רונאלדו בקמפיין הדיגיטלי של HOT
צילום: צילום מסך
TV

כריסטיאנו ב-360 מעלות: קמפיין HOT עם כוכב ריאל ממשיך - והפעם בדיגיטל

HOT באמצעות ראובני פרידן וגראויטי, תעלה היום במהלך 360 באמצעות אנחנו כאילו נמצאים יחד רונאלדו, וצופים סביבנו באמצעות סיבוב המכשיר הסלולרי לכל הכיוונים
אלכסנדר כץ | (6)

חברת HOT תעלה במהלך היום (יום ב') מהלך משלים לקמפיין הטלוויזיה להשקת עונת אביב-קיץ בכיכובו של כריסטיאנו רונאלדו. מדובר על סרטון דיגיטלי בטכנולוגיית 360 שבו נראה כוכב ריאל מדריד כשהוא עומד בכיכר הבימה מוקף בשלטים מוארים בסגנון טיימס סקוור בניו יורק, עליהם מוצגות עשרות סדרות טלוויזיה מהארץ ומהעולם, ובו הוא מנהל דיאלוג הומוריסטי עם ניר פרידמן מהסדרה 'מחוברים' ויעל פוליאקוב, כוכבת 'הפוליאקובים'.

 

מהלך ה-360 מאפשר לגולשים לחוות את החוויה יחד עם רונאלדו ולהרגיש כאילו הם עומדים איתו במרכז הכיכר. באמצעות סיבוב של המכשיר הסלולרי לכל הכיוונים אפשר להביט על השלטים השונים ולראות את תל אביב. הקמפיין החדשני יקודם בפייסבוק וביוטיוב, שהשיקו לאחרונה פלטפורמות 360, והוא נוצר בשיתוף בין משרד הפרסום ראובני פרידן IPG וחברת הפוסט גראויטי.

בעלי מכשירי אייפון המעוניינים לצפות בסרטון ו"לשחק" איתו ב-360, לחצו כאן. לגולשים במחשב האישי או במכשירים חכמים אחרים - הסרטון המופיע מילימטר מתחת פעיל וזמין.

 

 

 

 

"זהו הקמפיין השני בו אנו בוחרים לרתום את כוכב העל המוביל רונאלדו על מנת להציג את התוכן המוביל של החברה", אומר נדב חנין, מנהל חטיבת השיווק של HOT. "הקמפיין ילווה במהלך דיגיטלי שיאפשר לצפות בסרטון הפרסומת ב-360 מעלות, כמו כן הסרטון יעלה במקביל באפליקציית HOT VR שהושקה בחודשים האחרונים, המאפשרת לצפות במגוון תכני HOT ב-360 מעלות וזאת  כחלק מהחדשנות שהחברה מציעה".

 

השתתפותו של כוכב על בסדר גודל רונאלדו בפרסומת לחברה ישראלית היא דבר יוצא דופן. הדבר קרה בזכות חברת האם של HOT, חברת אלטיס הצרפתית שבבעלותו של פטריק דרהי שמחזיקה בערוצים שונים ברחבי אירופה. במסגרת קמפיין לחברה, "דאג" דרהי לפנות שעה מזמנו של רונאלדו כדי לפרסם את הפרסומות עבור HOT , וצוות ישראלי הגיע למקום כדי לעשות זאת.

 

השלב הראשון של הפרסומת עלה בפברואר האחרון בכיכובם של שלישיית מה קשור. החלק השני עלה בשבוע האחרון, וכעת עולה המהלך המשלים עם טכנולוגיית ה-360 מעלות. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מגניב! אבל איפה הפסל שלי? (ל"ת)
    קדישמן 09/05/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מביך 09/05/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    ממש מביך. היח"צ לא הקריאייטיב. הקריאייטיב אפילו לא מתיימר.
  • 4.
    גול 09/05/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    לא הבנתי מזה
  • 3.
    VR 09/05/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    אבל מה גורם למנהלי שיווק ופרסומאים לחשוב שמישהו בבית שלו ירצה לראות את אותה פרסומת גרין סקרין משעממת מהטלוויזיה גם בטלפון שלו כ-360? אנשים מנותקים שלא מבינים שהטכנולוגיה היא אמצעי לשרת תוכן ואם אין תוכן מעניין אז שום טכנולוגיה לא תעזור
  • 2.
    אהבתי (ל"ת)
    גלעד 09/05/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פחחחחחח 09/05/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    איזה שטויות קמפיין פח חדשנות פח די כבר...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.