מצטרפת לזירה: טיקטוק תתמוך בפוסטים עם טקסט
בזמן שטוויטר עוברת מיתוג מחדש, הרשת החברתית טיקטוק (TikTok) הודיעה כי הפלטפורמה שלה תתאפשר למשתמשים להעלות פוסטים עם טקסט בלבד. ברקע, המאבק על ליבם של המשתמשים ברשתות החברתיות המבוססות על טקסט המתרחש, בין טוויטר לבין מטא, חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם (באמצעות ת'רדס) .
על אף שהחלה כפלטפורמה להעלאת סרטוני וידאו קצרים, בשנה שעברה החליטה טיקטוק להוסיף תמיכה גם בתמונות סטילס, בניסיון לאתגר את המתחרה אינסטגרם. כעת, תוסיף הפלטפורמה אפשרות גם להעלאות תכנים טקסטואליים, דומים לאלו שעשויים לעלות בטוויטר (עכשיו X) ובת'רדס של מטא (Meta's Threads). על פי החברה, התוכנה החדשה, תאפשר ליוצרים לשתף את הסיפורים, השירים, המילים וכל תוכן כתוב אחר על גבי הפלטפורמה, ובכך תעניק להם דרך נוספת להביע את עצמם.
כעת בעת שהמשתמשים יפתחו את אפשרות ההעלאה באפליקציה (לחצן המצלמה), הם יוכלו לבחור מבין שלוש אפשרויות: תמונה, וידאו וטקסט. בחברה טוענים שגם הפוסטים המבוססים על טקסט יהיו אינטראקטיביים ודינמיים בדומה לפוסט וידאו או תמונה. המשתמשים יוכלו להוסיף מדבקות לפוסט שלהם, כמו גם עם תגיות האשטאגים, וצבעי רקע. בדומה לפוסטים של וידאו או תמונות, גם בפוסטים של הטקסט המשתמשים יוכלו לשמור את הטיוטות שלהם ולאחסן אותם לצד פוסטים אחרים שלא פורסמו, לטובת עריכה מאוחרת או מחיקה.
.
"ב-TikTok, אנחנו תמיד מחפשים להעצים את היוצרים והקהילה שלנו עם כלים חדשניים המעוררים ביטוי עצמי", נכתב בהודעת החברה. "היום אנחנו נרגשים להכריז על פורמט חדש ליצירת תוכן מבוסס טקסט, שמרחיב את האפשרויות ליוצרים לשתף את הרעיונות שלהם ולהביע את היצירתיות שלהם. עם פוסטים של טקסט, אנחנו מרחיבים את גבולות יצירת התוכן עבור כולם ב-TikTok, ומעניקים ליצירתיות הכתובה שראינו בתגובות, בכתוביות ובסרטונים מקום ייעודי לזרוח."
- כיצד להשתמש בפרסום ממומן באינסטגרם להגדלת מכירות
- האם טיקטוק יכולה להיעלם? מה הסיכוי שהאפליקציה תימכר? על הקרב הגדול שלה בשוק האמריקאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על אף שבעבר ההחלטה של טיקטוק להתחיל לתמוך בתמונות, זכתה לביקורות ולתהיות בנוגע לנחציות של המהלך, די במהרה הן הפכו לחלק בלתי נפרד מהאפליקציה. על כן, לא מן הנמנע שתהליך דומה יקרה גם הפעם, במיוחד מכיוון שחלק מהמשתמשים כבר מפרסמים תוכן מבוסס טקסט בפלטפורמה בצורה של סרטון או תמונה. התכונה החדשה רק מקלה על התהליך והופכת אותו לאינטואיטיבי יותר.

מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"
סונדאר פיצ'אי על העתיד - אינטרנט, משקפיים חכמים, בינה מלאכותית והחזון
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל סבור שהבינה המלאכותית תחולל מהפכה הגדולה יותר מזו של האינטרנט. הוא מזכיר שכאשר האינטרנט החל את דרכו, גוגל כלל לא הייתה קיימת, ובאותו אופן הוא צופה שבעתיד הקרוב ייווצרו חברות, מוצרים וקטגוריות שכיום איננו יכולים אפילו לדמיין. פיצ'אי אומר את משנתו בתקשורת האמריקאית, ראיונות ופודקאסטים, אספנו את עיקרי הדברים מהזמן האחרון
משקפיים חכמים: מיליונים ינסו את המוצר בשנה הקרובה
גוגל חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגי האופנה הבינלאומיים Gentle Monster ו-Warby Parker, ומתכננת להשיק גרסאות למפתחים עוד השנה. לדברי פיצ'אי, המוצרים שיגיעו למפתחים יהיו קרובים מאוד לגרסאות הסופיות שיגיעו לשוק הרחב.
