המספרים הקשים של הבורסה בת"א - "אם זה לא יתהפך בשבוע-שבועיים הקרובים - השחקנים יתייחסו לזה כפגיעה פרמננטית"

חשש בשוק מפני ירידה של מדרגה נוספת מטה בפעילות בבורסה בת"א - צפו בטבלה
אמנון נויבך, צילום: גיא אסייג
זה לא נראה טוב. אחרי תקופה של התייצבות יחסית במחזורי המסחר בבורסה בת"א, בשוק יש כעת חששות כבדים מפני נפילה של מדרגה נוספת מטה. בחודשים יולי אוגוסט מחזורי המסחר במניות ת"א 100 הסתכמו ב-563 מיליון שקלים ו-608 מיליון שקלים בהתאמה.  מדובר בחודשים החלשים ביותר מאז יולי-אוגוסט של 2014. והימים הראשונים של חודש ספטמבר לא ממש מבשרים טובות עם מחזור יומי ממוצע של 518 מיליון שקלים.
מעבר לכך, אם מסתכלים על מחזורי המסחר בממוצע חודשי של ת"א-100, ניתן לראות שבטבלת עשרת החודשים הגרועים ב-5 השנים האחרונות מופיעים 3 חודשים מהשנה הנוכחית (ללא ספטמבר, כלומר אחרי 8 חודשים בלבד), בעוד כדי למצוא את החודש החלש ביותר בשנת 2015 צריך לגלול מטה בטבלת האקסל עד למקום ה-31. 
ובשוק האופציות הדברים נראים אפילו עוד פחות טוב. ביום ראשון האחרון המחזור הסתכם ב-41 אלף אופציות בלבד, המחזור השני הכי נמוך בעשור האחרון כאשר בפעול היה זה היום הגרוע העשור האחרון כי את התואר המפוקפק תופס יום ראשון בפברואר 2015 בו הכריזו הסוחרים מלחמה על הבורסה בת"א ליום אחד סביב כוונת הבורסה להעלות את העמלה על אופציות ת"א 25 ולכן המחזור באופציות התרסק באותו היום. בתוך כך, הפוזיציות הפתוחות הגיעו באוגוסט לשפל ולראשונה מזה עשור ירדו מתחת ל-100 אלף. לגבי הירידה במחזורי המסחר באופציות מאז 2008 ובתוך 2016 עצמה, ראו טבלאות בתחתית הכתבה. 
סוחר בכיר איתנו שוחחנו אומר היום ל-Bizportal כי "הבורסה צריכה להתעורר. יש פה כדור שלג. אם לא יהיה מפנה בקרוב - יותר ויותר פעילויות הולכות להיסגר. אנחנו כבר לא בדעיכה האיטית של השנים האחרונות שדווקא התייצבה ואף נבלמה ב-2014-2015, החולשה מחודש מארס השנה, ואז המכה בקיץ - ובפרט באוגוסט - זה משהו חריג מאוד, וזה הולך לגרור תגובות של שאר השחקנים. אם זה לא יתהפך בשבוע-שבועיים הקרובים (לאחר סיום כל אפקט חופשות הקיץ) - יותר ויותר שחקנים יתייחסו לזה בתור פגיעה פרמננטית מתמשכת פה בשוק. כל יום שזה נמשך, יותר ויותר גורמים שוקלים הפסקת פעילות".
נזכיר לאחרונה אמר זיו פניני בראיון ל-BizTV כי "הבורסה בת"א מתקרבת לגבול שממנו יהיה קשה מאוד לחזור" - הנה הראיון:
טבלת מחזורי המסחר החודשיים בת"א-100 מהמוך לגבוה ב-5 השנים האחרונות:

 
מחזור המסחר היומי באופציות מאז 2006:
מחזור המסחר היומי באופציות בממוצע חודשי ב-2016:

תגובות לכתבה(108):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 90.
    תרופת הפלא: להעלות את שיעור המס. איפה כחלון??? (ל"ת)
    בן אהרון 13/09/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 89.
    חובת דיווח אחרי מסחר של 50 ש"ח
    קוקוריקו 10/09/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומחזורי המסחר יתכווצו עוד קצת
    סגור
  • 88.
    הבורסה מתה
    אריה 08/09/2016 22:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תורידו את המס על רווחי הון בבורסה ל 10 אחוז . יעברו מהשקעה בנדלן להשקיע בבורסה דבר שיפתח מקומות עבודה חדשים ויקומו חברות חדשות.
