ענבל גזית וחן ליברמן יגישו את מגזין התרבות החדש של גל"צ
גל"צ תעלה בשבועות הקרובים מגזין התרבות שבועי חדש מדי שישי בבוקר, במקום תכניתו של מולי שפירא, בילוי נעים, שביקש לאחרונה לפרוש מהמשבצת הזו. את המגזין יגישו ענבל גזית וחן ליברמן, ויערוך מירון ששון. התכנית תעסוק בעולמות התרבות, הבילוי, הבידור והפנאי, הטלוויזיה והרשת, ותעקוב אחר הנושאים הבוערים והאקטואליים בתחום.
ענבל גזית (36) היא ראש דסק התרבות בגל"צ וסגנית מנהלת מחלקת התכניות. היא החלה את דרכה המקצועית כחיילת בתחנה ב-1999. בימים אלה, לצד עבודתה כראש דסק התרבות בגל"צ, היא מעורבת בפיתוח תכניות חדשות, בעריכת תוכן ובהגשת תכניות ומיזמים מיוחדים. מיומה הראשון בתחנה, גזית הייתה חלק מצוות התכנית 'בילוי נעים' עם מולי שפירא, עד שלימים הפכה מגישת פינה קבועה במסגרתה.
חן ליברמן (31) החלה את דרכה העיתונאית בגל"צ ככתבת חוץ, פלילים ותקשורת. לאחר שירותה הצבאי הגישה את מבזק חדשות הבידור בערב טוב עם גיא פינס, ולאחר מכן עברה לניו יורק ללימודי היסטוריה אמריקנית, שם שימשה ככתבת התכנית בארה"ב וגם עבדה במערכת החדשות של רשת ABC. לפני כ-3 שנים חזרה לארץ והחלה בתפקידה כעורכת דסק התרבות בחדשות 10, במסגרתו חשפה, בין היתר, את פרשת ההטרדות המיניות של השחקן משה איבגי.
כזכור, שפירא החליט לאחרונה לפרוש מהתכנית אותה הוא מגיש ומשדר כ-40 שנה, אולם אין לו תכניות לפרוש לגימלאות. הוא התחיל לעבוד על תכנית אישית חדשה מדי שבת בצהריים, שבה יעסוק בנושאים הקרובים ללבו, יארח בעלי טורים ישנים וחדשים וישמיע את השירים האהובים עליו ועל מאזיניו הוותיקים.
- TGI: אחרי הדחת ברדוגו, גל"צ איבדה את הבכורה לכאן רשת ב'
- ברדוגו דורש לחזור לשדר בגל"צ - ופיצוי של חצי מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מפקד גל"צ ירון דקל מסר: "זוהי בשורה אמיתית לתחנה, ששמה לה למטרה להגדיל את טווח הסיקור התקשורתי התרבותי, ובמקביל לשלב יותר ויותר מגישות במערך המגישים הבכירים שלה. ענבל גזית, מהוותיקות והמשמעותיות בתחנה, היא אחד הקולות הבולטים בנושאי תרבות מקומיים ובינ"ל. חן ליברמן הוכיחה וממשיכה להוכיח בעבודתה בערוץ 10 עשייה עיתונאית ותרבותית מהמעלה הראשונה. אני מאמין שהצירוף של קולות צעירים, מקצועיים, מעניינים ובעלי זווית אחרת, חשוב להמשך תפקידה של גל"צ בנוף התקשורת הישראלי בכלל וכקובעת סדר יום תרבותי בפרט".
- 5.א. 18/11/2016 00:47הגב לתגובה זוחחחח מי ישמע דקל....כולה החלפת כמה שדרנים.
- 4.קוקסי נלי 17/11/2016 17:16הגב לתגובה זומזעזעות!
- 3.מירי 17/11/2016 14:02הגב לתגובה זוההתלבטות הסתיימה - מעתה מאזינים רק ליואב גינאי
- 2.צאלה 17/11/2016 10:30הגב לתגובה זואמנות לא תהיה שם אבל בידור בכמויות כן.
- 1.רות 17/11/2016 00:53הגב לתגובה זושמחה על השיבוץ המעניין.חן וענבל מתנסחות ברהיטות,מעניינות ומלאות אנרגיה.בהצלחה בנות.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.