21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

המספרים הקשים של הבורסה בת"א - "אם זה לא יתהפך בשבוע-שבועיים הקרובים - השחקנים יתייחסו לזה כפגיעה פרמננטית"

חשש בשוק מפני ירידה של מדרגה נוספת מטה בפעילות בבורסה בת"א - צפו בטבלה
 |  108
לאן מכאן?
Share
זה לא נראה טוב. אחרי תקופה של התייצבות יחסית במחזורי המסחר בבורסה בת"א, בשוק יש כעת חששות כבדים מפני נפילה של מדרגה נוספת מטה. בחודשים יולי אוגוסט מחזורי המסחר במניות ת"א 100 הסתכמו ב-563 מיליון שקלים ו-608 מיליון שקלים בהתאמה.  מדובר בחודשים החלשים ביותר מאז יולי-אוגוסט של 2014. והימים הראשונים של חודש ספטמבר לא ממש מבשרים טובות עם מחזור יומי ממוצע של 518 מיליון שקלים.


מעבר לכך, אם מסתכלים על מחזורי המסחר בממוצע חודשי של ת"א-100, ניתן לראות שבטבלת עשרת החודשים הגרועים ב-5 השנים האחרונות מופיעים 3 חודשים מהשנה הנוכחית (ללא ספטמבר, כלומר אחרי 8 חודשים בלבד), בעוד כדי למצוא את החודש החלש ביותר בשנת 2015 צריך לגלול מטה בטבלת האקסל עד למקום ה-31. 

ובשוק האופציות הדברים נראים אפילו עוד פחות טוב. ביום ראשון האחרון המחזור הסתכם ב-41 אלף אופציות בלבד, המחזור השני הכי נמוך בעשור האחרון כאשר בפעול היה זה היום הגרוע העשור האחרון כי את התואר המפוקפק תופס יום ראשון בפברואר 2015 בו הכריזו הסוחרים מלחמה על הבורסה בת"א ליום אחד סביב כוונת הבורסה להעלות את העמלה על אופציות ת"א 25 ולכן המחזור באופציות התרסק באותו היום. בתוך כך, הפוזיציות הפתוחות הגיעו באוגוסט לשפל ולראשונה מזה עשור ירדו מתחת ל-100 אלף. לגבי הירידה במחזורי המסחר באופציות מאז 2008 ובתוך 2016 עצמה, ראו טבלאות בתחתית הכתבה. סוחר בכיר איתנו שוחחנו אומר היום ל-Bizportal כי "הבורסה צריכה להתעורר. יש פה כדור שלג. אם לא יהיה מפנה בקרוב - יותר ויותר פעילויות הולכות להיסגר. אנחנו כבר לא בדעיכה האיטית של השנים האחרונות שדווקא התייצבה ואף נבלמה ב-2014-2015, החולשה מחודש מארס השנה, ואז המכה בקיץ - ובפרט באוגוסט - זה משהו חריג מאוד, וזה הולך לגרור תגובות של שאר השחקנים. אם זה לא יתהפך בשבוע-שבועיים הקרובים (לאחר סיום כל אפקט חופשות הקיץ) - יותר ויותר שחקנים יתייחסו לזה בתור פגיעה פרמננטית מתמשכת פה בשוק. כל יום שזה נמשך, יותר ויותר גורמים שוקלים הפסקת פעילות".נזכיר לאחרונה אמר זיו פניני בראיון ל-BizTV כי "הבורסה בת"א מתקרבת לגבול שממנו יהיה קשה מאוד לחזור" - הנה הראיון:


טבלת מחזורי המסחר החודשיים בת"א-100 מהמוך לגבוה ב-5 השנים האחרונות:


 
מחזור המסחר היומי באופציות מאז 2006:



מחזור המסחר היומי באופציות בממוצע חודשי ב-2016:


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

108 תגובות ב-90 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
90 בן אהרון 13/09/2016 10:58 תרופת הפלא: להעלות את שיעור המס. איפה כחלון??? (ל"ת)
89 קוקוריקו 10/09/2016 08:09 חובת דיווח אחרי מסחר של 50 ש"ח
ומחזורי המסחר יתכווצו עוד קצת
88 אריה 08/09/2016 22:59 הבורסה מתה
תורידו את המס על רווחי הון בבורסה ל 10 אחוז . יעברו מהשקעה בנדלן להשקיע בבורסה דבר שיפתח מקומות עבודה חדשים ויקומו חברות חדשות.