    סגור
  • 87.
    העם מטומטם לכן העם ישלם
    משה 08/09/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קשה לברור המוץ מהתבן אבל מבין שלל התגובות היה ברור שישנם המשקקיעים למודי הניסיון שנפגעו עקב הקקפוניה של הפוליטרוקים שעשו הכל לפגוע במשקיעים במטרה "לעזור לעניים". הם עזרו לעצמם כי עדיין לא ראיתי איש ציבור שמלהג לטובת עניים והוא לא נבנה כלכלית ממלחמת המצווה שהוא מוליך , אבל הרבה נזקים כלכליים הוא מייצר וכדוגמא ייבוש ההשקעות לחיפשי גז ונפט וכדוגמא ייבוש הבורסה. איזה תנופה כלכלית יצרו שני מגזרים אלו בחסות משקיעים קטנים כמוני ואיזה נזק קרה למשק השירלי עקב המיאוס שאני ורבים אחרים חשנו מהפולטקאים הצבועים הללו. בחסות התקשורת .
    סגור
  • 86.
    יחימובץ וחנין אתם מבסוטים . אני "המהמר" יצאתי מהבורסה
    משה 08/09/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ב ג ל ל כ ם. וחבל שהעם התמים ממשיך להישרך אחרכם בגלל התקשורת!!
    סגור
  • 85.
    אין עם מי לדבר, כולם עסוקים בשימור הכסא והמנדטים
    הבורסה לא בראש שלהם 08/09/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מדינת סטארטאפ, "לעשות מכה ולברוח" אף אחד לא מתייחס ברצינות לכלום. לארוז מזוודה
    סגור
  • 84.
    מחזורים קטנים. זה לא חשוב לרוב המשקיעים
    גנני 08/09/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה כואב לסוחרים המקצועיים ולגוזרי הקופונים למיניהם.
    סגור
  • 83.
    71 צודק במאה אחוז
    לפיד רק נזק 08/09/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    71 צודק במאה אחוז
    סגור
  • 82.
    סיימתי אחרי נושא הגז
    משקיע לשעבר 08/09/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לי מילה אחרת למעט רמאות - אני השקעתי בהכרה ברורה במניות תמר בידיעה ברורה מהו הסיכון ומהו הסיכוי - נשדדתי במס נוסף אשר מרבע!!!! את המס הקיים. מי ישקיע בבורסה הזאת? המשקיעים הם בשר התותחים של הפוליטיקאים - שישחקו עם עצמם
    סגור
  • 81.
    טרכטנברג יא קינג תראה מה עוללת (ל"ת)
    הלוחש למיסים 08/09/2016 07:37
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • טען עוד
  • 80.
    חבורת אפסים תורידו המס ל 5 אחוז רוב מעמד הביניים משקיע (ל"ת)
    תום 07/09/2016 22:46
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 79.
    מס מס ועוד פעם מס (ל"ת)
    אדי 07/09/2016 22:34
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 78.
    להוריד מס בדחיפות
    משקיע וותיק 07/09/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    17 1
    ולבטל את האופציות השבועיות.
    סגור
  • 77.
    סתם כתבה פשוט מנסים להרדים אותכם (ל"ת)
    משקיע מתמיד 07/09/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 76.
    לא מופיע נתון באופציות שנתי.. סתם עמודות (ל"ת)
    שם 07/09/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 75.
    לא מבין בבורסה סתם אחד (ל"ת)
    שר אוצר 07/09/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 74.
    מה זה בדיוק פעיל בורסה ? יש פעיל חמס יש פעיל טרור :)
    GUY 07/09/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי שלא מרוויח שילך הביתה , זה נקיון בריא מפסאודו מחזורים, אתם לא מספקים נזילות ולא כלום , לכו ללמוד מקצוע נורמלי למשל הנדסאי חשמל מרוויח מצויין 20 א שקל בחודש.
    סגור
  • 73.
    בורסה
    ציון 07/09/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    14 1
    התאוושות מהותית תחול לדעתי כאשר יוחלט להפחית מס רווח ההון מ 25% ל 15% לכל היותר. מהלך כזה יעורר את הבורסה ואת המשקיעים הזרים. המגיב : חשבונאי מוסמך
    סגור
  • מס
    איציק 07/09/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שר האוצר יושן אין עם מי לדבר
    סגור
  • 72.
