אפליקציות וואטסאפ טלגרם מסנג'ר
צילום: Istock

וואטסאפ בשדרוגים - מגדילה את המשתמשים בקבוצות ומונעת שרשורי ספאם

וואטסאפ תאפשר לצרף קובץ בגודל של 2 גיגה - פי 20 לעומת המצב הקודם
מערכת ביזפורטל |
נושאים בכתבה וואטסאפ טלגרם

וואטסאפ מעדכנת כי מעכשיו תוכלו להגדיל את מספר האנשים בקבוצה מ-256 ל-512 משתתפים. זה לא הכל. הרשת שהיא המובילה בעולם כשאחריה טלגרם, מציעה מגוון רחב יותר של אימוג'י וכן אפשרות לענות בקבוצה באופן ישיר לשולח עצמו מבלי שכל אחד מחברי הקבוצה יהיה חשוף גם בתגובה של אימוג'י לכל הקהל. בדרך הזו מנסה ווטסאפ להימנע מ"שרשורי ספאם".

המשתמשים יוכלו בפועל לקבוע בהגדרות ההתראות שלהם האם הם רוצים לקבל התראה בכל פעם שמישהו עושה להם לייק או מגיב להודעה. הם יכולים כך לסנן את התגובות משמעותית. 

שינוי נוסף - ניתן לצרף בווטסאפ קבצי ענק עד משקל של 2GB, פי 20 מהמגבלה שהיתה עד כה. כדי ליהנות מהשדרוגים האלו צריך לעדכן את האפליקציה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, ושינז'ו וו, סגן נשיא אנבדיה רכבים. קרדיט: יח"צזיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, ושינז'ו וו, סגן נשיא אנבדיה רכבים. קרדיט: יח"צ
ראיון

"ה-AI הוא הנהג החדש ואנחנו אלה שבודקים אם הוא יודע לנהוג"

אחרי ההודעה על שיתוף פעולה טכנולוגי בין פורטליקס הישראלית לענקית השבבים אנבידיה, שוחחנו עם זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, לשיחה על מהפכת ה-Physical AI, ועל ההגה שעובר לידיים של הבינה מלאכותית - וגם: מי הולכת להיות החברה הראשונה שתפעיל רכבים אוטונומיים בישראל?
רן קידר |

חברת פורטליקס (Foretellix) הישראלית, אחת החברות המובילות בעולם בתחום האימות והבדיקות של מערכות נהיגה אוטונומיות, הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה, שבמסגרתו תשולב טכנולוגיית של פורטליקס בפלטפורמת הנהיגה האוטונומית של אנבידיה NVIDIA Corp. , NVIDIA DRIVE AV. 

השילוב יאפשר למפתחים ברחבי העולם להשתמש בשיטות מתקדמות לאימון, בדיקה ואימות של תוכנות נהיגה אוטונומית, תוך שיפור רמות הבטיחות והאמינות של הרכב האוטונומי העתידי. שוחחנו עם מייסד שותף של החברה, שמשמש גם כמנכ"ל, זיו בנימיני, כדי להבין את התחום ואת משמעות ההסכם. 

ספר לנו על Physical AI

המונח Physical AI מתאר את האינטראקציה בין הבינה המלאכותית לעולם הפיזי, ומתוך כל מגוון היישומים האפשריים, הרכב האוטונומי הוא החשוב ביותר כרגע והקרוב ביותר לשלב הייצור ולהטמעה בעולם האמיתי. 

בהקשרי ה-AI, אנחנו מכירים את האיכויות המדהימות של צ'טבוטים למיניהם, ואנחנו יודעים שבנוסף ליכולות ישנם גם טעויות שקורות בשגרה. בהקשרי רכבים אוטונומיים, מחיר השגיאות עלול להוביל לאובדן חיי אדם ולכן יש צורך במערכות בקרה מתקדמות. אנחנו בפורטליקס, נמצאים בלב המהפיכה הזו, היות ואנחנו מספקים כלי תוכנה שעוזרים לפיתוח ולבדיקות של תפקוד ה-PhysicalAI, ובייחוד בהקשרי רכבים אוטונומיים. חשוב לציין שהמערכת שלנו יכולה להתרחב גם ליישומים אחרים, בבוא היום. 

תוכל להרחיב על המוצר שלכם? 

התוכנה שלנו עוסקת באימון הנהיגה האוטונומית ובהגדרות ובבדיקות של מרחב הנהיגה, שכולל אינספור תרחישים שהרכבים האוטונומים צריכים להיערך אליהם.