87 משה 08/09/2016 15:01 העם מטומטם לכן העם ישלם
קשה לברור המוץ מהתבן אבל מבין שלל התגובות היה ברור שישנם המשקקיעים למודי הניסיון שנפגעו עקב הקקפוניה של הפוליטרוקים שעשו הכל לפגוע במשקיעים במטרה "לעזור לעניים". הם עזרו לעצמם כי עדיין לא ראיתי איש ציבור שמלהג לטובת עניים והוא לא נבנה כלכלית ממלחמת המצווה שהוא מוליך , אבל הרבה נזקים כלכליים הוא מייצר וכדוגמא ייבוש ההשקעות לחיפשי גז ונפט וכדוגמא ייבוש הבורסה. איזה תנופה כלכלית יצרו שני מגזרים אלו בחסות משקיעים קטנים כמוני ואיזה נזק קרה למשק השירלי עקב המיאוס שאני ורבים אחרים חשנו מהפולטקאים הצבועים הללו. בחסות התקשורת .
86 משה 08/09/2016 14:07 יחימובץ וחנין אתם מבסוטים . אני "המהמר" יצאתי מהבורסה
ב ג ל ל כ ם. וחבל שהעם התמים ממשיך להישרך אחרכם בגלל התקשורת!!
85 הבורסה לא בראש שלהם 08/09/2016 13:15 אין עם מי לדבר, כולם עסוקים בשימור הכסא והמנדטים
מדינת סטארטאפ, "לעשות מכה ולברוח" אף אחד לא מתייחס ברצינות לכלום. לארוז מזוודה
84 גנני 08/09/2016 12:57 מחזורים קטנים. זה לא חשוב לרוב המשקיעים
זה כואב לסוחרים המקצועיים ולגוזרי הקופונים למיניהם.
83 לפיד רק נזק 08/09/2016 10:59 71 צודק במאה אחוז
71 צודק במאה אחוז
82 משקיע לשעבר 08/09/2016 10:40 סיימתי אחרי נושא הגז
אין לי מילה אחרת למעט רמאות - אני השקעתי בהכרה ברורה במניות תמר בידיעה ברורה מהו הסיכון ומהו הסיכוי - נשדדתי במס נוסף אשר מרבע!!!! את המס הקיים. מי ישקיע בבורסה הזאת? המשקיעים הם בשר התותחים של הפוליטיקאים - שישחקו עם עצמם
81 הלוחש למיסים 08/09/2016 07:37 טרכטנברג יא קינג תראה מה עוללת (ל"ת)
80 תום 07/09/2016 22:46 חבורת אפסים תורידו המס ל 5 אחוז רוב מעמד הביניים משקיע (ל"ת)
79 אדי 07/09/2016 22:34 מס מס ועוד פעם מס (ל"ת)
78 משקיע וותיק 07/09/2016 18:37 להוריד מס בדחיפות
ולבטל את האופציות השבועיות.
77 משקיע מתמיד 07/09/2016 16:15 סתם כתבה פשוט מנסים להרדים אותכם (ל"ת)
76 שם 07/09/2016 16:11 לא מופיע נתון באופציות שנתי.. סתם עמודות (ל"ת)
75 שר אוצר 07/09/2016 15:52 לא מבין בבורסה סתם אחד (ל"ת)
74 GUY 07/09/2016 15:44 מה זה בדיוק פעיל בורסה ? יש פעיל חמס יש פעיל טרור :)
מי שלא מרוויח שילך הביתה , זה נקיון בריא מפסאודו מחזורים, אתם לא מספקים נזילות ולא כלום , לכו ללמוד מקצוע נורמלי למשל הנדסאי חשמל מרוויח מצויין 20 א שקל בחודש.
73 ציון 07/09/2016 15:32 בורסה
התאוושות מהותית תחול לדעתי כאשר יוחלט להפחית מס רווח ההון מ 25% ל 15% לכל היותר. מהלך כזה יעורר את הבורסה ואת המשקיעים הזרים. המגיב : חשבונאי מוסמך
איציק 07/09/2016 16:36 מס
שר האוצר יושן אין עם מי לדבר
72 שייקה 07/09/2016 14:59 זה נראה כמו עוד הפחדה מטופשת
אוי אוי הפעילים מאיימים שיפסיקו פעילות , יאללה נראה אותם !!!!