    זה נראה כמו עוד הפחדה מטופשת
    שייקה 07/09/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אוי אוי הפעילים מאיימים שיפסיקו פעילות , יאללה נראה אותם !!!!
    סגור
  • 71.
    לפיד וחובת הדיווח טרכטנברג והגדלת המס
    גרמו למות הבורסה 07/09/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לפיד וחובת הדיווח על מחזור מעל 800000 ש"ח , טרכטנברג ממפלגת האבודה והגדלת המס על משקיעי הבורסה , גרמו למות הבורסה !!!
    סגור
  • 70.
    בגלל הרגולציה, ניפגשו הסוחרים הגדולים והחליטו
    תאורית הקונספירציה 07/09/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לייבש את השוק.
    סגור
  • 69.
    יש הרבה סיבות לשפל הנ"ל:
    RT 07/09/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    (מס, הרבה מניות בעת הנפקה נשארות בידיי בעלי העניין ומעט בידיי הציבור, אין מסחר רציף בחוזים, לא ממש ניתן לבצע שורט על מניות ואג"ח, אין חינוך פיננסי מגיל צעיר כך שמרבית האוכלוסיה לא מתקרבת לשוק ההון ועם עוד קצת זמן אחשוב על סיבות נוספות. אך כסוחר זה הפסיק לעניין אותי לנסות ולתקן עולם - פשוט עברתי לסחור בחו"ל...
    סגור
  • 68.
    כל העולם שובר שיאים ואנחנו במינוס 20% (ל"ת)
    בורסת מיסים ורמאים 07/09/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • רק המעוף שאר המדדים עלו (ל"ת)
    שלומי 07/09/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 67.
    שחקני מעוף
    דור 07/09/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    11 1
    שקני המעוף הם הבעיה הכי גדולה של הבורסה למי בא להשקיע פה שמשחקים לו בכסף
    סגור
  • 66.
    למה שזה יתהפך בשבועים הקרובים? תהיה איזו רפורמה מיסוית? (ל"ת)
    דנידין 07/09/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 65.
    תגידו יצחק תשובה לא בונה בנתניה?
    הכי ותיק 38 07/09/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כן סביר ש מפקד משטרת ישראל ו טובי החוקרים יפוטרו בדיוק כמו שעשה השר בורג ל מפקד משטרת ישראל האלוף הרצל שפיר*תיק אפרסק*
    סגור
  • 64.
    להוריד מס בורסה מ-25% ל-10% ולבטל מסחר באופציות
    pan 07/09/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    24 2
    לאפשר רק מסחר במניות ואג"ח אמיתיות ומקוריות ולא נגרים שונים ומשונים שלהם למיניהם,,,, בורסה כאן כל כך קטן שמסחר באופציות יכול להרוס אותו,,, איך אומרים העיקר זה מניות אמיתיות והטפל זה מגזר האופציות,,, יש להבדיל בין העיקר לטפל ולבטל את הטפל
    סגור
  • מנכל האוצר אמר שזה שטויות - הוא צרה צרורהו
    אריה 07/09/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    13 0
    או שפשוט משקר או שזה אינטרס להשאיר את מחירי הדירות בשמים.
    סגור
  • 63.
    ככה זה כאשר 90% מפסידים. נשארתם עם 10% (ל"ת)
    עוז 07/09/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 62.
    רק הרחקת המכונות והורדת המס תעזור
    פשוט 07/09/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    15 0
    השוק יותר מידי קטן בשביל מכונות אוטומטיות והמס לא יוצר אלטרנטיבה שפויה לאפיק אחר ! ושני אלו לא יקרו ! בטח לא תחת ממשלה ביבי שעושה הכל לשמור על מחירי נדל"ן גבוהים !
    סגור
  • 61.