הוא צופה שמיליוני אנשים ינסו את הטכנולוגיה. עם זאת, עדיין לא מדובר במוצר שיהפוך למיינסטרים ברמה של האייפון. האתגר המרכזי, לדבריו, הוא לשכנע אנשים לענוד מכשיר על הפנים שלהם לאורך זמן - רף שגבוה משמעותית מאשר להחזיק טלפון בכיס.
פיצ'אי מתמודד עם ביקורת חריפה מצד מפרסמים ובעלי אתרים, שבעצם מאשימים את גוגל בגניבת תוכן ובשימוש בו ללא תמורה כלכלית. הוא טוען שגוגל היא החברה היחידה שעדיין מתעדפת שליחת תעבורה לאתרי אינטרנט, בעוד שמתחרים חדשים מצהירים בגלוי שאינם מתכוונים לעשות זאת. הוא מציג מידע כי דפי האינטרנט הזמינים לסריקה של גוגל גדל ב-45% בשנתיים האחרונות בלבד - נתון שלדבריו סותר את הטענות על "מות האינטרנט". כשנשאל אם הגידול נובע מתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, הוא מסביר שלחברה יש מגוון טכניקות לזיהוי תוכן שנוצר על ידי מכונות, וזה לא מסביר את המגמה הכללית.
- גוגל משנה כיוון: האם הבינה המלאכותית שלה בדרך לשימושים צבאיים?
- גוגל מזנקת אחרי פריצת דרך בתחום המחשוב הקוונטי; מה ההשפעות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הוא משוכנע שכמו בכל המעברים הטכנולוגיים של 25 השנים האחרונות, גם הפעם התוצאה הסופית תהיה חיובית עבור בעלי האתרים.
האם עידן החיפוש המסורתי מגיע לקיצו?
לראשונה מזה 22 שנה נרשמה ירידה בחיפושים בדפדפן Safari של אפל, מה שהוביל לירידה זמנית במחיר המניה של גוגל. פיצ'אי דוחה את החששות ומתעקש שהחברה רואה צמיחה כוללת בשאילתות חיפוש, כולל במכשירי אפל.

כשה-AI עובד נגדך: מדוע תשתיות לבדן כבר לא מספיקות
בעידן של מתקפות סייבר חכמות, עסקים כבר לא יכולים להסתפק בתשתיות תקשורת בסיסיות – הגיע הזמן לחשוב מחדש על תשתיות, רשתות ואבטחה
קשה לחשוב על צמד מילים מדובר יותר בעת האחרונה מאשר "בינה מלאכותית". היא משנה את עולמנו ומכתיבה כללים חדשים כל יום, ובעיקר מעוררת עניין, שאלות והיערכות מחודשת במגזר העסקי.
ה-AI כבר היום משפר את הדרך שבה עסקים מתנהלים: תהליכים מתייעלים, שירותים מתקדמים מתגלגלים במהירות לשוק, ונוצרות יכולות חדשות שלא היו אפשריות עד לאחרונה. ארגונים משתמשים ב-AI כדי לנתח נתונים במהירות, לחזות התנהגות לקוחות, לייעל תהליכי שרשרת אספקה ולהציע שירותים אוטומטיים חכמים שמעצימים את חוויית הלקוח.
אבל לא רק אנחנו משתמשים בטכנולוגיה הזו. האקרים ותוקפי סייבר עושים בה שימוש יום-יומי כדי לעקוף הגנות מסורתיות, לזהות פרצות בצורה חכמה יותר, ולבצע מתקפות מדויקות, שקטות ומורכבות מאי פעם. הם משתמשים ב-AI כדי להסתוות, ללמוד דפוסי פעולה של משתמשים לגיטימיים, ולחדור למערכות בעזרת תוכן שנראה אנושי לחלוטין, החל מאימיילים מעולמות הפישינג ועד תקיפות מבוססות צ'אט.
המציאות הזו מחייבת כל ארגון, בכל גודל ובכל תחום, להסתכל מחדש על מה שהוא יודע, או חושב שהוא יודע, על תשתיות, רשתות ואבטחה. כבר לא מספיק "להיות מחובר". עכשיו צריך לדעת שאתה מחובר נכון, חכם ובעיקר בטוח
- LayerX נכנסת לגוגל: סריקת סיכונים אוטומטית לכל תוסף בדפדפן
- האם הדלת האחורית של החברה שלכם פתוחה לרווחה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מדברים: איומי הסייבר מתעצמים
בשנת 2024 בלבד, הנזק העולמי מתקיפות סייבר חצה את רף 9.5 טריליון דולר, סכום אדיר, בסדר גודל של כלכלה של מדינה שלמה. מדובר בפגיעה שאינה רק טכנולוגית, אלא גם כלכלית, תדמיתית ותפעולית עבור ארגונים רבים.