הג'וקר של דרעי: אחרי שעבד עם 'הבית היהודי', ספי שקד עובר לייעץ לש"ס
לאחר שהכחיש כי הוא מתכוון לקחת חלק בבחירות הקרובות, הפרסומאי ספי שקד מתקשה לעמוד בפני החיזורים. לאייס נודע כי שקד ישמש כיועץ הקמפיין של ש"ס , שעברה טלטלה עם עזיבתו של אלי ישי והקמת מפלגה מתחרה.
בכך שקד ממשיך לככב בגזרת המפלגות הדתיות, לאחר שבבחירות הקודמות נמנה על צוות יועצי התקשורת של הבית היהודי , שרשמה בסופו של יום הצלחה רבה עם 12 מנדטים.
- חוזר לעניינים: לאחר פגישה עם דרעי - יגאל רווח שוב במערך הפרסום של ש"ס
- הבן של נסים משעל מצטרף לקמפיין הבחירות של תנועת ש"ס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שקד שהצטרף למשרד הפרסום דרורי שלומי כשותף בשנת 2011 ופרש ממנו לאחר פחות משנה, הוריד מאז את הפרופיל התקשורתי למינימום האפשרי. בשנתיים האחרונות הוא הרבה לעבוד בחו"ל, כאשר לצד עבודתו עם הבית היהודי בבחירות הקודמות הוא הועסק גם כיועץ פרסום במערכת בחירות בדרום אמריקה. מינויו של שקד קיבל את ברכת הדרך של יו"ר המפלגה אריה דרעי. הוא ישמש כיועץ אסטרטגי בתחומי התקשורת, פרסום ורשתות חברתיות.
מטה ההסברה בקמפיין של ש"ס יחולק ל-4 תתי מטות שיפנו לקהלי יעד שונים: המטה למגזר החרדי, המטה למגזר הכללי והמטה למגזרים: העיקרי שהוא הערבי והמשני, קהל העולים מצרפת. את מטה ההסברה למגזר החרדי ינהל אשר מדינה שהיה עד כה עורך החדשות המוסף השבועי של העיתון למגזר החרדי המבשר.
ש"ס וספי שקד אישרו לאייס את פרטי הידיעה.
- 8.שי 29/12/2014 10:37הגב לתגובה זוכן, תמיד היו לו כישורים, אבל גם תמיד היו לו בעיות. הוא הגיע גבוה מידי בשביל הסך הכל שלו. התרגל לרמת חיים ועכשיו מה שנשאר זה...
- 7.שני 28/12/2014 18:38הגב לתגובה זואיש אחד שמגלם בתוכו את כל מה שרע בעולם הפרסום ובפרסומאים - ימכור את האמונה שלו, את המשפחה שלו, את החברים שלו ואת החיים שלו בתמורה לכסף הגדול. בנאדם שחושב לטווח קצר ומתנהל בצורה ילדותית מבלי להבין את ההשלכות ארוכות הטווח של מה שהוא עושה.
- 6.ירון 28/12/2014 16:42הגב לתגובה זופאתט
- 5.אורי 28/12/2014 16:17הגב לתגובה זועד כדי כך איבדת כל עיקרון בחיים? זוכר שסיפרתם על תלאות הגיור של לוקה? לעשות קמפיין למפלגה גזענית, חשוכה, שוביניסטית. למה? עד כדי כך לא הולך לך כשאין בחירות? עד כדי כך אתה בלחץ על כסף? איך אתה יכול? מתבייש בך.
- 4.עמית 28/12/2014 13:28הגב לתגובה זוקורבן אופנה
- 3.עכשיו,ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה באופן ספי.. (ל"ת)מריומה 28/12/2014 12:50הגב לתגובה זו
- 2.אבנר 28/12/2014 12:25הגב לתגובה זובמשך כמעט שלוש שנים הוא ייעץ ועזר מכיסו וראשו למשפחת זיתוני, מאחורי הקלעים, בשקט ובמקצועיות, לא סתם הסיפור הזה הגיע לכל בית בישראל. מגיע לו להסתכל על עצמו במראה ולראות שם את הטוב שעשה. יעוץ זה מקצוע וזו פרנסה שמכבדת את בעליה. המדינה שלנו צריכה עוד כאלו! כל הכבוד ספי, תצליח!
- שי 28/12/2014 14:08הגב לתגובה זודווקא הדוגמא שלך שמדגישה את היכולות המופלאות של ספי מראה כמה חבל שברוב המקרים הוא מתעל את זה לש"ס, לבית היהודי ולא לגורמים חיוביים. אני בטוח שהוא היה יכול להתפרנס מצויין גם אם הוא היה בורר את העבודות שלו ומסרב לעבודות שלא עולות בקנה אחד עם האמונה שלו.
- 1.שי 28/12/2014 12:01הגב לתגובה זומגעיל לראות אדם חילוני, סביר להניח שמאלני, תל אביבי שחי את החיים הטובים, נשוי לדוגמנית לא בדיוק דתיה אדוקה, הולך פעם אחר פעם אחרי הכסף הגדול. חבל שספי לא מתעל את היכולות שלו (ויש לו המון יכולות) כדי לעשות קצת טוב בעולם הזה ולא כדי לחזק את כוחות החושך במדינה. הוא דוגמא קלאסית לאדם שלא יכול להסתכל על עצמו במראה לפני שהוא הולך לישון בלילה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