    הבעיה של BIZPORTAL וכל הבורסה היא:
    אנונימי 07/09/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל יום אנשים מטעם האתר BIZPORTAL מתראיינים כפרשנים או סוקרים של בורסה בישראל, וכשהמנחה מגיע לתכל'ס למה הבורסה נראית ככה אז במקום לענות על כל עניין שחקני האופציות ומה שהם עושים (או לא עושים) הם מתחילים לגמגם ומכלילים הכל ב: "ועוד סיבות טכניות וכו'" וזאת במקום להסביר איך השחקנים המעטים פה מחזיקים את כולם בין הרגליים ושיתחילו לחקור ולפתח את הנושא-אז במקום זה הם שותקים כמו בובל'ה ומפחדים להוציא הגה מהפה ככל שזה נוגע לשחקני מעו"ף ומעלליהם םה בבורסה
    סגור
  • צריך להתפרנס . (ל"ת)
    מה אתה רוצה 07/09/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    לפיד הרס את הבורסה
    בוב 07/09/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מחזור של 3000 אלף ליום הגשת דוח למס הכנסה מס של 25 אוחז
    סגור
  • 59.
    השחקנים רעבים. רוצים בשר טרי (ל"ת)
    האו האו 07/09/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    שכחו שבטרסה היא כלי לצמיחה של החברות והמשק
    דידי 07/09/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אז הכסף שלנו הולך להשקעות בחול. ככה אנחנו בעצם עוזרים למשקים ולכלכלות בחו״ל להתפתח ולצמוח. כאן אצלנו המציאו את הגלגל... רגולציית יתר.
    סגור
  • 57.
    האופציות ,
    יוסלה 07/09/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זנב שמקשקש בכלב,,,
    סגור
  • 56.
    מסחר בניגזרים מול מכונות זה הפסד בטוח אם המחזורים
    טלטל 07/09/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הזעירים האלה.עדיף חוזים על הדקס או כל בורסה אחרת.המס של 25%על הרווחים וסיפור מההפטרה לקבל החזרים על הפסדים מקטינים עוד הכדאיות.המצב הקשה של החברות הישראליות שנסחרות רק בארץ והתספורות לא מעודד השקעות.הרגולטור לא עושה תפקידו בחברות הנפט והגז ומסתיר מידע רלוונטי מהמשקיעים כך שזה ענף מת בשנים האחרונות.אם אפשר להשקיע בחול בשקיפות מעולה ובחברות בינלאומיות יציבות אז למה להשקיע בישראל
    סגור
  • 55.
    יוסי פינק תיזום ראיון עים שר האוצר ותסבירו לו את הכשלים (ל"ת)
    מיקי 07/09/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מיקי
    דב 07/09/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה לא יעזור. יש לשר האוצר חיוך (דבילי, צריך לומר), וגיבוי מלא של תקשורת אוהדת. הוא לא מבין ולא יודע.
    סגור
  • 54.
    מניית סלקט ביו צפויה להתרסק לשפל כל השפלים כבר היום! (ל"ת)
    זהירות 07/09/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 53.
    אין טכני אמיתי יש טכני מתואם (ל"ת)
    גורביץץץ 07/09/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    האופציות הרסו אלפי משפחות בישראל איך זה שכולם מפסידים
    דורון 07/09/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הכרתי מאות סוחרים בירושלים כולם נמחקו איך זה יכול להיות אנשים בדעות שונות חלק אופטימיים חלק פסימיים חלק קונים חלק כותבים כולם הפסידו סכומי עתק פשוט המוסדיים עוקבים אחרי החשבונות ודופקים את כולם כי הבורסה לא נסחרת לפי העולם.אפילו מנהל סניף כלל פיננסים בטוחה בירושלים אמר לי ראיתי אלפי סוחרים במהלך עבודתי אחד לא יצא מורוח.והרשות לניירות ערך רואה את כול הפשעים ולא עושה כלום.בדיוק כמאמר אלברט איינשטיין העולם מסוכן לא בגלל הפושעים אלא בגלל הרוב הדומם שלא עושה כלום
    סגור
  • אופציות זה סכום משחק אפס
    דידי 07/09/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    על כל מפסיד יש מרויח. הכסף לא סתם מתאדה. מי שלא מבין בזה ממש יפסיד את כל כספו.
    סגור
  • גם מי שמבין מפסיד באופציות בטווח הארוך ....
    יוסף 08/09/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הסטטיסטיקה מראה 95 אחוז מהפסידים בטווח הארוך גם הרובוטים מפסידים בסופו של דבר כאשר קם רובוט מהיר ומשופר טכנית ממנו . סוחר הקטן הוא למעשה הדג הרקק שמשמש את האוכל של הכרישים בעלי הממון המזיזים מדדים ומציודים במידע פנים . כל משחק שמראה סטטיסטיקה הגומה של 95 אחוז הפסד הוא משחק עם תוחלת שלילית . אף בר דעת לא היה למשל קונה ממני קרטיס הגרלה של 3000 ₪ (ורווח של 30000 ₪ במקרה שירוויח ) אם הוא היה יודע שהוא הולך להפסיד בהסתברות של 95 אחוז
    סגור
  • 51.
