הג'וקר של דרעי: אחרי שעבד עם 'הבית היהודי', ספי שקד עובר לייעץ לש"ס

שקד שנמנה בבחירות 2013 על מערך התקשורת של מפלגתו של בנט, ממשיך בגזרת המפלגות הדתיות. ישמש כיועץ אסטרטגי לפרסום ורשתות חברתיות
משה בנימין | (9)

לאחר שהכחיש כי הוא מתכוון לקחת חלק בבחירות הקרובות, הפרסומאי ספי שקד מתקשה לעמוד בפני החיזורים. לאייס נודע כי שקד ישמש כיועץ הקמפיין של ש"ס , שעברה טלטלה עם עזיבתו של אלי ישי והקמת מפלגה מתחרה.

בכך שקד ממשיך לככב בגזרת המפלגות הדתיות, לאחר שבבחירות הקודמות נמנה על צוות יועצי התקשורת של הבית היהודי , שרשמה בסופו של יום הצלחה רבה עם 12 מנדטים.

שכפי שנחשף באייס, הכוורת התקשורתית של מפלגת ש"ס תכלול את ראש מטה ההסברה אריאל משעל (בנו של נסים משעל), דובר ש"ס לשעבר איציק סודרי ו חגי אליאס שהיה בעבר יועץ התקשורת ודוברו של אהוד אולמרט .

המערך התקשורתי יכלול גם את הפרסומאי יגאל רווח ומשרד הפרסום אפיקים שבבעלותו. כזכור, בתחילה, דובר בש"ס על היפרדות מרווח שמלווה את המפלגה באופן מסורתי מזה שנים ומקרוב לאנשיה ומאוחר יותר לאחר פגישה בין רווח ליו"ר המפלגה אריה דרעי סוכם כי הוא ייקח חלק פעיל גם בבחירות אלו.

שקד שהצטרף למשרד הפרסום דרורי שלומי כשותף בשנת 2011 ופרש ממנו לאחר פחות משנה, הוריד מאז את הפרופיל התקשורתי למינימום האפשרי. בשנתיים האחרונות הוא הרבה לעבוד בחו"ל, כאשר לצד עבודתו עם הבית היהודי בבחירות הקודמות הוא הועסק גם כיועץ פרסום במערכת בחירות בדרום אמריקה. מינויו של שקד קיבל את ברכת הדרך של יו"ר המפלגה אריה דרעי. הוא ישמש כיועץ אסטרטגי בתחומי התקשורת, פרסום ורשתות חברתיות.

מטה ההסברה בקמפיין של ש"ס יחולק ל-4 תתי מטות שיפנו לקהלי יעד שונים: המטה למגזר החרדי, המטה למגזר הכללי והמטה למגזרים: העיקרי שהוא הערבי והמשני, קהל העולים מצרפת. את מטה ההסברה למגזר החרדי ינהל אשר מדינה שהיה עד כה עורך החדשות המוסף השבועי של העיתון למגזר החרדי המבשר.

ש"ס וספי שקד אישרו לאייס את פרטי הידיעה.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    שי 29/12/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    כן, תמיד היו לו כישורים, אבל גם תמיד היו לו בעיות. הוא הגיע גבוה מידי בשביל הסך הכל שלו. התרגל לרמת חיים ועכשיו מה שנשאר זה...
  • 7.
    שני 28/12/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    איש אחד שמגלם בתוכו את כל מה שרע בעולם הפרסום ובפרסומאים - ימכור את האמונה שלו, את המשפחה שלו, את החברים שלו ואת החיים שלו בתמורה לכסף הגדול. בנאדם שחושב לטווח קצר ומתנהל בצורה ילדותית מבלי להבין את ההשלכות ארוכות הטווח של מה שהוא עושה.
  • 6.
    ירון 28/12/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    פאתט
  • 5.
    אורי 28/12/2014 16:17
    הגב לתגובה זו
    עד כדי כך איבדת כל עיקרון בחיים? זוכר שסיפרתם על תלאות הגיור של לוקה? לעשות קמפיין למפלגה גזענית, חשוכה, שוביניסטית. למה? עד כדי כך לא הולך לך כשאין בחירות? עד כדי כך אתה בלחץ על כסף? איך אתה יכול? מתבייש בך.
  • 4.
    עמית 28/12/2014 13:28
    הגב לתגובה זו
    קורבן אופנה
  • 3.
    עכשיו,ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה באופן ספי.. (ל"ת)
    מריומה 28/12/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבנר 28/12/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    במשך כמעט שלוש שנים הוא ייעץ ועזר מכיסו וראשו למשפחת זיתוני, מאחורי הקלעים, בשקט ובמקצועיות, לא סתם הסיפור הזה הגיע לכל בית בישראל. מגיע לו להסתכל על עצמו במראה ולראות שם את הטוב שעשה. יעוץ זה מקצוע וזו פרנסה שמכבדת את בעליה. המדינה שלנו צריכה עוד כאלו! כל הכבוד ספי, תצליח!
  • שי 28/12/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    דווקא הדוגמא שלך שמדגישה את היכולות המופלאות של ספי מראה כמה חבל שברוב המקרים הוא מתעל את זה לש"ס, לבית היהודי ולא לגורמים חיוביים. אני בטוח שהוא היה יכול להתפרנס מצויין גם אם הוא היה בורר את העבודות שלו ומסרב לעבודות שלא עולות בקנה אחד עם האמונה שלו.
  • 1.
    שי 28/12/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
    מגעיל לראות אדם חילוני, סביר להניח שמאלני, תל אביבי שחי את החיים הטובים, נשוי לדוגמנית לא בדיוק דתיה אדוקה, הולך פעם אחר פעם אחרי הכסף הגדול. חבל שספי לא מתעל את היכולות שלו (ויש לו המון יכולות) כדי לעשות קצת טוב בעולם הזה ולא כדי לחזק את כוחות החושך במדינה. הוא דוגמא קלאסית לאדם שלא יכול להסתכל על עצמו במראה לפני שהוא הולך לישון בלילה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.