71 גרמו למות הבורסה 07/09/2016 14:50 לפיד וחובת הדיווח טרכטנברג והגדלת המס
לפיד וחובת הדיווח על מחזור מעל 800000 ש"ח , טרכטנברג ממפלגת האבודה והגדלת המס על משקיעי הבורסה , גרמו למות הבורסה !!!
70 תאורית הקונספירציה 07/09/2016 14:25 בגלל הרגולציה, ניפגשו הסוחרים הגדולים והחליטו
לייבש את השוק.
69 RT 07/09/2016 14:24 יש הרבה סיבות לשפל הנ"ל:
(מס, הרבה מניות בעת הנפקה נשארות בידיי בעלי העניין ומעט בידיי הציבור, אין מסחר רציף בחוזים, לא ממש ניתן לבצע שורט על מניות ואג"ח, אין חינוך פיננסי מגיל צעיר כך שמרבית האוכלוסיה לא מתקרבת לשוק ההון ועם עוד קצת זמן אחשוב על סיבות נוספות. אך כסוחר זה הפסיק לעניין אותי לנסות ולתקן עולם - פשוט עברתי לסחור בחו"ל...
68 בורסת מיסים ורמאים 07/09/2016 13:53 כל העולם שובר שיאים ואנחנו במינוס 20% (ל"ת)
שלומי 07/09/2016 14:37 רק המעוף שאר המדדים עלו (ל"ת)
67 דור 07/09/2016 13:38 שחקני מעוף
שקני המעוף הם הבעיה הכי גדולה של הבורסה למי בא להשקיע פה שמשחקים לו בכסף
66 דנידין 07/09/2016 13:34 למה שזה יתהפך בשבועים הקרובים? תהיה איזו רפורמה מיסוית? (ל"ת)
65 הכי ותיק 38 07/09/2016 13:28 תגידו יצחק תשובה לא בונה בנתניה?
אם כן סביר ש מפקד משטרת ישראל ו טובי החוקרים יפוטרו בדיוק כמו שעשה השר בורג ל מפקד משטרת ישראל האלוף הרצל שפיר*תיק אפרסק*
64 pan 07/09/2016 13:04 להוריד מס בורסה מ-25% ל-10% ולבטל מסחר באופציות
לאפשר רק מסחר במניות ואג"ח אמיתיות ומקוריות ולא נגרים שונים ומשונים שלהם למיניהם,,,, בורסה כאן כל כך קטן שמסחר באופציות יכול להרוס אותו,,, איך אומרים העיקר זה מניות אמיתיות והטפל זה מגזר האופציות,,, יש להבדיל בין העיקר לטפל ולבטל את הטפל
אריה 07/09/2016 13:24 מנכל האוצר אמר שזה שטויות - הוא צרה צרורהו
או שפשוט משקר או שזה אינטרס להשאיר את מחירי הדירות בשמים.
63 עוז 07/09/2016 12:55 ככה זה כאשר 90% מפסידים. נשארתם עם 10% (ל"ת)
62 פשוט 07/09/2016 12:37 רק הרחקת המכונות והורדת המס תעזור
השוק יותר מידי קטן בשביל מכונות אוטומטיות והמס לא יוצר אלטרנטיבה שפויה לאפיק אחר ! ושני אלו לא יקרו ! בטח לא תחת ממשלה ביבי שעושה הכל לשמור על מחירי נדל"ן גבוהים !
61 אנונימי 07/09/2016 12:31 הבעיה של BIZPORTAL וכל הבורסה היא:
כל יום אנשים מטעם האתר BIZPORTAL מתראיינים כפרשנים או סוקרים של בורסה בישראל, וכשהמנחה מגיע לתכל'ס למה הבורסה נראית ככה אז במקום לענות על כל עניין שחקני האופציות ומה שהם עושים (או לא עושים) הם מתחילים לגמגם ומכלילים הכל ב: "ועוד סיבות טכניות וכו'" וזאת במקום להסביר איך השחקנים המעטים פה מחזיקים את כולם בין הרגליים ושיתחילו לחקור ולפתח את הנושא-אז במקום זה הם שותקים כמו בובל'ה ומפחדים להוציא הגה מהפה ככל שזה נוגע לשחקני מעו"ף ומעלליהם םה בבורסה
מה אתה רוצה 07/09/2016 12:48 צריך להתפרנס . (ל"ת)
60 בוב 07/09/2016 12:20 לפיד הרס את הבורסה
מחזור של 3000 אלף ליום הגשת דוח למס הכנסה מס של 25 אוחז
59 האו האו 07/09/2016 12:15 השחקנים רעבים. רוצים בשר טרי (ל"ת)
58 דידי 07/09/2016 11:55 שכחו שבטרסה היא כלי לצמיחה של החברות והמשק
אז הכסף שלנו הולך להשקעות בחול. ככה אנחנו בעצם עוזרים למשקים ולכלכלות בחו״ל להתפתח ולצמוח. כאן אצלנו המציאו את הגלגל... רגולציית יתר.