    עם מס כזה הזוי של 25 אחוז על הרווחים
    DAN 07/09/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    26 0
    עדיף לקנות תכשיטים ולשמור על ערך הכסף. אין מצב שאסחור עם מס כלכך גבוה . רק אם יורידו ל 10 אחוזים אני וחבריי נחזור לבורסה
    סגור
  • או לקנות נדלן (ל"ת)
    רונן 07/09/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 50.
    אסתר אסתר
    יוסי 07/09/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תוחזר אסתר לבנון מיידית
    סגור
  • 49.
    אין עם מי לדבר. מי שלא מבין למשל שניתן לגבות סך מס
    ביו 07/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בורסה בשיעור גבוה יותר גם אם גובה המס יקטן, עדיף שישים את הנעליים ויילך הביתה ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 48.
    זאת הסיבה שאני קונה מניות ביומד רק בארה"ב
    ביו 07/09/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הודעות טובות שולחות אותם אפילו מאות אחוזים ביום. ויש סחירות. לא כמו בארץ. כך העדפתי לרכוש את פלוריסטם,כיטוב ומדיגוס
    סגור
  • 47.
    לפיד לא אהייה יותר הרג את הבורסה האידיוט (ל"ת)
    הייתי 07/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 46.
    בגלל הרמאים שלא סוחרים כמו המגמה העולמית הציבור ברח
    אלון 07/09/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    העולם בגבוה ואנחנו 20 אחוז מינוס מהגבוה. מינוס 6 אחוז מתחילת השנה.לציבור נמאס הוא מבין שהבורסה נשלטת על ידי גורמים ששולטים שליטה אבסולוטית בשוק והמטרה שלהם זה לדפוק את האנשים. לא המגמה עולמית לא כלכלה רק למחוק אנשים ביחוד באופציות לפעמים השוק לא זז ויש הרבה זמן לפקיעה והאופציות יורדות 30 אחוז זה פשע.לא רק שהם שולטים על כיוון השוק אלא גם על מחיר האופציות אפילו אם שוק עולה הקולים ירדו כי הם שולטים במחיר של האופציות.רק אם יחיבו אותם לסחור כמו העולם וכול פעם שיש עיוות עם העולם יש הפסקת מסחר וחקירה מידית בבתי ההשקעות למה זה קורה בלי סיבה יחודית יכול להחזיר את האימון הציבורי לבורסה
    סגור
  • מספיק כבר ליילל על האופציות. לא הבנת שאי אפשר להרויח שם
    אחד 07/09/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הגיע הזמן שיפסק כבר הקזינו האדיוטי הזה שנקרא אופציות. לא תקנו - לא יהיה !!! שומר כספו ירחק
    סגור
  • צודק 100 אחוז (ל"ת)
    יוסף 08/09/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    שוק מווסת
    לא משנה 07/09/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    10 0
    טפלו בכמה אנשים שמווסתים את השוק ברמה כזאת שאין עניין להשקיע בארץ .אני מזמן העברתי את הכסף למדדים בחול .בארץ זה פשוט בית דפוס לכסף לכמה אנשים . מה עושה הרשות בעניין חוץ מלדבר ולקחת משכרות שמנה .כלום .!!
    סגור
  • 44.
    הצליחו להפחיד את כול הסוחרים כולל את הישרים וההגונים!
    שחרזדה 07/09/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    משפטי הראווה ,חאלד כאבוב ,העונשים המופרזים מבריחים סוחרים למקומות אחרים! סוחרים חושבים עשרים פעם לפני שלוחצים קניה ! הרגולציה הורגת את המוסדיים שמתמזגים ומורידים את מגוון הדעות בשוק הזרים הלכו .. אמנון נוייבך והאוזר לא ממש קונים מניות . המיסוי מוטה לטובת הנדלן .כך שזה קצת מכול דבר וסגרו את העסק . חבל אבל מזל שהבורסה בניו יורק חיה ובועטת
    סגור
  • אין כאלה (ל"ת)
    אין כאלה 07/09/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    יש עדיין מניות שוות בת"א. ביתר
    אחד העם 07/09/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מדד יתר-50 עלה יותר מכל המדדים השנה ובחודשים האחרונים ויש סיבות טובות לכך. חלק ממניות היתר בביצועים מעולים בחציון הראשון 2016. ולדעתי לסגור את האופציות השבועיות, ובאותה צורה את כל אופציות המעוף שגורמות להפסדים עצומים לציבור. מניות נועדו להחזקה לטווח ארוך ולא למשחקים ......
