ענבל גזית חן ליברמן
צילום: מרגלית חרסונסקי; יח"צ

ענבל גזית וחן ליברמן יגישו את מגזין התרבות החדש של גל"צ

לאחר כ-40 שנה מעל גלי האתר, עובר מולי שפירא לתכנית אישית חדשה בשבת בצהריים. על המשבצת של שישי יעלה מגזין התרבות והבילוי החדש של גל"צ
אלכסנדר כץ | (5)

גל"צ תעלה בשבועות הקרובים מגזין התרבות שבועי חדש מדי שישי בבוקר, במקום תכניתו של מולי שפירא, בילוי נעים, שביקש לאחרונה לפרוש מהמשבצת הזו. את המגזין יגישו ענבל גזית וחן ליברמן, ויערוך מירון ששון. התכנית תעסוק בעולמות התרבות, הבילוי, הבידור והפנאי, הטלוויזיה והרשת, ותעקוב אחר הנושאים הבוערים והאקטואליים בתחום. 

ענבל גזית (36) היא ראש דסק התרבות בגל"צ וסגנית מנהלת מחלקת התכניות. היא החלה את דרכה המקצועית כחיילת בתחנה ב-1999. בימים אלה, לצד עבודתה כראש דסק התרבות בגל"צ, היא מעורבת בפיתוח תכניות חדשות, בעריכת תוכן ובהגשת תכניות ומיזמים מיוחדים. מיומה הראשון בתחנה, גזית הייתה חלק מצוות התכנית 'בילוי נעים' עם מולי שפירא, עד שלימים הפכה מגישת פינה קבועה במסגרתה. 

חן ליברמן (31) החלה את דרכה העיתונאית בגל"צ ככתבת חוץ, פלילים ותקשורת. לאחר שירותה הצבאי הגישה את מבזק חדשות הבידור בערב טוב עם גיא פינס, ולאחר מכן עברה לניו יורק ללימודי היסטוריה אמריקנית, שם שימשה ככתבת התכנית בארה"ב וגם עבדה במערכת החדשות של רשת ABC. לפני כ-3 שנים חזרה לארץ והחלה בתפקידה כעורכת דסק התרבות בחדשות 10, במסגרתו חשפה, בין היתר, את פרשת ההטרדות המיניות של השחקן משה איבגי

כזכור, שפירא החליט לאחרונה לפרוש מהתכנית אותה הוא מגיש ומשדר כ-40 שנה, אולם אין לו תכניות לפרוש לגימלאות. הוא התחיל לעבוד על תכנית אישית חדשה מדי שבת בצהריים, שבה יעסוק בנושאים הקרובים ללבו, יארח בעלי טורים ישנים וחדשים וישמיע את השירים האהובים עליו ועל מאזיניו הוותיקים.

מפקד גל"צ ירון דקל מסר: "זוהי בשורה אמיתית לתחנה, ששמה לה למטרה להגדיל את טווח הסיקור התקשורתי התרבותי, ובמקביל לשלב יותר ויותר מגישות במערך המגישים הבכירים שלה. ענבל גזית, מהוותיקות והמשמעותיות בתחנה, היא אחד הקולות הבולטים בנושאי תרבות מקומיים ובינ"ל. חן ליברמן הוכיחה וממשיכה להוכיח בעבודתה בערוץ 10 עשייה עיתונאית ותרבותית מהמעלה הראשונה. אני מאמין שהצירוף של קולות צעירים, מקצועיים, מעניינים ובעלי זווית אחרת, חשוב להמשך תפקידה של גל"צ בנוף התקשורת הישראלי בכלל וכקובעת סדר יום תרבותי בפרט".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    א. 18/11/2016 00:47
    הגב לתגובה זו
    חחחח מי ישמע דקל....כולה החלפת כמה שדרנים.
  • 4.
    קוקסי נלי 17/11/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    מזעזעות!
  • 3.
    מירי 17/11/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    ההתלבטות הסתיימה - מעתה מאזינים רק ליואב גינאי
  • 2.
    צאלה 17/11/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    אמנות לא תהיה שם אבל בידור בכמויות כן.
  • 1.
    רות 17/11/2016 00:53
    הגב לתגובה זו
    שמחה על השיבוץ המעניין.חן וענבל מתנסחות ברהיטות,מעניינות ומלאות אנרגיה.בהצלחה בנות.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.