57 יוסלה 07/09/2016 11:45 האופציות ,
זנב שמקשקש בכלב,,,
56 טלטל 07/09/2016 11:32 מסחר בניגזרים מול מכונות זה הפסד בטוח אם המחזורים
הזעירים האלה.עדיף חוזים על הדקס או כל בורסה אחרת.המס של 25%על הרווחים וסיפור מההפטרה לקבל החזרים על הפסדים מקטינים עוד הכדאיות.המצב הקשה של החברות הישראליות שנסחרות רק בארץ והתספורות לא מעודד השקעות.הרגולטור לא עושה תפקידו בחברות הנפט והגז ומסתיר מידע רלוונטי מהמשקיעים כך שזה ענף מת בשנים האחרונות.אם אפשר להשקיע בחול בשקיפות מעולה ובחברות בינלאומיות יציבות אז למה להשקיע בישראל
55 מיקי 07/09/2016 11:30 יוסי פינק תיזום ראיון עים שר האוצר ותסבירו לו את הכשלים (ל"ת)
דב 07/09/2016 12:54 מיקי
זה לא יעזור. יש לשר האוצר חיוך (דבילי, צריך לומר), וגיבוי מלא של תקשורת אוהדת. הוא לא מבין ולא יודע.
54 זהירות 07/09/2016 11:29 מניית סלקט ביו צפויה להתרסק לשפל כל השפלים כבר היום! (ל"ת)
53 גורביץץץ 07/09/2016 11:28 אין טכני אמיתי יש טכני מתואם (ל"ת)
52 דורון 07/09/2016 11:28 האופציות הרסו אלפי משפחות בישראל איך זה שכולם מפסידים
הכרתי מאות סוחרים בירושלים כולם נמחקו איך זה יכול להיות אנשים בדעות שונות חלק אופטימיים חלק פסימיים חלק קונים חלק כותבים כולם הפסידו סכומי עתק פשוט המוסדיים עוקבים אחרי החשבונות ודופקים את כולם כי הבורסה לא נסחרת לפי העולם.אפילו מנהל סניף כלל פיננסים בטוחה בירושלים אמר לי ראיתי אלפי סוחרים במהלך עבודתי אחד לא יצא מורוח.והרשות לניירות ערך רואה את כול הפשעים ולא עושה כלום.בדיוק כמאמר אלברט איינשטיין העולם מסוכן לא בגלל הפושעים אלא בגלל הרוב הדומם שלא עושה כלום
דידי 07/09/2016 11:52 אופציות זה סכום משחק אפס
על כל מפסיד יש מרויח. הכסף לא סתם מתאדה. מי שלא מבין בזה ממש יפסיד את כל כספו.
יוסף 08/09/2016 08:45 גם מי שמבין מפסיד באופציות בטווח הארוך ....
