיוביות על הרבנות הראשית ופועלה ושמירה על נוכחות קבועה של פעילות הרבנות באמצעי המדיה השונים.
במכרז ייבחרו ספק אחד או שניים, בהתאם לשיקול דעתה של וועדת המכרזים. הרבנות תאפשר לספקים הזוכים את הזכות להפעיל ספקי משנה בהתאם לצורך וזאת לאחר קבלת אישור ממנה. ההצעה הזוכה תיבחר לפי משקל של 70% להצעת האיכות ו-30% למחיר. המפתח לניקוד בהצעת האיכות מבוסס על 30 נקודות לניסיון הצוות, 10 נקודות לחוות דעת של לקוחות עבר, 10 נקודות לאיכות הפרויקטים מהעבר ו-10 נקודות לניסיון עבודה מול לפמ. לאחר מכן ייערך ראיון לעוברים לשלב הבא שבו גם תוצג מצגת (30 נקודות) ויינתן ציון (10 נקודות) בהתאם להתרשמות מהצוות בראיון.
בשונה מהעבר, כיום מתמודדת הרבנות הראשית לישראל עם גופי כשרות והלכה אלטרנטיביים הפונים לציבור המסורתי כגון צהר. בעוד שהרבנות הראשית לישראל עולה לכותרות כמעט תמיד בהקשר שלילי בענייני מתן תעודות כשרות והשגחה, ארגונים כגון רבני צהר מנסים להיכנס לשוק הכשרויות עם מערך כשרות אלטרנטיבי שמאיים על מעמדה הבלעדי של הרבנות.
- 1.אורן 10/07/2018 16:16הגב לתגובה זומשרד זוועה שמשאיר את מדינת ישראל בחושך. מי שייקח את התיק הזה הוא כנראה חשוך בדיוק כמו הפנגיווינים אוכלי הכשר

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.