TV

כריסטיאנו ב-360 מעלות: קמפיין HOT עם כוכב ריאל ממשיך - והפעם בדיגיטל

HOT באמצעות ראובני פרידן וגראויטי, תעלה היום במהלך 360 באמצעות אנחנו כאילו נמצאים יחד רונאלדו, וצופים סביבנו באמצעות סיבוב המכשיר הסלולרי לכל הכיוונים
אלכסנדר כץ | (6)

חברת HOT תעלה במהלך היום (יום ב') מהלך משלים לקמפיין הטלוויזיה להשקת עונת אביב-קיץ בכיכובו של כריסטיאנו רונאלדו. מדובר על סרטון דיגיטלי בטכנולוגיית 360 שבו נראה כוכב ריאל מדריד כשהוא עומד בכיכר הבימה מוקף בשלטים מוארים בסגנון טיימס סקוור בניו יורק, עליהם מוצגות עשרות סדרות טלוויזיה מהארץ ומהעולם, ובו הוא מנהל דיאלוג הומוריסטי עם ניר פרידמן מהסדרה 'מחוברים' ויעל פוליאקוב, כוכבת 'הפוליאקובים'.

 

מהלך ה-360 מאפשר לגולשים לחוות את החוויה יחד עם רונאלדו ולהרגיש כאילו הם עומדים איתו במרכז הכיכר. באמצעות סיבוב של המכשיר הסלולרי לכל הכיוונים אפשר להביט על השלטים השונים ולראות את תל אביב. הקמפיין החדשני יקודם בפייסבוק וביוטיוב, שהשיקו לאחרונה פלטפורמות 360, והוא נוצר בשיתוף בין משרד הפרסום ראובני פרידן IPG וחברת הפוסט גראויטי.

בעלי מכשירי אייפון המעוניינים לצפות בסרטון ו"לשחק" איתו ב-360, לחצו כאן. לגולשים במחשב האישי או במכשירים חכמים אחרים - הסרטון המופיע מילימטר מתחת פעיל וזמין.

 

 

 

 

"זהו הקמפיין השני בו אנו בוחרים לרתום את כוכב העל המוביל רונאלדו על מנת להציג את התוכן המוביל של החברה", אומר נדב חנין, מנהל חטיבת השיווק של HOT. "הקמפיין ילווה במהלך דיגיטלי שיאפשר לצפות בסרטון הפרסומת ב-360 מעלות, כמו כן הסרטון יעלה במקביל באפליקציית HOT VR שהושקה בחודשים האחרונים, המאפשרת לצפות במגוון תכני HOT ב-360 מעלות וזאת  כחלק מהחדשנות שהחברה מציעה".

 

השתתפותו של כוכב על בסדר גודל רונאלדו בפרסומת לחברה ישראלית היא דבר יוצא דופן. הדבר קרה בזכות חברת האם של HOT, חברת אלטיס הצרפתית שבבעלותו של פטריק דרהי שמחזיקה בערוצים שונים ברחבי אירופה. במסגרת קמפיין לחברה, "דאג" דרהי לפנות שעה מזמנו של רונאלדו כדי לפרסם את הפרסומות עבור HOT , וצוות ישראלי הגיע למקום כדי לעשות זאת.

 

השלב הראשון של הפרסומת עלה בפברואר האחרון בכיכובם של שלישיית מה קשור. החלק השני עלה בשבוע האחרון, וכעת עולה המהלך המשלים עם טכנולוגיית ה-360 מעלות. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מגניב! אבל איפה הפסל שלי? (ל"ת)
    קדישמן 09/05/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מביך 09/05/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    ממש מביך. היח"צ לא הקריאייטיב. הקריאייטיב אפילו לא מתיימר.
  • 4.
    גול 09/05/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    לא הבנתי מזה
  • 3.
    VR 09/05/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    אבל מה גורם למנהלי שיווק ופרסומאים לחשוב שמישהו בבית שלו ירצה לראות את אותה פרסומת גרין סקרין משעממת מהטלוויזיה גם בטלפון שלו כ-360? אנשים מנותקים שלא מבינים שהטכנולוגיה היא אמצעי לשרת תוכן ואם אין תוכן מעניין אז שום טכנולוגיה לא תעזור
  • 2.
    אהבתי (ל"ת)
    גלעד 09/05/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פחחחחחח 09/05/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    איזה שטויות קמפיין פח חדשנות פח די כבר...
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.