הסטטיסטיקה מראה 95 אחוז מהפסידים בטווח הארוך גם הרובוטים מפסידים בסופו של דבר כאשר קם רובוט מהיר ומשופר טכנית ממנו . סוחר הקטן הוא למעשה הדג הרקק שמשמש את האוכל של הכרישים בעלי הממון המזיזים מדדים ומציודים במידע פנים . כל משחק שמראה סטטיסטיקה הגומה של 95 אחוז הפסד הוא משחק עם תוחלת שלילית . אף בר דעת לא היה למשל קונה ממני קרטיס הגרלה של 3000 ₪ (ורווח של 30000 ₪ במקרה שירוויח ) אם הוא היה יודע שהוא הולך להפסיד בהסתברות של 95 אחוז
51 DAN 07/09/2016 11:27 עם מס כזה הזוי של 25 אחוז על הרווחים
עדיף לקנות תכשיטים ולשמור על ערך הכסף. אין מצב שאסחור עם מס כלכך גבוה . רק אם יורידו ל 10 אחוזים אני וחבריי נחזור לבורסה
רונן 07/09/2016 11:35 או לקנות נדלן (ל"ת)
50 יוסי 07/09/2016 11:22 אסתר אסתר
תוחזר אסתר לבנון מיידית
49 ביו 07/09/2016 11:20 אין עם מי לדבר. מי שלא מבין למשל שניתן לגבות סך מס
בורסה בשיעור גבוה יותר גם אם גובה המס יקטן, עדיף שישים את הנעליים ויילך הביתה ויפה שעה אחת קודם
48 ביו 07/09/2016 11:18 זאת הסיבה שאני קונה מניות ביומד רק בארה"ב
הודעות טובות שולחות אותם אפילו מאות אחוזים ביום. ויש סחירות. לא כמו בארץ. כך העדפתי לרכוש את פלוריסטם,כיטוב ומדיגוס
47 הייתי 07/09/2016 11:10 לפיד לא אהייה יותר הרג את הבורסה האידיוט (ל"ת)
46 אלון 07/09/2016 11:07 בגלל הרמאים שלא סוחרים כמו המגמה העולמית הציבור ברח
העולם בגבוה ואנחנו 20 אחוז מינוס מהגבוה. מינוס 6 אחוז מתחילת השנה.לציבור נמאס הוא מבין שהבורסה נשלטת על ידי גורמים ששולטים שליטה אבסולוטית בשוק והמטרה שלהם זה לדפוק את האנשים. לא המגמה עולמית לא כלכלה רק למחוק אנשים ביחוד באופציות לפעמים השוק לא זז ויש הרבה זמן לפקיעה והאופציות יורדות 30 אחוז זה פשע.לא רק שהם שולטים על כיוון השוק אלא גם על מחיר האופציות אפילו אם שוק עולה הקולים ירדו כי הם שולטים במחיר של האופציות.רק אם יחיבו אותם לסחור כמו העולם וכול פעם שיש עיוות עם העולם יש הפסקת מסחר וחקירה מידית בבתי ההשקעות למה זה קורה בלי סיבה יחודית יכול להחזיר את האימון הציבורי לבורסה
אחד 07/09/2016 11:33 מספיק כבר ליילל על האופציות. לא הבנת שאי אפשר להרויח שם
הגיע הזמן שיפסק כבר הקזינו האדיוטי הזה שנקרא אופציות. לא תקנו - לא יהיה !!! שומר כספו ירחק
יוסף 08/09/2016 08:46 צודק 100 אחוז (ל"ת)
45 לא משנה 07/09/2016 11:05 שוק מווסת
טפלו בכמה אנשים שמווסתים את השוק ברמה כזאת שאין עניין להשקיע בארץ .אני מזמן העברתי את הכסף למדדים בחול .בארץ זה פשוט בית דפוס לכסף לכמה אנשים . מה עושה הרשות בעניין חוץ מלדבר ולקחת משכרות שמנה .כלום .!!
44 שחרזדה 07/09/2016 11:02 הצליחו להפחיד את כול הסוחרים כולל את הישרים וההגונים!
משפטי הראווה ,חאלד כאבוב ,העונשים המופרזים מבריחים סוחרים למקומות אחרים! סוחרים חושבים עשרים פעם לפני שלוחצים קניה ! הרגולציה הורגת את המוסדיים שמתמזגים ומורידים את מגוון הדעות בשוק הזרים הלכו .. אמנון נוייבך והאוזר לא ממש קונים מניות . המיסוי מוטה לטובת הנדלן .כך שזה קצת מכול דבר וסגרו את העסק . חבל אבל מזל שהבורסה בניו יורק חיה ובועטת
אין כאלה 07/09/2016 11:15 אין כאלה (ל"ת)
43 אחד העם 07/09/2016 11:00 יש עדיין מניות שוות בת"א. ביתר
מדד יתר-50 עלה יותר מכל המדדים השנה ובחודשים האחרונים ויש סיבות טובות לכך. חלק ממניות היתר בביצועים מעולים בחציון הראשון 2016. ולדעתי לסגור את האופציות השבועיות, ובאותה צורה את כל אופציות המעוף שגורמות להפסדים עצומים לציבור. מניות נועדו להחזקה לטווח ארוך ולא למשחקים ......