    סגור
  • 42.
    אולי תבנו עוד בניין חדש לבורסה על חשבון משלם המיסים
    לאן מכאן? 07/09/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למה צריך בורסה ?מה המשמעות ? הרי המדדים לא עולים בכלל "יציבות" קוראים לזה
    סגור
  • 41.
    אתמול אמרו שעלה בסקרים ואני שואל מי שוכח לו את מס 25 ? (ל"ת)
    לפיד 07/09/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • אתם פשוט מפגרים. מי שהעלה זה היה שטייניץ הכלבלב האפס (ל"ת)
    אבי 08/09/2016 07:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    אוהב כספו ירחק מהבורסה
    יוסי 07/09/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הבורסה אינה בורסה אלה קזינו . משקיע וותיק ממליץ למשקיע הקטן למתרחק מהשקעה בבורסה
    סגור
  • 39.
    שלא יקנה דירה וישכיר אותה לפחות יש לו רווח יש הרבה
    מה רוצים מעם 07/09/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנשים שאין להם פנסיה מביטוח לאומי אפשר להתקיים? וגם לא כולם בגיל שמקבל קיצבה אין יום שעובר שאני לא מצטער שקניתי דירה או שתיים
    סגור
  • 38.
    אין ריבית פלוס אנשים קונים דירות במקום להשקיע בבורסה (ל"ת)
    כחלון תתעורר 07/09/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 37.
    אופציות
    שחקן מעוף 07/09/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שיוסיפו אופציות יומיות, גם אופציות דו שבועיות. מוצרים מהסוג הזה יגדילו את המחזורים ויתנו סיכוי לשחקנים קטנים לצמוח. וכן שיורידו את המס דחוף מ25 ל20% שזה גם הרבה בבורסה כמו שלנו
    סגור
  • 36.
    יאאלה , מעמ על עסקאות , מיסוי מופרז... אחלה בורסה!!! (ל"ת)
    פילוס כבר לא סוחרכאן 07/09/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    מיסויי ונדלן
    איתן רחמני 07/09/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ששר האוצר יוריד את המיסויי הסוחרים יחזרו וגם הנדלן יירד
    סגור
  • 34.
    מסחר הוגן+רמאים לכלא (ל"ת)
    גדי 07/09/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    מה שנקרה תפסת מרובה לא תפסת העלו את המס וקיבלו פחות
    אבי 07/09/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    23 0
    ועל הדרך גרמו נזק לשוק ההון וליצירת בועת הנדלן. כיוון שהכל צריך להיות מאוזן. משהו חריג גורם לקריסה שמשליכה על כל המשק.
    סגור
  • 32.
    תורידו כבר את המס!! תתעוררו!!!!!!!!! (ל"ת)
    יניב 07/09/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 31.
    יש רק מניות בודדות שוות כמו שותפיות הגז בתמר (ל"ת)
    ישראל ישראלי 07/09/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 30.
    סוף סוף הציבור הבין שעובדים עליו ומתרחק מהבורסה (ל"ת)
    ישראל ישראלי 07/09/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 29.
    העמלה הגבוהה והרגולציה החונקת - איפה שטייניץ הכלבלב
    אריאל שרון 07/09/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מרוב שהממשלה חמדה את הכסף של המשקיעים , הנשקיעים ברחו והשקיעו בנדלן.ממשל איימים - תתעוררו כבר נבחרי ציבור טיפשים
    סגור
  • 28.
    זה איננו מקום לציבור הרחב
    י. 07/09/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    15 1
    מידע פנים, הונאות ורמאויות לרב, חוקים המעדיפים את הגופים החזקים. מי שרוצה להרוויח שיסתפק בכך שלא יפסיד.
    סגור
  • 27.
    במכולת של סעדיה מתחת לבית שלי
    זכריה 07/09/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יש מחזור יומי יותר גבוה מהמורסה.בורסה פח! להוריד את המיסוי מייד !
