אוניברסיטת בר אילן מוציאה את תקציב הפרסום למכרז
אוניברסיטת בר אילן מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה, שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים בשנה. תקופת ההתקשרות תהא לשנה עם אופציה להארכה עד למקסימום של 3 שנות התקשרות. המכרז יצא לדרכו היום ומועד ההגשות האחרון מתוזמן ל-22 באפריל.
האוניברסיטה הודיעה שתבחר במכרז שני זוכים שביניהם תחולק העבודה בין דיגיטל ואופליין. בחלק הדיגיטל יטפל הזוכה בדיגיטל וסושיאל, כולל קידום אתרים; קידום ממומן; קידום אורגני; קידום באנרים, GDN, קמפיין Remarketing ועוד. בחלק האופליין יטפל הזוכה בפרינט - עיתונות כתובה, שילוט חוצות, עלונים, פולדרים ועוד, רדיו וטלוויזיה ופרסום במדיה בחו"ל במידה והאוניברסיטה תעשה זאת.
תנאי הסף להתמודדות במכרז הם מהקלים שנראו במכרזים ציבוריים. האוניברסיטה דורשת ניסיון בניהול קמפיינים בדיגיטל, לרבות בסושיאל, עבור 3 לקוחות בישראל (לפחות) ב-3 השנים האחרונות בהיקף פעילות של לפחות 50 אלף שקל. עם זאת, הכוכבית בתנאי זה מחייבת שלפחות אחד מהלקוחות יהיה מוסד אקדמי בישראל. בנוסף נדרש מחזור של לפחות חצי מיליון שקל בפעילות פרסום בדיגיטל ב-2017.
מבחינת משקל הנקודות בהצעות שיוגשו, האוניברסיטה תעניק 40 נק' לפרמטר האיכות, 20 נק' להתרשמות ממקרה בוחן שיוצג ו-40 נק להצעת המחיר. מתוך כל ההצעות ייבחרו שני הוזכים בעלי הציון המשוקלל הגבוה ביותר. לצידם ייבחר "כשיר שלישי" שישמש כברירת מחדל במידה וההתקשרות עם אחד הספקים הזוכים תופסק.
- פאלו אלטו ובר-אילן ישתפו פעולה להכשרת אנשי סייבר
- תרומה אנונימית של 1 מיליארד שקל לבר-אילן: תשמש לגיוס חוקרים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2017 טיפלו בתקציב מספר משרדים שבראשם UP&HOFFER בבעלותן של שולי מהרשק ואתי הופר. התקציב עמד על כ-12 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים במחיר ריאלי. עיקר התקציב, כ-58% ממנו הופנה לעיתונות ו-38% הופנו לדיגיטל.

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.