42 לאן מכאן? 07/09/2016 10:56 אולי תבנו עוד בניין חדש לבורסה על חשבון משלם המיסים
למה צריך בורסה ?מה המשמעות ? הרי המדדים לא עולים בכלל "יציבות" קוראים לזה
41 לפיד 07/09/2016 10:50 אתמול אמרו שעלה בסקרים ואני שואל מי שוכח לו את מס 25 ? (ל"ת)
אבי 08/09/2016 07:51 אתם פשוט מפגרים. מי שהעלה זה היה שטייניץ הכלבלב האפס (ל"ת)
40 יוסי 07/09/2016 10:50 אוהב כספו ירחק מהבורסה
הבורסה אינה בורסה אלה קזינו . משקיע וותיק ממליץ למשקיע הקטן למתרחק מהשקעה בבורסה
39 מה רוצים מעם 07/09/2016 10:47 שלא יקנה דירה וישכיר אותה לפחות יש לו רווח יש הרבה
אנשים שאין להם פנסיה מביטוח לאומי אפשר להתקיים? וגם לא כולם בגיל שמקבל קיצבה אין יום שעובר שאני לא מצטער שקניתי דירה או שתיים
38 כחלון תתעורר 07/09/2016 10:44 אין ריבית פלוס אנשים קונים דירות במקום להשקיע בבורסה (ל"ת)
37 שחקן מעוף 07/09/2016 10:40 אופציות
שיוסיפו אופציות יומיות, גם אופציות דו שבועיות. מוצרים מהסוג הזה יגדילו את המחזורים ויתנו סיכוי לשחקנים קטנים לצמוח. וכן שיורידו את המס דחוף מ25 ל20% שזה גם הרבה בבורסה כמו שלנו
36 פילוס כבר לא סוחרכאן 07/09/2016 10:29 יאאלה , מעמ על עסקאות , מיסוי מופרז... אחלה בורסה!!! (ל"ת)
35 איתן רחמני 07/09/2016 10:27 מיסויי ונדלן
ששר האוצר יוריד את המיסויי הסוחרים יחזרו וגם הנדלן יירד
34 גדי 07/09/2016 10:26 מסחר הוגן+רמאים לכלא (ל"ת)
33 אבי 07/09/2016 10:23 מה שנקרה תפסת מרובה לא תפסת העלו את המס וקיבלו פחות
ועל הדרך גרמו נזק לשוק ההון וליצירת בועת הנדלן. כיוון שהכל צריך להיות מאוזן. משהו חריג גורם לקריסה שמשליכה על כל המשק.
32 יניב 07/09/2016 10:23 תורידו כבר את המס!! תתעוררו!!!!!!!!! (ל"ת)
31 ישראל ישראלי 07/09/2016 10:22 יש רק מניות בודדות שוות כמו שותפיות הגז בתמר (ל"ת)
30 ישראל ישראלי 07/09/2016 10:19 סוף סוף הציבור הבין שעובדים עליו ומתרחק מהבורסה (ל"ת)
29 אריאל שרון 07/09/2016 10:18 העמלה הגבוהה והרגולציה החונקת - איפה שטייניץ הכלבלב
מרוב שהממשלה חמדה את הכסף של המשקיעים , הנשקיעים ברחו והשקיעו בנדלן.ממשל איימים - תתעוררו כבר נבחרי ציבור טיפשים
28 י. 07/09/2016 10:15 זה איננו מקום לציבור הרחב
מידע פנים, הונאות ורמאויות לרב, חוקים המעדיפים את הגופים החזקים. מי שרוצה להרוויח שיסתפק בכך שלא יפסיד.
27 זכריה 07/09/2016 10:14 במכולת של סעדיה מתחת לבית שלי
יש מחזור יומי יותר גבוה מהמורסה.בורסה פח! להוריד את המיסוי מייד !
26 dw 07/09/2016 10:11 מיסוי אספני הנדלן והורדת מס רווחי הון יכולים לסייע
לפני מספר שנים לפיד העלה, למרות האזהרות, את מס רווחי ההון מ 20% ל 25%. מהלך זה גרם ליציאה של חלק מהמשקיעים, שהעדיפו לנתב כספם משוק ההון לנדלן. זה כמובן גם תרם להעלאת מחירי הנדלן בישראל. הגיע הזמן לתקן את הטעות. מיסוי אספני הנדלן עשוי להביא את חלקם למכור את דירתם ה 3 ולנתב את המזומן לאפיקי השקעה אלטרנטיביים. הורדה של מס רווחי הון, מ 25% חזרה ל 20%, בשאיפה תוכל למשוך אותם לשוק ההון המקומי. לא לזלזל! מדובר בהון לא קטן. בהנחה שכ 50 אלף מתוך 600 אלף הנדלניסטים הם אספני דירות (3 דירות ומעלה), ובהנחה שחלקם יתחכמו וירשמו הדירה ע"ש הילד ולכן נניח שרק 20 אלף יממשו את הדירה ה 3, ובהנחה שמחירה הממוצע עומד על כמיליון שקלים, הרי שמדובר כאן בהון פנוי של כ 20 מיליארד שקלים. לא צחוק. בהנחה שחציו ינותב לישראל (וחציו יצא לחול) מדובר בכניסה של 10 מיליארד שקלים. עיזרו ל 10 המיליארד הללו להגיע לבורסה המקומית! הורידו חזרה את מס רווחי הון מ 25% ל 20%. בשורה תחתונה המדינה תעשה יותר כסף! 20 המיליארד הללו כיום לא משלמים מס בכלל. אם חציים ישלמו 20% מס זה יהיה נפלא. לכולם.
