רמי יהודיחה
צילום: מירית הוד
פרסום ראשון

מסתמן: תקציב הפרסום של רשת 'קרביץ' עובר למשרד הפרסום LEAD

בנוסף לציוד המשרדי המסורתי שהיה מאבני היסוד שלה, אחד התחומים הצומחים ביותר בקרביץ הוא תקשורת סלולרית ואביזרי מחשוב ואלקטרוניקה. תקציב הפרסום נאמד בכ-6 מיליון שקלים
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה רמי יהודיחה

לאחר שנים רבות עם משרד הפרסום יהושע TBWA - תקציב הפרסום של רשת קרביץ צפוי לעבור למשרד הפרסום LEAD, בניהולו ובבעלותו של רמי יהודיחה, מקבוצת אדלר חומסקי - כך נודע לאייס. 

על פי מקורות בשוק המדיה, לאייס נודע כי בשבועות האחרונים קיימה קרביץ מגעים עם מספר משרדים וביניהם LEAD שעימו הם גם צפוים לחתום בימים הקרובים. LEAD, אחד ממשרדי הפרסום הצומחים ביותר בישראל בשנים האחרונות סיים את שנת 2015 עם היקף פעילות זהה לזה שהיה לו בסיכום שנת 2014 - עם 85.9 מיליון שקל. על פי דירוג יפעת בקרת פרסום המשרד ממוקם במקום ה-12 ברשימת 20 הגדולים בישראל.  

קרביץ היא מחברות המובילות והותיקות בישראל. החברה מפעילה רשת קמעונאית של 68 חנויות בכל רחבי הארץ, ומערך הפצה עסקי המספק ציוד משרדי עבור למעלה מ-7,000 חברות, מוסדות ועסקים - מהגדולים במשק הישראלי. הרשת שהחלה את דרכה לפני כ-90 שנה ונוסדה על ידי נתן קרביץ עברה בשנים האחרונות שינוי משמעותי בתמהיל המוצרים המוצע בסניפיה, בהתאם לרוח הזמן. בנוסף לציוד המשרדי ומוצרים המיועדים לשוק הלימודים, הרשת שמה דגש רב על עולמות האלקטרוניקה הזעירה וציוד מחשוב נלווה כגון אוזניות ורמקולים, מחשוב וטכנולוגיה, צילום וזכרונות, כוננים ואחסנת מידע ועוד. אחד התחומים הצומחים ביותר ברשת הוא תקשורת סלולרית ואביזרים - נדבך שהרשת השכילה להטמיע בפורטפוליו המוצרים בעיתוי הנכון, לפני מספר שנים. 

על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הפרסום של הרשת עמד ב-2015 על כ-19 מיליון שקל במחירי מחירון. ב-2014 על כ-14 מיליון שקלים וב-2013 על כ-17 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב שנע בין 5 ל-6 מיליון שקלים. 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רועי 24/01/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    תותחים