    סגור
  • 26.
    מיסוי אספני הנדלן והורדת מס רווחי הון יכולים לסייע
    dw 07/09/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    14 2
    לפני מספר שנים לפיד העלה, למרות האזהרות, את מס רווחי ההון מ 20% ל 25%. מהלך זה גרם ליציאה של חלק מהמשקיעים, שהעדיפו לנתב כספם משוק ההון לנדלן. זה כמובן גם תרם להעלאת מחירי הנדלן בישראל. הגיע הזמן לתקן את הטעות. מיסוי אספני הנדלן עשוי להביא את חלקם למכור את דירתם ה 3 ולנתב את המזומן לאפיקי השקעה אלטרנטיביים. הורדה של מס רווחי הון, מ 25% חזרה ל 20%, בשאיפה תוכל למשוך אותם לשוק ההון המקומי. לא לזלזל! מדובר בהון לא קטן. בהנחה שכ 50 אלף מתוך 600 אלף הנדלניסטים הם אספני דירות (3 דירות ומעלה), ובהנחה שחלקם יתחכמו וירשמו הדירה ע"ש הילד ולכן נניח שרק 20 אלף יממשו את הדירה ה 3, ובהנחה שמחירה הממוצע עומד על כמיליון שקלים, הרי שמדובר כאן בהון פנוי של כ 20 מיליארד שקלים. לא צחוק. בהנחה שחציו ינותב לישראל (וחציו יצא לחול) מדובר בכניסה של 10 מיליארד שקלים. עיזרו ל 10 המיליארד הללו להגיע לבורסה המקומית! הורידו חזרה את מס רווחי הון מ 25% ל 20%. בשורה תחתונה המדינה תעשה יותר כסף! 20 המיליארד הללו כיום לא משלמים מס בכלל. אם חציים ישלמו 20% מס זה יהיה נפלא. לכולם.
    סגור
  • משקיעי נדלן בארץ יקחו את הכסף שלהם וישקיעו בנדלן חו"ל
    שמטוב 07/09/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה רק עניין של זמן. מי שרודף משקיעי נדלן בארץ לא יזכה לראות שום השקעה שלהם בארץ. אנשים אינטליגנטים מבינים שלא משתלם להשקיע בארץ בשום אפיק.
    סגור
  • 25.
    ......לאור נסיון של שנים..אל תגעו במניות
    אור 07/09/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    14 0
    במסחר יומי ...הכסף מתרוקן מסחר תוך יומי משרת את הבנקים ומוצץ אותנו בעמלות של קניה מכירה
    סגור
  • מסחר יומי זה הימור בדיוק כמו אופציות .........
    יוסף 08/09/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    95 אחוז מפסידים את כספם בטווח הארוך מכוון שגם מסחר יומי זה משחק סכום 0 מי שמרווח זה בעלי המידע פנים והגופים הגדולים ובתי ההשקעות מהעמלות
    סגור
  • 24.
    הכל עיסקאות מתואמות , מחזור אמיתי כמה מיליוני שקלים (ל"ת)
    לושי במלכודת 07/09/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 23.
    צריך להוריד את המס 25% לסכום שפוי יותר. (ל"ת)
    רמי 07/09/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    26 0
    סגור
  • 22.
    העיקר שיש מס 25 אחוז
    בן בסט 07/09/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    22 1
    והנדלן ושכירות בלי מס אין הגיון להשקיע בבורסה שסוחטת מיסים ולא לשים בנדלן שכל חברי הכנסת שומרים שלא יהיה מס על נדלן מדינה שונאת בורסה ומלבינה הון עתק בנדלן כל השחיתות נמצאת בנדלן ראה פיירברג
    סגור
  • למה לא לבטל אותו לשנה (ל"ת)
    צימר 07/09/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    למה לא מראים בטבלה את החודשים שלפני העלאת המס הטיפשית? (ל"ת)
    ש.א 07/09/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    26 0
    סגור
  • 20.
    ראיתם מה עשו הרשויות באמריקה לקובי אלכסנדר הגנב אצלנו ה (ל"ת)
    האוזר בתרדמת פנסיה 07/09/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 19.