שמטוב 07/09/2016 12:10 משקיעי נדלן בארץ יקחו את הכסף שלהם וישקיעו בנדלן חו"ל
זה רק עניין של זמן. מי שרודף משקיעי נדלן בארץ לא יזכה לראות שום השקעה שלהם בארץ. אנשים אינטליגנטים מבינים שלא משתלם להשקיע בארץ בשום אפיק.
25 אור 07/09/2016 10:09 ......לאור נסיון של שנים..אל תגעו במניות
במסחר יומי ...הכסף מתרוקן מסחר תוך יומי משרת את הבנקים ומוצץ אותנו בעמלות של קניה מכירה
יוסף 08/09/2016 08:49 מסחר יומי זה הימור בדיוק כמו אופציות .........
95 אחוז מפסידים את כספם בטווח הארוך מכוון שגם מסחר יומי זה משחק סכום 0 מי שמרווח זה בעלי המידע פנים והגופים הגדולים ובתי ההשקעות מהעמלות
24 לושי במלכודת 07/09/2016 10:04 הכל עיסקאות מתואמות , מחזור אמיתי כמה מיליוני שקלים (ל"ת)
23 רמי 07/09/2016 10:03 צריך להוריד את המס 25% לסכום שפוי יותר. (ל"ת)
22 בן בסט 07/09/2016 10:02 העיקר שיש מס 25 אחוז
והנדלן ושכירות בלי מס אין הגיון להשקיע בבורסה שסוחטת מיסים ולא לשים בנדלן שכל חברי הכנסת שומרים שלא יהיה מס על נדלן מדינה שונאת בורסה ומלבינה הון עתק בנדלן כל השחיתות נמצאת בנדלן ראה פיירברג
צימר 07/09/2016 10:22 למה לא לבטל אותו לשנה (ל"ת)
21 ש.א 07/09/2016 09:57 למה לא מראים בטבלה את החודשים שלפני העלאת המס הטיפשית? (ל"ת)
20 האוזר בתרדמת פנסיה 07/09/2016 09:55 ראיתם מה עשו הרשויות באמריקה לקובי אלכסנדר הגנב אצלנו ה (ל"ת)
19 עדי 07/09/2016 09:52 זה לא מסודר מהנמוך לגבוה (ל"ת)
18 לבדיקת הרשות לניע 07/09/2016 09:51 לבטל את האופציות השבועיות
אופציות המעוף השבועיות אינו הגנות אלא רק קזינו הימורים.כל עם ישראל מפסיד ועשרה שחקני מעוף ענקיים שכותבים אוכפים ושוקת תוקעים את השוק כבר חודשים שלא יזוז ובכך מרויחים מיליונים,החזקת השוק באמצעות המעוף הינה מניפולציה ועבירה על החוק.
אלי 07/09/2016 10:43 צודק - הם רק לא יודעים משהו
יושבים להם על הגב ובקרוב אתה תשמע על זה בתקשורת.
17 כחלון 07/09/2016 09:50 תתעורר תוריד מס על הבורסה או תסגור אותה וזהו (ל"ת)
16 huxh 07/09/2016 09:44 תנו לי סיבה טובה להשקיע
שערי הבורסה נקבעים ע"י יד נעלמת הקובעת אותם כרצונם .למשקיע הקטן אין יכולת להתמודד אתם התוצאה מפסידים 2.הבנקים עושקים בעמלות מוגזמות 3 ריבית על רווחים אם יש המס גבוה .המסקנה המשקיע הקטן בורח כל עוד הוא יכל !!
