"גורמים פוליטיים פעלו להכפיש אותי ברשת בעקבות תחקיר חפץ"
אילה חסון טענה הבוקר (יום ה') בתכניתה ברדיו 103FM, כי גורמים פוליטיים פועלים נגדה - בעקבות התחקיר שפרסמה בתכנית שישי בערוץ עשר על התנהלותו של ניר חפץ כאשר היה צוער בקורס קצינים, וסימני השאלה סביב מותו של חברו לקורס. בשיחה עם עו"ד דן חי, מומחה לדיני טכנולוגיה, על בעיית הפרטיות בפייסבוק, שיתפה חסון כי הפעילו נגדה שיטות מתקדמות כדי לפגוע בה בתוך הרשת החברתית.
לדבריו, לא תמיד אפשר לזהות את הבוטים, לאור היכולת שלהם לנסח את עצמם ברמת דיוק המשתפרת מיום ליום. ואולם, "הרבה מאוד פעמים מזהים שמדובר בניסוח אשר חוזר על עצמו ואינו מסתדר עם רצף השיחה".
חסון הוסיפה כי "אם מפלגות פוליטיות רוצות לבצע קמפיין מכפיש, הן יכולות להשתמש בבוטים אשר הוזנו במידע כנגד אנשים מסוימים", ובשלב זה שיתפה במקרה אישי: "חבר טוב שלי שמגיע מעולמות המודיעין, ביצע בדיקה גדולה וסיפר לי שמישהו גדול הפעיל בוטים כנגדי אחרי שפרסמתי את התחקיר על ניר חפץ. באופן אישי אני חושבת שאני יודעת מי זה ומתוך איזו מפלגה זה מגיע".
- האסטרטגיה של 103 וחולשת הרגולטור: הפיצוץ בין מגל לכספית לא מקרי
- אחרי יותר משבועיים: נתן זהבי התנצל על דבריו וחזר לשדר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדבריה, "זה כמובן אינו קשור לשום עניין פוליטי - אך לא מפריע למי שרוצה לנסות ולקעקע אותי. זה זדוני ומצער".
השיחה ברדיו 103FM
בתחקיר ששודר בתכנית שישי, סופר כי חפץ – שהפך לאחרונה עד מדינה בפרשיות נתניהו - היה חשוד בגרימת מותו של צוער בקורס קצינים שבו השתתף בשנת 1984. באותה עת יצאו חפץ והצוער רונן ילין לתרגיל ניווט זוגי באזור ערד תל שוקת. סמוך לשעה 23:30, לטענת חפץ, השניים נרדמו. לאחר כחצי שעה, חפץ טוען שהתעורר למשמע קול רכבת מסע, לא מצא את חברו, וגילה מאוחר יותר את גופתו המרוסקת על הפסים. בתחילה טען תחקיר מצ"ח כי הצוער נרדם על המסילה מסיבה לא ברורה.
ואולם, 3 שנים מאוחר יותר דיווח הרב של ביה"ס לקצינים בה"ד 1 כי שמע שמועה מצוערים כי ילין נהרג כתוצאה מפליטת כדור במסע הניווטים, וחפץ הציב את גופתו לרוחב פסי הרכבת, כדי להסתיר את הדבר. חפץ נבדק במכונת אמת וגרסתו נמצאה אמינה לחלוטין. ואולם התחקיר שם ידו על תיק מצ"ח שמעלה שורה ארוכה של שאלות שנותרו פתוחות עת היום.
- 3.לכבד הדמוקרטיה 25/03/2018 04:35הגב לתגובה זוהגיע הזמן שהשמאלנים המטומטמים ישכילו להבין ששלטון מחליפים בקלפי ולא בשום אמצעי לחץ מעל פני השטח או במחשכים ובוטים מפגרים...
- ימין=פאשיזם ואנטי דמוקרטיות (ל"ת)קק 26/03/2018 15:18הגב לתגובה זו
- אזרח 26/03/2018 10:52הגב לתגובה זוימין זדוני שמנסה לשלוט בתודעה
- 2.לשלוח סיירת לעצור את הבוט הזה על חם (ל"ת)אינעל א בוט 23/03/2018 21:54הגב לתגובה זו
- 1.חיה בסרט 22/03/2018 13:38הגב לתגובה זואין מה לעקוב. כרגיל כתבות תחקיר ברמה של כיתה א'
- אזרח 26/03/2018 10:54הגב לתגובה זובוט בוט ביביאירשרה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