    זה לא מסודר מהנמוך לגבוה (ל"ת)
    עדי 07/09/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    לבטל את האופציות השבועיות
    לבדיקת הרשות לניע 07/09/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    14 3
    אופציות המעוף השבועיות אינו הגנות אלא רק קזינו הימורים.כל עם ישראל מפסיד ועשרה שחקני מעוף ענקיים שכותבים אוכפים ושוקת תוקעים את השוק כבר חודשים שלא יזוז ובכך מרויחים מיליונים,החזקת השוק באמצעות המעוף הינה מניפולציה ועבירה על החוק.
    סגור
  • צודק - הם רק לא יודעים משהו
    אלי 07/09/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יושבים להם על הגב ובקרוב אתה תשמע על זה בתקשורת.
    סגור
  • 17.
    תתעורר תוריד מס על הבורסה או תסגור אותה וזהו (ל"ת)
    כחלון 07/09/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 16.
    תנו לי סיבה טובה להשקיע
    huxh 07/09/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    15 0
    שערי הבורסה נקבעים ע"י יד נעלמת הקובעת אותם כרצונם .למשקיע הקטן אין יכולת להתמודד אתם התוצאה מפסידים 2.הבנקים עושקים בעמלות מוגזמות 3 ריבית על רווחים אם יש המס גבוה .המסקנה המשקיע הקטן בורח כל עוד הוא יכל !!
    סגור
  • 15.
    פורסם ב YNET ש 78% חושבים שנדלן השקעה טובה, רק 7% בורסה (ל"ת)
    הנה הגורם 07/09/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 14.
    כול מילה של פניני בסלע אבל מי מקשיב? הכל פופוליזם (ל"ת)
    סוחר 07/09/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 13.
    תורידו כבר את המס הדפוק הזה
    שלומי 07/09/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    37 0
    כולם כרגע מפסידים
    סגור
  • 12.
    בורסה של הזויים
    עזור 07/09/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    13 0
    תורידו כבר את המס ...אולי תהיה תוחלת לבורסה המסכנה הזאת...כמה טיפשים יושבים שם באפס מעשה
    סגור
  • 11.
    שיתחילו לקנות מניות ולא לעשות שורט
    מה הם מקשקשים 07/09/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל שני וחמישי. שיקנו לנוסטרו מניות ויפסיקו עם האופציות. ברגע שיהיו עליות של כמה אחוז הציבור יצטרף. תתחילו לקנות ולא לזיין את המח
    סגור
  • 10.
    תורידו מס רווחי הון (ל"ת)
    אאא 07/09/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 9.
    חסימת השוק לשחקנים חיצונים ומיסוי גבוה
    אבי 07/09/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שני הבעיות העיקריות !
    סגור
  • 8.
    אבוד (ל"ת)
    ק.ד. 07/09/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    הכותרת אומרת הכל אבל יוסילה.......לצערי חושש להגיד
    YL 07/09/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ציבור יקר ש יש חשש בורחים יושבים וישנים בשקט על המזומנים ובשום אופן לא לוקחים סיכון גם לא באגחים*****בטוחים עלק*** חובה להגיד את האמת השוק העולמי מת והמדד הוא סין לא USA רק אם טראפ יזכה בבחירות יתכן מפנה בכלכלה
    סגור
  • אתה וייט טראש ישראלי? מזרחי? (ל"ת)
    tt 07/09/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    השוק בישראל מחוסל רשמית
    אמיר 07/09/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    18 0
    מה יש לעשות פה הרי?אין מה לעשות בשוק בישראל הרבה בגלל רגולצתיה ומיסוי כבד. למה שאדם יבוא לסחור בשוק כשהוא מראש צריך לתת רבע מהרווח שלו למדינה? בנדלן הרי כמעט ואין לו מיסוי וכל מטאטא יורה. תוסיפו את חוסר הנזילות שיש כאן ותקבלו מרה שחורה. ביום שתהיה מפולת בעולם אני לא מקנא בקופות הגמל שיצטרכו לצאת מפה.לא יהיה ביד אחד שיספוג את הזבל שהן קונות וקונות הרבה.בעיקר אגחים בתשואה אפס כמעט.
    סגור
  • 5.
    מחזורים נמוכים עושים להם קל לבצע שורט סקוויס (ל"ת)
    אינדיאני 07/09/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    מתאים להם קליקה סגורה, והציבור מזמן הבין שהם גנבים (ל"ת)
    אינדיאני 07/09/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 3.
    ככל שהמחזורים נמוכים-קבוצה קטנה של שחקנים