15 הנה הגורם 07/09/2016 09:43 פורסם ב YNET ש 78% חושבים שנדלן השקעה טובה, רק 7% בורסה (ל"ת)
14 סוחר 07/09/2016 09:41 כול מילה של פניני בסלע אבל מי מקשיב? הכל פופוליזם (ל"ת)
13 שלומי 07/09/2016 09:40 תורידו כבר את המס הדפוק הזה
כולם כרגע מפסידים
12 עזור 07/09/2016 09:37 בורסה של הזויים
תורידו כבר את המס ...אולי תהיה תוחלת לבורסה המסכנה הזאת...כמה טיפשים יושבים שם באפס מעשה
11 מה הם מקשקשים 07/09/2016 09:36 שיתחילו לקנות מניות ולא לעשות שורט
כל שני וחמישי. שיקנו לנוסטרו מניות ויפסיקו עם האופציות. ברגע שיהיו עליות של כמה אחוז הציבור יצטרף. תתחילו לקנות ולא לזיין את המח
10 אאא 07/09/2016 09:34 תורידו מס רווחי הון (ל"ת)
9 אבי 07/09/2016 09:33 חסימת השוק לשחקנים חיצונים ומיסוי גבוה
שני הבעיות העיקריות !
8 ק.ד. 07/09/2016 09:28 אבוד (ל"ת)
7 YL 07/09/2016 09:25 הכותרת אומרת הכל אבל יוסילה.......לצערי חושש להגיד
ציבור יקר ש יש חשש בורחים יושבים וישנים בשקט על המזומנים ובשום אופן לא לוקחים סיכון גם לא באגחים*****בטוחים עלק*** חובה להגיד את האמת השוק העולמי מת והמדד הוא סין לא USA רק אם טראפ יזכה בבחירות יתכן מפנה בכלכלה
tt 07/09/2016 09:41 אתה וייט טראש ישראלי? מזרחי? (ל"ת)
6 אמיר 07/09/2016 09:22 השוק בישראל מחוסל רשמית
מה יש לעשות פה הרי?אין מה לעשות בשוק בישראל הרבה בגלל רגולצתיה ומיסוי כבד. למה שאדם יבוא לסחור בשוק כשהוא מראש צריך לתת רבע מהרווח שלו למדינה? בנדלן הרי כמעט ואין לו מיסוי וכל מטאטא יורה. תוסיפו את חוסר הנזילות שיש כאן ותקבלו מרה שחורה. ביום שתהיה מפולת בעולם אני לא מקנא בקופות הגמל שיצטרכו לצאת מפה.לא יהיה ביד אחד שיספוג את הזבל שהן קונות וקונות הרבה.בעיקר אגחים בתשואה אפס כמעט.
5 אינדיאני 07/09/2016 09:22 מחזורים נמוכים עושים להם קל לבצע שורט סקוויס (ל"ת)
4 אינדיאני 07/09/2016 09:21 מתאים להם קליקה סגורה, והציבור מזמן הבין שהם גנבים (ל"ת)
3 אינדיאני 07/09/2016 09:20 ככל שהמחזורים נמוכים-קבוצה קטנה של שחקנים
מוחקת את כל הפוטים
2 הרסתם את הבורסה 07/09/2016 09:16 חוק של לפיד מחזור יומי של 3000 אלף שקל הגשת דוח
מס על הבורסה הגשת דוח למס הכנסה הרסתם את הבורסה
1 לא לא מזיז לאף אחד 07/09/2016 09:11 עובדה שכוחו של לפיד עולה בסקרים
זה החכם באדם שפעל להמשך הרס הבורסה אחרי 25% מס על הבורסה הגיע הגאון התורן יחד עם חבורת הנשים מהאוצר והטיל על האזרח הפשוט חובת הגשת דו"ח מחזור של 811 אלף שח בלבד. מאיפה הוא הגיע למספר החזק הזה לאלוהים לו ולאנדורן פתרונים. רק מטומטם ישקיע בבורסה הזאת אפילו טרכטנברג אמר שצריך להוריד את המס אבל פה חושבים רק על גזירות ומיסים. כל אחד מגיע לשלטון שהוא יותר אהבל מהשני. לא נשקיע בבורסה ותמכרו אחד לשני לא מעניין
בן בסט 07/09/2016 10:04 מי ששם מס זה המפגר טראכננברג
נשאר דפוק ורץ לפוליטקה וקבר את הבורסה כבר 5 שנים
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש